Ik zal voor niemand op mn knieën gaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Op je knieeen is fase 1 inderdaad
Dan moet je zorgen dat je die pijn niet krijgtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Tot je doodgaat van de pijn.
Ja voor de humorlozen wel jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En uitlachen gewoon de eindfase?
Ja.. als dat toch eens zo werktequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je die pijn niet krijgt
Mijn lichaam vind dat fijner dan paracetamolquote:
Ok, er zijn uitzonderingenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. als dat toch eens zo werkte
Ik zei toch dat je mijn hulp nodig hadquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zal voor niemand op mn knieën gaan
Niks geen hulp voor nodig. Slechte kniequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je mijn hulp nodig had
Ik ben echt superjaloers op hoe die coaches in dat programma met vrouwen omgaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:30 schreef benzin het volgende:
De nieuwste aflevering van Casanova Bootcamp is interessant
Je maakt het me wel pittig moeilijk héquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niks geen hulp voor nodig. Slechte knie
Ik zou zeggen, doe er wat mee!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben echt superjaloers op hoe die coaches in dat programma met vrouwen omgaan
Zo ben ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je maakt het me wel pittig moeilijk hé
Linkje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Toch mooi dat je na ruim een uur nog even terugkomt op je post.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou geen uitdaging te groot voor mij hoor! Geef me de tijd, een paar jaar ofzo en dan zie je effect sowiesoquote:
Wat ik dachtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch mooi dat je na ruim een uur nog even terugkomt op je post.
Dat betwijfel ik..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou geen uitdaging te groot voor mij hoor! Geef me de tijd, een paar jaar ofzo en dan zie je effect sowieso
Niet alleen op de coaches dan maar ongeveer 2/3 op de 10 mensen welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Te laat. Just did it.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Twijfelen mag mits je het niet publiekelijk uitspreekt in het bijzijn van anderen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ziet het maar als een toekomstles danen kost je 1 extra kookavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |