Ik kan zo een reactie wel begrijpen, maar ik lijd niet aan 'overschatting'.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:18 schreef tdruppers het volgende:
Volgens mij lijd jij aan een grote vorm van zelfoverschatting...
Als je bij de lokale trots al niet een van de beste spelers bent en niet in een eerstelijns elftal speelt kun je het wel schudden. De meeste clubs scouten ook niet meer in de B, maar in een vroeger stadium. 'Ik heb wel een aardig balgevoel', dat geloof ik best maar je wilt niet weten wat voor een gruwelijke techniek al die spelers bij de betaalde BVO's hebben. Het verschil is ook dat zij (meestal vanaf jonge leeftijd) 1 a 2 keer per dag 5 dagen per week trainen. Bovendien volgen zij ook allerlei voeding-, kracht- en conditieschema's en liggen ze mijlenver voor op je...
Sorry dat ik het zeg, maar zet het uit je hoofd!
You go girl. Gewoon je droom achterna. Wat ik al zei, ik kwam op mijn 28 nog bij een BVO terecht. Rechtstreeks vanuit de reserve 5e klasse.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:33 schreef pedik het volgende:
[..]
Ik kan zo een reactie wel begrijpen, maar ik lijd niet aan 'overschatting'.
Ging jij niet op je 18e vanuit VVV naar een 5e klasser toe?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
You go girl. Gewoon je droom achterna. Wat ik al zei, ik kwam op mijn 28 nog bij een BVO terecht. Rechtstreeks vanuit de reserve 5e klasse.
Achja meer dan me best kan ik niet doen haha.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
You go girl. Gewoon je droom achterna. Wat ik al zei, ik kwam op mijn 28 nog bij een BVO terecht. Rechtstreeks vanuit de reserve 5e klasse.
Niet op mijn 18e. En ook niet naar een 5e klasser, maar het komt in de buurt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ging jij niet op je 18e vanuit VVV naar een 5e klasser toe?
tijdens de transferperiodesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:42 schreef pedik het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee wanneer ik van club kan veranderen?
Bij ultimate team kan het gewoon altijd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:42 schreef pedik het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee wanneer ik van club kan veranderen?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef pedik het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. ja Telstar ligt echt om de hoek, en Volendam ook. Maar volgensmij scouten hun niet =(.
Ik hoorde dat ik al voor het hele jaar betaald had ofzo, dus ook voor na de winterspot?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
tijdens de transferperiodes
Wat is het nou? Voor of na de winterstop?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:20 schreef pedik het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ik al voor het hele jaar betaald had ofzo, dus ook voor na de winterspot?
Haha ja bedankt, ik hoorde van me moeder dat ik al voor het hele jaar had betaald, maar blijkbaar kan er ook in 2 periodes betaald worden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is het nou? Voor of na de winterstop?
Enfin, gewoon de helft van je geld terug eisen. Op je achterste poten gaan staan. Aangeven dat je niet voor de volle 100% wordt gezien. Krijg je echt wel terug hoor.
Daar gaat je carrierequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:40 schreef pedik het volgende:
Voor iedereen die geïnteresseerd is, ik heb vandaag een sliding op mijn enkel gehad, kan op het moment niet lopen =(.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |