quote:
Volgens mij is het hier TT-gewijs vaker een anti-climax dan een climaxquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kip zorgt voor een anti-climax voor hen die hoopvol de tt lezen
Kip, voor al uw sex- en anticonceptie-tipsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kip zorgt voor een anti-climax voor hen die hoopvol de tt lezen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jaren 90 kleding en haar![]()
[ afbeelding ]
Die kleding is eigenlijk best basic, maar toen zie je inderdaad meteen dat het uit de jaren '90 komt. Heeft allemaal een fout vleugje over zichquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jaren 90 kleding en haar![]()
[ afbeelding ]
Heb je haar filmpje van vandaag gezien?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
De stand van de ogen met de wenkbrauwbotten doen me aan Masja denken, serieus
brrrrrrrquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik googel op "sexy 50-years old men", krijg ik dit
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik zag hier laatst ergens een topic vol vrouwen die op Snape geilenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik googel op "sexy 50-years old men", krijg ik dit
[ afbeelding ]
![]()
![]()
gelukkig nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je haar filmpje van vandaag gezien?
Van deze krijg je echt heul veul jeukquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gelukkig niet![]()
Ik kijk nooit bjoetiefilmpjes. Duren te lang en die stemmen zijn stuk voor stuk kotsopwekkend
Heb ik ook gezienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zag hier laatst ergens een topic vol vrouwen die op Snape geilen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zag hier laatst ergens een topic vol vrouwen die op Snape geilen
checkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:51 schreef Diconnected het volgende:
Oudere mannenliefst zou ik ook een meneer hebben die een jaar of 8 ouder is ofzo, want sexy
![]()
Hmmm zou ik m'n oude fling van nu inmiddels 30 smsen![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat meneer te pesten vorige week dat ik een grijze haar zagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
check![]()
Hij krijgt nu wel rimpels en grijze haren though
vind je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
+1quote:
hoe oud is die van jou?quote:
Hij is 30, maar hij heeft zwarte haren dus het valt ook gewoon op.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe oud is die van jou?
die van mij 39
of dit:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nu een voorstelling van dat je in bed ligt en dat het er geil aan toe gaat en je komt beide gillend klaar. En dan kijk je je partner in de ogen en dan zie je dit:
[ afbeelding ]
Oh dat was in het sexy oudere mannen topic hahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben zelf ook een ouwequote:
Ik kotste een beetje in m'n mondquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of dit:
[ afbeelding ]
liefst op een schapenvachtje
Vooral dat moment dat je beseft dat je een gevoelig snaartje hebt geraaktquote:
ja da's waar, hij is deels Indo toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is 30, maar hij heeft zwarte haren dus het valt ook gewoon op.
Je was toch van Eindhoven? Vorige week ging ik op het station kijken (woensdag wel al) en toen hadden ze alle lakjes uit het rek gehaald.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat was in het sexy oudere mannen topic hahaMaar deze fan art gaat wel erg ver ^^ maar Alan is
![]()
Sorry hè kwam kijken of hier toevallig nog iets over fantasy fire te vinden was
Ik ben bijna net zo oud als jij zeikerdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een ouwe![]()
hoe oud was Frettepetettepettet ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Dat is bij alle mannen toch zo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja da's waar, hij is deels Indo toch?
Ik vind het helemaal niet erg hoor, rimpels en beetje grijs. Zo lang ze maar zo lang mogelijk een jongen van binnen blijven
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat was in het sexy oudere mannen topic hahaMaar deze fan art gaat wel erg ver ^^ maar Alan is
![]()
Sorry hè kwam kijken of hier toevallig nog iets over fantasy fire te vinden was
En andersom is ook leukquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vooral dat moment dat je beseft dat je een gevoelig snaartje hebt geraaktVind ik stiekem altijd het leukste
babe! jouw lakjes staan hier he! moet ik ze opsturen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
En andersom is ook leuk
Meteen de eerste avond al door hebben wat je moet doen om ze op te hitsen![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben bijna net zo oud als jij zeikerd
en Fred is honderd miljoen jaar oud
ik denk altijd dat je veel jonger bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast door je "mijn duurste meubelstuk is 5 euro" verhalen![]()
![]()
![]()
![]()
En Fred is wel stokoud ja! Nog 9 jaar werken tot pensioen!![]()
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
bij de goeie mannen wel jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is bij alle mannen toch zo?
Vandaag bij twee Etos'en geweest. En SQ was nog bij een wezen kijken. Maar niks geen FF te bekennen en ze hadden al wel de nieuwe collectie liggen. Ik wil dat lakjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je was toch van Eindhoven? Vorige week ging ik op het station kijken (woensdag wel al) en toen hadden ze alle lakjes uit het rek gehaald.
Dus sinds woensdag hebben ze sowieso wel de nieuwe collectie daar. Kan natuurlijk wel zijn dat het nu alweer uitverkocht is
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik denk altijd dat je veel jonger bent
Vast door je "mijn duurste meubelstuk is 5 euro" verhalen![]()
![]()
![]()
![]()
En Fred is wel stokoud ja! Nog 9 jaar werken tot pensioen!![]()
![]()
nee klopt, maar ik zelf ook niet....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kip ik keek even op je feestboek, Jouw vent heeft geen wenkbrauwen
(de mijne heeft van die sinterklaaswenkbrauwen. Die hij onder dwang van mij door de kapper laat knippen
)
Hahhahaaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
En andersom is ook leuk
Meteen de eerste avond al door hebben wat je moet doen om ze op te hitsen![]()
Gernequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
babe! jouw lakjes staan hier he! moet ik ze opsturen?
goeien combo dusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Innerlijk nooit ouder geworden dan 14![]()
Zowel ik als Fred niet
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee klopt, maar ik zelf ook niet....
wordt leuk, krijgen we debiele nerd kinderen met een zieke geest en zonder wenkbrauwen
Vermoedde al zo iets ja haha . Maar heb daar ook niks mee hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Ik ging expres de ergste plaatjes opzoeken ook nog
hehehehe, hij heeft wel iets, maar echt lastig te zien, zeker als hij in de zon heeft gezetenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ben jaloers hoor... Nou ja op een vent zonder wenkbrauwen. Omdat die van Fred stom zijn
KIP!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, hij heeft wel iets, maar echt lastig te zien, zeker als hij in de zon heeft gezeten
Ziet Fred er net zo uit als Leonid Brezjnev?
[ afbeelding ]
het kan toch?quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, hij heeft wel iets, maar echt lastig te zien, zeker als hij in de zon heeft gezeten
Ziet Fred er net zo uit als Leonid Brezjnev?
[ afbeelding ]
Doe jij mijn vent eens niet met jouw opa vergelijken!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:11 schreef megamandy het volgende:
Of in zijn slaap knippen![]()
Mijn opa heeft altijd van zo'n hoorntjes boven zijn wenkbrauwen. Is hij net de duivel.
goed compromisquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godzijdank dat nog net niet![]()
Nee zijn wenkbrauwen zijn niet raar, maar de haren zijn heel lang. En dat vind ik ugly. En ik mag ze niet knippen van hem, maar ik heb hem eindelijk zover dat hij ze door de kapper laat knippen
misschien is het wel dezelfde manquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe jij mijn vent eens niet met jouw opa vergelijken!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
misschien is het wel dezelfde man
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe jij mijn vent eens niet met jouw opa vergelijken!
wel opening en clit en zulks, maar geen verder vervolg? In de vorm van baarmoeder en laatste stuk vagina enzo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:12 schreef megamandy het volgende:
wtf![]()
Iemand op tv die nog niet ongesteld is en haar vriendinnen wel, dus ze maakt zich zorgen.
Volgend shot; "Dat komt erop neer dat je geen baarmoeder en vagina hebt."
Hoe kun je nou niet weten of je wel of geen vagina hebt
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
misschien is het wel dezelfde man
Ik wil dat ook, maar ik mag nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goed compromis
Zou niks voor mij zijn, ik loop altijd iedereen te ontharen in zijn gezicht en op zijn oren enzo![]()
Van 2 collega's deed ik altijd de Berts bijhoudenik heb toch altijd een pincet bij me
![]()
een van die gasten heb ik de eerste keer aan een bureaustoel moeten ducttapen voor ik het kon doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil dat ook, maar ik mag niet
Zo klonk het nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel opening en clit en zulks, maar geen verder vervolg? In de vorm van baarmoeder en laatste stuk vagina enzo?
vage shitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo klonk het niet![]()
En daarna vroeg ze ook of ze nog gewoon seks met haar vriend kon hebben. Maar was een beetje onduidelijk of ze op dit moment ook al seksueel actief was of niet.
Was een trailer voor een nieuw programma op net5. Volgens mij heette het Doktersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vage shitlaat het dan ook gewoon zien in beeld
goeien originelen titel!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Was een trailer voor een nieuw programma op net5. Volgens mij heette het Dokters
Goeden idee welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een van die gasten heb ik de eerste keer aan een bureaustoel moeten ducttapen voor ik het kon doen
hier hetzelfde hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden idee wel![]()
Maar goed, ik ben niet op Fred gevallen voor zijn looks, daar kunnen we wel eerlijk over zijn.
Later kwam dat wel, de kracht van liefde
Ja vond ik ook alquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.beautyscene.nl(...)n_half_december_2012
Wat een kut kleuren
zeker net zo slecht alsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef megamandy het volgende:
http://www.net5.nl/progra(...)ring-1/promo-dokters
Ohmy, zie nu dat het "op waarheid gebaseerd" isDie promo is nog slechter.
MAAR IK PLAS TOCH GEWOON?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef megamandy het volgende:
http://www.net5.nl/progra(...)ring-1/promo-dokters
Ohmy, zie nu dat het "op waarheid gebaseerd" isDie promo is nog slechter.
Worden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
Nou ik hoop dat jullie mannen mooi oud worden
Ik ben nog altijd blij met mijn uitzicht 's ochtendsof tijdens
![]()
Jij en ik uitgezonderdquote:
hehehehehe!quote:
De Vierlingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Serieus, wat is op met Net 5 en al die kutseries?![]()
En dan niet eens matigen kutseries zoals RTL![]()
Maar gewoon kutseries
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wut? Waar is "mijn huis vol met 100 miljoen katten"?
quote:
47quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehehe!
Hoe oud is den Pinda eigenlijk?
samen een IQ van een gemiddelde VWO-erquote:
Is dat ook slecht ende matig?quote:
dat scheelt vet veel met die van Schaar joh!quote:
te matig.... ik wil hun tandjes eruit trappen, zo matigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat ook slecht ende matig?
Niveau van achter gesloten deuren?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
te matig.... ik wil hun tandjes eruit trappen, zo matig
Heerlijk dom, tenenkrommend, schattig, irritant...en de hele tijd 4 zusjes die constant kibbelen en het niet eens door hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat ook slecht ende matig?
wat dat betreft is het hetzelfde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niveau van achter gesloten deuren?
Want dat vond ik echt te matig en kut, dat kon ik gewoon niet handelen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat dat betreft is het hetzelfde.
10 minuten van gezien en dat was genoeg, heb geen idee waar het over gaat, maar het is te dom voor woorden
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Daarom kijk ik nu Uitstel van Executie
goed gekakt?quote:
nee man, Supernatural is tof!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef Dwyn het volgende:
Ziek, ik volg gewoon 9 series. Ik denk dat ik Supernatural weer ga schrappen.
Ja maar welke dan!?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee man, Supernatural is tof!
Muziek, auto, Dean
Deanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee man, Supernatural is tof!
Muziek, auto, Dean
vandaag loads of koffie gedronken en 5 x gekakt, HEERLIJK!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:37 schreef Diconnected het volgende:
Kakken.Buik deed net raar. Ik naar den wc. En toen was het probleem opgelost
Oja dat moet ik ook nog eens downloadenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef Dwyn het volgende:
Ziek, ik volg gewoon 9 series. Ik denk dat ik Supernatural weer ga schrappen.
welke kijk je nog meer, dan kies ik welquote:
Ik word serieus chaggo als ik niet kan poepenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vandaag loads of koffie gedronken en 5 x gekakt, HEERLIJK!
- Dexterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
welke kijk je nog meer, dan kies ik wel
ik heb jaren lang 1 x per week gekakt.... dacht toen dat het normaal wasquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik word serieus chaggo als ik niet kan poepen![]()
Dexter sowieo niet stoppenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
- Dexter
- Downton Abbey
- Mike & Molly
- Fringe
- Switched at birth
- The Good Wife
- Once Upon a Time
- Supernatural
- 2 Broke Girls
toch wel mooi dat hoe eng die bert en ernie ook zijn, de kop van die poedel nog het meest scary isquote:
Ehrmahgerdquote:
1x per weekquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb jaren lang 1 x per week gekakt.... dacht toen dat het normaal was
Nu heerlijk elke dag, heeeeeerlijk!
Ja datquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
toch wel mooi dat hoe eng die bert en ernie ook zijn, de kop van die poedel nog het meest scary is
Kut jonge, dan moet ik snel updatenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ehrmahgerd
TROUWENS! Er zit een poetel emoticon op whatsapp nu
Nee precies. En Supernatural is ieder seizoen hetzelfde dus.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dexter sowieo niet stoppenEn dat duurt toch nog maar twee seizoenen dus moet je ook tot het einde kijken
Dat lijkt me echt kak.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb jaren lang 1 x per week gekakt.... dacht toen dat het normaal was
Nu heerlijk elke dag, heeeeeerlijk!
SCHNEL SCHNEL!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut jonge, dan moet ik snel updaten
2 broke girls klinkt matig, the good wife ook, switched at birth is zeker weten lomp.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
- Dexter
- Downton Abbey
- Mike & Molly
- Fringe
- Switched at birth
- The Good Wife
- Once Upon a Time
- Supernatural
- 2 Broke Girls
ja dat was ook niet helemaal gezondquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
1x per week
Hier gemiddeld 1x op een dag. Of als ik bij vreemden ben gewoon een paar dagen nietKan mij goed aanpassen
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
2 broke girls klinkt matig, the good wife ook, switched at birth is zeker weten lomp.
Zo, scheelt je toch weer 3 series
ik zei niet dat ik GOEDE keuzes maaktequote:
Wie zegt dat er op dit moment geen serie draait?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef Mss het volgende:
Dwyn in de tijd dat je hier nou moeilijk loopt te doen over die series had je ook alweer aan aflevering kunnen kijken.
Voor mij klinkt het ook logisch die keuzesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zei niet dat ik GOEDE keuzes maakte
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef Mss het volgende:
Dwyn in de tijd dat je hier nou moeilijk loopt te doen over die series had je ook alweer aan aflevering kunnen kijken.
dan moet je niet zeiken, slotje, opgelostquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef Dwyn het volgende:
Ja, vooral als je de series nooit hebt gezien. Ik ga Supernatural schrappen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee maar je loopt net zo te zeiken als Spees soms en die burnen we dan ook even
Vind je het zelf nou ook niet een heeeeeeeeeeeel klein beetje onnozel om anderen te vragen met welke series je moet kijken?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:49 schreef Dwyn het volgende:
Wow, heb ik jullie wat misdaan vandaag ofzo?
Net als Spees die vraagt wat ze moet eten vanavond en of ze naar college zal gaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Vind je het zelf nou ook niet een heeeeeeeeeeeel klein beetje onnozel om anderen te vragen met welke series je moet kijken?
Verf 'm roze! Dan past-ie mooi bij je barbieauto in de vensterbank!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die poetel heeft de verkeerde kleur en het verkeerde kapsel
Ik moest hardop lollerenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:56 schreef megamandy het volgende:
De eerste Nederlands slachtoffers van AIDS in NL waren pursers van de KLM mhehe
Morgen documentaire op nederland 2. AIDS, vluchten kan niet meer.
Wel een humor naam
Ik heb het over de emoticon van whatsappquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Verf 'm roze! Dan past-ie mooi bij je barbieauto in de vensterbank!
Wat ontzettend cool!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb het over de emoticon van whatsapp
En die auto heb ik van Fred gekregen toen ik mijn rijbewijs had gehaald
bestaat er ook loonslavenhaver?quote:
Mwhehequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bestaat er ook loonslavenhaver?
Ik ga mijn bedje opzoeken, morgen drukke dag. Maar allemaal leuke dingen, dus mij hoor je niet klagen
Neh, geen zin in vandaagquote:
een van de minst toffe dingen aan werken, maar hey, ik krijg als het goed is ook iets meer per maand op mijn rekening gestort dan jij, is ook wat waardquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mwhehe
Slaap lekkerzal aan je denken als ik rond 11u uit m'n bed kom gerold
En 's nachts gaan leven tijdens scriptie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een van de minst toffe dingen aan werken, maar hey, ik krijg als het goed is ook iets meer per maand op mijn rekening gestort dan jij, is ook wat waard
En ik heb mijn studiejaren ook gehad, heerlijk de hele dag slapen en rond lummelen
precies!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En 's nachts gaan leven tijdens scriptie.
Hehe dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een van de minst toffe dingen aan werken, maar hey, ik krijg als het goed is ook iets meer per maand op mijn rekening gestort dan jij, is ook wat waard
En ik heb mijn studiejaren ook gehad, heerlijk de hele dag slapen en rond lummelen
Ik was er ooit heel goed in.quote:
Ik iedere zomerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was er ooit heel goed in.
Nog maar een keer proberen.
Suikervrije bubblegum limonadequote:
Eigen tijden indelenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik iedere zomerOf zodra ik twee dagen vrij heb
En dan weer het ritme omgooien als ik moet werken
Slimpie groen zeker?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Suikervrije bubblegum limonade![]()
Het klinkt zo ranzig, het is zoooo lekker![]()
Smaakt ook heul niet naar bubblegum
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Slimpie groen zeker?Die heb ik ook staan, maar zit nu aan de framboos
Mooi hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:47 schreef Diconnected het volgende:
Vanmiddag been gestoten aan tafel op school, en nu een mooie blauwe pleksexy met zwemmen zaterdag
Achja mijn benen zitten toch al onder de plekken, dus deze kunnen er wel bijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mooi heMijn benen zitten iedere week vol met blauwe plekken door het dansen
Omnomnomquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man bracht net mcflurry mee. Vuile feeder dat het er is
Nah, die met m&m's is vies, want nootjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Weet niet, iets met chocola en karamel. Uiteindelijk smaken ze allemaal hetzelfde
Roloooooquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Weet niet, iets met chocola en karamel. Uiteindelijk smaken ze allemaal hetzelfde
nootjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, die met m&m's is vies, want nootjes.
* IJsdraakje houdt niet van nootjes
Fixedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nootjes zijn alleen niet lekker in zo`n sundae, met karamelsaus
Ja ok die m&m haal je er wel uit maar verder, rolo, twix, mars weet ik veel..smaakt allemaal hetzelfde. Alleen als er van die crunchies inzitten smaakt het anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Rolooooo
en echt niet, die met m&m's smaakt heul anders
Van nootjes zeker.quote:
oh god, is ze nu ook een gillend zalando wijf?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb een monster gecreëerd, m'n moeder is helemaal fan van online shoppen.
Neuh, dat niet. Maar ze shopt wel een stuk meer ineens.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
oh god, is ze nu ook een gillend zalando wijf?
mwehehequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, dat niet. Maar ze shopt wel een stuk meer ineens.Misschien eenzelfde reden als Priemke, niet de deur uithoeven, wel zooi.
Die ingebouwde muffintop is duur jonge!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:07 schreef Diconnected het volgende:
een leggink voor 90 euries ehrmahgerd
ehrmahgerdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze verkopen ook hansopjes.
http://www.zalando.nl/ble(...)t-bl521c015-802.html
Godver, met deze post heb ik gister nog bijna de sfeer verziekt voor 'ie er überhaupt wasquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Meeste mannen zien er zo uit rond de 50
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAREMPEL, IK HEB FRED OOK GEVONDEN!!!
[ afbeelding ]
Gelukkig is mijn lief toch niet te houden als er secks in het vooruitzicht ligt, dus het was snel vergeten. Maar tochquote:
Heuj! Switched at Birth is tof ja!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Mijn vent zit dat domme Switched at Birth te kijken, wat een kutserie...![]()
"HENNO, AAI EM DEFFFFF"
wat deden we??quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn lief toch niet te houden als er secks in het vooruitzicht ligt, dus het was snel vergeten. Maar toch
Mornings Skjoe! Ik heb vannacht over jou en Priem gedroomd
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:58 schreef PriemGirl het volgende:
Goeien matigen droom
En jeetje wat word ik vaak 'negatief' omschreven hier... 'lijkt op priem - qua shoppen.. doet een priem.. qua eten... planning als priem - non-existent'....![]()
Dan had ik toch liever wat positievere invloed gehadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
Je bent gewoon een icoon van onze generatie
overtoom!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goodmeurning![]()
Pakketman om kwart over 9 's ochtends.
Ebay-kleding
Whut! Hoe weet jij datquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goodmeurning![]()
Pakketman om kwart over 9 's ochtends.
Ebay-kleding
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priempje, welke maat had jij van die kleding besteld?
Want het valt echt ontzettend klein
En vooral heul heul kort
Ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik had overal M besteld...
![]()
EN PIC UITERAARD![]()
Crapquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook
Kleine Aziaten
Pic komt nog, zit nog in pyama
7 oktober had ik besteld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:37 schreef PriemGirl het volgende:
Maar wanneer had jij die trui besteld? Was dat ook vorige week donderdag?
Ooooooooooooooowwwwwwwww dan moet ik nog een week wachtenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
7 oktober had ik besteld.
Sowieso lijkt droog shampoo mij helemaal niks.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij is de droogshampoo van Andrelon gewoon haarspray met iets minder versteviging
Die uiteindelijk ook een mooie witte waas achterlaatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij is de droogshampoo van Andrelon gewoon haarspray met iets minder versteviging
Die is echt slechtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het een werelduitvindingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Sowieso lijkt droog shampoo mij helemaal niks.
ja met zo'n bos snap ik dat bestquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb mijn haar gisteravond gewassen. Het is nu nog klam in m`n nek
Ik was het liever zo min mogelijk
geen Afro?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als ik niet kam krijg ik dreads
en als je wel kamt lijk je op whitney houston in de jaren 80?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als ik niet kam krijg ik dreads
Nee, alleen als ik droog kamquote:
Ja daarom altijd natmakenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
en als je wel kamt lijk je op whitney houston in de jaren 80?
Dat vraagt om een picquote:
Neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
Schaar ! Heb je al normale kleren aan zodat je pic kan maken![]()
En viel het mee?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:44 schreef Incantrix het volgende:
Nou, dat was dat, qua bedrijfsarts.
En haar wassen, mjah, zelfs de mensen die zeggen dat ze het zo min mogelijk wassen doen dat vaker als ikmaar ik ben lui
Pehehehequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is moeizaam een zinnige foto van de trui te maken Priem.
Heb er 1 waar je de lengte kan zien en hoe klein hij valt.
Denk dat het model op die foto's een xxxxxl aanhad![]()
[ afbeelding ]
Ik had hem toffer gevonden als hij wat groter was geweest. Er zit een band aan de onderkant die ik om mijn heupen had gewild, die zit nu te hoog. Maar ik ga hem soberso een keer aandoen. En ik wil nog steeds die met luipaardprint.. Maar dan veul groterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PeheheheAlhoewel hij je echt wel goed zit eik
![]()
(ik zie een wim)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |