Volgens mij zijn er wel meer sporten compleet veraidst door allerlei verboden middelen, of beïnvloeding van buitenaf. Wat hier gaande is lijkt buitenproportioneel, maar wellicht is dit binnen andere sporten ook gemeengoed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
In hoeverre is het nog ethisch verantwoord om een sport die door en door verziekt is aan je kijkers voor te schotelen. Helemaal in de vorm van een liveprogramma de hele dag als je de TDF ziet.
Je moet toch een keer een grens trekken. Hebben die moffen toch ook gedaan?
Voetbal niet? Italiaanse competitie? Belchinezen in de jupiler league. Verhalen over doping. Fokking zieke kutclubs met die burkas die het helemaal kapot slopen. Lekker etisch hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want in het wielrennen zijn er niet buitensporig veel van dat soort incidenten bedoel je. Als je het uberhaupt nog incidenten kan noemen.
Ik wou net zeggen, al die misselijke doktoren hebben sporters uit zowat alle sporten maar daar hoor je vrijwel niks over.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke sport moet je dan nog uitzenden man
Jinx. Roep eens iets over een enorm lekker wijf in combinatie met mij. Hou ik mijn mail in de gaten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:47 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, zit ik net te klagen over de clasico. Komt er een mailtje binnen van Feyenoord: Win nu kaartjes voor... El Clasico!
Denk het niet, zal wel een columpje erin mogen maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die krijgt echt wel zijn avondetappe weer, het is de 100e Tour de France.
Gebeurt op een mindere schaal. Als er een sjeik besluit dollars in een club te pompen dan vind ik daar weinig mis mee trouwens. Hij mag toch lekker zelf weten wat hij met z'n poen doet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetbal niet? Italiaanse competitie? Belchinezen in de jupiler league. Verhalen over doping. Fokking zieke kutclubs met die burkas die het helemaal kapot slopen. Lekker etisch hoor.
Maar daar koop jij je kaartjes wel voor natuurlijk
Ja, enorm kansloos. Hoe maak je jezelf klein als club.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:47 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, zit ik net te klagen over de clasico. Komt er een mailtje binnen van Feyenoord: Win nu kaartjes voor... El Clasico!
Is de grootste sport ter wereld waar de meeste geld in omgaat en jij denk dat er op kleinere schaal gesjoemeld wordtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebeurt op een mindere schaal. Als er een sjeik besluit dollars in een club te pompen dan vind ik daar weinig mis mee trouwens. Hij mag toch lekker zelf weten wat hij met z'n poen doet.
[..]
Ja, enorm kansloos. Hoe maak je jezelf klein als club.
Relatief gezien wel ja. Bij het wielrennen zit zo ongeveer het hele peloton aan de dope.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is de grootste sport ter wereld waar de meeste geld in omgaat en jij denk dat er op kleinere schaal gesjoemeld wordt![]()
Ik denk dat het grootste gedeelte van de voetballers ook buiten de lijntjes kleurt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Relatief gezien wel ja. Bij het wielrennen zit zo ongeveer het hele peloton aan de dope.
En de moraal ridders rijden achteraan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Relatief gezien wel ja. Bij het wielrennen zit zo ongeveer het hele peloton aan de dope.
Misschien op doping gebied wel, maar matchfixing, omkoping, gokken en alle andere vormen van corruptie nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Bram Tankink is eindbaas der eindbazenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En de moraal ridders rijden achteraan.
Toch zijn er een paar die ik wil lache vind, zoals Bram Tankink
Denk dat ook dat, in Nederland dan, enorm opgeblazen wordt. Dat hele belchinezen verhaal van Knipping en co. was echt om te janken zo slecht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien op doping gebied wel, maar matchfixing, omkoping, gokken en alle andere vormen van corruptie niet
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bram Tankink is eindbaas der eindbazen
Zonder dat alle beleidsbepalers of direct betrokkenen er vaak weet van hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien op doping gebied wel, maar matchfixing, omkoping, gokken en alle andere vormen van corruptie niet
Sowieso. Knipping en Van Duren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat ook dat, in Nederland dan, enorm opgeblazen wordt. Dat hele belchinezen verhaal van Knipping en co. was echt om te janken zo slecht.![]()
Andere landen zullen daar wel gevoeliger voor zijn.
Dat moet je het minder zwaar maken. Wat een onzin ditquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je kijkt hoe makkelijk voetballers hebben het vergeleken met wielrenners, op het gebied van whereabouts enzo. Dan is het ook meer dan logisch dat je meer wielrenners oppakt.
Je moet toch iets om te blijven verantwoorden dat je naar aids aan het kijken bent.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet je het minder zwaar maken. Wat een onzin ditOpeens begrijp ik weer waarom wielrenners gebruiken zelfs bij de fans is het niet perse een taboe.
quote:
Kijk in Italië, die zijn nog bezig de rotzooi op te ruimenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat ook dat, in Nederland dan, enorm opgeblazen wordt. Dat hele belchinezen verhaal van Knipping en co. was echt om te janken zo slecht.![]()
Andere landen zullen daar wel gevoeliger voor zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |