quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:26 schreef Fera het volgende:
Geen treinen tussen Arnhem - Nijmegen. Met de bus is fucked up.
Wil jij mijn hond?quote:
Ruilen tegen Bliksem?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jouw hond is tof
Kom ;m maar brengen
Snap ik, hij is zo lief.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, ik wil Bliksie niet kwijt eigenlijk
Dat zegt echt iedereenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik, hij is zo lief.Leukste kat ever.
Maar hij is zo leuk en speels. Hij heeft de halve nacht op me liggen slapen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zegt echt iedereen
Bliksem
Dat doet 'iequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hij is zo leuk en speels. Hij heeft de halve nacht op me liggen slapen.
Heeft 'ie nou n klein trauma door die blonde kwijlerd van me?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doet 'ie
Vindt 'ie leuk
Hij ligt nu op mijn borst te slapenIedere keer nog opkijkend of er geen grote enge hond aan komt rennen
Nou, hij is nu heeeeel erg met me aan het flikflooien, denk dat het wel meevaltquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Heeft 'ie nou n klein trauma door die blonde kwijlerd van me?
RIP jouw sokquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut wasmachines. Ik heb net een was gedraaid waar ook 5 paar sokken in zaten. Nu mis ik weer een grijze sok. Iedere keer hetzelfde met dat ding. Is dat de moderne betaling ofzo? Een sok ipv een kwartje.
RIP sok.
Ik draag gewoon maar 1 type sok. Zo heb ik altijd complete parenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut wasmachines. Ik heb net een was gedraaid waar ook 5 paar sokken in zaten. Nu mis ik weer een grijze sok. Iedere keer hetzelfde met dat ding. Is dat de moderne betaling ofzo? Een sok ipv een kwartje.
RIP sok.
Dat heeft iedereen volgens mij. Mijn stiefmoeder had n verzameling van eenlingen. Soms vond je er nog 1 terug.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
RIP sok.
Onder je bedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar blijven die sokken eigenlijk altijd?
Ik kan nooit de sokken vinden die ik altijd heb. Zijn altijd net iets anders. Andere tint, ander boordje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik draag gewoon maar 1 type sok. Zo heb ik altijd complete paren
Gewoon sokken blijven kopen dan maar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen volgens mij. Mijn stiefmoeder had n verzameling van eenlingen. Soms vond je er nog 1 terug.
Als je nou gewoon als maar dezelfde sokken koopt, en je houdt eenlingen over kun je weer nieuwe paren makenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan nooit de sokken vinden die ik altijd heb. Zijn altijd net iets anders. Andere tint, ander boordje.
[..]
Gewoon sokken blijven kopen dan maar.
Dit. Heb ik gedaan en dat werkt perfectquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je nou gewoon als maar dezelfde sokken koopt, en je houdt eenlingen over kun je weer nieuwe paren maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |