Nope, mannen kunnen dat nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet. Ik woon ook alweer bijna twee jaar alleen, maar mijn huis is toch niet echt een vrijgezellenhuis (vind ik dan). Als man kan je toch wel gewoon een keukenkastje inpakken?
Ik wel. Maar het is meer een tik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
Hebben jullie een schoonmaak-en-opruim-fetisj ofzo?
Ja, dat heb ik ook met die oortjes. En glazen zet ik met de opening naar beneden, altijd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe mjah herkenbaar.
En ik heb een lichte tic. Alle kopjes moeten met het oortje dezelfde kant op staan enz![]()
DVD's op alfabetische volgorde in de kast/mappen
Ik wel.quote:
Werk ze.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
En nu ga ik weer even hard aan de arbeid
Dat doe ik ook, ook met die oortjes. En ook alles netjes in rijen neerzetten, niet zomaar in de kast pleuren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook met die oortjes. En glazen zet ik met de opening naar beneden, altijd.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wel.
Hoewel ik laatst mijn ex moest bellen om te vragen waar ze de kurkentrekker had neergelegd, die had ik al twee jaar niet meer gebruikt
Ze wist het nog
What the fuckquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wel.
Hoewel ik laatst mijn ex moest bellen om te vragen waar ze de kurkentrekker had neergelegd, die had ik al twee jaar niet meer gebruikt
Ze wist het nog
Ja, inderdaad. En het liefst setjes bij elkaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, ook met die oortjes. En ook alles netjes in rijen neerzetten, niet zomaar in de kast pleuren.
Laatst was ze bij mij thuis, zegt ze: "Zeg, die vibrator van mij heb ik volgens mij nooit meegenomen, weet jij waar die ligt?"quote:
Een wat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:24 schreef Mystikvm het volgende:
Als man kan je toch wel gewoon een keukenkastje inpakken?
Dat is toch logisch dat je glazen onderste boven zet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook met die oortjes. En glazen zet ik met de opening naar beneden, altijd.
Soort bij soort ja. Ook met borden in het bordenrek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En het liefst setjes bij elkaar.
En dat is dus al 2 jaar geleden?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laatst was ze bij mij thuis, zegt ze: "Zeg, die vibrator van mij heb ik volgens mij nooit meegenomen, weet jij waar die ligt?"
We hebben hem niet gevonden.
Het is niet voor iedereen logisch.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is toch logisch dat je glazen onderste boven zet?![]()
De oortjes-tik heb ik ook
Oh ja, wat dat betreft kennen we nog steeds geen schaamtequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dat is dus al 2 jaar geleden?En dan gaat ze nog zoiets vragen?
Ik kom jouw kastlogica wel een keer bekijkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
Jongens niet denk ik, wij mannen kunnen dat gewoon.
Voor mij ook, maar iedereen denkt anders.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor mij welBorden zet je ook niet kris kras door elkaar
Daar doelde ik niet eens op, maar waarom zou je na 2 jaar nog je vibrator terug willen? Dan heb je toch allang een nieuwe gekocht lijkt mequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh ja, wat dat betreft kennen we nog steeds geen schaamte
Een reserve is nooit weg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet eens op, maar waarom zou je na 2 jaar nog je vibrator terug willen? Dan heb je toch allang een nieuwe gekocht lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |