FAQ - Algemene kleine vragen. Part 2.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef dolfina-chica het volgende:
jongens, ik ben op zoek naar de msn fok emoticon pack..
weet niet meer waar ik hem kan vinden
Die moet ik ook hebben ergens op mijn hd. Moet ik even zoeken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef dolfina-chica het volgende:
jongens, ik ben op zoek naar de msn fok emoticon pack..
weet niet meer waar ik hem kan vinden
Jan vliegt gewoon alle kanten op, die is écht niet rustig te houden met een spelletje. Die is alleen gelukkig als hij in de speeltuin kan rennen (of zoals vanmiddag in de stadsboerderije of het park). maar spijtig genoeg voor hem, ga ik echt niet elke dag van smorgens vroeg tot laat buiten rennen met hemquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kan je geen speeltje voor ze meenemen van thuis zodat ze daar ff mee kunnen spelen? Hoef jij niet heel de tijd nee te zeggen en hoeven zij zich niet te vervelen. Of mss een spelletje doen tijdens het wachten, 'ik zie ik zie wat jij niet ziet' of 'wie het langst overal van af kan blijven'
Dankjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:09 schreef espri het volgende:
cv boer, nog van harte gefeliciteerd
vannelle, sterkte vandaag
dolfijntje, wat eet je nu?
en verder ben ik het een beetje kwijt sorry
oepsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:10 schreef espri het volgende:
ja ik zat half 8 in de auto, 24 km dus doe je dan binnen een half uurtje.....
ik kwam dus om kwart voor 9 aan
duimboeien...quote:
quote:
Lijkt me niet nodig, gewoon de situatie voor zijn maarja soms is dat ook wel lastigquote:
Thanks!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:09 schreef espri het volgende:
als Jan nu eens een eigen portemoneetje en boodschappenlijstje krijgt en zelf dingen mag pakken en in zn mandje mag gooien? zelf betal;een en netjes als de andere grote mensen in de rij wqachten voordat hij zijn dingetjes mag doen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jan vliegt gewoon alle kanten op, die is écht niet rustig te houden met een spelletje. Die is alleen gelukkig als hij in de speeltuin kan rennen (of zoals vanmiddag in de stadsboerderije of het park). maar spijtig genoeg voor hem, ga ik echt niet elke dag van smorgens vroeg tot laat buiten rennen met hem
daar dus.. thanks!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
FAQ - Algemene kleine vragen. Part 2.
Dat is ook wel een hele goede tip iddquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:13 schreef espri het volgende:
[..]
als Jan nu eens een eigen portemoneetje en boodschappenlijstje krijgt en zelf dingen mag pakken en in zn mandje mag gooien? zelf betal;een en netjes als de andere grote mensen in de rij wqachten voordat hij zijn dingetjes mag doen?
ja druk, ongeluk, weg afgesloten, een vrachtwagen die dacht mij steeds te moeten snijden terwijl ik ook geen kant op kan en meer van die dingen dusquote:
koekjes, want ik heb geen zin meer...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:09 schreef espri het volgende:
was met knipoog bedoeld.. op handboeien in het klein..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:12 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig, gewoon de situatie voor zijn maarja soms is dat ook wel lastig
nah, das niet veul he?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
koekjes, want ik heb geen zin meer...
Of gewoon een hengst voor zijn kop met de mededeling dat ie moet stoppen met zeurenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:13 schreef espri het volgende:
[..]
als Jan nu eens een eigen portemoneetje en boodschappenlijstje krijgt en zelf dingen mag pakken en in zn mandje mag gooien? zelf betal;een en netjes als de andere grote mensen in de rij wqachten voordat hij zijn dingetjes mag doen?
Pedagogisch helemaal verantwoord. Doet me denken aan vroeger, niet luisteren betekend automatisch een gloeiend oortje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Of gewoon een hengst voor zijn kop met de mededeling dat ie moet stoppen met zeuren
Onverantwoord juistquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Pedagogisch helemaal verantwoord. Doet me denken aan vroeger, niet luisteren betekend automatisch een gloeiend oortje.
Slaan is inderdaad niet nodig. Een corrigerende tik moet kunnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:20 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Onverantwoord juist. Slaan is helemaal niet nodig.
Wil niet zeggen dat het altijd goed is, maar hele generaties zijn er mee opgegroeid.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Pedagogisch helemaal verantwoord. Doet me denken aan vroeger, niet luisteren betekend automatisch een gloeiend oortje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |