quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:58 schreef TJV het volgende:
Ja hoi ik ben allemaal economische shizzle aan het lezen maar als ik leuke dingen mag doen met Plexkont doe ik mee.
Ho! Half zes he.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja sommige mensen zijn niet vastgepint op 6 uur.Boer.
Thanksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:05 schreef Timwonnacott het volgende:
Strakke OP, da hedde gij goed gedan Plex!
Al is dat tekst stukje wel weer grof verouderd idd!
Dit is wel waar. Anders tikt iedereen een berichie over een andere user alhier, dan komt (hihi) dat er gewoon in. Niet moeilijk doen als je kunt uitbestedenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:05 schreef Timwonnacott het volgende:
Strakke OP, da hedde gij goed gedan Plex!
Al is dat tekst stukje wel weer grof verouderd idd!
Dat komt omdat het stukje alleen voor 1.7 mensen is bedoelt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:17 schreef Flodder450 het volgende:
ik sta nog niet in het tekstje in de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat komt omdat het stukje alleen voor 1.7 mensen is bedoelt.
Dit is correct en tevens juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was dat niet dezelfde reden dat Drumpies server ten gronde ging?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dit is correct en tevens juist
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:24 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Was dat niet dezelfde reden dat Drumpies server ten gronde ging?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dit is correct en tevens juist
Je zuster op een houtvlotquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee drump is net 2pac, Elvis en Michael. Hij leeft en draait nog.
[..]
en 1.1alpha mensen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
[..]
Mensen die pas met 1.7 aan zijn komen kakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi sorry
Maurisioo en Drumstick weten wel
En Sosua ofc
Enige alpha warrior hier.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:45 schreef Mender het volgende:
[..]
Mensen die pas met 1.7 aan zijn komen kakken
Hihi sorry
Maurisioo en Drumstick weten wel
En Sosua ofc
Je vaders.quote:
Enkelvoud in dit geval, maar ik heb ook wel eens lol als jou twee vaders zie. Jammergenoeg kom ik ze wel eens tegen in de verkeerde sectie van dit forum..quote:
Ik kan hier toch zo godverdomde boos om worden he, doe nou niet alsof je een volslagen mongool bent en typ normaal, vlerk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Enkelvoud in dit geval, maar ik heb ook wel eens lol als jouWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW twee vaders zie. Jammergenoeg kom ik ze wel eens tegen in de verkeerde sectie van dit forum..
Nee, anders zou ik ze wel Moeders noemen ipv vaders hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:49 schreef TJV het volgende:
Je zit toch niet samen met Floddertje het shemaletopic te bevuilen he? Perv.
zit er nu een knik in je epenis?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:50 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik kan hier toch zo godverdomde boos om worden he, doe nou niet alsof je een volslagen mongool bent en typ normaal, vlerk.
Technisch gezien heeft een shemale een lul en is hij dus een man. Ga nou niet doen alsof je dat niet weet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:50 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik ze wel Moeders noemen ipv vaders he
Schreef eens een nieuwe dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb trouwens die intro geschreven, ik ben wel baas
Ja die zit er al in, ik moet hem over mijn nek leggen anders past ie niet meer op mijn USB-stick.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
zit er nu een knik in je epenis?
sorry ik was hiervan niet op de hoogtequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Technisch gezien heeft een shemale een lul en is hij dus een man. Ga nou niet doen alsof je dat niet weet.
Ga je huis opruimen, wat een zooitje is dat zeg.quote:
You're one of us now...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:06 schreef Mender het volgende:
Wie helpt mij van mijn FOK! verslaving af?
Hexadecimaal rekenen bitchquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Laat je ping effe achterwegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |