quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:17 schreef Thaboel het volgende:
Oh en voor degene die het echt niks boeit: Mijn bapoa's waren heerlijk.
oke swagzequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:18 schreef BredeBradda het volgende:
Heren ik moet gaan, de straat heeft mij nodig
Succes in de goot!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:18 schreef BredeBradda het volgende:
Heren ik moet gaan, de straat heeft mij nodig
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik leef al dagen op kippensoep
Ga eens maffen vent.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]Had vandaag op werk nog zo'n 10 liter heerlijke mostersoep over. Had ik wel ff langs kunnen brengen
Mailen naar forum@fok.nl Misschien doen ze we wat mee.quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik kan veel geloven, maar dat Nibb-it je bedreigd via DM
quote:
Huh, BredeBradda wilde toch de VeVa gaan doen hier op het ROC in Amsterdam? (moet ik echt teruglezenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:25 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
wat voor studie ga je eigelijk doen in damsko dan
o stoerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, BredeBradda wilde toch de VeVa gaan doen hier op het ROC in Amsterdam? (moet ik echt teruglezen)
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mailen naar forum@fok.nl Misschien doen ze we wat mee.
Dan moet je het wel heel bond gemaakt hebbenquote:
je moet toch werken voor je monster kabelsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, BredeBradda wilde toch de VeVa gaan doen hier op het ROC in Amsterdam? (moet ik echt teruglezen)
Ja weet ik veel dat jij alleen op soep leeftquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Waarom heb je dat niet gedaan? Had je een sniffende en snotterende zieke muis aangetroffen
moet j kniffie lene?quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja weet ik veel dat jij alleen op soep leeft![]()
Eensch, morgen helaas een schamel groente bouillon.
truegamerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:29 schreef BredeBradda het volgende:
Ohja, Sam stuurde mij deze foto: [ afbeelding ]
Sam en zijn chick
jaja, nibb-it denkt dat ik hossel studie ga doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft hij het fout dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:30 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
jaja, nibb-it denkt dat ik hossel studie ga doen
Ik combineer ze, hossel studie universitair niveau tochhquote:
wat is jouw mening over de limited casette release van drug church?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:31 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik combineer ze, hossel studie universitair niveau tochh
Dus Nibb-it heeft gewoon gelijk?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:31 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik combineer ze, hossel studie universitair niveau tochh
Om te huilen dus... Haal gewoon die die zakken met kippen bouillon, wat prei en wat gerookte kipfilet erbij! Hoppa!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Is normaal ook niet zo hoor, ben ziekjes, dus heb de voorraad kippensoep uit de vriezer opgegeten. Zit nu aan de Unox zakken
tuurlijk.quote:
die ah excellent zakken zijn ook prima. had vandaag die kreeftentroep, beetje opwarmen, sambal d'r bij, klaarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Om te huilen dus... Haal gewoon die die zakken met kippen bouillon, wat prei en wat gerookte kipfilet erbij! Hoppa!
ik luister alleen neger muziekquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
wat is jouw mening over de limited casette release van drug church?
quote:
o jammer want dit is idd wel witte mensen muziekquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:34 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
ik luister alleen neger muziek
Eigen soepie makenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:34 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
die ah excellent zakken zijn ook prima. had vandaag die kreeftentroep, beetje opwarmen, sambal d'r bij, klaar
IK maak normaal altijd eigen soepie, maar eigen soepie was op, dus moest wel aan de zakken soepquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Eigen soepie makenDuurt even maar dan heb je ook wat.
2Pac door je speakers mattie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:36 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
o jammer want dit is idd wel witte mensen muziek
Leeft hij dan nog?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
2Pac door je speakers mattie.
shitty youtube rip toch wel? neger muziek is altijd shitty youtube ripquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:37 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
2Pac door je speakers mattie.
quote:
Noo man, classic albums helemaal originele CD toch. Die bass moet hard klinken manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
shitty youtube rip toch wel? neger muziek is altijd shitty youtube rip
maandag 25 liter tomaten, mosselsoep gemaakt. Ik ben even afgekicked van het soepjes maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
IK maak normaal altijd eigen soepie, maar eigen soepie was op, dus moest wel aan de zakken soep
heb jij wel beetje chille B&W speakers danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:39 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Noo man, classic albums helemaal originele CD toch. Die bass moet hard klinken man
Ik moet altijd portable zijn, B&W mag niet mee de bus in man. matties in de bijlmer moeten ook kunnen genieten van 2pacquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
heb jij wel beetje chille B&W speakers dan
Pfff, ik wil weer normaal kunnen eten, geen soepie met brood, om het vervolgens weer uit te kotsenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
maandag 25 liter tomaten, mosselsoep gemaakt. Ik ben even afgekicked van het soepjes maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |