Het lijkt wel of er alleen maar nitwits aan het hoofd van dat soort instanties staan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n ontzettend domme uitspraak dat ze zo iemand op staande voet moeten ontslaan als hoofd van WADA, gewoon omdat hij het zelfs durft overwegen.
Ik zou ze gewoon met onderstaand truitje laten rijden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:12 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zou dat mogen trouwens, die ploeg kopen, maar gewoon met Rabobank op het shirt doorrijden?Je mag immers je eigen shirtjes maken, dus gewoon de oude aanhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.rtbf.be/sport/(...)ndu-un-an?id=7860030Were making, were making!
Radio Soulwax!
Vast niet. Rabobank is vast een beschermd beeldmerk. En op de shirtjes zit vast ook copyright.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:12 schreef Sautor het volgende:
[..]
Zou dat mogen trouwens, die ploeg kopen, maar gewoon met Rabobank op het shirt doorrijden?Je mag immers je eigen shirtjes maken, dus gewoon de oude aanhouden.
http://bicycling.com/blog(...)asn%E2%80%99t-lying/quote:Bassons: For one, with money. When it came time to renegotiate my contract in June 1998, they proposed two entirely different contracts. The first was for 30,000 francs a month; they also offered a second contract of 300,000 francs a month if I would go on the EPO program.
gulden ipv euroquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is bijna 50.000 ¤ per maand. 15 jaar geleden. Voor een renner die nog niets bewezen heeft om helpertje te spelen.
Dat Festina moet een monsterbudget hebben gehad.
Nee, toch, 300.000 Frank was ongeveer 100.000 gulden, wat ongeveer 50.000 euro is.quote:
http://www.dailymail.co.u(...)s--Paul-Kimmage.htmlquote:The team would not employ anyone who had been associated with doping. The team would have a zero tolerance of doping. Staff would be ‘enthusiastic and positive, fit and healthy and willing to try new things’.
Three years later that goal has been achieved, but there is just one question: why did they hire Geert Leinders?
In the summer of 2007, when Wiggins was making his zero-tolerance speech in Manchester about doctors and teams, Geert Leinders was a member of the medical staff at Rabobank — Michael Rasmussen’s team. It was not a vintage year for the Dutchmen — Thomas Dekker, perhaps the nation’s brightest prospect, had tested positive for EPO and Rasmussen’s disgrace at the Tour was the final straw.
The team manager, Theo de Rooy, was sacked. In May of this year, De Rooy told a Dutch newspaper that doping was an accepted practice at Rabobank during his four years at the helm.
oh ja, dufffquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, toch, 300.000 Frank was ongeveer 100.000 gulden, wat ongeveer 50.000 euro is.
http://www.100procentdope(...)-maakt-geen-winnaarsquote:Op 15 januari jl. kopte de voorpagina van NRC dat Michael Boogerd ‘klant' zou zijn geweest bij een Weens ‘dopinglaboratorium.' "Te zot voor woorden", zegt Harm Kuipers scherp. "Dat je dat zomaar mag beweren. Je zou toch denken dat de pers geleerd heeft van het geval Armstrong, maar blijkbaar niet. Wat er verder ook uit voort komt, je naam is dan al wel besmet. Dat soort berichtgeving is onethisch." Navrante zin in het NRC-artikel; ‘Volgens kenners is deze methode (bloeddoping) onder goede medische omstandigheden niet onverantwoord.'
edit: van de wereldkampioen langebaanschaatsen uit '75. Voor m'n tijdquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:13 schreef prinsrob het volgende:
Michael Boogerd reed vaak met de sterksten mee bergop in de tijd dat er in het peleton doping werd gebruikt en ik ben benieuwd of er concrete aanwijzingen zijn dat ie heeft gebruikt. Vind ik dit pareltje:
[..]
http://www.100procentdope(...)-maakt-geen-winnaars
Waar hij mee begint wordt door veel mensen volgens mij nogal overdreven vaak, dat doping van een gemiddelde sporter geen topsporter maakt (uh, ik bedoel dus dat het lijkt of veel mensen denken dat dat juist wel zo isquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:13 schreef prinsrob het volgende:
Michael Boogerd reed vaak met de sterksten mee bergop in de tijd dat er in het peleton doping werd gebruikt en ik ben benieuwd of er concrete aanwijzingen zijn dat ie heeft gebruikt. Vind ik dit pareltje:
[..]
http://www.100procentdope(...)-maakt-geen-winnaars
nou, daar ben ik het mee oneens, je ziet zelf aan de tijden en wattages, dat het echt veel uitmaakt, vooral als je 3 weken elke dag vol moet gaan met maar 2 rustdagen!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar hij mee begint wordt door veel mensen volgens mij nogal overdreven vaak, dat doping van een gemiddelde sporter geen topsporter maakt (uh, ik bedoel dus dat het lijkt of veel mensen denken dat dat juist wel zo is).
Ik weet vrij zeker dat Armstrong ook zonder doping een van de beste ronderenners was, misschien had hij dan nog zelfs wel een Tour kunnen winnen (ok, geen 7)...
Tja, denk je dat bijvoorbeeld Tankink met een berg doping ineens kan veranderen in een ronderenner van wereldformaatquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, daar ben ik het mee oneens, je ziet zelf aan de tijden en wattages, dat het echt veel uitmaakt, vooral als je 3 weken elke dag vol moet gaan met maar 2 rustdagen!
jazeker, als die andere clean zijn wel, maar ik krijg de indruk, dat die kuipers niet helemaal objectief is en dat hij ook zelf dopers heeft begeleidquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, denk je dat bijvoorbeeld Tankink met een berg doping ineens kan veranderen in een ronderenner van wereldformaat?
In de presentatie op 6:40: Doping in de sport krijgt teveel aandacht in de media. Het lijkt groter dan het is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jazeker, als die andere clean zijn wel, maar ik krijg de indruk, dat die kuipers niet helemaal objectief is en dat hij ook zelf dopers heeft begeleid
Voordat armstrong de tour won, had hij er al 4 gereden en nog niet eens een rit gewonnen of top 30 geindigd!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:44 schreef prinsrob het volgende:
[..]
In de presentatie op 6:40: Doping in de sport krijgt teveel aandacht in de media. Het lijkt groter dan het is.
8:50 Mensen die doping hebben gebruikt hebben ook een topprestatie geleverd. Doping is geen misdaad, het is een overtreding van de regels maar niet meer dan dat. Iemand een kwak geven is veel onsportiever maar vaak onbestraft. Iemand een kwak geven is veel oneerlijker. Iemand die doping gebruikt wordt als crimineel afgeschilderd, maar zonder doping had diegene ook goed gepresteerd. Geldt ook voor armstrong.
Dat is dus duidelijk onzinquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:52 schreef THEFXR het volgende:
verder kan je nooit een topprestatie leveren of topsporter zijn met maar 1 teelbal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |