Je weet maar nooitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kan dat nu, je bent niet eens een vrouw.
Meiden vinden een jongen met humor leuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef Newbie114 het volgende:
Waarom wil je dan weer grappig zijn? En waar is dat dan goed voor?
Goeie motivatie wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Meiden vinden een jongen met humor leuk.
Oh, en stop met voor anderen leven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja, en?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja als broertjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Post met inzicht (hard, maar helaas toch waar. Grappig gevonden worden heeft namelijk met status/aanzien/alphaness te maken)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kan dat nu, je bent niet eens een vrouw.
In problemen denken is natuurlijk heel makkelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:33 schreef Lienekien het volgende:
Dit soort topics zie ik toch hoofdzakelijk als een manier voor TS om weer even aandacht te krijgen.
/cynisch
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi,
ik heb een nieuw probleem bij mezelf geconstateerd. Ik ben niet grappig in een groep. Ik wil heel graag grappig zijn, maar dat lukt eigenlijk niet.
Ik weet niet of jullie het is opgevallen hier op Fok, maar ik denk dat ik te serieus ben. Wat kan ik daaraan doen?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom maak je er een sport van problemen bij jezelf te constateren? Zou je niet eens gewoon proberen leuke dingen te doen en op leuke dingen/eigenschappen te focussen?
Gaat het?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja als broertje
Om te neuken kiezen ze voor een lompe gast die ze aan de kant flikkeren als ze elders een lekkerder wijf kunnen neuken, komen ze bij jou en je grapjes uithuilen en gaan weer terug zodra die lompe gast weer eens geil is en lieve woordjes fluistert
Been there done that
22 jaar later ben ik er wel overheen hoorquote:
Dat is vaak als je dingen forceert.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:46 schreef Comp_Lex het volgende:
Als het wel lukt, dan ben ik net een seconde te laat ofzo. Heel raar.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:46 schreef Comp_Lex het volgende:
Als het wel lukt, dan ben ik net een seconde te laat ofzo. Heel raar.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom maak je er een sport van problemen bij jezelf te constateren? Zou je niet eens gewoon proberen leuke dingen te doen en op leuke dingen/eigenschappen te focussen?
Wanneer is het een sport?quote:
Oh, posthistory. Dat is geen antwoord op mijn vraag. Wanneer is het een sport? 2 topics per jaar? 3 topics per jaar?quote:
Ik vind dat juist grappig, alleen hij brengt het verkeerd. Het komt (zoals anderen het formuleerden) "geforceerd over".quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:02 schreef MAHL het volgende:
Zolang je maar niet grappig zoals deze jongeman bent zit het wel snor denk ik.
Dit bedoel ik. Objectief gezien zijn zijn grapjes op het eind best goed, alleen hij is duidelijk geen alfa waardoor niemand het grappig zal vinden. Zo sterk zelfs dat de mensen hier zullen beweren dat hij niet grappig is (wat klopt, maar dat ligt dus niet aan zijn grappen).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:02 schreef MAHL het volgende:
Zolang je maar niet grappig zoals deze jongeman bent zit het wel snor denk ik.
Nounou, de originaliteit spat er niet bepaald vanaf hé.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:08 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Objectief gezien zijn zijn grapjes op het eind best goed, alleen hij is duidelijk geen alfa waardoor niemand het grappig zal vinden. Zo sterk zelfs dat de mensen hier zullen beweren dat hij niet grappig is (wat klopt, maar dat ligt dus niet aan zijn grappen).
Dit is zoooo grappig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een vrouw. Ik heb nog nooit van mijn leven moeten lachen om een vrouw.
Gokje, je hebt ook nog nooit een vriendin gehad?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een vrouw. Ik heb nog nooit van mijn leven moeten lachen om een vrouw.
Of vrouwen negeren hem gewoon totaal, dan laten ze je ook verdomd zelden lachen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou hij ironie ook niet herkennen?
Hahaha! Is me dat lachen. Phew.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja hij heeft toch een punt. Lachen heus wel es met vrouwen. Maar zoals het tussen vriendengroepen gaat zo heb ik het nog nooit gezien bij meidengroepen.. wel veel minder humor gewoon. I am just the messenger en meen dit wel. Verhouding lollige vrouwen is gewoon veel lager dan lollige mannen. Is ook logisch en niks mis mee. Ik haat het alleen als er telkens gedaan wordt alsof vrouwen op alles gelijk moeten zijn met mannen in plaats van gelijkwaardig. Zo zit het leven nou eenmaal niet in elkaar
Mannen en vrouwen verschillen gewoon in humor, so what?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja hij heeft toch een punt. Lachen heus wel es met vrouwen. Maar zoals het tussen vriendengroepen gaat zo heb ik het nog nooit gezien bij meidengroepen.. wel veel minder humor gewoon. I am just the messenger en meen dit wel. Verhouding lollige vrouwen is gewoon veel lager dan lollige mannen. Is ook logisch en niks mis mee. Ik haat het alleen als er telkens gedaan wordt alsof vrouwen op alles gelijk moeten zijn met mannen in plaats van gelijkwaardig. Zo zit het leven nou eenmaal niet in elkaar
Vrouwen hebben wel vaak minder humor vind ik, lachen veel minder snel om dingen, nemen meer serieus wat niet per se serieus bedoeld is, zijn minder gevat, e.d.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen verschillen gewoon in humor, so what?
Dan zoek je gewoon een vriendin met wat mannelijkere humor als je graag met je vriendin wilt kunnen lachen, ze zijn er genoeg. Om nou te zeggen dat vrouwen minder humor hebben dan mannen vind ik ook overdreven.
Waarom overdreven? Vrouwen zijn ook sneller volwassen zegt men altijd. Dat vinden vrouwen/meiden maar al te fijn om te horen. Maar als er een connectie is met hun en serieusheid en o.a. ook dat ze minder humor hebben is het overdreven... lijkt wel alsof ze alles moeten hebben zogenaamd. Er is ook een verschil in humor dat klopt. Maar kom op het is niet zo dat vrouwen in het algemeen zo veel humor hebben als een willekeurige hechte vriendengroep.. maar ja is gebaseerd op mijn ervaringen. En ja dat zijn wel genoeg maar zullen alsnog ook wel genoeg meiden zijn die het wel zo hebben hoor.. daar zeg ik niks over. Het verschil is voor mij gewoon wel heel erg duidelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen verschillen gewoon in humor, so what?
Dan zoek je gewoon een vriendin met wat mannelijkere humor als je graag met je vriendin wilt kunnen lachen, ze zijn er genoeg. Om nou te zeggen dat vrouwen minder humor hebben dan mannen vind ik ook overdreven.
Het klopt wel gewoon hoor. Natuurlijk heb ik gelachten met vrouwen, maar lachen om vrouwen? Een vrouw die een leuke grap of opmerking maakt waarna de hele groep in een deuk ligt? Kan ik me niet voor de geest halen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hahaha! Is me dat lachen. Phew.
Nee joh, je hebt helemaal gelijk!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het klopt wel gewoon hoor. Natuurlijk heb ik gelachten met vrouwen, maar lachen om vrouwen? Een vrouw die een leuke grap of opmerking maakt waarna de hele groep in een deuk ligt? Kan ik me niet voor de geest halen.
Kan wel zijn dat ik gekleurd ben hoor, negatieve mensen negeer ik namelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:20 schreef Kola het volgende:
[..]
Vrouwen hebben wel vaak minder humor vind ik, lachen veel minder snel om dingen, nemen meer serieus wat niet per se serieus bedoeld is, zijn minder gevat, e.d.
Maar zo hebben vrouwen ook weer dingen die mannen minder hebben. Niets mis mee inderdaad.
Waarom is dit nou weer negatief? Vrouwen en mannen zitten totaal anders in elkaar qua bedrading in hersenen, en bij vrouwen zorgt dat er voor dat er gewoon veel minder humor aanwezig is. Niets ergs of negatiefs, gewoon een constatering. Maar goed, daar zal jij wel weer niet tegen kunnen met je volledig doorgeslagen gelijkheidsdenken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kan wel zijn dat ik gekleurd ben hoor, negatieve mensen negeer ik namelijk.
Misschien heeft dat ook meer met het karakter van de vrouw te maken dan met de humor van de vrouw?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het klopt wel gewoon hoor. Natuurlijk heb ik gelachten met vrouwen, maar lachen om vrouwen? Een vrouw die een leuke grap of opmerking maakt waarna de hele groep in een deuk ligt? Kan ik me niet voor de geest halen.
Typisch dat je je aangesproken voelt wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom is dit nou weer negatief? Vrouwen en mannen zitten totaal anders in elkaar qua bedrading in hersenen, en bij vrouwen zorgt dat er voor dat er gewoon veel minder humor aanwezig is. Niets ergs of negatiefs, gewoon een constatering. Maar goed, daar zal jij wel weer niet tegen kunnen met je volledig doorgeslagen gelijkheidsdenken.
Volgens mij sla jij een beetje door, met je 'totaal anders qua bedrading'. Maar dat is volgens mij typisch iets van mannen, dat ze niet kunnen nuanceren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom is dit nou weer negatief? Vrouwen en mannen zitten totaal anders in elkaar qua bedrading in hersenen, en bij vrouwen zorgt dat er voor dat er gewoon veel minder humor aanwezig is. Niets ergs of negatiefs, gewoon een constatering. Maar goed, daar zal jij wel weer niet tegen kunnen met je volledig doorgeslagen gelijkheidsdenken.
Die twee horen bij elkaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Misschien heeft dat ook meer met het karakter van de vrouw te maken dan met de humor van de vrouw?
Ik verdedig mijn (en die van menig ander) standpunt, natuurlijk voel ik me aangesproken als jij er tegenin gaatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Typisch dat je je aangesproken voelt wel.
Niet mee eens, je kunt als vrouw het karakter hebben om niet altijd te boventoon te voeren in een gesprek en tóch gevoel voor humor hebben.quote:
Ik zei dat ik negatieve mensen negeer. Ik relativeerde juist voor mezelf dat ik misschien wel gekleurd ben, omdat ik die negatieve mensen negeer en dus niet meenam in mijn overwegingen.quote:Ik verdedig mijn (en die van menig ander) standpunt, natuurlijk voel ik me aangesproken als jij er tegenin gaat
Damn, in wat voor omgeving leef jij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Iran en omstreken denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn, in wat voor omgeving leef jij.
Als je discussiepartner kan nuanceren valt er niets meer te discussiëren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Toch wel grappig. Het valt me gewoon op. MAHL wordt gequote omdat hij zijn mening op een extreme manier post en de anderen proberen op die manier hun gelijk te halen dat vrouwen en mannen wel gelijk zijn qua humor. Ik post het relatief neutraal met statements en word veel minder vaak gequote en 1 keer door een vrouw die het bevestigd. Denk daar maar over na
Verder denk ik niet dat het nuttig is om hier verder op in te gaan voor mij. Zoals ik al zei zijn dit mijn ervaringen maar ik heb het gevoel dat deze ervaringen nogal genoeg zijn om daar een redelijk beeld bij te krijgen (en ik zeg dus niks over goed of fout, extra vermelding daarvan, geen waardeoordeel)
Wil nog wel even zeggen. Wat jij ziet als negatief hoeft niet negatief te zijn. Ik gaf er in ieder geval geen waardeoordeel aan. Maar als je alles gaat negeren wat jij als negatief ervaart kan je op den duur ook dingen negeren die wel realistisch zijn maar jou gewoon niet aanstaat en dan ontstaat er wel flinke kleuring soms jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kan wel zijn dat ik gekleurd ben hoor, negatieve mensen negeer ik namelijk.
Ow okequote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je discussiepartner kan nuanceren valt er niets meer te discussiëren.
Ik ben zelf ook veel te cynisch voor een 16-jarige, maar mensen die verzuurd zijn om het verzuurd zijn neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wil nog wel even zeggen. Wat jij ziet als negatief hoeft niet negatief te zijn. Ik gaf er in ieder geval geen waardeoordeel aan. Maar als je alles gaat negeren wat jij als negatief ervaart kan je op den duur ook dingen negeren die wel realistisch zijn maar jou gewoon niet aanstaat en dan ontstaat er wel flinke kleuring soms ja
Klinkt als een goede filteringquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook veel te cynisch voor een 16-jarige, maar mensen die verzuurd zijn om het verzuurd zijn neem ik niet serieus.
Dat scheelt inderdaad.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat zeg ik? Goed zoeken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hehe dit vind ik nog wel weer humor dan
Jij bent dan weer een uitzonderingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn, in wat voor omgeving leef jij.
Och, niets mis met Perzische meisjes hoor. Ziba bijvquote:
Had ze je schoenen ook weer schoongemaakt naderhand?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Altijd maar de clown uithangen heeft ook zijn nadelen, Comp_Lex. Laatst nog een date met een meisje die ik zo aan het lachen maakte dat ze over mijn schoenen heen kotste. Dat moet je niet willen denk ik dan.
Ja hoor, laat bovenstaande maar weer zitten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dus vrouwen met humor zijn manwijven, ja zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:55 schreef MAHL het volgende:
Brigitte Kaandorp telt dan ook niet, aangezien ze een ongelooflijk manwijf is
Uitzondering die de regel bevestigt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus vrouwen met humor zijn manwijven, ja zo ken ik er nog wel een paar.
het was om aan te geven aan Comp lex dat mensen die altijd lopen te zeiken ook best grappig zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:55 schreef MAHL het volgende:
Brigitte Kaandorp telt dan ook niet, aangezien ze een ongelooflijk manwijf is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |