quote:
Volgens mij is het hier TT-gewijs vaker een anti-climax dan een climaxquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kip zorgt voor een anti-climax voor hen die hoopvol de tt lezen
Kip, voor al uw sex- en anticonceptie-tipsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kip zorgt voor een anti-climax voor hen die hoopvol de tt lezen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jaren 90 kleding en haar![]()
[ afbeelding ]
Die kleding is eigenlijk best basic, maar toen zie je inderdaad meteen dat het uit de jaren '90 komt. Heeft allemaal een fout vleugje over zichquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jaren 90 kleding en haar![]()
[ afbeelding ]
Heb je haar filmpje van vandaag gezien?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
De stand van de ogen met de wenkbrauwbotten doen me aan Masja denken, serieus
brrrrrrrquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik googel op "sexy 50-years old men", krijg ik dit
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik zag hier laatst ergens een topic vol vrouwen die op Snape geilenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik googel op "sexy 50-years old men", krijg ik dit
[ afbeelding ]
![]()
![]()
gelukkig nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je haar filmpje van vandaag gezien?
Van deze krijg je echt heul veul jeukquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gelukkig niet![]()
Ik kijk nooit bjoetiefilmpjes. Duren te lang en die stemmen zijn stuk voor stuk kotsopwekkend
Heb ik ook gezienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zag hier laatst ergens een topic vol vrouwen die op Snape geilen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zag hier laatst ergens een topic vol vrouwen die op Snape geilen
checkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:51 schreef Diconnected het volgende:
Oudere mannenliefst zou ik ook een meneer hebben die een jaar of 8 ouder is ofzo, want sexy
![]()
Hmmm zou ik m'n oude fling van nu inmiddels 30 smsen![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat meneer te pesten vorige week dat ik een grijze haar zagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
check![]()
Hij krijgt nu wel rimpels en grijze haren though
vind je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
+1quote:
hoe oud is die van jou?quote:
Hij is 30, maar hij heeft zwarte haren dus het valt ook gewoon op.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe oud is die van jou?
die van mij 39
of dit:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nu een voorstelling van dat je in bed ligt en dat het er geil aan toe gaat en je komt beide gillend klaar. En dan kijk je je partner in de ogen en dan zie je dit:
[ afbeelding ]
Oh dat was in het sexy oudere mannen topic hahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben zelf ook een ouwequote:
Ik kotste een beetje in m'n mondquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of dit:
[ afbeelding ]
liefst op een schapenvachtje
Vooral dat moment dat je beseft dat je een gevoelig snaartje hebt geraaktquote:
ja da's waar, hij is deels Indo toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is 30, maar hij heeft zwarte haren dus het valt ook gewoon op.
Je was toch van Eindhoven? Vorige week ging ik op het station kijken (woensdag wel al) en toen hadden ze alle lakjes uit het rek gehaald.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat was in het sexy oudere mannen topic hahaMaar deze fan art gaat wel erg ver ^^ maar Alan is
![]()
Sorry hè kwam kijken of hier toevallig nog iets over fantasy fire te vinden was
Ik ben bijna net zo oud als jij zeikerdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een ouwe![]()
hoe oud was Frettepetettepettet ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |