Dan moet je er iets van proberen te maken, in plaats van maar mopperen. Ik heb mijn best gedaan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:52 schreef gnaeus het volgende:
Topic heeft weinig toegevoegde waarde als de enige comments "allemaal oprotten" of iets in die richting zijn.
NWS / livebeelden AT5 Ontruiming Vluchtelingenkamp
Wil je een lintje ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je er iets van proberen te maken, in plaats van maar mopperen. Ik heb mijn best gedaan.
applaus en een kusje is genoeg. heb je goed opgelet? volgende keer jij!quote:
true thatquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:50 schreef Copycat het volgende:
Nu nodigt die OP ook niet bepaald uit tot zinnige reacties.
Ja, die hebben natuurlijk toch de hele dag niets anders te doen, hé? Dus die kunnen wel 24/7 meekijken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef gnaeus het volgende:
Gelukkig komen de mods vanavond of morgen wel even kijken. Echt nuttige bijdragen op een forum waar topics binnen een uur vol kunnen zitten. Die zouden ook een lintje moeten krijgen.
Moet je niet iets op de FP doen ofzo ? Verder bedankt voor je goed onderbouwde en van intelligentie doorspekte bijdragen op het forum natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, die hebben natuurlijk toch de hele dag niets anders te doen, hé? Dus die kunnen wel 24/7 meekijken.
Kom je 'm straks opspelden?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef gnaeus het volgende:
Gelukkig komen de mods vanavond of morgen wel even kijken. Echt nuttige bijdragen op een forum waar topics binnen een uur vol kunnen zitten. Die zouden ook een lintje moeten krijgen.
Zijn we toevallig live naar jou aan het kijken geweest?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom je 'm straks opspelden?
Ik zit wel klaar, doe toch niks anders dan bier zuipen op de stoep.
Blijft je bier iig wel goed koud.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom je 'm straks opspelden?
Ik zit wel klaar, doe toch niks anders dan bier zuipen op de stoep.
Anytime! Dat is bovendien nog altijd beter dan crewleden afzeiken, me dunkt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:09 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Moet je niet iets op de FP doen ofzo ? Verder bedankt voor je goed onderbouwde en van intelligentie doorspekte bijdragen op het forum natuurlijk.
Ja lekker zongebruind he?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn we toevallig live naar jou aan het kijken geweest?
Zeur zuur zeur zuur zeur zuur.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:54 schreef gnaeus het volgende:
Ten eerste heb ik er geen behoefte aan dat iemand mij "een jodenhater eerste klas" noemt en ten tweede zijn de posts van deze user niet echt constructief, meestal zelfs op het ranzige af.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De waarheid is soms treurig. Dat jij een Jodenhater eerste klas bent blijkt overduidelijk uit je posts op het forum. Ik snap dan ook niet zo goed waarom je je opeens wilt verbergen, schaam je je stiekem een beetje voor het gedrag?
Als het op Joden aankomt ben je blijkbaar niet zo kieskeurig en vind je het heul niet erg als er wat geweld aan te pas komt, maar bij deze lieve onschuldige gelukzoekers moet alles en iedereen maar wijken. Beetje last van Untermensch gedachtes lieve gnaeus? Of heb je stiekem zelf ook een kleurtje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |