Je weet maar nooitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kan dat nu, je bent niet eens een vrouw.
Meiden vinden een jongen met humor leuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef Newbie114 het volgende:
Waarom wil je dan weer grappig zijn? En waar is dat dan goed voor?
Goeie motivatie wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Meiden vinden een jongen met humor leuk.
Oh, en stop met voor anderen leven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja, en?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja als broertjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Post met inzicht (hard, maar helaas toch waar. Grappig gevonden worden heeft namelijk met status/aanzien/alphaness te maken)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kan dat nu, je bent niet eens een vrouw.
In problemen denken is natuurlijk heel makkelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:33 schreef Lienekien het volgende:
Dit soort topics zie ik toch hoofdzakelijk als een manier voor TS om weer even aandacht te krijgen.
/cynisch
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi,
ik heb een nieuw probleem bij mezelf geconstateerd. Ik ben niet grappig in een groep. Ik wil heel graag grappig zijn, maar dat lukt eigenlijk niet.
Ik weet niet of jullie het is opgevallen hier op Fok, maar ik denk dat ik te serieus ben. Wat kan ik daaraan doen?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom maak je er een sport van problemen bij jezelf te constateren? Zou je niet eens gewoon proberen leuke dingen te doen en op leuke dingen/eigenschappen te focussen?
Gaat het?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja als broertje
Om te neuken kiezen ze voor een lompe gast die ze aan de kant flikkeren als ze elders een lekkerder wijf kunnen neuken, komen ze bij jou en je grapjes uithuilen en gaan weer terug zodra die lompe gast weer eens geil is en lieve woordjes fluistert
Been there done that
22 jaar later ben ik er wel overheen hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |