ik kan jou zeker wel aan meisjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan? Daten is één grote vleeskeuring...en ja, de worst is belangrijk
Mannen kunnen niet fatsoenlijk vouwen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hangt er van af wat daar onder valt
zit nu de was op te vouwen op bed. Valt dat er onder
Goed dat je dat er toch nog even bijzet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat onderwerp passeert bij ons mannen ook de revue.
Vrouwenkont dan he!
tieten, kont en lange benen is het toch.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat onderwerp passeert bij ons mannen ook de revue.
Vrouwenkont dan he!
Sowieso een mannenklus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hangt er van af wat daar onder valt
zit nu de was op te vouwen op bed. Valt dat er onder
ik vouw mijn boxers, ik prop me sokken in elkaar en de rest hang ik op inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet fatsoenlijk vouwen.
Hmm met collega die ook aan het daten was was het meestal: is er wat gebeurd? wat hebben jullie gedaan? zag hij eruit zoals op de foto? bla bla bla blaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:40 schreef Coco98 het volgende:
Wat is het eerste wat vrouwen bespreken met elkaar over hun date eigenlijk?
Ik twijfel of dit een slimme vraag is
ja maar, ja maar, ik vind die stringetjes opvouwen zo moeilijk. Zo weinig stof om mee te werkenquote:
Ja ik bedoel ook beste vriendin natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hmm met collega die ook aan het daten was was het meestal: is er wat gebeurd? wat hebben jullie gedaan? zag hij eruit zoals op de foto? bla bla bla bla
Echte lichamelijke details wissel ik eigenlijk alleen uit met mijn beste vriendin.
Nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hmm met collega die ook aan het daten was was het meestal: is er wat gebeurd? wat hebben jullie gedaan? zag hij eruit zoals op de foto? bla bla bla bla
Echte lichamelijke details wissel ik eigenlijk alleen uit met mijn beste vriendin.
Ik loop al een tijdje rondquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Leer incasseren...je zit hier op FOK!
Jaa..van scharrels wel jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Niet![]()
Met mij heb je ook wel wat meer uitgewisseld dan die onbelangrijke dingen.
Borsten met elkaar vergeleken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Niet![]()
Met mij heb je ook wel wat meer uitgewisseld dan die onbelangrijke dingen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jaa..van scharrels wel jaEven kontkusserig doen nu: jij bent toch ook mijn beste (online) vriendin? xxx
Dat doen goede vriendinnen toch altijd dacht ik zo. Zou ik ook doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
In die fase zitten we nog niet. Wel een goed voorstel voor de volgende date, thanks!
Yes en dan op zijn jaren zeventig met spiegeltjes in de weer. Het is een feest om vrouw te zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat doen goede vriendinnen toch altijd dacht ik zo. Zou ik ook doen.
Idd, vermaken wij ons uren mee...net als die naakte kussengevechten met vlechtjes in onze harenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat doen goede vriendinnen toch altijd dacht ik zo. Zou ik ook doen.
Mannen houden geen naakte kussengevechten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:54 schreef ook_gek het volgende:
kunnen jullie na afloop niet gewoon het allemaal in dit topic bespreken. Dan kunnen wij mannen eens een kijkje nemen in het vrouwen leven. Ik wil mij el op offeren voor mijn geslacht
naakt? Waarom niet in mooie sexy lingerie dan. Jarratels, leuk kort rokje, leuke push up bh met een strak laag truitje er op.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Idd, vermaken wij ons uren mee...net als die naakte kussengevechten met vlechtjes in onze haren
Haren in elastiekje is handigerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Idd, vermaken wij ons uren mee...net als die naakte kussengevechten met vlechtjes in onze haren
Ik heb je al gezegd dat vrouwen praat onder vrouwen blijft...mannen moeten niet teveel weten, worden ze onzeker van.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:54 schreef ook_gek het volgende:
kunnen jullie na afloop niet gewoon het allemaal in dit topic bespreken. Dan kunnen wij mannen eens een kijkje nemen in het vrouwen leven. Ik wil mij el op offeren voor mijn geslacht
Ik zou er liever daadwerkelijk bij zijn dan dat ik erover moet lezen, hoor...maar ook dat kan aan mij liggenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:54 schreef ook_gek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |