SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TracksitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar![]()
Had je nietik was laatst
Had niet eens door dat er alweer een topic doorheen was gegaan
Laatste post van vorige topic:Een douanier diequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef wesselbraaksma het volgende:
Net even zitten zoeken op taobao voor een leuke laserpen, maar mijn god daar zit wel wat moois tussen zeg: 1000mw laserpen voor 75 yuan en wat komt er dan ook alweer bij als je dat koopt?schud en daarna jou laserpen door de versnipperaar gooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest natuurlijk zijn...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, die lijkt me dus echthè. Waarom die me eerst ontgaan was?
MisterTao is wel tergend langzaam btw. Pfff... Maar... Item staat nog op 'Purchasing'. Humz.
Patience is a virtue.
Hier ff een vergelijking met de HI1500.
Which? HI1500 // HD5000
USD? 26.56 // 26.56
Type? Wired, half-open design // wired closed design
Frequency Response? 10Hz-20kHz // 20Hz-20kHz
Sensitivity? 100dB±3dB at 1kHz // 102dB
Driver Diameter? Ø50mm
Max.Input Power? 100mW // 2000mW
Rated Power? 30mW //1000mW
Impedance? 32Ω // 42Ω
28.16 usd voor de HI1500.Gesloten design en betere aandrijving en omschrijving 'Entertainment en catgorie Hi-fi' tegenover 'category Monitor' en 'Entertainment venue, disco, bar and night club', doet me denken dat de HD5000 veel serieuzer is qua bass en aandrijving. Oh, en het design is meer dan aardig vind ik wel.
P.s. Waarom kun je opeens niet berichten in een gesloten topic editten? Of is dit de eerste keer dat ik dat poog gewoon en kon dat altijd al niet (volgens mij niet, want ik postte weleens een link naar het nieuwe topic als ik de laatste was, wat is dit dan voor onzin?
)?
En ik had wel een leukere TT verwacht dan dit.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Het is ook nog gelukt om het nieuwe topic te openen, nu ben ik de gelukkigste persoon op aardequote:![]()
![]()
![]()
Je mocht het topic geen eens openenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Het is ook nog gelukt om het nieuwe topic te openen, nu ben ik de gelukkigste persoon op aarde![]()
![]()
![]()
Kan ik de tt ook nog veranderen? ik moest natuurlijk wel snel iets bedenken voordat iemand anders er met de kans vandoor ging........quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Moest natuurlijk zijn...
28.16 usd voor de HI1500.Gesloten design en betere aandrijving en omschrijving 'Entertainment en catgorie Hi-fi' tegenover 'category Monitor' en 'Entertainment venue, disco, bar and night club', doet me denken dat de HD5000 veel serieuzer is qua bass en aandrijving. Oh, en het design is meer dan aardig vind ik wel.
P.s. Waarom kun je opeens niet berichten in een gesloten topic editten? Of is dit de eerste keer dat ik dat poog gewoon en kon dat altijd al niet?
En ik had wel een leukere TT verwacht dan dit.![]()
Tsja, ik kreeg de kans nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Moest natuurlijk zijn...
P.s. Waarom kun je opeens niet berichten in een gesloten topic editten? Of is dit de eerste keer dat ik dat poog gewoon en kon dat altijd al niet?
Ik heb mn laatste post nog wel ge-edit en gelinkt naar dit topic, moet kunnen dusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Moest natuurlijk zijn...
P.s. Waarom kun je opeens niet berichten in een gesloten topic editten? Of is dit de eerste keer dat ik dat poog gewoon en kon dat altijd al niet (volgens mij niet, want ik postte weleens een link naar het nieuwe topic als ik de laatste was, wat is dit dan voor onzin?
)?
En ik had wel een leukere TT verwacht dan dit.Nee, kan niet, wij zijn nu de ongelukkigste mensen die weer 12 pagina's en een OP moeten leven met deze TT.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:50 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Kan ik de tt ook nog veranderen? ik moest natuurlijk wel snel iets bedenken voordat iemand anders er met de kans vandoor ging........![]()
FA's die met m'n rechten spelen dan.quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat het topic gesloten is. (edit_message::topic_locked)(
)
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:50 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Kan ik de tt ook nog veranderen? ik moest natuurlijk wel snel iets bedenken voordat iemand anders er met de kans vandoor ging........Ja, dat is aan de ongeïnspireerde kwaliteit van de TT te merken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hmm ik heb hetzelfde, alleen de laatste post van mij kan ik editen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
FA's die met m'n rechten spelen dan.(
)
[..]Ja, dat is aan de ongeïnspireerde kwaliteit van de TT te merken.
![]()
Ach ja is weer eens wat anders hè.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
FA's die met m'n rechten spelen dan.(
)
[..]Ja, dat is aan de ongeïnspireerde kwaliteit van de TT te merken.
![]()
Zit er bij de HD5000 ook zo'n übervette spiraalkabel? en is de kabel afneembaar?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Moest natuurlijk zijn...
)?
› http://takstar.com/eng/view.asp?id=639 (Optional spring or straight cable, detachable and single-side)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Zit er bij de HD5000 ook zo'n übervette spiraalkabel? en is de kabel afneembaar?
› http://detail.tmall.com/item.htm?id=16301487192 (zie bijgevoegde foto's)
Ja dus.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En hoe bestel ik nou zoiets en hoe weet ik of ik een goede taobao seller heb (dit is wel wat moeilijker dan kopen op ebay) en zijn grijs en brons de enige kleuren?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
› http://takstar.com/eng/view.asp?id=639 (Optional spring or straight cable, detachable and single-side)
› http://detail.tmall.com/item.htm?id=16301487192 (zie bijgevoegde foto's)
Ja dus.![]()
Nou ja, hij is grijs/zwart. Dat brons op Takstar zelf, 'lijkt' maar zo.Zal wel whitebalance/lichtbron-issue zijn die dat kleurverschil verklaart.
Verder kijk ik eigenlijk via www.tmall.com , als je daar namelijk zoekt, dan worden eerst de meest populaire gesorteerd... voorbeeld: http://list.tmall.com/sea(...)rBucket=1&userCell=1
Bij de eerste zijn er 24 van verkocht, de tweede listing/verkoper 14, daarna 10 enz etc. Hoe meer een verkoper verkocht heeft, des te beter zal 'ie zijn.
Volgens mij geldt op taobao.com hetzelfde zo'n beetje... als ik het goed begrijp als je dit hebt: http://search8.taobao.com(...)7416_2297358_8935934 ...
Dan... heeft de eerste er 24 verkocht, de tweede 19, die derde 14 enz etc. Je kunt daar ook handig sorteren op prijs. Net boven de zoekresultaten zit zo'n soorteernavigatiebalkje met Chinese tekens en driehoekjes. Bij die lege vakjes [___] - [___] kun je het 'van' en/of 'tot' bedrag ingeven (CNY). Met dat knopje daar meteen links van order je de resultaten op goedkoopste naar duurder.
Makkelijk om te zien of een shop een beetje te vertrouwen is, is door te kijken op mistertao.com. Bijvoorbeeld: http://www.mistertao.com/index.php?main_page=search en dan 'HD5000' ingeven.
Hartjes zou ik links laten liggen. Vanaaf drie diamantjes kun je shops als betrouwbaar gaan zien. Shops met kroontjes zijn koning.Dit is natuurlijk een vuistregel, geen garantie. Gewoon ook kijken naar de advertentie zelf. Zo kwam mijn HI1500 weer van http://www.ingping.com die een shop op Tmall had. Da's een goeie grote.
De rating van de shop waar ik de HD5000 heb gehaald mist alleen op Mistertao: http://www.mistertao.com/(...)tem-16301487192.html (is deze dus: http://detail.tmall.com/item.htm?id=16301487192 ). Maar ik zie niet echt een probleem (ook omdat 'ie als #5 resultaat gelist wordt bij de Tmall-search hierboven en 8 mensen hem dus blijkbaar gekocht hebben). Ik betaal hen (MisterTao) om een item naar hen te laten sturen en ze controleren altijd alles op moment van ontvangen voor ze het weer doorsturen. En ze kunnen ook niks opsturen als ze niks krijgen, dus dat laten ze zich echt niet gebeuren.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
In de link die je gaf kostte die koptelefoon 196 Juan en wat was je daarvoor in totaal kwijt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:04 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, hij is grijs/zwart. Dat brons op Takstar zelf, 'lijkt' maar zo.Zal wel whitebalance/lichtbron-issue zijn die dat kleurverschil verklaart.
Verder kijk ik eigenlijk via www.tmall.com , als je daar namelijk zoekt, dan worden eerst de meest populaire gesorteerd... voorbeeld: http://list.tmall.com/sea(...)rBucket=1&userCell=1
Bij de eerste zijn er 24 van verkocht, de tweede listing/verkoper 14, daarna 10 enz etc. Hoe meer een verkoper verkocht heeft, des te beter zal 'ie zijn.
Volgens mij geldt op taobao.com hetzelfde zo'n beetje... als ik het goed begrijp als je dit hebt: http://search8.taobao.com(...)7416_2297358_8935934 ...
Dan... heeft de eerste er 24 verkocht, de tweede 19, die derde 14 enz etc. Je kunt daar ook handig sorteren op prijs. Net boven de zoekresultaten zit zo'n soorteernavigatiebalkje met Chinese tekens en driehoekjes. Bij die lege vakjes [___] - [___] kun je het 'van' en/of 'tot' bedrag ingeven (CNY). Met dat knopje daar meteen links van order je de resultaten op goedkoopste naar duurder.
Makkelijk om te zien of een shop een beetje te vertrouwen is, is door te kijken op mistertao.com. Bijvoorbeeld: http://www.mistertao.com/index.php?main_page=search en dan 'HD5000' ingeven.
Hartjes zou ik links laten liggen. Vanaaf drie diamantjes kun je shops als betrouwbaar gaan zien. Shops met kroontjes zijn koning.Dit is natuurlijk een vuistregel, geen garantie. Gewoon ook kijken naar de advertentie zelf. Zo kwam mijn HI1500 weer van http://www.ingping.com die een shop op Tmall had. Da's een goeie grote.
De rating van de shop waar ik de HD5000 heb gehaald mist alleen op Mistertao: http://www.mistertao.com/(...)tem-16301487192.html (is deze dus: http://detail.tmall.com/item.htm?id=16301487192 ). Maar ik zie niet echt een probleem (ook omdat 'ie als #5 resultaat gelist wordt bij de Tmall-search hierboven en 8 mensen hem dus blijkbaar gekocht hebben). Ik betaal hen (MisterTao) om een item naar hen te laten sturen en ze controleren altijd alles op moment van ontvangen voor ze het weer doorsturen. En ze kunnen ook niks opsturen als ze niks krijgen, dus dat laten ze zich echt niet gebeuren.
en je maakt dus een account aan op tmall en bestelt zo je product?![]()
Ja, nou... op die link heb je drie keuzes en de goedkoopste keuze maakt de prijs 166 Chinese Yuan (CNY, ~> 26.56 USD).Da's dus goedkoper dan al het andere.
Je kopieert dan de linkjes van Tmall/Taobao naar je agent (mistertao/zarmark enz etc) zodat ze weten welke ze voor je moeten bestellen.
En nee, je maakt nergens anders dan op www.mistertao.com een account aan (of www.zarmark.com maar die eerder niet, vind ik persoonlijk wat duurder uitvallen). Je krijgt op je 'first deposit' 10% bonus-extra van het bedrag dat je stort (gaat wel iets van 4% ofzo af voor transactie kosten en meen dat Paypal-betalingen op het moment niet gaan, ik maak trouwens gewoon voor elke item een nieuw account aan, dan behoud ik die 10% bonus lol). Ff bij shipping fee berekenen hoe duur dat ongeveer gaat zijn (shipping van seller náár MisterTao PLUS Internationale shipping van MisterTao naar jou!) + service fee! Ik heb met 1.1 kg gerekend en bouw dan nog een marge van 5 usd in (zodat ik niet opeens voor 10ct tekort een hele storting moet gaan regelen). Ze verwachten een finalprice van $29.88. Dan zorg je dus dat je er 35 usd ofzo op je account hebt staan. Dan moet je eerst de first pay (item + national shipping) betalen, hebben zij hem binnen en is 'ie klaar voor verzending dan betaal je de international shipping plus hun %-commissie servicefee als second pay. En dan heb je 'em enige tijd later binnen.
[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 17-10-2012 22:46:47 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
KUT TT..
wachten tot je een nieuwtopic kan openen, er op azen dat je hem hebt.. en dan met zo'n titel komen..![]()
![]()
sorryquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef Downstar het volgende:
KUT TT..
wachten tot je een nieuwtopic kan openen, er op azen dat je hem hebt.. en dan met zo'n titel komen..![]()
![]()
Hij wordt toch nog wel duurder dan 30 dollar?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef shiznuts het volgende:
Ja, nou... op die link heb je drie keuzes en de goedkoopste keuze maakt de prijs 166 Chinese Yuan (CNY, ~> 26.56 USD).Da's dus goedkoper dan al het andere.
Je kopieert dan de linkjes van Tmall/Taobao naar je agent (mistertao/zarmark enz etc) zodat ze weten welke ze voor je moeten bestellen.
En nee, je maakt nergens anders dan op www.mistertao.com een account aan (of www.zarmark.com maar die eerder niet, vind ik persoonlijk wat duurder uitvallen). Je krijgt op je 'first deposit' 10% bonus-extra van het bedrag dat je stort (gaat wel iets van 4% ofzo af voor transactie kosten en meen dat Paypal-betalingen op het moment niet gaan, ik maak trouwens gewoon voor elke item een nieuw account aan, dan behoud ik die 10% bonus lol). Ff bij shipping fee berekenen hoe duur dat ongeveer gaat zijn (shipping van seller náár MisterTao PLUS Internationale shipping van MisterTao naar jou!) + service fee! Ik heb met 1.1 kg gerekend en bouw dan nog een marge van 5 usd in (zodat ik niet opeens voor 10ct tekort een hele storting moet gaan regelen). Ze verwachten een finalprice van $29.88. Dan zorg je dus dat je er 35 usd ofzo op je account hebt staan. Dan moet je eerst de first pay (item + national shipping) betalen, hebben zij hem binnen en is 'ie klaar voor verzending dan betaal je de international shipping plus hun %-commissie servicefee als second pay. En dan heb je 'em enige tijd later binnen.
En dat geld storten moet dat naar mistertao of hebben we het hier over PayPal?![]()
De Sipik SK68quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:20 schreef Tito_Makani het volgende:
Weet iemand een redelijke goedkope gadget waar mensen vrij snel onder de indruk van zijn?![]()
![]()
dat varkentje met die leds in z'n neus dat ding is echt fel!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:20 schreef Tito_Makani het volgende:
Weet iemand een redelijke goedkope gadget waar mensen vrij snel onder de indruk van zijn?![]()
http://www.sweety16.com/c(...)b1oh7prfnt1hkvost462quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:20 schreef Tito_Makani het volgende:
Weet iemand een redelijke goedkope gadget waar mensen vrij snel onder de indruk van zijn?
NSFW
goedkoop, en maakt zeker indruk ( geen idee of het positieve indruk is)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: