Prachtige reactie!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie laat toch elke keer dat klaphekje voor de deur openstaan? Je ziet wat er van komt! S(p)am in je topic!
Hihiquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef AchJa het volgende:
Btw, kunnen al die sterrenneukers niet gewoon naar hun eigen hoekje verdwijnen? Dan kan hier gewoon door plebs onderling geluld worden. Bvd.
Sorry man.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:24 schreef m.k het volgende:
ben ff zuipe en knaagsels halen krijg je dit
Tja.. vrouwen he.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:26 schreef Esses het volgende:
Oja, voor ik ga slapen... Sammie kwam ook onze hulp roepen met het nijmegen topic... Nu helpen we hem ongevraagd, is het weeeeeeeeer niet goed.
Nee, lulkoek verkopen over onzin....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:26 schreef Esses het volgende:
Oja, voor ik ga slapen... Sammie kwam ook onze hulp roepen met het nijmegen topic... Nu helpen we hem ongevraagd, is het weeeeeeeeer niet goed.
Jij bent best goed in dubbel posten in 2 topicsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:26 schreef Esses het volgende:
oh snapquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij bent best goed in dubbel posten in 2 topics.
Twice the effectiveness half the trouble! Esses can do it!quote:
idd, ik wil hem wel knuffelen nuquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Twice the effectiveness half the trouble! Esses can do it!
Overigens ook schattig hoe Esses zei dat ik m'n Vandale dicht mocht slaan
quote:
Klopt, laatste twee weg en klaar ermee denk ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:28 schreef Thaboel het volgende:
AJ ga jij gewoon slapen joh. Wekkertje gaat over 5uur en een kwartiertje.
oquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar in a not-so-gay-way
Eens, als je de tablet voor vermaak gebruikt. Als je er echte dingen mee wil doen zijn er prima windows tablets te krijgen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, laatste twee weg en klaar ermee denk ik.
Neemt echter niet weg dat hier een partij bullshit verkocht wordt. Esses met een windhoos tablet, leuk. Windows is desktop materiaal geen tablet materiaal. Ga dan voor Android.
Doet me hieraan denken:quote:
Echte dingen met een tablet doen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:33 schreef m.k het volgende:
[..]
Eens, als je de tablet voor vermaak gebruikt. Als je er echte dingen mee wil doen zijn er prima windows tablets te krijgen.
zijn genoeg eckte eckte dingen die je met tablets kan doen hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echte dingen met een tablet doen...![]()
![]()
Tegen de muur gooien? Koffie op morsen? Op kwijlen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef m.k het volgende:
[..]
zijn genoeg eckte eckte dingen die je met tablets kan doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |