quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:26 schreef Fera het volgende:
Geen treinen tussen Arnhem - Nijmegen. Met de bus is fucked up.
Wil jij mijn hond?quote:
Ruilen tegen Bliksem?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jouw hond is tof
Kom ;m maar brengen
Snap ik, hij is zo lief.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, ik wil Bliksie niet kwijt eigenlijk
Dat zegt echt iedereenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik, hij is zo lief.Leukste kat ever.
Maar hij is zo leuk en speels. Hij heeft de halve nacht op me liggen slapen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zegt echt iedereen
Bliksem
Dat doet 'iequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hij is zo leuk en speels. Hij heeft de halve nacht op me liggen slapen.
Heeft 'ie nou n klein trauma door die blonde kwijlerd van me?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doet 'ie
Vindt 'ie leuk
Hij ligt nu op mijn borst te slapenIedere keer nog opkijkend of er geen grote enge hond aan komt rennen
Nou, hij is nu heeeeel erg met me aan het flikflooien, denk dat het wel meevaltquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Heeft 'ie nou n klein trauma door die blonde kwijlerd van me?
RIP jouw sokquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut wasmachines. Ik heb net een was gedraaid waar ook 5 paar sokken in zaten. Nu mis ik weer een grijze sok. Iedere keer hetzelfde met dat ding. Is dat de moderne betaling ofzo? Een sok ipv een kwartje.
RIP sok.
Ik draag gewoon maar 1 type sok. Zo heb ik altijd complete parenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut wasmachines. Ik heb net een was gedraaid waar ook 5 paar sokken in zaten. Nu mis ik weer een grijze sok. Iedere keer hetzelfde met dat ding. Is dat de moderne betaling ofzo? Een sok ipv een kwartje.
RIP sok.
Dat heeft iedereen volgens mij. Mijn stiefmoeder had n verzameling van eenlingen. Soms vond je er nog 1 terug.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
RIP sok.
Onder je bedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar blijven die sokken eigenlijk altijd?
Ik kan nooit de sokken vinden die ik altijd heb. Zijn altijd net iets anders. Andere tint, ander boordje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik draag gewoon maar 1 type sok. Zo heb ik altijd complete paren
Gewoon sokken blijven kopen dan maar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen volgens mij. Mijn stiefmoeder had n verzameling van eenlingen. Soms vond je er nog 1 terug.
Als je nou gewoon als maar dezelfde sokken koopt, en je houdt eenlingen over kun je weer nieuwe paren makenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan nooit de sokken vinden die ik altijd heb. Zijn altijd net iets anders. Andere tint, ander boordje.
[..]
Gewoon sokken blijven kopen dan maar.
Dit. Heb ik gedaan en dat werkt perfectquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je nou gewoon als maar dezelfde sokken koopt, en je houdt eenlingen over kun je weer nieuwe paren maken
Maar die kan ik dus nooit meer vinden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je nou gewoon als maar dezelfde sokken koopt, en je houdt eenlingen over kun je weer nieuwe paren maken
Ik doe het ook tegenwoordig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit. Heb ik gedaan en dat werkt perfect
Dan in 1x 20 paar sokken in slaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar die kan ik dus nooit meer vinden.
Precies, Flips snapt!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
He gatverquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gewoon je sokken niet meer wassen.
Dat doe ik altijd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe het ook tegenwoordig.
[..]
Dan in 1x 20 paar sokken in slaan.
Misschien tegen het plafond?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar die kan ik dus nooit meer vinden.
Uhu, maar dan raak je ze niet kwijtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Met de handwas doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gewoon je sokken niet meer wassen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bij zijn bed moet gaan zoeken
Wel opletten, soms worden ze wat hard
Grappenjatterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof ik in een sok klaarkom.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou van sokken uitdoen, en de rest ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
Ik hou van sokken. Vroeger droeg ik ook kniekousen onder rokjes.
+1quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou van sokken uitdoen, en de rest ook
Kom maar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou van sokken uitdoen, en de rest ook
Dat is rap.quote:
Snel zijn is niet altijd goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Snelle jongen he, die muhahaha
ik ben niet zo snel
Jij bent rapper met je kom maarquote:
Als je ze wilt houden is minder snel, en een beetje uithoudingsvermogen juist een pré.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel als je vrouwen wilt krijgen
Maar dan moet je ze wel eerst zien te krijgenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je ze wilt houden is minder snel, en een beetje uithoudingsvermogen juist een pré.
Wil ik ook wel maar verder dan hoi en een leuk gesprek kom ik nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan moet je ze wel eerst zien te krijgen
Maar ben het verder wel met je eens. Heb zelf het liefst iets vasts ipv iets los
Dat doe ik heul niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent rapper met je kom maar
Mij nu af fakkelen omdat ik later langs wil komen en alles rustig aan wil doen
Jij hebt toch geen moeite met versieren?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wil ik ook wel maar verder dan hoi en een leuk gesprek kom ik niet
Doe je wel en nu sta ik slecht te boekquote:
Hier niet neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen moeite met versieren?
Je lult. Jij bent best n toffe gozer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe je wel en nu sta ik slecht te boek(oke oke stond ik al maar nu nog slechter).
[..]
Hier niet nee. Ik neem het ook met een korreltje zout, zo serieus moet je mij niet nemen. Beetje zoals twi, die neemt niemand serieus.
Blijf het maar lastig vinden, dat fokhosselenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe je wel en nu sta ik slecht te boek(oke oke stond ik al maar nu nog slechter).
[..]
Hier niet nee. Ik neem het ook met een korreltje zout, zo serieus moet je mij niet nemen. Beetje zoals twi, die neemt niemand serieus.
Myra neemt ie toch regelmatig mag ik hopenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Dank jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Je lult. Jij bent best n toffe gozer.
Ik doe het niet he, even voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blijf het maar lastig vinden, dat fokhosselen
Ik denk dat alleen myra hem serieus neemtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Myra neemt ie toch regelmatig mag ik hopen
Een fokker die niet fokhosselt!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Ik doe het niet he, even voor de duidelijkheid. Gewoon een beetje meeposten
. dm/pm gebruik ik niet zoveel.
Mwoah er zijn er zoveelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een fokker die niet fokhosselt!Leugens!
Daarom moet je dan ook gaan daten hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah er zijn er zoveel. Ik wil een dame in haar ogen kunnen kijken, de *klik* hebben zeg maar. Die heb ik online niet.
Mee eensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah er zijn er zoveel. Ik wil een dame in haar ogen kunnen kijken, de *klik* hebben zeg maar. Die heb ik online niet.
Geen dank.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Ik doe het niet he, even voor de duidelijkheid. Gewoon een beetje meeposten
. dm/pm gebruik ik niet zoveel.
Do want.quote:
Ogen zegt ie dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar nooit de laatste dingen waar je naar kijkt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ogen zijn ook de eerste dingen waar ik naar kijk hoor
Mooie woorden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar nooit de laatste dingen waar je naar kijkt.
Weet ik nog niet. Alles gaat er wel in nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Alles gaat er wel in nu.Hmmmm, niet genoeg ontbijt gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Misschien wel, voordat ik je keel doorsnijdt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar nooit de laatste dingen waar je naar kijkt.
Oef, dat klinkt wel ernstigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel, voordat ik je keel doorsnijdt.
Dat is ook wel weer 4,5 uur geleden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmmm, niet genoeg ontbijt gehad?
Ik vind het ergens wel n geile gedachte. Het laatste beeld zijn voordat iemand sterft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oef, dat klinkt wel ernstig
Whehehehehequote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel n geile gedachte. Het laatste beeld zijn voordat iemand sterft.
Hoe meer die persoon me haat, hoe beter.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel, voordat ik je keel doorsnijdt.
Dat is een idee ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom moet je dan ook gaan daten he
Ik denk dat er niemand ter wereld is die jou zo erg haat als ik dat doe.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe meer die persoon me haat, hoe beter.
Smooth operatorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand ter wereld is die jou zo erg haat als ik dat doe.
Goedemorgenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, stop it you.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ow, sorry volgende keer zal ik het langer volhouden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh, stop it you.
Ik word al warm vanbinnen.
Ik zei toch dat je rap was.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, sorry volgende keer zal ik het langer volhouden.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moest je zo nodig plassen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kan ook een probleem hebben met het volhouden van het ophouden!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan had ik wel ophouden geschreven
Daar gaan je pandapuntjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het was alweer een tijdje geleden
Dat probleem heb ik niet, ik kan het een hele dag ophouden zonder probleempjes of gebruik van tena ladiesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kan ook een probleem hebben met het volhouden van het ophouden!
Daar moet ik me voor schamen heb ik me laten zeggenquote:
Nu niet meer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik niet, ik kan het een hele dag ophouden zonder probleempjes of gebruik van tena ladies
[..]
Daar moet ik me voor schamen heb ik me laten zeggen
Dan zorgen we dat 'ie telt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm digitale sex tel ik niet mee hoor
quote:
Zonde hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, SSD gescoord, die gaan we eens evenin mijn laptop gooien
Die lagen van de week in het schap voor een extra mooi prijsjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WAAR DE FUCK HAAL JIJ DIE AARDBEIEN VANDAAN?
Dat is dus het nadeel van nooit boodschappen doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die lagen van de week in het schap voor een extra mooi prijsje
Jumbo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WAAR DE FUCK HAAL JIJ DIE AARDBEIEN VANDAAN?
Deze waren wel duur imo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die lagen van de week in het schap voor een extra mooi prijsje
Niet naar gezocht, maar deze tijd van het jaar heb je ook bijna nooit aardbeien meerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Jumbo.Jij kunt ze niet vinden?
[..]
Deze waren wel duur imo.3,30.
400 gram.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet naar gezocht, maar deze tijd van het jaar heb je ook bijna nooit aardbeien meer. 3,30 euro?! Voor hoeveel?
Vriendin had er zin in. Ze waren wel echt heel erg lekker.quote:
Mja als ik er echt zin in had gehad had ik ze ook wel gekochtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Vriendin had er zin in. Ze waren wel echt heel erg lekker.
Daarom.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja als ik er echt zin in had gehad had ik ze ook wel gekocht
Een euro voor een bakje meen ik, meteen meegenomen en allang opgegeten. Aardbeienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Jumbo.Jij kunt ze niet vinden?
[..]
Deze waren wel duur imo.3,30.
Voor een euro kun je ze zeker niet laten liggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een euro voor een bakje meen ik, meteen meegenomen en allang opgegeten. Aardbeien![]()
Zeker nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor een euro kun je ze zeker niet laten liggen.
Om nohm nohmzquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom.
Aardbeien met slagroom of chocoladesaus zijn ook heul lekker.
Houdoe.quote:
What she saidquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor een euro kun je ze zeker niet laten liggen.
Aardbeiensorbetquote:
Sowieso bijna alles met aardbeien isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
What she said
[..]
Aardbeiensorbet
Gewoon enkel alleen aardbei anders zo smeerboel.quote:
Kloptquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso bijna alles met aardbeien is
[..]
Gewoon enkel alleen aardbei anders zo smeerboel.
Wat is er mis met een smeerboel?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso bijna alles met aardbeien is
[..]
Gewoon enkel alleen aardbei anders zo smeerboel.
Wij moeten helemaal nietsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
KloptWij moeten aardbeien gaan halen
Dan moet het schoongemaakt worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een smeerboel?
Oke, zullen wij aardbeien gaan halen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wij moeten helemaal niets
[..]
Dan moet het schoongemaakt worden.
Puik plan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, zullen wij aardbeien gaan halen?
Motor kopenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
boobs?
middag allemaal
ik haat file
Ligt er aan wat het kostquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
Als jullie zouden kunnen kiezen, welke zou je dan kiezen:
- Windows 7 Home Basic
- Windows 7 Home Premium
- Windows 7 Professional
- Windows 7 Ultimate
Failquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb er 1 staan, maar geen rijbewijs
Hoe dannnnnnnnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb er 1 staan, maar geen rijbewijs
gedownload zeker? Boef!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geld speelt geen rolHeb maar voor Ultimate gekozen
[..]
I know, i know
quote:
Virago lieve schat. Maar dan is ie van je pa, niet van jouquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Yamaha Firago van mijn pa
ow, ja ach hetzelfdequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Virago lieve schat. Maar dan is ie van je pa, niet van jou
Daar heb je je outfit toch voor?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet het schoongemaakt worden.
wellusquote:
Dat is niet hetzelfde, hij staat niet op jouw naamquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
welluswant als ik mijn rijbewijs zou halen zou ik er altijd op mogen rijden
ach, ja detailsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde, hij staat niet op jouw naamOh, en pics.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die details vind de verzekering heul boeiend als je een ongeluk maakt
Dan weet je meer dan ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb je je outfit toch voor?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Dat is wel een outfit, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je die nog niet ontvangen dan?
Nog niet ontvangen.quote:
Ik denk dat mijn buuf hem heeft ingepikt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je die nog niet ontvangen dan?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet ontvangen.
[..]
Ik denk dat mijn buuf hem heeft ingepikt.
Kan de heftruckmeneer er niet mee omgaan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik wil een andere vrachwagen![]()
met een grotere en bredere laadklep
Spijtig wel, dit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet ontvangen.
[..]
Ik denk dat mijn buuf hem heeft ingepikt.
die welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan de heftruckmeneer er niet mee omgaan?
quote:
Past helemaal in onze shopsessie wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spijtig wel, dit.
Gelukkig zijn we dinsdag toch in de buurt waar ik hem heb gekocht. Komt wel goed dus.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die wel
ik niet![]()
pleurde er vanaf
Zeker. Daarom stelde ik het ook voor. Anders had ik dat nooit gedaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Past helemaal in onze shopsessie wel.
flikkerde van de zijkant af dus breder zou wel hebben geholpenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Alsof breder dan helpt
Pijn gedaan?
Hmm ja okequote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
flikkerde van de zijkant af dus breder zou wel hebben geholpen
scheenbeen blauw en een stuk van de behang eraf![]()
en koppijn
Dat vind ik wel teleurstellend.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Daarom stelde ik het ook voor. Anders had ik dat nooit gedaan.
Hans Andersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
Ik krijg koppijn van de tv die te hard staat, maar anders kan m'n stiefpa het niet horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hans Anders
I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ookquote:
Ik dacht dat ie wel meer redenen had om met mij te willen shoppen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook![]()
ik dacht dat ie jouw wel wilde zien passen
oquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie wel meer redenen had om met mij te willen shoppen.
quote:
Had ik toch al kenbaar gemaakt? Jou in alle bikini's zienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie wel meer redenen had om met mij te willen shoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen wilde jij liever lingerie shoppen, wat ook goed is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Idd. We stellen de SC teleur, Vin.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt nee![]()
En dat terwijl ik wel gewoon op FOK zit, en jij ook
Kan het nog gekker worden?quote:
Geen ideequote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan het nog gekker worden?
Ik hoorde dat ik laatste #2 stond in de dagnotering van heel FOK!. Ik moest huilen.
Ik stond niet eens in de top 100, ik had gewoon een leven gisterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan het nog gekker worden?
Ik hoorde dat ik laatste #2 stond in de dagnotering van heel FOK!. Ik moest huilen.
Gisteren had ik ook een leven. Maar de dag ervoor niet. En vandaag ook niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik stond niet eens in de top 100, ik had gewoon een leven gister
Wij vinden jou gewoon tof hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb sowieso geen leven. Ik kreeg toen straks de vraag bij detacheringsbureau "Wat vinden vrienden van jou?" Uhh.. ja.. eeh... geen idee![]()
![]()
Als je dan het FOK! gedeelte weglaat, klinkt het wat minder zielig.quote:
"euh, ze vinden me een hommo omdat ik geen pics van mijn zusje plaats.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb sowieso geen leven. Ik kreeg toen straks de vraag bij detacheringsbureau "Wat vinden vrienden van jou?" Uhh.. ja.. eeh... geen idee![]()
![]()
Dat vind ik sowieso kutvragen.... alsof je vrienden je continu vertellen wat ze van je vindenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
Ik heb de pics gezien.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
"euh, ze vinden me een hommo omdat ik geen pics van mijn zusje plaats."
Okequote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je dan het FOK! gedeelte weglaat, klinkt het wat minder zielig.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
"euh, ze vinden me een hommo omdat ik geen pics van mijn zusje plaats."
Ja preciesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso kutvragen.... alsof je vrienden je continu vertellen wat ze van je vinden
En tja, het zijn je vrienden, dus ze zullen je wel mogen he?
Haha inderdaadquote:
quote:
De topics zullen weer volstromen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk weer de echte zolderkamerautist uithangen![]()
Hellow KT. How have you been?quote:
Ja hoor, alles wel primaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja hoor, alles wel primaJa eigenlijk wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit las ik ook al in een ander topic.quote:
Het is nog erger als je van mensen een post leest en die even later precies zo op facebook staatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit las ik ook al in een ander topic.
Effe like deze postquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is nog erger als je van mensen een post leest en die even later precies zo op facebook staat
Doe eens gekquote:
Nee, het komt me dan wat slecht uit helaas. Ik ga kijken of het wellicht later toch nog lukt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koffieeee
Jij kon niet op die meet datum oid?
Ik ga alleen als jij gaat hoor, ben bang voor die andere mensen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, het komt me dan wat slecht uit helaas. Ik ga kijken of het wellicht later toch nog lukt.
Zoiets heb ik ook wel eens gehad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is nog erger als je van mensen een post leest en die even later precies zo op facebook staat
Ah kom op! Je bent een grote kerel nuquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga alleen als jij gaat hoor, ben bang voor die andere mensen...
Jij komt misschien?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga alleen als jij gaat hoor, ben bang voor die andere mensen...
Zie OP.quote:
Nietusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah kom op! Je bent een grote kerel nu
Ah joh, gewoon gaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh denk het niet, tis redelijk ver en magnetron kan niet he.
Jammer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh denk het niet, tis redelijk ver en magnetron kan niet he.
Kloptquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit las ik ook al in een ander topic.
Je moet de container ook niet omgooien.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:24 schreef tijnbrein het volgende:
GVD wil ik het oud papier buiten zetten valt de container om
We gaan het zien. Ik trakteer, want ik ben dan jarig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zeg niks zeker te weten he, misschien ben ik er wel dunno.
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet de container ook niet omgooien.
Nee ik trakteerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik trakteer, want ik ben dan jarig.
Stealing my thunder?quote:
Alvast gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik trakteer, want ik ben dan jarig.
Danke. Nog 9 daagjes.quote:
Mooie leeftijd 21quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Danke. Nog 9 daagjes.21, whoah. Dat is voor mij de finish, ouder hoef ik niet te worden.
Je wist al dat ik ijsjes ging meenemenquote:
Dat is lief, maar misschien breng ik nog wel iets extra's mee. Of het eerste drankje is on me, voor iedereen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je wist al dat ik ijsjes ging meenemen
Maar ik weet de oplossing: ik neem ze mee, jij deelt ze uit
Hoor je de tijd van je leven voor je 21e gehad te hebben eigenlijk?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Danke. Nog 9 daagjes.21, whoah. Dat is voor mij de finish, ouder hoef ik niet te worden.
Geen idee, maar ik wil 21 blijven. Dus op 25 oktober 2013 zeg ik u allen vaarwel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoor je de tijd van je leven voor je 21e gehad te hebben eigenlijk?
Dat is nog veel lieverquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is lief, maar misschien breng ik nog wel iets extra's mee. Of het eerste drankje is on me, voor iedereen.
(niet allemaal een cocktail voor 6 euro nemen bitte.)
Ik hoop het niet, dat belooft niet veel goeds voor de toekomst danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoor je de tijd van je leven voor je 21e gehad te hebben eigenlijk?
Neuh, je blijft gewoonquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wil 21 blijven. Dus op 25 oktober 2013 zeg ik u allen vaarwel.
Maar, maar wij kunnen niet zonder jouquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wil 21 blijven. Dus op 25 oktober 2013 zeg ik u allen vaarwel.
Dan sterf ik wel van de honger.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, je blijft gewoonIk keten je vast op 25 oktober dan kan je lekker niks doen.
Leugens!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar, maar wij kunnen niet zonder jou
Hij zal je vast wel voerenquote:
Wees maar niet bang, KT wilt je feeder wel zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan sterf ik wel van de honger.
[..]
Leugens!
Mensen die dingen zeggen als mensen die ......quote:
quote:
Ik ben een beetje bang nu.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, KT wilt je feeder wel zijn
I'm still cool, yeah.quote:
:'| *gulp*quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wees maar gerust, als je meewerkt dan gebeuren er geen nare dingen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat je niet meewerkt
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarna gaat het leven downhill kan ik je wel vertellen. Je hersencellen breken af. Je spieren werken niet meer goed. Je geheugen laat je in de steek.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
I'm still cool, yeah.![]()
Nog negen dagen awesomeness.
Je gaat haar je piemel voeren?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Drogeren en je doet echt wel wat kt wilquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]I'm confused. Werk ik dan mee door niet mee te werken?
Damn. Ik moet me razendsnel voortplanten voordat het te laat is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarna gaat het leven downhill kan ik je wel vertellen. Je hersencellen breken af. Je spieren werken niet meer goed. Je geheugen laat je in de steek.
[..]
Je gaat haar je piemel voeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |