We talk English from now on?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]That's a good thing
6' below, in a confined spacenot yet
ey doe s ff oprotten jijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat lui zulke rotzooi aanhoren, en nog erger kopen.
haha nice one!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Can't complain, woke up 6' above ground instead off 6’ below.
Ff dimmen jij! Anders krijgt Sine weer een onterechte banquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:02 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
We talk English from now on?
Buiten dat die gozer niet zingen kon, en bar rotzooi maakt wat door moest gaan voor muziek, was hij zelf ook nog eens een vuile flikker. Die men door zijn muziek te kopen alleen nog maar in zijn criminele actifiteiten ondersteunde.quote:
Ja jij kent hem ook echtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:04 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Buiten dat die gozer niet zingen kon, en bar rotzooi maakt wat door moest gaan voor muziek, was hij zelf ook nog eens een vuile flikker. Die men door zijn muziek te kopen alleen nog maar in zijn criminele actifiteiten ondersteunde.
En dacht dat ik hier trouwens een eigen menig mnocht hebben.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ff dimmen jij! Anders krijgt Sine weer een onterechte ban
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:04 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Buiten dat die gozer niet zingen kon, en bar rotzooi maakt wat door moest gaan voor muziek, was hij zelf ook nog eens een vuile flikker. Die men door zijn muziek te kopen alleen nog maar in zijn criminele actifiteiten ondersteunde.
En dacht dat ik hier trouwens een eigen menig mnocht hebben.
Je informeren helpt ook een stuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:05 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja jij kent hem ook echtga maar gou terug naar je militaire liedjes
Dus alle rappers zijn criminelen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je informeren helpt ook een stuk.
USA Army liedje voor jequote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:05 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ja jij kent hem ook echtga maar gauw terug naar je militaire liedjes
Tuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:07 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dus alle rappers zijn criminelen?
Iemand die vrouwen verkracht, die in een gang was/is etc etc is crimineelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:07 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dus alle rappers zijn criminelen?
Een groep Marokkanen kan je ook aanzien als gangquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Iemand die vrouwen verkracht, die in een gang was/is etc etc is crimineel
Makkelijk zat.
Zijn ze ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:10 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Een groep Marokkanen kan je ook aanzien als gang
Ik weet niet hoe het in NLD is, maar hier heeft dat lied cult statusquote:
Jochie, is heel lief van dat je het opneemt voor die troll, maar informeer je eerst even voor je een discussie aangaat. Er zit een huizenhoog verschil tussen een paar Marokkanen en gangs zoals men die hier in verschillende steden kent.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:10 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Een groep Marokkanen kan je ook aanzien als gang
Mij gaat het om de muziek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:14 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Jochie, is heel lief van dat je het opneemt voor die troll, maar informeer je eerst even voor je een discussie aangaat. Er zit een huizenhoog verschil tussen een paar Marokkanen en gangs zoals men die hier in verschillende steden kent.
Als het je om de "muziek" gaat moet je ook eens naar de texten luisteren. En hier niet van die klink klare onzin verkopen.quote:
Die texten is juist waardoor ik er naar luisterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:16 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Als het je om de "muziek" gaat moet je ook eens naar de texten luisteren. En hier niet van die klink klare onzin verkopen.
Ik ben te oud om te kunnen zeggen of het lied een cult status heeft?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:12 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in NLD is, maar hier heeft dat lied cult status![]()
Trouwens BredeBradda verwisseld me duidelijk met ER, want het is ER die graag militaire muziek plaatst
Ik vind het een beeeeetje gay.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:12 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in NLD is, maar hier heeft dat lied cult status![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |