Negatief.quote:
Was jij degene die er de werkelijke waarde van 25 euro voor had neergelegd?quote:
Je bent gaan posten in dat vuige sex forumpje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Trip kikker was te shine voor deze donkere plek
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Was jij degene die er de werkelijke waarde van 25 euro voor had neergelegd?
Nee DEF nam een wendingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je bent gaan posten in dat vuige sex forumpje?
Het lukt maar niet met de meiden, dus ga je nu maar wanhopig achter mannen aan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Maareh ik ga pitten. Ik zal over je dromen m.k, hoe je om m'n grappen lacht. Met een lichtelijk homo-erotisch tintje eraan. Neem je daar aanstoot aan?
5 mensen. je vergat jezlf. en waarom niet. het is fokquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Dat wil nog niet zeggen dat je zomaar in elk topic compleet niet op je plaats en spontaan inhoudsloze posts hoeft te gaan typen. Vooral niet voor 5 minuten met 4 mensen tegelijk. Waarvan jij waarschijnlijk nog de zinnigste post typte.
Ben ik zo makkelijk te doorgronden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:43 schreef Royyy het volgende:
[..]
Het lukt maar niet met de meiden, dus ga je nu maar wanhopig achter mannen aan?
Meh, 't lukt wel met de chicks, alleen die chicks voel ik me nooit tot aangetrokken op 1 of andere manier. Deze maand nog 1 waartegen ik nee moest zeggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:43 schreef Royyy het volgende:
[..]
Het lukt maar niet met de meiden, dus ga je nu maar wanhopig achter mannen aan?
jij wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, 't lukt wel met de chicks, alleen die chicks voel ik me nooit tot aangetrokken op 1 of andere manier. Deze maand nog 1 waartegen ik nee moest zeggen.
Het was meer dat ik helemaal niks deed en ik van een vriend hoorde dat ze tegen hem had verteld dat ik helemaal wauw wasquote:
Moest? Van wie moest dat?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, 't lukt wel met de chicks, alleen die chicks voel ik me nooit tot aangetrokken op 1 of andere manier. Deze maand nog 1 waartegen ik nee moest zeggen.
Van mezelf. Ik bedoel dat ik me niet tot haar aangetrokken voelde en dat is dus meestal zo met meiden die mij wel leuk vinden.quote:
Man. bal ze gewoonquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Van mezelf. Ik bedoel dat ik me niet tot haar aangetrokken voelde en dat is dus meestal zo met meiden die mij wel leuk vinden.
DIT!quote:
Sam moet gewoon ballen. Beats zijn kut, sommige weten niks over audio en monster cables zijn voor bazenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, ik geloof dat ik moet teruglezen, of is er iemand zo vriendlijk een hele korte samenvatting te geven
Ik postte over een voetprobleem in geneeskunde SC --> invasie van DEF SC in die geneesk. SC om random reden --> nu gaat het hier over meisjes die me leuk vinden en wat niet wederzijds is en die ik volgens bepaalde personen hier gewoon ''moet ballen!''.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, ik geloof dat ik moet teruglezen, of is er iemand zo vriendlijk een hele korte samenvatting te geven
Ow, ik geloof dat ik voor deze samenvatting (zonder ondertiteling of teruglezen), twintig jaar te vroeg geboren benquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:55 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Sam moet gewoon ballen. Beats zijn kut, sommige weten niks over audio en monster cables zijn voor bazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |