Dit...quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef Nikita-Lubovj het volgende:
Lieve Mede FOK!kers,
Ik heb een liefdesvraagje voor jullie.
Mijn vriend en ik zijn in November een jaar bij elkaar, maar we hebben eigenlijk destijds een valse start gemaakt.
Het is even uit geweest, omdat ik op reis ging voor een paar maanden en daar is het een beetje op stuk gelopen van 2 kanten.
Maar toen ik terugkwam, toen is er weer opnieuw iets opgebloeid.
Nu hebben we iets moois samen en heel fijn.
Maar mijn vraag is, wat vinden jullie?
Telt november nu als een jaar iets hebben, als je door telt.
Of vind je dat we opnieuw moeten tellen sinds we weer iets hebben gekregen?
Graag jullie inzicht??
Anders loopt ik dadelijke lieve cadeautjes mis natuurlijk![]()
Want?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:48 schreef Nikita-Lubovj het volgende:
Hahaha overleggen met mijn vriend... daar krijg je dit soort situaties van
Sarcasme niet herkennen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:53 schreef CruellaDeVil het volgende:
Vreemden op het internet laten bepalen op welke datum jullie je jubileum moeten 'zetten' en dan ook nog toegeven dat het je eigenlijk om de cadeautjes gaat... Over triest gesproken.
En wat hebben jullie beslist?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:54 schreef Nikita-Lubovj het volgende:
Benieuwd hoe de rest er over denkt. Wij hebben het besproken..
Iets zegt me dat jij dat stiekem zou menen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:55 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze het stiekem heus wel meent.
Wat voor situaties?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:48 schreef Nikita-Lubovj het volgende:
Hahaha overleggen met mijn vriend... daar krijg je dit soort situaties van
Als je niets wil mislopen heb je natuurlijk 2 keer iets om te vieren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef Nikita-Lubovj het volgende:
Anders loopt ik dadelijke lieve cadeautjes mis natuurlijk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |