quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:26 schreef Fera het volgende:
Geen treinen tussen Arnhem - Nijmegen. Met de bus is fucked up.
Wil jij mijn hond?quote:
Ruilen tegen Bliksem?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jouw hond is tof
Kom ;m maar brengen
Snap ik, hij is zo lief.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, ik wil Bliksie niet kwijt eigenlijk
Dat zegt echt iedereenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik, hij is zo lief.Leukste kat ever.
Maar hij is zo leuk en speels. Hij heeft de halve nacht op me liggen slapen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zegt echt iedereen
Bliksem
Dat doet 'iequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hij is zo leuk en speels. Hij heeft de halve nacht op me liggen slapen.
Heeft 'ie nou n klein trauma door die blonde kwijlerd van me?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doet 'ie
Vindt 'ie leuk
Hij ligt nu op mijn borst te slapenIedere keer nog opkijkend of er geen grote enge hond aan komt rennen
Nou, hij is nu heeeeel erg met me aan het flikflooien, denk dat het wel meevaltquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Heeft 'ie nou n klein trauma door die blonde kwijlerd van me?
RIP jouw sokquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut wasmachines. Ik heb net een was gedraaid waar ook 5 paar sokken in zaten. Nu mis ik weer een grijze sok. Iedere keer hetzelfde met dat ding. Is dat de moderne betaling ofzo? Een sok ipv een kwartje.
RIP sok.
Ik draag gewoon maar 1 type sok. Zo heb ik altijd complete parenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut wasmachines. Ik heb net een was gedraaid waar ook 5 paar sokken in zaten. Nu mis ik weer een grijze sok. Iedere keer hetzelfde met dat ding. Is dat de moderne betaling ofzo? Een sok ipv een kwartje.
RIP sok.
Dat heeft iedereen volgens mij. Mijn stiefmoeder had n verzameling van eenlingen. Soms vond je er nog 1 terug.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
RIP sok.
Onder je bedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar blijven die sokken eigenlijk altijd?
Ik kan nooit de sokken vinden die ik altijd heb. Zijn altijd net iets anders. Andere tint, ander boordje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik draag gewoon maar 1 type sok. Zo heb ik altijd complete paren
Gewoon sokken blijven kopen dan maar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen volgens mij. Mijn stiefmoeder had n verzameling van eenlingen. Soms vond je er nog 1 terug.
Als je nou gewoon als maar dezelfde sokken koopt, en je houdt eenlingen over kun je weer nieuwe paren makenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan nooit de sokken vinden die ik altijd heb. Zijn altijd net iets anders. Andere tint, ander boordje.
[..]
Gewoon sokken blijven kopen dan maar.
Dit. Heb ik gedaan en dat werkt perfectquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je nou gewoon als maar dezelfde sokken koopt, en je houdt eenlingen over kun je weer nieuwe paren maken
Maar die kan ik dus nooit meer vinden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je nou gewoon als maar dezelfde sokken koopt, en je houdt eenlingen over kun je weer nieuwe paren maken
Ik doe het ook tegenwoordig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit. Heb ik gedaan en dat werkt perfect
Dan in 1x 20 paar sokken in slaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar die kan ik dus nooit meer vinden.
Precies, Flips snapt!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
He gatverquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gewoon je sokken niet meer wassen.
Dat doe ik altijd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe het ook tegenwoordig.
[..]
Dan in 1x 20 paar sokken in slaan.
Misschien tegen het plafond?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar die kan ik dus nooit meer vinden.
Uhu, maar dan raak je ze niet kwijtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Met de handwas doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gewoon je sokken niet meer wassen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bij zijn bed moet gaan zoeken
Wel opletten, soms worden ze wat hard
Grappenjatterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alsof ik in een sok klaarkom.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou van sokken uitdoen, en de rest ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
Ik hou van sokken. Vroeger droeg ik ook kniekousen onder rokjes.
+1quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou van sokken uitdoen, en de rest ook
Kom maar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou van sokken uitdoen, en de rest ook
Dat is rap.quote:
Snel zijn is niet altijd goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Snelle jongen he, die muhahaha
ik ben niet zo snel
Jij bent rapper met je kom maarquote:
Als je ze wilt houden is minder snel, en een beetje uithoudingsvermogen juist een pré.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel als je vrouwen wilt krijgen
Maar dan moet je ze wel eerst zien te krijgenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je ze wilt houden is minder snel, en een beetje uithoudingsvermogen juist een pré.
Wil ik ook wel maar verder dan hoi en een leuk gesprek kom ik nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan moet je ze wel eerst zien te krijgen
Maar ben het verder wel met je eens. Heb zelf het liefst iets vasts ipv iets los
Dat doe ik heul niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent rapper met je kom maar
Mij nu af fakkelen omdat ik later langs wil komen en alles rustig aan wil doen
Jij hebt toch geen moeite met versieren?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wil ik ook wel maar verder dan hoi en een leuk gesprek kom ik niet
Doe je wel en nu sta ik slecht te boekquote:
Hier niet neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen moeite met versieren?
Je lult. Jij bent best n toffe gozer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe je wel en nu sta ik slecht te boek(oke oke stond ik al maar nu nog slechter).
[..]
Hier niet nee. Ik neem het ook met een korreltje zout, zo serieus moet je mij niet nemen. Beetje zoals twi, die neemt niemand serieus.
Blijf het maar lastig vinden, dat fokhosselenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe je wel en nu sta ik slecht te boek(oke oke stond ik al maar nu nog slechter).
[..]
Hier niet nee. Ik neem het ook met een korreltje zout, zo serieus moet je mij niet nemen. Beetje zoals twi, die neemt niemand serieus.
Myra neemt ie toch regelmatig mag ik hopenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Dank jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Je lult. Jij bent best n toffe gozer.
Ik doe het niet he, even voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blijf het maar lastig vinden, dat fokhosselen
Ik denk dat alleen myra hem serieus neemtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Myra neemt ie toch regelmatig mag ik hopen
Een fokker die niet fokhosselt!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Ik doe het niet he, even voor de duidelijkheid. Gewoon een beetje meeposten
. dm/pm gebruik ik niet zoveel.
Mwoah er zijn er zoveelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een fokker die niet fokhosselt!Leugens!
Daarom moet je dan ook gaan daten hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah er zijn er zoveel. Ik wil een dame in haar ogen kunnen kijken, de *klik* hebben zeg maar. Die heb ik online niet.
Mee eensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah er zijn er zoveel. Ik wil een dame in haar ogen kunnen kijken, de *klik* hebben zeg maar. Die heb ik online niet.
Geen dank.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Ik doe het niet he, even voor de duidelijkheid. Gewoon een beetje meeposten
. dm/pm gebruik ik niet zoveel.
Do want.quote:
Ogen zegt ie dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar nooit de laatste dingen waar je naar kijkt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ogen zijn ook de eerste dingen waar ik naar kijk hoor
Mooie woorden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar nooit de laatste dingen waar je naar kijkt.
Weet ik nog niet. Alles gaat er wel in nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Alles gaat er wel in nu.Hmmmm, niet genoeg ontbijt gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Misschien wel, voordat ik je keel doorsnijdt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar nooit de laatste dingen waar je naar kijkt.
Oef, dat klinkt wel ernstigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel, voordat ik je keel doorsnijdt.
Dat is ook wel weer 4,5 uur geleden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmmm, niet genoeg ontbijt gehad?
Ik vind het ergens wel n geile gedachte. Het laatste beeld zijn voordat iemand sterft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oef, dat klinkt wel ernstig
Whehehehehequote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel n geile gedachte. Het laatste beeld zijn voordat iemand sterft.
Hoe meer die persoon me haat, hoe beter.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wel, voordat ik je keel doorsnijdt.
Dat is een idee ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom moet je dan ook gaan daten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |