abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118137878
Is er eigenlijk nog nieuws van het Skoap-front?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:14:23 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_118137981
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Met een ananashart met trilfunctie ^O^
_O-

En eet smakelijk :9 pannenkoeken O+
pi_118138094
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef Kyara het volgende:

Ik mag zo voor mijn 1e les Zwangerfit.
Veel plezier trouwens!

(ergens bij het splitsen van de quote verdween het tweede deel)
pi_118138480
Malo, wat een verdrietig nieuws las ik van je. Sterkte :*

Skoap is bezig met de inleiding? Succes! Hopelijk gaat het vlot!

Ophelia, hopelijk komt je kleine ook snel!

Voor de rest weet ik het niet meer. Behalve dat iemand 50 rompers had :D En ik wil weer borstvoeding gaan geven. Bij Amy met 3,5 maand gestopt wegens verschrikkelijk onzeker. Ze kwam maar niet goed aan, vaak wegen op CB. Maar het flesvoeding was het niet veel anders, dus lag totaal niet aan de bv. Spijt had ik toen dat ik was gestopt. Nu ga ik er gewoon weer voor :Y

We hadden weer een 3D echo in het Erasmus waar we meedoen aan een onderzoek. Was weer leuk om onze alien te zien. Echte bolle wangen al. 2300 gram. En ik dacht dat hij goed lag maar hij houdt me voor de gek :o Toen we met de echo begonnen lag hij met zijn koppie naar beneden, halverwege met zijn koppie aan de zijkant en aan het einde lag hij met zijn hoofd gewoon weer boven. En dat met 32 weken. Hij draait dus gewoon heel de dag rondjes in mijn buik. Ze vond dat ik erg veel vruchtwater had (daarom kan hij nog zo goed draaien) dus dat moet ik bij de vk aangeven omdat het kan wijzen op zwangerschapsdiabetes. Leuke plaatjes mee, maar voor de rest word ik er erg onrustig van dat hij nog zoveel draait en dat er erg veel vruchtwater is.

Maar goed, belangrijkste is dat hij het gewoon goed doet en ik ook (tenzij ik dus inderdaad zwangerschapsdiabetes heb :P )
pi_118138504
Ik heb net m'n eten op maar nu zin in pannenkoeken. De eerste 5-6 weken was m'n eetlust foetsie, maar nu begint het tegenovergestelde :').
pi_118139004
quote:
2s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:06 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Welke medicijnen zijn dat?
Een middel tegen een angststoornis.

Nog even een aanvulling: voor ik zwanger werd hebben we al uitgezocht of het gebruikt mag worden tijdens zwangerschap. Volgens de POP-poli en mijn eigen huisarts die hier recent bijscholing over heeft gevolgd is het veilig te gebruiken tijdens de zwangerschap. Toen ik zwanger was ook nog eens gecheckt bij eigen gyn en ook zij gaf aan dat het veilig was.

Volgens de pop poli is het middel wel veilig te gebruiken bij borstvoeding trouwens, maar de lk in het ziekenhuis zei toen dat ik niet mocht voeden direct na inname. Nou ja, tijd genoeg om het een en ander uit te zoeken.

[ Bericht 19% gewijzigd door .Sparkling. op 18-10-2012 19:42:21 ]
E.
pi_118139186
Skoap is nog in het ziekenhuis, volgens mij is de ballon er nog niet uit.
Weet wel dat ze bijna alleen maar rugweeen heeft sinds vanmiddag -O-
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_118139400
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:37 schreef klumsy het volgende:
Oef, ik hoop dat er snel schot in komt!
pi_118139414
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:37 schreef klumsy het volgende:
Dat klinkt heftig :(
E.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:49:14 #135
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118139721
Oei dat is niet fijn, arme Skoap hoop dat het snel op schiet :{

Sparkling welke medicatie exact? :@
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_118139735
Skoap veel succes! :*
pi_118140015
Klinkt niet fijn, rugweeën. -O- Hopelijk zet het nu snel door voor skoap.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:57:01 #138
258612 nytar
boys boys boys
pi_118140201
Go Skoap!!

Zelf vandaag 33 weken (en vanaf volgende week dus hoogzwanger!! gek idee hoor)

BV kijk ik weer naar uit. Vorige keer ongeveer 8-9 maanden gegeven. Alleen dat kolven is zo irritant. Vreet tijd! Zeker als je eigenlijk niet weg kan van je werkplek...

Verder lees ik nog altijd veel mee, maar omdat mn telefoon standaard vastloopt op Fok! kan ik niet zoveel meer posten.
pi_118140240
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:34 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Een middel tegen een angststoornis.

Nog even een aanvulling: voor ik zwanger werd hebben we al uitgezocht of het gebruikt mag worden tijdens zwangerschap. Volgens de POP-poli en mijn eigen huisarts die hier recent bijscholing over heeft gevolgd is het veilig te gebruiken tijdens de zwangerschap. Toen ik zwanger was ook nog eens gecheckt bij eigen gyn en ook zij gaf aan dat het veilig was.

Volgens de pop poli is het middel wel veilig te gebruiken bij borstvoeding trouwens, maar de lk in het ziekenhuis zei toen dat ik niet mocht voeden direct na inname. Nou ja, tijd genoeg om het een en ander uit te zoeken.
Ik zou meer vertrouwen hebben in de POP-poli :Y
pi_118140923
Ziekenhuistas vraag: wikkeldoek, handig? Twee rompers en setjes per kind? Denk dat ik een grotere tas nodig ga hebben.
Met een meidenkwartet
pi_118141357
quote:
2s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:57 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik zou meer vertrouwen hebben in de POP-poli :Y
Daar neig ik zelf ook naar ja. Misschien eens kijken of ik nog een afspraak kan maken nu ik zwanger ben om alles eens goed door te nemen. Ik had niet het idee dat ze er in mijn eigen ziekenhuis veel verstand van hebben en het zou me veel rust geven als ik weet waar ik aan toe ben.
E.
pi_118141499
Ophelia ik hoop dat het werkt!!

Ow en rugweeen voor Skoap .. niet leuk . hoop dat ze haar kleintje snel heeft
pi_118141753
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:10 schreef Cathmar het volgende:
Ziekenhuistas vraag: wikkeldoek, handig? Twee rompers en setjes per kind? Denk dat ik een grotere tas nodig ga hebben.
Hier voor maar 1 nachtje idd wel twee rompers en twee setjes gebruikt. Wikkeldoek hadden ze hier in het ziekenhuis wel. :)
pi_118142281
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:17 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Daar neig ik zelf ook naar ja. Misschien eens kijken of ik nog een afspraak kan maken nu ik zwanger ben om alles eens goed door te nemen. Ik had niet het idee dat ze er in mijn eigen ziekenhuis veel verstand van hebben en het zou me veel rust geven als ik weet waar ik aan toe ben.
Er zijn ook medicijnenconsults voor borstvoeding te vinden, hoe en wat weet ik niet precies, maar daar is op borstvoeding.com vast achter te komen, of anders via google wel!
Borstvoeding laten slagen zonder de nachtvoedingen is erg lastig volgens mij. Voor zover ik begrepen heb zijn juist de nachtvoedingen ook heel goed voor je productie :)

@Cathmar, ik had 2 setjes kleding mee naar het ziekenhuis. Wikkeldoek had ik van het ziekenhuis (stond ook nergens op een ziekenhuistas-lijstje, dus had ik ook niet mee)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_118142524
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:34 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

Er zijn ook medicijnenconsults voor borstvoeding te vinden, hoe en wat weet ik niet precies, maar daar is op borstvoeding.com vast achter te komen, of anders via google wel!
Borstvoeding laten slagen zonder de nachtvoedingen is erg lastig volgens mij. Voor zover ik begrepen heb zijn juist de nachtvoedingen ook heel goed voor je productie :)

@Cathmar, ik had 2 setjes kleding mee naar het ziekenhuis. Wikkeldoek had ik van het ziekenhuis (stond ook nergens op een ziekenhuistas-lijstje, dus had ik ook niet mee)
Dankjewel, daar ga ik naar kijken. Ik zou echt heel verdrietig zijn als het niet lukt.
E.
pi_118142662
Interessant op nl3, de rekenkamer over kinderopvang.
Met een meidenkwartet
pi_118142702
Ik ben het kwijt van 5 jaar geleden, maar is die aanhoudende buikpijn normaal? Begint best vervelend te worden nu.
pi_118143093
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:58 schreef .Sparkling. het volgende:`De uitgerekend datum van ons kleintje op 1 juni ligt precies tussen de verjaardag van mijn man (12 mei) en die van mij (13 juni). En onze trouwdag zit er ook nog tussen op 25 mei. Je zou kunnen stellen dat we van de maanden mei en juni houden :D
Dat is bijna hetzelfde als hier! Ik ben van 14 juni, en mijn man van 12 mei, dus ons kleintje is uitgerekend op zijn vaders verjaardag... maar als hij/zij twee weken eerder wil komen, dan kan het ook nog tegelijk met z'n grote broer (28 april) Straks in ieder geval alle vier verjaardag binnen een week of zes...

Ik heb Lars ongeveer een half jaar borstvoeding gegeven en toen kon ik het niet meer opbrengen. Kolven op mijn werk ging zó moeizaam! Kon 3 keer per dag een half uur gaan zitten kolven, en dan had ik in een hele week misschien 1 flesje vol... Dat vond ik de moeite niet meer waard... Maar ik wil het volgend jaar zeker weer proberen, die momentjes samen zijn zo heerlijk!
pi_118143849
Skoap ligt op de verloskamer, inmiddels 9 cm *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_118143893
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:02 schreef klumsy het volgende:
Skoap ligt op de verloskamer, inmiddels 9 cm *O*
Wauw, bijna tijd om te persen! Gaaf O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: