echt? oh ik hoopte daar juist erg opquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:51 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik hoop dat onze dame of 2 weken te vroeg of 2 weken te laat komt en niet weer 1 op de uitgetelde datum. Dan word het mijn eigen verjaardag en eigenlijk vind ik dat niet leuk
Ja dat heb ik dus ook heel sterk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef L-E het volgende:
Hooiwagen, dat jinxen, daar ben ik ook bang voor. Durf nog niets te kopen of te regelen, stel nou dat het nog mis gaat.. Zo suf.
Hier belde ik op, maar je kan vaak ook online aanmelden. Doe dat zsm alsjeblieft, wachtlijsten kunnen lang zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef Hooiwagen het volgende:
Hoe gaat dat met een kdv eigenlijk? Bel je op? Ga je langs? Ik voel me echt zo'n n00b
Klopt, vijf jaar geleden meldde ik me aan toen ik 5 weken zwanger was. En dan kon ik maar hopen of ik kon komen. Maar bij ons op het KDV kun je nu zo komen. Okee, misschien moet je wel een beetje van te voren aanmelden, maar op woensdag en vrijdag is er zo-ie-zo altijd plek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:38 schreef L-E het volgende:
Vijf jaar geleden meldde ik me met 7 weken aan voor het kdv. Vanaf april had ik opvang nodig. Vanaf augustus was er pas plek.
Nu zijn kdv's rustiger, schijnt.
Thnxquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:41 schreef Pvoesss het volgende:
Vraag maar raak: baby's voor dummies deel 3
Hier kan je inderdaad al dat soort vragen stellen
Hoop voor je dat het helptquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
* _Ophelia_ heeft een bak pannenkoekenbeslag gemaakt
Welke medicijnen zijn dat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:58 schreef .Sparkling. het volgende:
Borstvoeding wil ik ook heel graag geven! Vorige zwangerschap al een gesprek gehad met een lk om te kijken of ik het mag in combinatie met mijn medicijnen en ik mag de nacht geen voeding geven. Dus nog even bespreken hoe en wat maar ik ben erg gemotiveerd in ieder geval!
Met een ananashart met trilfunctiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het helpt
En vannacht ook nog even rampetampen he
veel plezier alvastquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Met een ananashart met trilfunctie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |