SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door MineraalWater op 17-10-2012 19:45:54 ]
Schattig hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:14 schreef MineraalWater het volgende:
Eventjes OP een biesche opgepoetst.
Hip!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:14 schreef MineraalWater het volgende:
Eventjes OP een biesche opgepoetst.
Word.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:20 schreef Lorrelies het volgende:
"Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders en een kalende zuurpruim genaamd mschol"
Waarom sta ik hier niet tussen
Maakt iemand maar een leuk verhaaltje zet ik hem er wel inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:20 schreef Lorrelies het volgende:
"Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders en een kalende zuurpruim genaamd mschol"
Waarom sta ik hier niet tussen
quote:
Ik kom oorspronkelijk uit 't Veen, dusja ik gebruik friet ipv patatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En dat woont in Groningen
Patat
voor wat?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:49 schreef MineraalWater het volgende:
Moeten we nog even kijken eerst wachten op Aldie.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lorre kutkatten post
In de OP svp
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:58 schreef TJV het volgende:
Ja hoi ik ben allemaal economische shizzle aan het lezen maar als ik leuke dingen mag doen met Plexkont doe ik mee.
Ho! Half zes he.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja sommige mensen zijn niet vastgepint op 6 uur.Boer.
Thanksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:05 schreef Timwonnacott het volgende:
Strakke OP, da hedde gij goed gedan Plex!
Al is dat tekst stukje wel weer grof verouderd idd!
Dit is wel waar. Anders tikt iedereen een berichie over een andere user alhier, dan komt (hihi) dat er gewoon in. Niet moeilijk doen als je kunt uitbestedenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:05 schreef Timwonnacott het volgende:
Strakke OP, da hedde gij goed gedan Plex!
Al is dat tekst stukje wel weer grof verouderd idd!
Dat komt omdat het stukje alleen voor 1.7 mensen is bedoelt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:17 schreef Flodder450 het volgende:
ik sta nog niet in het tekstje in de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat komt omdat het stukje alleen voor 1.7 mensen is bedoelt.
Dit is correct en tevens juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat niet dezelfde reden dat Drumpies server ten gronde ging?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dit is correct en tevens juist
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:24 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Was dat niet dezelfde reden dat Drumpies server ten gronde ging?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dit is correct en tevens juist
Je zuster op een houtvlotquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee drump is net 2pac, Elvis en Michael. Hij leeft en draait nog.
[..]
en 1.1alpha mensen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
[..]
Mensen die pas met 1.7 aan zijn komen kakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi sorry
Maurisioo en Drumstick weten wel
En Sosua ofc
Enige alpha warrior hier.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:45 schreef Mender het volgende:
[..]
Mensen die pas met 1.7 aan zijn komen kakken
Hihi sorry
Maurisioo en Drumstick weten wel
En Sosua ofc
Je vaders.quote:
Enkelvoud in dit geval, maar ik heb ook wel eens lol als jou twee vaders zie. Jammergenoeg kom ik ze wel eens tegen in de verkeerde sectie van dit forum..quote:
Ik kan hier toch zo godverdomde boos om worden he, doe nou niet alsof je een volslagen mongool bent en typ normaal, vlerk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Enkelvoud in dit geval, maar ik heb ook wel eens lol als jouWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW twee vaders zie. Jammergenoeg kom ik ze wel eens tegen in de verkeerde sectie van dit forum..
Nee, anders zou ik ze wel Moeders noemen ipv vaders hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:49 schreef TJV het volgende:
Je zit toch niet samen met Floddertje het shemaletopic te bevuilen he? Perv.
zit er nu een knik in je epenis?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:50 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik kan hier toch zo godverdomde boos om worden he, doe nou niet alsof je een volslagen mongool bent en typ normaal, vlerk.
Technisch gezien heeft een shemale een lul en is hij dus een man. Ga nou niet doen alsof je dat niet weet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:50 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik ze wel Moeders noemen ipv vaders he
Schreef eens een nieuwe dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb trouwens die intro geschreven, ik ben wel baas
Ja die zit er al in, ik moet hem over mijn nek leggen anders past ie niet meer op mijn USB-stick.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
zit er nu een knik in je epenis?
sorry ik was hiervan niet op de hoogtequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Technisch gezien heeft een shemale een lul en is hij dus een man. Ga nou niet doen alsof je dat niet weet.
Ga je huis opruimen, wat een zooitje is dat zeg.quote:
You're one of us now...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:06 schreef Mender het volgende:
Wie helpt mij van mijn FOK! verslaving af?
Hexadecimaal rekenen bitchquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Laat je ping effe achterwegen
FAAL!quote:
Ja ik ben ook al mijn screenshots en werelden kwijtquote:
Ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:39 schreef bobbernaut het volgende:
Zeg flodje is die treinen mod al SMP?
I feel youquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja ik ben ook al mijn screenshots en werelden kwijt
In tien zolderkamertjes door het hele land verspreidt kwamen de MC-SC'ertjes na die mededeling met de kracht van duizend zonnen klaar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik speelde vroeger Dwarf Fortress
Nou neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In tien zolderkamertjes door het hele land verspreidt kwamen de MC-SC'ertjes na die mededeling met de kracht van duizend zonnen klaar.
De ultieme alfawolf had zich bekendgemaakt
HIJ IS SMP!!3$#$@!@$!$@!@!~$!@~quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:39 schreef bobbernaut het volgende:
Zeg flodje is die treinen mod al SMP?
ooit was dat wat dubstep nu isquote:
Ik weet alleen dat ik teveel tijd aan MC heb besteed,quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In tien zolderkamertjes door het hele land verspreidt kwamen de MC-SC'ertjes na die mededeling met de kracht van duizend zonnen klaar.
De ultieme alfawolf had zich bekendgemaakt
Dat zou geloofwaardiger klinken als je tobo op dit moment niet onder de griesmeelmannenpap zatquote:
Je lult lolquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:43 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
HIJ IS SMP!!3$#$@!@$!$@!@!~$!@~
Dat hadden we toch al geprobeerd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
nee, gewoon de rar in je server flikkeren, aangezien hij universal is!
niet dat ik weetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:45 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat hadden we toch al geprobeerd?
Ja die server kan maar 4 players aan en dan crasht die alquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:46 schreef Mender het volgende:
ok treinen mod er op en allemaal naar bobbers server
Helaas is er geen nederlands spoorwegmaterieelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:46 schreef Mender het volgende:
ok treinen mod er op en allemaal naar bobbers server
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Benny Goodman
Big Band
Jazz
James Last
quote:
Lol nee hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja die server kan maar 4 players aan en dan crasht die al
Inclusief OV paaltje en kaartje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:47 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Helaas is er geen nederlands spoorwegmaterieel
ik heb maar 6 players op mn server, geen lag toenquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tom jij hebt zo'n bazen scheermes of niet?
popcorn hamsteren that is?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:53 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)doelen-in-syrie.html
ik ga vast hamsteren
Ik heb zo'n mes dat je open kunt klappen en echt zo'n ouderwetse krabber. Dat mes is wel leuk en scheert glad, maar ik wil me nog wel eens snijden met dat ding. Die krabber is een Edwin Jagger DE89, echt een topding. Even glad als het mes, maar is wat makkelijker te gebruiken. Helemaal als je je nek wilt scheren, met dat mis snij je je hoofd eraf.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Awesome, Ik ga daar ook voor investeren als ik mijn nek etc ook elke dag moet scheren
Jep. Als je toch bezig bent meteen ff een kwastje, scheerzeep en aluin kopen. Aanrader.quote:
Scheert hij nou 3 keer omdat hij 3 dagen niet heeft geschoren of doe jij dat ook altijd ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef TJV het volgende:
[..]
Jep. Als je toch bezig bent meteen ff een kwastje, scheerzeep en aluin kopen. Aanrader.
Wil het wel eens gaan gebruiken, ipv zo'n elektrisch onding, heb er alleen op het moment nog niet echt de huid voorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef TJV het volgende:
[..]
Jep. Als je toch bezig bent meteen ff een kwastje, scheerzeep en aluin kopen. Aanrader.
Elektrisch? Dat heb ik pas 1 keer gedaan, Ik doe altijd met van die mesjes. En ik ben 16, Alleen mijn mustache groeit nogal snelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:04 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wil het wel eens gaan gebruiken, ipv zo'n elektrisch onding, heb er alleen op het moment nog niet echt de huid voor
idd wtfquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:06 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.manandshaving.(...)aar_superbadger.aspx
de fuk
Volgensmij kost een beginners setje gewoon 30 euries ofzo met alles erbij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:06 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.manandshaving.(...)aar_superbadger.aspx
de fuk
Iemand die bij mij in de klas zat had nog nooit geschoren. Dat ziet er echt skeer uitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef Mender het volgende:
Ik heb me al drie dagen ofzo niet geschoren
Dat scheermes is 30 euro, met 5 mesjes ofzo erbij. Kwast en zeep(Vergulde Hand, topspul) gewoon bij de supermarkt/drogist/kruidvat/allesch halen. Valt wel mee inderdaad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Volgensmij kost een beginners setje gewoon 30 euries ofzo met alles erbij.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef bobbernaut het volgende:
PLEXKONT! Ik ging paar dagen terug eeerrrrrg goed in de spiegel kijken, en ik zag meer haar bij mn bovenlip!
Dus man dat ik ben scheer ik t weg.
Ja en wat die kerel al zegt, Hiermee doe je veel langer dan zo'n Gilette mesje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat scheermes is 30 euro, met 5 mesjes ofzo erbij. Kwast en zeep(Vergulde Hand, topspul) gewoon bij de supermarkt/drogist/kruidvat/allesch halen. Valt wel mee inderdaad.
Heb ook zo'n figuur rondlopen, lang haar en een baard van 20cm+, ziet er echt niet uit als je 20 bentquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Iemand die bij mij in de klas zat had nog nooit geschoren. Dat ziet er echt skeer uit
Dat heeft mijn vader lolquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat scheermes is 30 euro, met 5 mesjes ofzo erbij. Kwast en zeep(Vergulde Hand, topspul) gewoon bij de supermarkt/drogist/kruidvat/allesch halen. Valt wel mee inderdaad.
Mijn opa had me een tijdje geleden een mesje gegeven wat wel goed was volgens hem, daar doe ik al 1 maand mee ofzo. Goed schoonmaken en afdrogen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja en wat die kerel al zegt, Hiermee doe je veel langer dan zo'n Gilette mesje.
Ja maar die bij mij in de klas kon nog niet eens wat laten groeien, Dan zitten er een paar haren op zn nek van een centimeter of 10 en voor de rest nietsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:10 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heb ook zo'n figuur rondlopen, lang haar en een baard van 20cm+, ziet er echt niet uit als je 20 bent
http://torrentfreak.com/p(...)s-raid-proof-121017/quote:The Pirate Bay has made an important change to its infrastructure. The world’s most famous BitTorrent site has switched its entire operation to the cloud. From now on The Pirate Bay will serve its users from several cloud hosting providers scattered around the world. The move will cut costs, ensure better uptime, and make the site virtually invulnerable to police raids — all while keeping user data secure.
wat een bazen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://torrentfreak.com/p(...)s-raid-proof-121017/
htc heeft imho altijd prima telefoontjes gemaakt,quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef MineraalWater het volgende:
en nieuwe 5 inch HTC met 1080p resolutie.
Al vind ik HTC eigenlijk niks aan.
Ja mooie telefoons wel, Alleen wel jammer dat de service soms minder is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
htc heeft imho altijd prima telefoontjes gemaakt,
tevens fan van de sense interface
maar 5 inc telefoon ga ik echt niet mee rondlopen
Elektrisch is prettigerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tom jij hebt zo'n bazen scheermes of niet?
Elektrisch vind ik echt kut. Maarja ieder zn ding.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Elektrisch is prettiger
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Elektrisch is prettiger
en sneller en makkelijkerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Elektrisch is prettiger
quote:
Gelijk hebben zequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Met deze...
[ afbeelding ]
Dan snap je waarom het in zo'n bananenrepubliek zo traag gaat.
In punta cana vertelde de lokale bevolking mij letterlijk dat ze het liefste de hele dag zopen en baby's maakten.
's Avonds scheren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb het allebei gewoon in de kast staan hoor, ik dacht er eerst ook zo over.
Maar als je vlak voor je naar het werk gaan in de spiegel je bakkes ziet is even eroverheen roetsjen met je apparaatje veeeel handiger.
En tsja, als je negatieve ervaringen met elektrisch hebt moet je geen cheap-ass kruidvat huismerkscheerapparaat maar een goeie nemen.
Ja maar jij bent de enige hier met verstandquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik rook en drink niet
Geen sterke drank iig. Wel biertjes af en toe maar thuis drink ik nooit
Enige hier die enorm saai en burgerlijk is; ik lees het alweer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:22 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja maar jij bent de enige hier met verstand
komen ze nog wel achter en zo
jij weetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:22 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja maar jij bent de enige hier met verstand
komen ze nog wel achter en zo
Je noemt een heldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef SosuaCafe het volgende:
Als ik mn baard laat staan lijkt het net boris becker. Beetje rossig. 1x verder laten groeien, leek net een viking.
Nee, stoer zijn wij al uit onszelf. Dat drinken en roken is maar bonusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef Lorrelies het volgende:
Jullie zijn niet stoer omdat jullie drinken en roken, snap dat dan
We zouden het risico kunnen lopen een zotte als jou te krijgen, dat wil je dan ook weer niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:28 schreef Lorrelies het volgende:
En het dan gek vinden dat jullie nog geen vriendinnetjes hebben
Maar goed, zal al ophouden hoor
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:28 schreef Lorrelies het volgende:
Ja lekker espresso als je op de bus wacht of fietstquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Nou roken is echt sporadisch. Liever een goede espresso. En een cognac/whisky
fietsen... Nooit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja lekker espresso als je op de bus wacht of fietst
dat was een grapquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef Ame_thyst het volgende:
heb gister wat nieuwe schilderijen gehaald in Rotterdam, hangen goed
Moet je d'r elke vrije avond mee omgaan enzo, mij niet gezien. Zou ik geen tijd meer over hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:28 schreef Lorrelies het volgende:
HAHAHAHAHA BLAUWE DIJEN AHAHAAAHAHAquote:
hij is echt wel goed hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA BLAUWE DIJEN AHAHAAAHAHA
AAAHAHAHAHAHAHAA
AHAHAHHAHAHAHAHAH
AHAHAAAAAAAAHHHHHHHHHHGDFSÞÐÞÞ®Þ®®®¼
AAHAHAHAHHAAAA OEOEOEOOEAORARARAOARAAAAGRGGRGHRGHGHGHHGHGHG
BLAUWE DIJEN WAT EEN GOEIE
Nee jij zit liever in een benauwd hok met van het zweet glinsterende halfnaakte mannenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Moet je d'r elke vrije avond mee omgaan enzo, mij niet gezien. Zou ik geen tijd meer over hebben.
We waren over de sportschool aan het klagen he; klagt: dikke mensen stinkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee jij zit liever in een benauwd hok met van het zweet glinsterende halfnaakte mannen
jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet er nog iemand een linkje hebben naar Leaked_Emma_Stone_Topless_Pictures.rar of heeft niemand interesse?
Gaat u nou maar ijsmeis.rar kijken viesterdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet er nog iemand een linkje hebben naar Leaked_Emma_Stone_Topless_Pictures.rar of heeft niemand interesse?
Waarvoor? Blup ik ben een vissiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef drumstickNL het volgende:
stil mang daar kun je een ban voor krijgen
Iemand in mijn klas had een vet perc. Van 6%quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
We waren over de sportschool aan het klagen he; klagt: dikke mensen stinken
wot; wat een papzak. Je hebt 'm dat toch zeker wel even verteld he?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Iemand in mijn klas had een vet perc. Van 6%
quote:[img]http://i.fokzin[img]e[/img].net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 17 oktober 2012 22:38 schreef Ame_thyst het volgende:
Fotoboek van Anne
Ik wilde iedereen nekkramp bezorgen jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest ik posten van lorre.
Sorryquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:41 schreef Lorrelies het volgende:
Aldie stop eens met reposten van dat kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmjaa, paint heb ik onderin staan dus dat ik ook erg snelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:42 schreef Ame_thyst het volgende:
gebruik "knipprogramma" Aldie, is nog sneller
al krijg je + punten voor paint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |