Wel fijn, maar dat ze je dan nog geloven is helemaal bijzonder.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bij mij was het andersom. Ze konden aan de hand van de röntgenfoto's niet voorstellen dat ik niet verging van de rugpijn.
Ja, nergens last van enzo
Heb ik zo'n bochel danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze hebben je geen vacature in een klokketoren aangeboden?
Nou ja, ik heb dus helemaal geen rugklachten. Ja soms, maar volgens mij niet erger dan anderen. Maar die foto was zo beroerd genomen dat ze niet geloofden dat ik geen klachten had en ze me daarom niet wilden verzekeren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel fijn, maar dat ze je dan nog geloven is helemaal bijzonder.
TT? 21-12? Wat is er dan?
dan gaat de wereld d00d.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel fijn, maar dat ze je dan nog geloven is helemaal bijzonder.
TT? 21-12? Wat is er dan?
laatst een docu gezien, tegenlicht van vorige week geloof ik, waar een groep zzp'ers elke maand geld storten op een rekening, voor wanneer iemand ziek wordt. soort alternatieve ao-verzekering omdat het kennelijk enorm duur is voor een zzp'er.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dus helemaal geen rugklachten. Ja soms, maar volgens mij niet erger dan anderen. Maar die foto was zo beroerd genomen dat ze niet geloofden dat ik geen klachten had en ze me daarom niet wilden verzekeren.
Ja daar las ik laatst ook iets over. Maar moet je net zien: zodra ik het nodig heb, is het potje miraculeus helemaal leeg.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:22 schreef dawg het volgende:
[..]
laatst een docu gezien, tegenlicht van vorige week geloof ik, waar een groep zzp'ers elke maand geld storten op een rekening, voor wanneer iemand ziek wordt. soort alternatieve ao-verzekering omdat het kennelijk enorm duur is voor een zzp'er.
Het gesprek werd wel wat zwaar, jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef missbehavin het volgende:
Mijn bui is er zo niet beter op geworden.
ik weet de details niet maar ik kan me haast niet voorstellen dat daar niet over nagedacht wordt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar las ik laatst ook iets over. Maar moet je net zien: zodra ik het nodig heb, is het potje miraculeus helemaal leeg.
Mjah, de uitzichtloosheid vind ik soms wat moeilijk te behappen.. Gaat straks wel weerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het gesprek werd wel wat zwaar, ja.
excuus.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef missbehavin het volgende:
Mijn bui is er zo niet beter op geworden.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, de uitzichtloosheid vind ik soms wat moeilijk te behappen.. Gaat straks wel weer
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, de uitzichtloosheid vind ik soms wat moeilijk te behappen.. Gaat straks wel weer
Daar kun je je natuurlijk gewoon tegen verzekeren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet de details niet maar ik kan me haast niet voorstellen dat daar niet over nagedacht wordt.
U riep?quote:
Waarom niet? Jij bent net zo goed lief.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef Godtje het volgende:
Ik kom ook binnen mar dat kon onmogelijk naar mij zijn.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij bent net zo goed lief.
Wat lief.quote:
Jij hebt ook je momenten hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kom ook binnen mar dat kon onmogelijk naar mij zijn.
Ik heb een uitvaartverzekering bij een onderling fonds. Niks geen grote, graaierige verzekeringsmaatschappij ertussen. Ik denk dat er weer meer van dit soort organisaties gaat komenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:22 schreef dawg het volgende:
[..]
laatst een docu gezien, tegenlicht van vorige week geloof ik, waar een groep zzp'ers elke maand geld storten op een rekening, voor wanneer iemand ziek wordt. soort alternatieve ao-verzekering omdat het kennelijk enorm duur is voor een zzp'er.
Wat een timing heb je toch!quote:
Behalve Godt, die is een hufterquote:
Alleen bij bijzondere mensen.quote:
Smoothquote:
Hey baby, wanna wrestle?quote:
Zit jij nou naar complimentjes te vissen? Dat heb jij echt niet nodig.quote:
bedankt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit jij nou naar complimentjes te vissen? Dat heb jij echt niet nodig.
Neuken?quote:
Nee joh, dan raak ik verstrikt in die krullenquote:
Stel je toch voor... een minikrullebol... *rammeldebammel*quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, dan raak ik verstrikt in die krullen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stel je toch voor... een minikrullebol... *rammeldebammel*
Owh wacht, dat was het vorige topic
Ja, datquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee er wordt hier niet meer gerammeld!
Welke krullen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:43 schreef missbehavin het volgende:
Nee joh, dan raak ik verstrikt in die krullen
Dat lijkt mij stiekem wel geweldig, zo'n mini-me.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef MissMSX het volgende:
Stel je toch voor... een minikrullebol... *rammeldebammel*
Owh wacht, dat was het vorige topic
Jongen of meisje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lijkt mij stiekem wel geweldig, zo'n mini-me.
Krullen zeg ik! Je kunt ze niet weerstaan!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee er wordt hier niet meer gerammeld!
Lastige en praktische vragen ook. Laat mij een beetje dromen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:55 schreef MissMSX het volgende:
Jongen of meisje?
En wat nou als het geen krullen heeft?
Zal ik haar laten rammelen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef MissMSX het volgende:
Krullen zeg ik! Je kunt ze niet weerstaan!
Ik wil weten waar ik aan toe benquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lastige en praktische vragen ook. Laat mij een beetje dromen.
Je weet nu dat je geen duidelijkheid kan verwachten.quote:
Waar is die muts?quote:
Gewoon verpatsen in china.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jongen of meisje?
En wat nou als het geen krullen heeft?
Jongetjes zijn er een hoop waard.quote:
Ik ga toch geen risico nemen, veel te gevaarljk!quote:
Ketter! Heiden!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik loop rond met krullen!
tot morgen 12:30, dan gaat de schaar er weer in
Fotoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:38 schreef Tally het volgende:
Onze mini heeft ook krullenKleine blonde krulletjes
Oew, wij ook. Eentje danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:47 schreef Tally het volgende:
Ik werk nog een dagje. Dan heb ik weekend. Morgen shoppen voor Duplo. En schoonmaken in huis.
Dit weekend krijgen we loges
Egoist!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik loop rond met krullen!
tot morgen 12:30, dan gaat de schaar er weer in
Moet ik even zoeken naar eentje waar op je haar krulletjes zietquote:
Zaterdag gaan we uit eten. Ik weet nog niet hoe laat ze komen anders zoeken we ook iets leuks voor overdag. Zondag gaan we naar de Heksendag in Kasteel Haarzuilens. En wilde ik (als dat gaat lukken nog) pannenkoeken eten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oew, wij ook. Eentje danKoekjes bakken enzo
Als ik door de regen loop heb ik een afro kapselquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb geen krullen. Maar om nou te zeggen dat het steil is...![]()
Ja, lui ding!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ja hallo, weet je hoeveel werk dit is?
Dan zie ik eruit als een verzopen kat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik door de regen loop heb ik een afro kapsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik ook. Met een afrokapselquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zie ik eruit als een verzopen kat.
Je bent pas lui als je het jezelf niet makkelijk maakt.quote:
Ja ik doe het ook altijd goed op vakantie bij het zwembadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik door de regen loop heb ik een afro kapsel
Ja ik ook. Al ga ik (door die dikke pens en reet) maar weinig zwemmen op vakantiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik doe het ook altijd goed op vakantie bij het zwembad
Klinkt goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent pas lui als je het jezelf niet makkelijk maakt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet ik even zoeken naar eentje waar op je haar krulletjes ziet
Heksendag? Soort fantasy Fair maar dan voor heksen?quote:[..]
Zaterdag gaan we uit eten. Ik weet nog niet hoe laat ze komen anders zoeken we ook iets leuks voor overdag. Zondag gaan we naar de Heksendag in Kasteel Haarzuilens. En wilde ik (als dat gaat lukken nog) pannenkoeken eten.
Was het niet woensdag pannenkoekendag?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:12 schreef MissMSX het volgende:
Pannekoeken zijn altijd goed. Hier vanavond weer
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:08 schreef Tally het volgende:
Hier zie je het een beetje!Oew ja, dat wordt een flinke krullenbolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was het niet woensdag pannenkoekendag?
In theoriequote:
Ik pronk graag met mijn gemiddelde body dus ben wel altijd aan het water te vinden!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik ook. Al ga ik (door die dikke pens en reet) maar weinig zwemmen op vakantie
Nee gewoon voor kinderen een leuke middag/ochtend in het teken van Heksenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heksendag? Soort fantasy Fair maar dan voor heksen?
Pannekoeken zijn altijd goed. Hier vanavond weer
Dat ik dat nog wistquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:13 schreef MissMSX het volgende:
Maar m'n ouders kwamen gisteren op visite en ik ga niet voor zoveel man pannenkoeken staan bakken
Jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:15 schreef KomtTijd... het volgende:
zal ik ook pics van mijn haar maken?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:08 schreef Tally het volgende:
Hier zie je het een beetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Gelukkigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee gewoon voor kinderen een leuke middag/ochtend in het teken van Heksen
Ja, dat dacht ik ook. Sickoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ik dat nog wist
Dan heb je nog wat in te halen idd
Het is eigenlijk best een wonder te noemenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:21 schreef MissMSX het volgende:
Ja, dat dacht ik ook. Sicko
En vanavond maar weer een pannenkoeken met spek, want we eten al dagen vegetarisch
quote:
Dan neem ik wel een balansdag en ga vanavond een extra dikke biefstuk eten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Sicko
En vanavond maar weer een pannenkoeken met spek, want we eten al dagen vegetarisch
Zeikerds zijn het.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:28 schreef Nouk84 het volgende:
Jezus, wat stellen jullie je aan over vlees zeg
een maaltijd is pas compleet met vlees erbij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou van lekker vlees, maar ik ga het echt niet elke dag eten.
Eens!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
een maaltijd is pas compleet met vlees erbij.
tenzij ik bijvoorbeeld pannenkoeken eet!
Nee, spinaziesalade met geitenkaas en honing en walnotenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die geen lekkere complete maaltijd zonder vlees kunnen maken zijn wel een tikje culinair beperkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klinkt mij niet als een feestmaalquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, spinaziesalade met geitenkaas en honing en walnotenZonder vlees.
en die genieten daar toch een partij vanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die geen lekkere complete maaltijd zonder vlees kunnen maken zijn wel een tikje culinair beperkt.
een maaltijd is niet compleet zonder vlees, je spreekt jezelf tegen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die geen lekkere complete maaltijd zonder vlees kunnen maken zijn wel een tikje culinair beperkt.
Dat zeg ik niet. Ik hou gewoon zo van vleeschquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik hou ook echt van vlees, maar dat overdreven gedoe erover heb ik nooit begrepen. Lekker eten is lekker eten, met of zonder vlees, wat mij betreft.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
en die genieten daar toch een partij van
Ik ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik hou gewoon zo van vleesch
Hoi JB, hoe staat het met werk zoeken en al die toestanden?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
een maaltijd is niet compleet zonder vlees, je spreekt jezelf tegen!
Ik hou ook van vlees, maar een maaltijd kan ook compleet en lekker zijn zonder dat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:32 schreef missbehavin het volgende:
Dat zeg ik niet. Ik hou gewoon zo van vleesch
Jawel, maar als ik mag kiezen wordt het toch wel met vlees.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hou ook van vlees, maar een maaltijd kan ook compleet en lekker zijn zonder dat.
Voel jij je nooit schuldig als er weer zo'n vrachtwagen met van die zielige kalfjes ofzo langs je auto rijdt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik mag kiezen wordt het toch wel met vlees.
Ik las 'katjes'. Nog zieligerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Voel jij je nooit schuldig als er weer zo'n vrachtwagen met van die zielige kalfjes ofzo langs je auto rijdt?Ik word daar altijd zo verdrietig van
kalfjesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Voel jij je nooit schuldig als er weer zo'n vrachtwagen met van die zielige kalfjes ofzo langs je auto rijdt?Ik word daar altijd zo verdrietig van
simpel, van het vlees geniet ik het meest.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik hou ook echt van vlees, maar dat overdreven gedoe erover heb ik nooit begrepen. Lekker eten is lekker eten, met of zonder vlees, wat mij betreft.
Ik snap van die mensen ook niet die in een bizar ver land ineens allemaal rare dingen zoals puppy willen etenquote:
Jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zondag spareribs bij mij thuis!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
simpel, van het vlees geniet ik het meest.
Ik eet geen kalf, kuiken of lam... Nouja, ik had nooit lam gegeten tot ik laatst in het buitenland zat voor werk en het gewoon voorgeschoteld kreeg tijdens een diner waarbij het menu vaststond. Man ik heb zelden zoiets lekkers gegeten...quote:
Waarom niet? Niets anders aan dan aan koe.. Het is hier alleen niet echt verkrijgbaar, dus dan maar in een bizar ver land.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap van die mensen ook niet die in een bizar ver land ineens allemaal rare dingen zoals puppy willen eten
Vrouwen mogen datquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
JaMaar mijn hersenen weten dat toch altijd weg te blokken als er vlees gegeten wordt. Ik ben zo hypocriet als de pest.
Ach zo'n lammetje wordt het weer bespaard nog langer opgehokt te zittenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik eet geen kalf, kuiken of lam... Nouja, ik had nooit lam gegeten tot ik laatst in het buitenland zat voor werk en het gewoon voorgeschoteld kreeg tijdens een diner waarbij het menu vaststond. Man ik heb zelden zoiets lekkers gegeten...HOE ONEERLIJK!!!
Omdat zieligquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Niets anders aan dan aan koe.. Het is hier alleen niet echt verkrijgbaar, dus dan maar in een bizar ver land.
wat een naar persoon ben jij eigenlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb al meerdere man in de maling genomen die hetzelfde zei; en dan een maaltijd zonder vlees voor te zetten.
Ik denk ook niet dat ik ooit zelf iets kan doden om het op te eten.quote:
Lamsvlees vind ik inderdaad een van de lekkerdere soorten vlees.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik eet geen kalf, kuiken of lam... Nouja, ik had nooit lam gegeten tot ik laatst in het buitenland zat voor werk en het gewoon voorgeschoteld kreeg tijdens een diner waarbij het menu vaststond. Man ik heb zelden zoiets lekkers gegeten...HOE ONEERLIJK!!!
voel jij je ook zo schuldig als je een boer met zijn machines in de weer ziet? of denk je soms dat plantjes geen gevoel hebben?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou zelfs geen vis kunnen vermoordenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik ooit zelf iets kan doden om het op te eten.
Ik kan geen planten weggooienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
voel jij je ook zo schuldig als je een boer met zijn machines in de weer ziet? of denk je soms dat plantjes geen gevoel hebben?
Konijn is ook zo achterlijk lekker. Daar maak ik 1x per jaar met kerst een uitzondering voorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Lamsvlees vind ik inderdaad een van de lekkerdere soorten vlees.
En dat is niet zielig?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Konijn is ook zo achterlijk lekker. Daar maak ik 1x per jaar met kerst een uitzondering voor
Wel. Puppies kun je knuffelen en ze luisteren naar je en ze zijn op de mens gericht. Biggetjes, kaljes, lammetjes e.d. zijn een stuk minder "intelligent" en hebben een lagere aaibaarheidsfactor. Het is heul anders!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niets zieligs aanIn ieder geval niet zieliger dan bij andere beesten.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Konijn is ook zo achterlijk lekker. Daar maak ik 1x per jaar met kerst een uitzondering voor
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:42 schreef Spirit82 het volgende:
Konijnen kun je knuffelen en ze luisteren naar je en ze zijn op de mens gericht.
Wij zouden verhongeren als we ergens gestrand zouden zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou zelfs geen vis kunnen vermoorden![]()
Watjes zijn we, stuk voor stuk!
Als het moet, dan kunnen we dat allemaal.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik ooit zelf iets kan doden om het op te eten.
Ja tuurlijk wel. Ik sluit me bij MissB aan: ik ben ook een tikje hypocrietquote:
nog niet actief genoeg mee bezig om heel eerlijk te zijn. Veel verder dan CV naar oude detacheerder sturen+bellen en poging linkedin-profiel updaten ben ik nog niet gekomenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoi JB, hoe staat het met werk zoeken en al die toestanden?
Ehm, dan heb jij nog nooit een biggetje in je armen gehad...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wel. Puppies kun je knuffelen en ze luisteren naar je en ze zijn op de mens gericht. Biggetjes, kaljes, lammetjes e.d. zijn een stuk minder "intelligent" en hebben een lagere aaibaarheidsfactor. Het is heul anders!
Ook wel eens, so?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, dan heb jij nog nooit een biggetje in je armen gehad...
wat doe je nu dan als ze dood zijn?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan geen planten weggooien
Ik eet ook geen big. Ik eet gewoon geen baby-dierenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, dan heb jij nog nooit een biggetje in je armen gehad...
Alleen een stam laten staan? of een lege pot! Hatstikke gezelligquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
wat doe je nu dan als ze dood zijn?
quote:
Wel mensenbaby's natuurlijk, als heksquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik eet ook geen big. Ik eet gewoon geen baby-dieren
En dan leven ze en leven ze.. denken ze nog langer te kunnen leven, worden ze alsnog gedood. ook zieligquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik eet ook geen big. Ik eet gewoon geen baby-dieren
smoesjes!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nog niet actief genoeg mee bezig om heel eerlijk te zijn. Veel verder dan CV naar oude detacheerder sturen+bellen en poging linkedin-profiel updaten ben ik nog niet gekomen
Te druk met werk
Jouw big heet ook gewoon Escobar... Briljantquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]piglets
Vond het eerst wel heel zielig hoor, varkensvlees eten in de buurt van Escobar, maar toen bedacht ik me dat hij er zelf weinig moeite mee zou hebben
met die stam heb je nog de hoop dat er volgend jaar weer iets groeitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen een stam laten staan? of een lege pot! Hatstikke gezellig
Inderdaad, hebben ze al een heel leven opgebouwd, sneuquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan leven ze en leven ze.. denken ze nog langer te kunnen leven, worden ze alsnog gedood. ook zielig
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel mensenbaby's natuurlijk, als heks.
En er dan na 10 jaar achter komen dat het een 1 jarige plant was?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
met die stam heb je nog de hoop dat er volgend jaar weer iets groeit
En laten we wel wezen, zou ik dood neervallen in zijn buurt, zou hij binnen een weekend aan mij beginnen te knagenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jouw big heet ook gewoon Escobar... Briljant
Tot wanneer zit je waar je zit?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nog niet actief genoeg mee bezig om heel eerlijk te zijn. Veel verder dan CV naar oude detacheerder sturen+bellen en poging linkedin-profiel updaten ben ik nog niet gekomen
Te druk met werk
En hebben zij babys gekregen en zien ze die niet eens opgroeien. .en die biggetjes worden weesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Inderdaad, hebben ze al een heel leven opgebouwd, sneu
een hele vriendenkring in rouw!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Inderdaad, hebben ze al een heel leven opgebouwd, sneu
CL moet zich gaan schamen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
En er dan na 10 jaar achter komen dat het een 1 jarige plant was?
De methode van Pol Pot. Niet alleen je tegenstander uitroeien maar ook de gehele familie. Dan kan niemand wraak nemen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:48 schreef Cue_ het volgende:
Kan je beter de babys' opeten.. zijn de ouders triest, dood je die ook. Ben je gelijk klaar, eventueel de vriendengroep erbij. En heeft iedereen weer een lekker stuk vlees op t bord
Perfect tochquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
De methode van Pol Pot. Niet alleen je tegenstander uitroeien maar ook de gehele familie. Dan kan niemand wraak nemen.
Toch eens wat minder vlees eten dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben dikEen walrus. Ik pas niet eens meer in mn broeken. Nu al niet
Of dat hoopje vlees dat er nu inzit eens eruit halenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Toch eens wat minder vlees eten dan.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:40 schreef rival het volgende:
wat een naar persoon ben jij eigenlijk
Laten zitten tot kerst, dan zit er meer vlees aanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of dat hoopje vlees dat er nu inzit eens eruit halen
Hoeft er ook geen konijn geslacht te wordenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Laten zitten tot kerst, dan zit er meer vlees aan
Doe niet zo eng. Dat ding is pas 5 cmquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of dat hoopje vlees dat er nu inzit eens eruit halen
Als het niet van iemand eerder isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doe niet zo eng. Dat ding is pas 5 cm![]()
Als alles goed is
Met kerst dus 10.. en dan heb je lekker stukje mals vlees voor de kerstquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doe niet zo eng. Dat ding is pas 5 cm![]()
Als alles goed is
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het niet van iemand eerder is.
Nu-uhquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja... nou... ja... jij bent dikkerder!!
Blijf van mn kind afquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met kerst dus 10.. en dan heb je lekker stukje mals vlees voor de kerst
Das kindermishandelingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Blijf van mn kind af![]()
Ik ga em mooi helemaal uitbroeden
1-2-2013quote:
En na 40 weken opeten, ook een goed idee. Veel vetjes!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Blijf van mn kind af![]()
Ik ga em mooi helemaal uitbroeden
Ja dan wel. Behalve de orchideeën die de afgelopen tijd ineens dood omvallenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
wat doe je nu dan als ze dood zijn?
Na al die moeite?! Echt nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
En na 40 weken opeten, ook een goed idee. Veel vetjes!
Egoisten zijn het!!1quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Jezus, moeders doen altijd zo overdreven beschermend over die koters
Eet je eigen broedsel opquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Jezus, moeders doen altijd zo overdreven beschermend over die koters
ik mag ook eerder weg als ik voor die datum wat anders vind.quote:
Ok ok ik moet eerder wegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik mag ook eerder weg als ik voor die datum wat anders vind.
Ja, ben je er super vadsig van geworden, 'geniet' je er niet nog 30 jaar van. Want als het een jongen wordt, dan zal hij pas op z'n 30ste het huis uit gaanquote:
awwquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ben je er super vadsig van geworden, 'geniet' je er niet nog 30 jaar van. Want als het een jongen wordt, dan zal hij pas op z'n 30ste het huis uit gaan
Dat is mijn nachtmerrie jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ben je er super vadsig van geworden, 'geniet' je er niet nog 30 jaar van. Want als het een jongen wordt, dan zal hij pas op z'n 30ste het huis uit gaan
Zijn pa ging op zijn 17de het huis uit. Ik zie een uitstekend voorbeeldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Einde opdracht. Ik zit om een op plek van een interne op interim basis.quote:
But he is gonna be a momma's boy.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:03 schreef Spirit82 het volgende:
Zijn pa ging op zijn 17de het huis uit. Ik zie een uitstekend voorbeeld
Met zo'n moeder?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
But he is gonna be a momma's boy.
Wat zou er mis kunnen gaan? of was dit de eerste keer?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:03 schreef JoeBravo het volgende:
door dat gelul over kinderen ga ik me nu afvragen hoe het logeren bij m'n ouders is gegaan vannacht.![]()
Dat weet ik eigenlijk wel: goed.
Misschien hebben ze m opgegeten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zou er mis kunnen gaan? of was dit de eerste keer?
Die is nu hysterisch aan het bellenquote:
Oh, you're rightquote:
Hij logeert regelmatig bij andere grootouders (moeders en stiefvaders kant), en m'n ouders kunnen ook met logeerpartijen van m'n 2 jarige en 4 maanden oude neefjes overweg, dus kan eigenlijk niks mis gaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zou er mis kunnen gaan? of was dit de eerste keer?
ik zou wel wat vaker en om minder mogen bellen. maar doe het ook nu niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is nu hysterisch aan het bellen
Het zal je verbazen wat er allemaal mis kan gaan. Ketels heet water over de kopjes van de kleine scheten. Dat ze zelf vingers amputeren middels de scherpe scharen en messen in huis. Een vaas kapot laten vallen en er met de blote poten door heen rennen. Ze klimmen ergens op en vallen met boekenkast en al achterover. Etc etcquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Hij logeert regelmatig bij andere grootouders (moeders en stiefvaders kant), en m'n ouders kunnen ook met logeerpartijen van m'n 2 jarige en 4 maanden oude neefjes overweg, dus kan eigenlijk niks mis gaan.
die neefjes/nichtjes van jou maken je het leven behoorlijk zuur, merk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zal je verbazen wat er allemaal mis kan gaan. Ketels heet water over de kopjes van de kleine scheten. Dat ze zelf vingers amputeren middels de scherpe scharen en messen in huis. Een vaas kapot laten vallen en er met de blote poten door heen rennen. Ze klimmen ergens op en vallen met boekenkast en al achterover. Etc etc
Daarom pas ik nooit op kinderen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zal je verbazen wat er allemaal mis kan gaan. Ketels heet water over de kopjes van de kleine scheten. Dat ze zelf vingers amputeren middels de scherpe scharen en messen in huis. Een vaas kapot laten vallen en er met de blote poten door heen rennen. Ze klimmen ergens op en vallen met boekenkast en al achterover. Etc etc
Je vindt dat veel te leuk vermaak om te zien dat ze zich pijn doen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom pas ik nooit op kinderen.
Ben blij dat ik al die dingen nooit heb mee gemaakt. Het ergste (en ook wel leukste.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou idd. Die van mij is wel een keer met zijn smoel op een strijkijzer gevallen. Die stond gelukkig niet aan, wel een litteken van de punt in zijn wang...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben blij dat ik al die dingen nooit heb mee gemaakt. Het ergste (en ook wel leukste.) was toen de oudste op de (hoek)bank stond te springen en toen de hoek er achter in kukelde.
Of een vingertje tussen de deur, wat gelukkig nooit een gesloten deur was.
Dat zijn stoere verhalen voor later zegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou idd. Die van mij is wel een keer met zijn smoel op een strijkijzer gevallen. Die stond gelukkig niet aan, wel een litteken van de punt in zijn wang...
Ja, strijkijzers zijn inmiddels stoer voor mannen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn stoere verhalen voor later zeg.
Iron-manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, strijkijzers zijn inmiddels stoer voor mannen?
Au, oja bij zijn tante die kaarsje had de kaarsjes zo hard uitblazen dat het kaarsenvet in zijn haar en gezichtje zat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou idd. Die van mij is wel een keer met zijn smoel op een strijkijzer gevallen. Die stond gelukkig niet aan, wel een litteken van de punt in zijn wang...
whehehe, zou het helpen mannen aan het strijken te krijgen?quote:
Ik gooi ze gewoon zelf door een ruit heen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vindt dat veel te leuk vermaak om te zien dat ze zich pijn doen?
Van een bushokje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gooi ze gewoon zelf door een ruit heen.
Jij dondersteen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb als vierjarige een keer in m'n vinger geknipt. En toen heb ik enorme heibel lopen schoppen bij de huisarts, aansteller die ik ben, en nu heb ik een schitterend litteken omdat het niet gehecht is
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb als vierjarige een keer in m'n vinger geknipt. En toen heb ik enorme heibel lopen schoppen bij de huisarts, aansteller die ik ben, en nu heb ik een schitterend litteken omdat het niet gehecht is
Picsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]Tssk, dat is niks, ik heb een enorme, lelijke jaap over mijn scheenbeen heen lopen, zo slecht als dat gehecht was...
Ja, heb een maillot aan, gaat niet lukken nuquote:
Dan zie je er toch niks van, met een maillot aan?quote:
Soulmate!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]Tssk, dat is niks, ik heb een enorme, lelijke jaap over mijn scheenbeen heen lopen, zo slecht als dat gehecht was...
opengekrabt of niet?quote:
Ja, megalittekenquote:
daar heb ik er oo knog een paar vanquote:
quote:
links of rechts?quote:
Die is best mooiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]Kom jij nu maar op met dat keizersnee litteken van mini Air
Liever boerenkoolquote:
Zie je wel!quote:
Beter dan een totaalruptuurlittekenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:14 schreef Tally het volgende:
Bij mij issie ontzettend lelijk. Maar ik heb er iets moois voor terug gekregen![]()
![]()
Misschien van 't weekendquote:
Nee, dan is het sushitijd. Al zou sushi met daarin boerenkool misschien keihip zijn.quote:
Zal ik dan ook maar vertellen dat ik zwanger ben?quote:
Probeer het eens jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan is het sushitijd. Al zou sushi met daarin boerenkool misschien keihip zijn.
Ik had niet anders van je verwacht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar vertellen dat ik zwanger ben?
Van de derde?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Boerenkoolblaadjes ipv nori...quote:
It wasn't me!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu heb ik echt totaalruptuurangstquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht.
Eentje die na 19 jaar nog regelmatig ontsteekt, is dat beter?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]Kom jij nu maar op met dat keizersnee litteken van mini Air
Waar koop je tegenwoordig nog een hele boerenkool?quote:
Nee, iemand anders met een anaalfixatie naar 't schijntquote:
Tijd voor een doktersbezoek?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eentje die na 19 jaar nog regelmatig ontsteekt, is dat beter?
Uh, gewoon, bij de boerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar koop je tegenwoordig nog een hele boerenkool?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weinig boerenkoolboeren hier in de buurtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uh, gewoon, bij de boerIn de winkel wordt het wel wat spannender ja
The Dark Side was sterker dan ikquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
The Dark Side was sterker dan ik
Oh ja, randstadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weinig boerenkoolboeren hier in de buurt
Gelukkig ben je in R&P.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Mijn laatste FOK!strohalm.....
Ik heb wel kassen in de buurtquote:
No thanksquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig ben je in R&P.
* MissMSX scheermesje aanreikt
Ik ga je alvast preventief haten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:29 schreef Pheno het volgende:
Zo, iPhone 5-review af. Morgen maar fanboys vs antifanboys shit over me heen krijgen
Groetjes aan je maquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |