Hogedrukspuit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je eigen huis schoon moet houden.
Ik sop geen huizenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
Dan mag ze mijn huis ook wel even soppen.
Dat heb altijd willen doen. Gewoon een huis in lopen en schoonspuiten met hogedrukspuitquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat heb altijd willen doen. Gewoon een huis in lopen en schoonspuiten met hogedrukspuit
er staat toch nog niets.. dus leef je uitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef Murdera het volgende:
Net als een kamer verven met een vuurwerkbom met blikken verf er omheen gebonden.
Lijkt me geen goed idee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er staat toch nog niets.. dus leef je uit
http://en.wikipedia.org/w(...)ting_With_Explosivesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Lijkt mij ook echt heel erg nice.
Net als een kamer verven met een vuurwerkbom met blikken verf er omheen gebonden.
Lijkt mij een goed plan.. zo'n oud turks vrouwtje van 60 bvquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
Dan regel ik wel iemand anders om in mijn huis te soppen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)ting_With_Explosives
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan regel ik wel iemand anders om in mijn huis te soppen
Gevondenquote:
En moet ik dan soppen of schoonmaken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil jij toevallig wekelijk met mij afspreken om wat te drinken enzo?
Beide gok ik zo.. schoonmaken eerst.. en dan word je vast betaald door te soppenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:28 schreef Fera het volgende:
[..]
En moet ik dan soppen of schoonmaken?
Of andersom. Eerst soppen. En daarna schoonmaken door de troep op te ruimen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beide gok ik zo.. schoonmaken eerst.. en dan word je vast betaald door te soppen
Je moet eerst bekijken hoe goed er schoongemaakt wordt, zodat je kan beoordelen hoeveel er gesopt dient te worden. De tweede keer kan je natuurlijk van volgorde veranderenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of andersom. Eerst soppen. En daarna schoonmaken door de troep op te ruimen.
Dan wordt er betrekkelijk weinig gesopt als jij bij mij schoon zou komen maken, dat kan ik je wel vertellen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet eerst bekijken hoe goed er schoongemaakt wordt, zodat je kan beoordelen hoeveel er gesopt dient te worden. De tweede keer kan je natuurlijk van volgorde veranderen
Klopt. Mijn hele huis was schoon toen ik thuis kwam van werk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:30 schreef Fera het volgende:
Maar serieus gezien, ik heb een opruim/schoonmaak tik. Vraag maar aan Kaneel.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beide gok ik zo.. schoonmaken eerst.. en dan word je vast betaald door te soppen
Mijn denktank.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of andersom. Eerst soppen. En daarna schoonmaken door de troep op te ruimen.
Toen ik net hierheen verhuisde had ik ook al dingen opgeruimd en schoongemaakt. Vriendin had nog nooit zo'n schone wastafel gezien. Pas nog de WC gedaan omdat niemand die doet. Ranzig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Mijn hele huis was schoon toen ik thuis kwam van werk.
De eerste of tweede keer?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
Dan wordt er betrekkelijk weinig gesopt als jij bij mij schoon zou komen maken, dat kan ik je wel vertellen.
Er wordt bij mij sowieso niet betaald voor ik jou met een stofdoek in de weer heb gezien.quote:
Het is voor mij vrijdag vandaag.. dus een 'doek' icm met 'ter hand genomen' ga ik rare dingen denken... en zeker icm met het woord 'stof' heb ik zoiets vanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:34 schreef Mystikvm het volgende:
Er wordt bij mij sowieso niet betaald voor ik jou met een stofdoek in de weer heb gezien.
Die stofdoek moet ook weer nodig eens ter hand genomen worden, bedenk ik me nu![]()
Vergezocht, heel vergezocht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is voor mij vrijdag vandaag.. dus een 'doek' icm met 'ter hand genomen' ga ik rare dingen denken... en zeker icm met het woord 'stof' heb ik zoiets van
Ik ben ook echt helemaal in de war met die dagen. Dacht vanmorgen ook dat het vrijdag wasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:43 schreef Fera het volgende:
Over schoonmaken gesproken, ik kreeg net even 'n schrik, want ik dacht dat ik vandaag moest werken.Gelukkig is het donderdag in plaats van vrijdag.
Het kwam door Cue_ haar post, ik raakte even in de war.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben ook echt helemaal in de war met die dagen. Dacht vanmorgen ook dat het vrijdag was
Als je een beetje snel leest inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kwam door Cue_ haar post, ik raakte even in de war.
Fixedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
Ik tel de maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag sowieso al nooit mee als werkdag, ook al werk ik dan wel
iddquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:52 schreef rival het volgende:
vandaag is toch ook een soort vrijdag, want na vandaag is het weekend
Holy shit.quote:
Om ervoor te zorgen dat je er niet uit schiet ? Het ziet er niet heel erg comfortabel uit namelijkquote:
Hebben normale pumps toch ook niet nodig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om ervoor te zorgen dat je er niet uit schiet ?
dat lachen zou ik sowieso doen, dat andere laat ik niet afhangen van een paar schoenen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een vrouw die dat aantrekt zou ik uitlachen. En daarna hard nemen. Want Giger
Klopt, maar dit lijkt wel van aluminium of zo. Lijkt me niet heel comfortabel aan de binnenzijde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hebben normale pumps toch ook niet nodig.
Goed zoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef rival het volgende:
dat andere laat ik niet afhangen van een paar schoenen!
Dat zijn normale pumps ook niet altijdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar dit lijkt wel van aluminium of zo. Lijkt me niet heel comfortabel aan de binnenzijde.
Met die schoenen zou ik iemand nemen die ik anders links zou laten liggen. Moet ze ze wel aan houden natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
dat lachen zou ik sowieso doen, dat andere laat ik niet afhangen van een paar schoenen!
I don't knowquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zijn normale pumps ook niet altijd
ik heb geen schoenen/voeten fetish ik kan mij hier niet in vindenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met die schoenen zou ik iemand nemen die ik anders links zou laten liggen. Moet ze ze wel aan houden natuurlijk.
Ik normaal ook niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb geen schoenen/voeten fetish ik kan mij hier niet in vinden
Wat zou ze er voor over hebben om mij nakend schoon te laten maken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef twi het volgende:
Ik vroeg net aan Mirne of ik Fera hier even mag komen laten schoonmaken voor- of nadat ze is geweest. Ik kreeg een middelvinger terug. Wat een manieren
(Scherp, Cue).
Jammer dit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef twi het volgende:
Ik vroeg net aan Mirne of ik Fera hier even mag komen laten schoonmaken voor- of nadat ze is geweest. Ik kreeg een middelvinger terug. Wat een manieren
(Scherp, Cue).
Vies vind ik wat overdreven. en natuurlijk valt het mij ook op dat een vrouwenkont er beter uit ziet op hoge hakken... maar meer dan dat... nee...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet.
Voeten vind ik eigenlijk heel vies. Snap niet dat mensen er opgewonden van raken.
Ik durf nu ook niet meer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef twi het volgende:
(Scherp, Cue).
Ik heb issues.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:11 schreef Myraela het volgende:
Ik zou het overigens heel erg vervelend vinden als ik er niet ben en iemand mijn huis op zou ruimen of schoon zou maken.
Een afwasje kan nog wel, maar verder dan dat vind ik het niet fijn als mensen door mijn spullen gaan.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:12 schreef Cue_ het volgende:
Al is hij wel eens dingen tegengekomen die niet voor hem bestemt waren
Heeft hij die ook schoongemaakt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:12 schreef Cue_ het volgende:
Al is hij wel eens dingen tegengekomen die niet voor hem bestemt waren
Schoonmaakster mocht alleen binnen als ik al opgeruimd had. Dan vind ik het niet erg als ze het schoonmaken.quote:
Ik ging bij Ez ook gewoon de was doen enz als ik daar een paar dagen zat. Of al zn keukenkastjes leeghalen, schoonmaken en opnieuw indelen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:11 schreef Myraela het volgende:
Ik zou het overigens heel erg vervelend vinden als ik er niet ben en iemand mijn huis op zou ruimen of schoon zou maken.
Een afwasje kan nog wel, maar verder dan dat vind ik het niet fijn als mensen door mijn spullen gaan.
Dat heb ik ook. Fijn dat iemand mij in zijn of haar huis vertrouwt, maar in de praktijk zit ik gewoon braaf op de bank duimen te draaien tot die ander weer terug isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Keukenkastjes, kledingkast en kast met de dvd's waren ook de enige kasten die ik opentrok.
Voel mn eigen vaak zo ongemakkelijk als ik alleen in iemands huis zit.
Normaal begint mijn weekend ook op donderdagmiddag maar deze week even nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:52 schreef rival het volgende:
vandaag is toch ook een soort vrijdag, want na vandaag is het weekend
Daar kan ik dus echt niet tegen, ik moet dan wat doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Fijn dat iemand mij in zijn of haar huis vertrouwt, maar in de praktijk zit ik gewoon braaf op de bank duimen te draaien tot die ander weer terug is
Vandaar dat ik de dvdkast wel open trok. Gewoon lekker lui op de bank filmpjes kijkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Fijn dat iemand mij in zijn of haar huis vertrouwt, maar in de praktijk zit ik gewoon braaf op de bank duimen te draaien tot die ander weer terug is
Ik heb een keer bij een vriend een hele kast met al zijn papierwerk (chaotisch) moeten doorzoeken omdat hij in het buitenland zat en een formulier of iets nodig had.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging bij Ez ook gewoon de was doen enz als ik daar een paar dagen zat. Of al zn keukenkastjes leeghalen, schoonmaken en opnieuw indelen.
Keukenkastjes, kledingkast en kast met de dvd's waren ook de enige kasten die ik opentrok.
Voel mn eigen vaak zo ongemakkelijk als ik alleen in iemands huis zit.
Jij bent van harte welkom in mijn huis, omdat ik weet dat er dan schoongemaakt gaat wordenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt niet tegen, ik moet dan wat doen.
Vandaar het keukenkastjes herorganiseren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt niet tegen, ik moet dan wat doen.
Oh ja dat zou ik ook niet graag doen hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een keer bij een vriend een hele kast met al zijn papierwerk (chaotisch) moeten doorzoeken omdat hij in het buitenland zat en een formulier of iets nodig had.Dat is echt enorm ongemakkelijk omdat je in het zoeken toch dingen leest. Nouja, niet doorleest, maar je snapt het wel.
Daar kun je inderdaad wel geld op inzetten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij bent van harte welkom in mijn huis, omdat ik weet dat er dan schoongemaakt gaat worden
Ik ga dan gewoon m'n eigen zooi kopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:20 schreef Myraela het volgende:
Ik durfde nooit zomaar eten of drinken te pakken. Dat is best vervelend als je bij mensen bent die dus makkelijk tot laat in de middag uitslapen.
Je mag alleen aan het stof, vuil en de schoonmaakspullen komen, OK?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad wel geld op inzetten.
Nou ja, als je echt zegt dat ik nergens aan mag zitten, zal ik me heus wel gedragen.
Ik probeer niet de plaats van dingen te veranderen, alleen zet ik het wel netjes neer. En maak ik het schoon.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar het keukenkastjes herorganiseren.
Ik heb daar totaal geen probleem mee, maar dan vergoed ik uiteraard wel wat ik heb gegeten, en zorg dat als er weinig is ik weinig neem, zodat diegene zelf ook gewoon nog kan eten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:20 schreef Myraela het volgende:
Ik durfde nooit zomaar eten of drinken te pakken. Dat is best vervelend als je bij mensen bent die dus makkelijk tot laat in de middag uitslapen.
Deal. Maar soms moet ik wel iets tijdelijk verplaatsen om bij het stof te komen. Maar ik probeer altijd alles exact terug te zetten als hoe het stond.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je mag alleen aan het stof, vuil en de schoonmaakspullen komen, OK?
Het was een vrijgezel, geloof mij nou maar dat er wat orde in die kastjes moest komenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik probeer niet de plaats van dingen te veranderen, alleen zet ik het wel netjes neer. En maak ik het schoon.
Ja, ik ging op een zondag toen ik echt honger had ook proberen naar een supermarkt te gaanl. Maar de buurtsuper daar was niet open op zondag en ook geen bakkertje of iets.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga dan gewoon m'n eigen zooi kopen.
Precies uitmeten op hoeveel cm iets van de muur of de rand van de tafel/kast staat enzquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Deal. Maar soms moet ik wel iets tijdelijk verplaatsen om bij het stof te komen. Maar ik probeer altijd alles exact terug te zetten als hoe het stond.
Ik snap je helemaal, ik ben in huizen geweest waar de indeling zo volledig onlogisch was (naar mijn mening).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was een vrijgezel, geloof mij nou maar dat er wat orde in die kastjes moest komen
Dat snap ik dus echt niet. Ik woon ook alweer bijna twee jaar alleen, maar mijn huis is toch niet echt een vrijgezellenhuis (vind ik dan). Als man kan je toch wel gewoon een keukenkastje inpakken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was een vrijgezel, geloof mij nou maar dat er wat orde in die kastjes moest komen
Ach gut.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ging op een zondag toen ik echt honger had ook proberen naar een supermarkt te gaanl. Maar de buurtsuper daar was niet open op zondag en ook geen bakkertje of iets.Uiteindelijk maar gewoon naar huis gegaan.
Ghehe mjah herkenbaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal, ik ben in huizen geweest waar de indeling zo volledig onlogisch was (naar mijn mening).
Nog net niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Precies uitmeten op hoeveel cm iets van de muur of de rand van de tafel/kast staat enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |