abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118134460
Ik hoop dat onze dame of 2 weken te vroeg of 2 weken te laat komt en niet weer 1 op de uitgetelde datum. Dan word het mijn eigen verjaardag en eigenlijk vind ik dat niet leuk :@
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_118134702
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:51 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik hoop dat onze dame of 2 weken te vroeg of 2 weken te laat komt en niet weer 1 op de uitgetelde datum. Dan word het mijn eigen verjaardag en eigenlijk vind ik dat niet leuk :@
echt? oh ik hoopte daar juist erg op :D een cadeautje O+
uiteindelijk is mijn mini 3 dagen na mijn verjaardag geboren
:)
pi_118135000
Begin juni levert hier geen verjaardagsconflicten op gelukkig! Ik vind begin juni wel een mooie tijd van het jaar ook :).

Neem aan dat bv voor borstvoeding staat. Dat wil ik wel gaan geven als het lukt. Zodra ik in m'n tweede trimester zit ga ik me eens oriënteren op de diverse cursussen die er zijn. Er is hier om de hoek iig een fitclub-achtig iets onder begeleiding van een fysio, ik wil zwangerschapsyoga wel proberen en infodagen over bv enzo.

En nu de echo ok is moet ik me ook maar alvast melden op een kdv denk ik :?. Weet wel dat ik in week 12 de kraamzorg moet aanvragen.

Moet maar eens ff een boekje gaan scoren met dit soort info als die bestaan.
pi_118135119
Ja kdv ook zo snel mogelijk doen :Y
pi_118135266
Moet eens gaan rekenen vanaf wanneer ik het dan nodig heb. Ik heb echt geen benul van hoe lang ik verlof heb en dat soort dingen. Van het weekend maar eens voor gaan zitten om eea uit te zoeken.

Vind het zo dubbel. Voelt beetje als jinxen om dit allemaal uit te zoeken al. Suf.
pi_118135512
Hooiwagen, dat jinxen, daar ben ik ook bang voor. Durf nog niets te kopen of te regelen, stel nou dat het nog mis gaat.. Zo suf.
pi_118135796
* _Ophelia_ heeft een bak pannenkoekenbeslag gemaakt oO<
pi_118135958
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef L-E het volgende:
Hooiwagen, dat jinxen, daar ben ik ook bang voor. Durf nog niets te kopen of te regelen, stel nou dat het nog mis gaat.. Zo suf.
Ja dat heb ik dus ook heel sterk.
pi_118136139
Hoe gaat dat met een kdv eigenlijk? Bel je op? Ga je langs? Ik voel me echt zo'n n00b _O-
pi_118136230
Je hebt standaard recht op 16 weken verlof..

Neem je er 6 voor de bevalling dan 10 er na.
Neem je er 4 voor de bevalling dan heb je er 12 na.

Ga je ziek je verlof in dan is het altijd 6 weken voor de bevalling.
Loop je over de uitgerekende datum krijg je die weekjes extra en heb je dus altijd nog hetzelfde over na de bevalling. Beval je eerder krijg je de dagen na de bevalling er bij, :Y
pi_118136234
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef Hooiwagen het volgende:
Hoe gaat dat met een kdv eigenlijk? Bel je op? Ga je langs? Ik voel me echt zo'n n00b _O-
Hier belde ik op, maar je kan vaak ook online aanmelden. Doe dat zsm alsjeblieft, wachtlijsten kunnen lang zijn :)
pi_118136256
Aanmelden van het kdv hangt af van het kdv.
Bij ons is het online aanmelden, dan een intake en bezoekje en dan hoor je vanzelf of er plek is.
pi_118136346
Ik zag een baby voor dummies topic of zoiets voorbij komen Hooiwagen. Dat is een goed topic voor allerlei van dat soort vragen. :)

Bij ons is geen wachtlijst meer bij het Kdv. Dus vroeg aanmelden is dan niet nodig.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118136439
L-E, ik duim voor je dat je een goede echo hebt.

KJ, gelukkig dat alles weer goed was bij de VK.

Ik hoop dat borstvoeding gaat lukken bij me. Lijkt me zo bijzonder O+

Wat fijn om te lezen dat er meer mensen zijn die nog nooit een luier verschoond hebben. Nu durf ik dat tenminste ook toe te geven. :p

Ladyblack, wat fijn dat alles in orde is. :*
pi_118136506
Vijf jaar geleden meldde ik me met 7 weken aan voor het kdv. Vanaf april had ik opvang nodig. Vanaf augustus was er pas plek.

Nu zijn kdv's rustiger, schijnt. :)
pi_118136636
Ik verschoonde mijn eerste luier ooit bij een baby drie dagen na de bevalling. Daar heb je kraamhulp voor om je wegwijs te maken in de wondere wereld van meconium, perineums en tepelkloven :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118136647
Vraag maar raak: baby's voor dummies deel 3

Hier kan je inderdaad al dat soort vragen stellen :Y
pi_118136779
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:38 schreef L-E het volgende:
Vijf jaar geleden meldde ik me met 7 weken aan voor het kdv. Vanaf april had ik opvang nodig. Vanaf augustus was er pas plek.

Nu zijn kdv's rustiger, schijnt. :)
Klopt, vijf jaar geleden meldde ik me aan toen ik 5 weken zwanger was. En dan kon ik maar hopen of ik kon komen. Maar bij ons op het KDV kun je nu zo komen. Okee, misschien moet je wel een beetje van te voren aanmelden, maar op woensdag en vrijdag is er zo-ie-zo altijd plek.
Met een meidenkwartet
pi_118137080
sowieso! :D (persoonlijke kruistocht.... ik ben een taalpurist en dat onderdruk ik, maar ik mag me van mezelf botvieren op sowieso-verbeteringen)

Geen KDV, heerlijk *O* scheelt een boel geregel en uitzoeken!

Bij de tweede ben ik bevallen op Valentijnsdag. Dan is mijn broer ook jarig... en het zoontje van een andere broer!
Welja, gezellig op 14-02 :+
pi_118137297
Malo, wat een achtbaan van gevoelens. Heel verdrietig, sterkte!

Spirit, fijn dat alles er goed uitzag!

Borstvoeding wil ik ook heel graag geven! Vorige zwangerschap al een gesprek gehad met een lk om te kijken of ik het mag in combinatie met mijn medicijnen en ik mag de nacht geen voeding geven. Dus nog even bespreken hoe en wat maar ik ben erg gemotiveerd in ieder geval!

LE en hooiwagen, dat jynxen herken ik ook. Ik heb juist vandaag voor het eerst een site durven openen met babyspullen om te bekijken. Stoer hè? ;)

De uitgerekend datum van ons kleintje op 1 juni ligt precies tussen de verjaardag van mijn man (12 mei) en die van mij (13 juni). En onze trouwdag zit er ook nog tussen op 25 mei. Je zou kunnen stellen dat we van de maanden mei en juni houden :D
E.
pi_118137508
quote:
2s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:41 schreef Pvoesss het volgende:
Vraag maar raak: baby's voor dummies deel 3

Hier kan je inderdaad al dat soort vragen stellen :Y
Thnx ^O^
pi_118137605
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
* _Ophelia_ heeft een bak pannenkoekenbeslag gemaakt oO<
Hoop voor je dat het helpt :*
En vannacht ook nog even rampetampen he ;)

Ik mag zo voor mijn 1e les Zwangerfit.
pi_118137629
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:58 schreef .Sparkling. het volgende:

Borstvoeding wil ik ook heel graag geven! Vorige zwangerschap al een gesprek gehad met een lk om te kijken of ik het mag in combinatie met mijn medicijnen en ik mag de nacht geen voeding geven. Dus nog even bespreken hoe en wat maar ik ben erg gemotiveerd in ieder geval!

Welke medicijnen zijn dat?
pi_118137707
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef Kyara het volgende:

[..]

Hoop voor je dat het helpt :*
En vannacht ook nog even rampetampen he ;)

Met een ananashart met trilfunctie ^O^
pi_118137821
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Met een ananashart met trilfunctie ^O^
veel plezier alvast :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')