dat is hier ook geen probleem, al een paar keer s'avonds echt kots kots misselijk geweestquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe kan je kotsen uitstellen?Als het bij komt moet ik echt rennen
Nageteldquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hurray voor de mijlpalen
Ik realiseerde me net dat ik gisteren 37w wasHeb het nog nageteld want het klonk al zo ver. Maar het klopt toch echt
Zo met mijn moeder boodschappen doen en daarna maar weer wat gaan nestelen ofzo
Meldplicht? Wut? Dacht pas vanaf 38/39 weken?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:39 schreef Fieder het volgende:
Wow Coco dat is pas een mijlpaal(en is dat niet meldplicht?
)
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:54 schreef Incantrix het volgende:
En jij sterkte vandaag, Keshetik duim!
Skoap, wat een leuke naam
Ohja, en alhier: gisteren naar de bedrijfsarts geweest, en ik zit dus per heden thuis. Wel gek, maar het geeft ook wel rust. Niet meer de hele tijd nadenken over het juist doseren van energie en ook niet de hele tijd maar heen en weer schuiven met wat wel en niet gaat. Nu dus nog 10 weken stuk te slaan..
quote:
Maakt het googlen op de naam moeilijkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:49 schreef Hooiwagen het volgende:
Ok, n00b-vraagje. Waarom die . tussen eerste letter en de rest.
Het is zo ongelofelijk naïef, om te denken dat Google het zo niet vindt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maakt het googlen op de naam moeilijkerIets met privacy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |