Dat klopt, maar een hele andere soort humor. Heb voorzover ik weet nooit een vrouw een grap of opmerking horen maken waarna de hele groep in een deuk lach. Bij vrouwen onderling speelt het volgens mij ook veel minder, maar goed, dat is dan weer een stukje moeilijker te beoordelenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:58 schreef Ziba het volgende:
[..]Genoeg meisjes die grappig zijn en humor hebben enzo.
Maar ja, je hebt ook kneuzen die grappig zijn simpelweg omdat het lachwekkende kneuzen zijn, ofzo. In ieder geval: iemand die echt grappig is en waar iedereen om moet lachen heeft gewoon iets, zegmaar. Als niemand om je kan lachen moet je het ook niet proberen want dat is pijnlijk.
WTF is dit nou weer voor een reactie?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:51 schreef MsMessy het volgende:
Onzekerheid en overanalyse van je leven sieren een mens niet.
Ik word gewoon moe van TS, hij blijft bezig met dit soort topics en het siert hem echt niet om telkens wat nieuws te verzinnen wat nu weer niet goed is aan hemzelf. (tja dan kost het me maar een halve weekvoorraad emo.gif, maar alsjeblieft zeg)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:05 schreef rapelsen het volgende:
[..]
WTF is dit nou weer voor een reactie?
Ja als je alle grappige vrouwen manwijven gaat noemen schiet het ook niet op hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:55 schreef MAHL het volgende:
Brigitte Kaandorp telt dan ook niet, aangezien ze een ongelooflijk manwijf is
Eens.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:51 schreef MsMessy het volgende:
Dat is jouw probleem, niet de zijne.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:51 schreef MsMessy het volgende:
Goed grapje!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:08 schreef Comp_Lex het volgende:
Het topic mag nu wel op slot. Sterker nog, verwijder het maar gewoon.
Ik reageerde al niet meer, maar in dit geval zal dat niet helpen denk ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:34 schreef zarGon het volgende:
Topic ietwat opgeschoond. De discussie gaat niet over cabaretiers en die YouTube-filmpjes hoeven niet meer.
TS, we verwijderen geen topics. En we prefereren laten zakken boven slotjes.
je had zo gelukkig kunnen zijn als je jezelf was.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik reageerde al niet meer, maar in dit geval zal dat niet helpen denk ik.
Ik ben volledig mezelf.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je had zo gelukkig kunnen zijn als je jezelf was.
Goed grapje!quote:
Je mag gerust lachenquote:
Best Reply Of The Topicquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je kan nooit iemand anders zijn dan jezelf. Ook als je een toneelstukje opvoert ben jij blijkbaar nog zo'n persoon die een toneelstukje opvoert in bepaalde situaties. Gelul over niet jezelf zijn altijd. Iedereen is zichzelf.
Gewoon met mensen omgaan is het beste om wat humor te krijgen (uit te breiden). Analyseren en erover lezen helpt niet zoveel naar mijn idee, gewoon doen en die vaardigheid leren.
Net als presenteren. Er zijn altijd wel handvaten/tips om beter te kunnen presenteren, minder zenuwen te hebben e.d. maar om het echt te leren moet je het doen doen doen. Zo ook met humor, gevatheid kweken e.d. Met mensen omgaan en praten, zien hoe hen reageren en dan leer je dat zelf ook eerder dan erover te lezen en na te denken.
Als je gevatter wil worden e.d. dan actie actie actie!
je kunt ook gewoon acteur zijn hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ook als je een toneelstukje opvoert ben jij blijkbaar nog zo'n persoon die een toneelstukje opvoert in bepaalde situaties.
Ja en dan ben je van jezelf dus alsnog acteur. Dat ben jij. Hierover hoeft een discussie ook niet, lees maar wat in WFL (nu FL) erover. Het is niet zo dat als je je anders voor doet dan je in normale situaties bent je in 1 keer een ander bent ofzo. Je past je aan heet dat. En je hebt dan de vaardigheid om je aan te passen blijkbaar in zo'n mate.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon acteur zijn hoor.
maar TS is doodongelukkig dankzij die vaardigheid.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja en dan ben je van jezelf dus alsnog acteur. Dat ben jij. Hierover hoeft een discussie ook niet, lees maar wat in WFL (nu FL) erover. Het is niet zo dat als je je anders voor doet dan je in normale situaties bent je in 1 keer een ander bent ofzo. Je past je aan heet dat. En je hebt dan de vaardigheid om je aan te passen blijkbaar in zo'n mate.
Nee niet echt, het gaat soms gewoon wat moeilijker dan verwacht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar TS is doodongelukkig dankzij die vaardigheid.
Met jouw persoonlijkheid moet je niets verwachten maar blij zijn met alles dat komt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:44 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee niet echt, het gaat soms gewoon wat moeilijker dan verwacht.
Ik moet proberen om mezelf te verbeteren, maar ik heb door de reacties in dit topic geleerd dat ik soms wat meer geduld moet hebben en niet moet proberen om zaken te forceren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Met jouw persoonlijkheid moet je niets verwachten maar blij zijn met alles dat komt.
Er zijn weinig dingen grappiger dan vrouwen die het onderling hebben over andere vrouwen. Komen de meeste rare dingen uit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat klopt, maar een hele andere soort humor. Heb voorzover ik weet nooit een vrouw een grap of opmerking horen maken waarna de hele groep in een deuk lach. Bij vrouwen onderling speelt het volgens mij ook veel minder, maar goed, dat is dan weer een stukje moeilijker te beoordelen
Maar om terug on-topic te komen: je grap kan nog zo leuk zijn, als je hem vertelt met een strakke pokerface en emotieloze uitdrukking zal niemand hem leuk vinden (tenzij je Herman Finkers bent natuurlijk). Non-verbale signalen zijn ook heel belangrijk
Kom op zeg doe even normaal. Elke keer iets eruit halen en extreem negatief reageren begint wel kinderlijk hinderlijk te worden ondertussenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Met jouw persoonlijkheid moet je niets verwachten maar blij zijn met alles dat komt.
Het is al gezegd maar de kinderlijke aandachttrekkerij is dat ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Kom op zeg doe even normaal. Elke keer iets eruit halen en extreem negatief reageren begint wel kinderlijk hinderlijk te worden ondertussen
Wat is er onecht aan mijn gedrag?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is al gezegd maar de kinderlijke aandachttrekkerij is dat ook.
En het is beter om er hier tegenin te gaan, zo kan ie het nog veranderen. Want wat ie niet doorheeft is dat geen vrouw 'm moet vanwege z'n onechte gedrag.
Ik zie het topic niet als aandachttrekkerij. Maar als een topic van een persoon die teveel met zichzelf bezig is en daar reacties/advies op wil met regelmaat. En tegenin gaan is wat anders dan telkens beledigen. Kan ook op een normale manier. En ik denk wel dat hij door heeft dat hij op dit moment minder goed in de markt ligt (maar wel vooruitgang in zit). Zijn onechte gedrag merk ik weinig van.. hij is volgens mij juist zoals hij zich hier voordoet. Analyserend, berekenend, intelligent, beleefd ten alle tijde, beetje angstig enzo.. Zal wel aan mij liggen maar ik zie niet dat hij 'faked' ofzo met zijn gedrag hier.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is al gezegd maar de kinderlijke aandachttrekkerij is dat ook.
En het is beter om er hier tegenin te gaan, zo kan ie het nog veranderen. Want wat ie niet doorheeft is dat geen vrouw 'm moet vanwege z'n onechte gedrag.
dude..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:08 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Objectief gezien zijn zijn grapjes op het eind best goed, alleen hij is duidelijk geen alfa waardoor niemand het grappig zal vinden. Zo sterk zelfs dat de mensen hier zullen beweren dat hij niet grappig is (wat klopt, maar dat ligt dus niet aan zijn grappen).
Presentatie is minstens zo belangrijk als de grap zelf. Maar alfa zijn heeft daar niets mee te maken denk ik. Ken een aantal enorm grappige jongens die ook meer beta dan alfa zijn, als je mensen al in een van die twee categorieën kunt opdelen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:08 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Objectief gezien zijn zijn grapjes op het eind best goed, alleen hij is duidelijk geen alfa waardoor niemand het grappig zal vinden. Zo sterk zelfs dat de mensen hier zullen beweren dat hij niet grappig is (wat klopt, maar dat ligt dus niet aan zijn grappen).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |