abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:00:07 #76
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_118098458
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:59 schreef pedik het volgende:

[..]

'Kanseloos'.
Je ondanks mijn universitaire achtergrond kan ik nog steeds niet spellen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_118098520
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Je ondanks mijn universitaire achtergrond kan ik nog steeds niet spellen.
Precies hetzelfde dit, beoordeel pas als je meer weet, oke?
pi_118098539
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:59 schreef pedik het volgende:

[..]

Ik heb morgen een Nederlands spelling proefwerk, geen grappen. Wish me luck, haha.
good luck maar dat komt wel goed
pi_118098563
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:01 schreef Tyron het volgende:

[..]

good luck maar dat komt wel goed
Haha, bedankt =).
pi_118098591
Laat ze maar lullen hoor predik
Met jouw instelling kom je er wel :)
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118098607
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:58 schreef pedik het volgende:

[..]

Ooit gehoord van van Gaal?
Die is geniaal, slechts weinigen zijn dat
Als jij een middelmaatje bent, hebben ze voor jou 100 anderen, die ook prof voetballer willen worden.
Maar ben jij de beste van je team (en is dit door anderen, bijv je coach) gezegd?
Are you nuts??
pi_118098611
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Laat ze maar lullen hoor predik
Met jouw instelling kom je er wel :)
Dankje =)!
pi_118098671
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Die is geniaal, slechts weinigen zijn dat
Als jij een middelmaatje bent, hebben ze voor jou 100 anderen, die ook prof voetballer willen worden.
Maar ben jij de beste van je team (en is dit door anderen, bijv je coach) gezegd?
Ja, hij heeft nog bij de trainer van de B1 lopen te zeuren, ik ben aanvoeder etc.
pi_118098782
TS, als ik jou was zou ik het fok forum gewoon laten voor wat het was
En zoveel mogelijk trainen en talent dagen bezoeken
Maar dan moet je echt van jezelf overtuigd zijn, dat je talent hebt
Are you nuts??
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:06:01 #85
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_118098822
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef pedik het volgende:

[..]

Precies hetzelfde dit, beoordeel pas als je meer weet, oke?
Jij denk dat je mee kan doen bij Ajax B-1? :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_118098845
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:05 schreef whosvegas het volgende:
dat is al door mij gezegd
pi_118098849
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:05 schreef whosvegas het volgende:
Ik zal me best doen.
pi_118098852
Maatje van me neefie zit sinds vorig jaar in jeugd van top oss. Misschien geen grote club, maar hij doet het lekker en kan over een paar jaar een profcontract tekenen als t zo doorgaat.

Hij was altijd al bezig met voetballen. Hooghouden met tennisballetjes en zelfs stuiterballen. Ook allerlei dingen doen met zo'n bal aan een touw om ze middel. Is nu zo goed als tweebenig en word gezien als een aardig talent in de opleiding. Hard werken je komt er wel!! Laat je niet gek maken door die gasten hier.
pi_118098882
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:06 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Jij denk dat je mee kan doen bij Ajax B-1? :D
Nee, jij begint nu weer over voetbal, volgensmij hadden we het over jouw universitaile achtergrond.
pi_118098922
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:06 schreef 16meter het volgende:
Maatje van me neefie zit sinds vorig jaar in jeugd van top oss. Misschien geen grote club, maar hij doet het lekker en kan over een paar jaar een profcontract tekenen als t zo doorgaat.

Hij was altijd al bezig met voetballen. Hooghouden met tennisballetjes en zelfs stuiterballen. Ook allerlei dingen doen met zo'n bal aan een touw om ze middel. Is nu zo goed als tweebenig en word gezien als een aardig talent in de opleiding. Hard werken je komt er wel!! Laat je niet gek maken door die gasten hier.
Haha, ja daar was ik al achter gekomen =), bedankt voor je positieve reactie =).
pi_118103342
Toch moet je wel talent hebben hoor. Zelf kan ik voor geen hout voetballen. Ik hou wel van voetbal, maar voetbal niet van mij zeg maar.

Ik heb een seizoenskaart bij PSV (hahaha PSV kutboeren !!!11!! :') :') :D :D :D) en als ik soms zie wat bijv. wisselspelers van een VVV of zo al met een bal doen...ga er maar aan staan.

Maar instelling is natuurlijk ook uitermate belangrijk. Ik ken genoeg jongens die wél het talent hadden maar door een kutinstelling (en ook misplaatste) arrogante het niet gehaald hebben. Wanneer ik hun talent had zo ik er echt alles voor (op)geven..
pi_118103925
Bij Ajax maak je wel kans hoor pedik. Als Ebecilio het kan, dan kan jij het ook.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:51:40 #93
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_118104992
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:03 schreef pedik het volgende:

[..]

Ja, hij heeft nog bij de trainer van de B1 lopen te zeuren, ik ben aanvoeder etc.
Een aanvoeder. Klinkt agrarisch.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_118105146
Tuurlijk kan dat. Breuer voetbalt ook nog steeds. Laat een maatje van je gewoon een filmpje maken van wat acties van je. Gewoon man tegen man of tegen je moeder. Gewoon acties. Scharen, overstapjes, Marseille 360, snoeiharde tackle. Je weet wel. Daarna op het veld nog een filmpje. Beetje knap monteren en opsturen naar iedere BVO en op Youtube zetten. Ook niet vergeten het hier te posten voor de oom van Stevenmac26. Mocht je nog tips nodig hebben dan hoor ik dat graag.
pi_118105227
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Tuurlijk kan dat. Breuer voetbalt ook nog steeds. Laat een maatje van je gewoon een filmpje maken van wat acties van je. Gewoon man tegen man of tegen je moeder. Gewoon acties. Scharen, overstapjes, Marseille 360, snoeiharde tackle. Je weet wel. Daarna op het veld nog een filmpje. Beetje knap monteren en opsturen naar iedere BVO en op Youtube zetten. Ook niet vergeten het hier te posten voor de oom van Stevenmac26. Mocht je nog tips nodig hebben dan hoor ik dat graag.
Dergelijke filmpjes opsturen naar Marcel Brands en een contract is een zekerheidje. Al is een extra vereiste dan wel dat je een keer tussen 7 en 8 op zondagavond bij studio sport te zien bent. Misschien een keer zo'n stagiaire neuken die al die schijtlollige filmpjes maakt voor dat programma.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_118106918
Dit topic :') ;(
graag op anoniem
pi_118112862
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:31 schreef KingRoland het volgende:
Dit topic :') ;(
Ik begrijp ook niet precies waar hij heen wilt met dit topic. Hoe moeten wij nou weten of hij de overstap kan mag naar het profvoetbal. Maar ik denk dat als je 16 bent en in de B3 zit je wellicht niet goed genoeg bent.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_118115631
Ik snap niet waarom deze vraag nog niet gesteld is, maar welke klasse/divisie voetbal(de) je in de B3/C1 etc.?

Ikzelf ben 17 en voetbal al sinds de D1 Eerste Klasse, maar als ik ga voetballen tegen vrienden die iets hoger voetballen (gescout door Sparta) dan merk je dat dat toch heel wat anders is...
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_118127535
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:35 schreef Maraten het volgende:
Ik snap niet waarom deze vraag nog niet gesteld is, maar welke klasse/divisie voetbal(de) je in de B3/C1 etc.?

Ikzelf ben 17 en voetbal al sinds de D1 Eerste Klasse, maar als ik ga voetballen tegen vrienden die iets hoger voetballen (gescout door Sparta) dan merk je dat dat toch heel wat anders is...
Ja, dit vroeg ik mezelf gisteren in bed ook af. Ik speelde altijd 1e klasse en nu dus 2e. Een jongen uit me klas speelt 3e diviesie, en merk zelf dat ik niet zoveel verschil qua kwaliteiten etc.
pi_118127802
Volgens mij lijd jij aan een grote vorm van zelfoverschatting...
Als je bij de lokale trots al niet een van de beste spelers bent en niet in een eerstelijns elftal speelt kun je het wel schudden. De meeste clubs scouten ook niet meer in de B, maar in een vroeger stadium. 'Ik heb wel een aardig balgevoel', dat geloof ik best maar je wilt niet weten wat voor een gruwelijke techniek al die spelers bij de betaalde BVO's hebben. Het verschil is ook dat zij (meestal vanaf jonge leeftijd) 1 a 2 keer per dag 5 dagen per week trainen. Bovendien volgen zij ook allerlei voeding-, kracht- en conditieschema's en liggen ze mijlenver voor op je...

Sorry dat ik het zeg, maar zet het uit je hoofd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')