Ik woonde in laak, de multiculturele volksbuurt zoals de folder zou zeggen... Na mn scheiding ben ik meteen terug gegaan naar zoetermeer. Ik woon tegen leidschenveen aan...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar je woonde eerst wel in DH toch, meen ik? Ben je ook echt een haagse?
Ah, okquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik woonde in laak, de multiculturele volksbuurt zoals de folder zou zeggen... Na mn scheiding ben ik meteen terug gegaan naar zoetermeer. Ik woon tegen leidschenveen aan...
Ik zou nog wel in Ypenburg of Leidschenveen kunnen wonen. Maar verder zou je me den haag niet meer in krijgen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, okIk heb nooit buiten Den Haag gewoond, toen we een éénsgezinswoning gingen kopen hebben we wel nog naar Nootdorp gekeken, maar uiteindelijk bleef het toch Den Haag. Mijn lief komt uit Lelystad, maar daar kan hij ook niks aan doen
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou nog wel in Ypenburg of Leidschenveen kunnen wonen. Maar verder zou je me den haag niet meer in krijgen...
Serieus?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou nog wel in Ypenburg of Leidschenveen kunnen wonen. Maar verder zou je me den haag niet meer in krijgen...
De Nootdorpers vind ik ook wel een beetje Sjonnies.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Serieus?
Leidscheveen oke, maar Ypenburg...
Nootdorp is ook zo'n beetje reserve Den Haag... Ik zou trouwens ook echt niet.meer in Rijswijk willen wonen.
Vind t wel best waar ik woon
Nou ik had een heel leuk huisje gezien in ypenburg boven het winkelcentrumpje... Niet alle delen ypenburg zijn doalble nee...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Serieus?
Leidscheveen oke, maar Ypenburg...
Nootdorp is ook zo'n beetje reserve Den Haag... Ik zou trouwens ook echt niet.meer in Rijswijk willen wonen.
Vind t wel best waar ik woon
Dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De Nootdorpers vind ik ook wel een beetje Sjonnies.
Die was er vanmorgen heel even en is toen naar de stad gefietstquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:35 schreef Kyara het volgende:
heeft Ophelia zich eigenlijk al gemeld?
Hier ook tukker hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:38 schreef MaLo het volgende:
Ik voel me ver, ver weg van iedereen hier, als Tukker zijnde
Ja das.echt heel erg idd. De wijk waar ik ben opgegroeid was toen normaal, maar tegenwoordigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ik had een heel leuk huisje gezien in ypenburg boven het winkelcentrumpje... Niet alle delen ypenburg zijn doalble nee...
Nootdorp... Ja is ook beetje waar je zit inderdaad.. Rijswijk is totaal verpauperd ook..
Zuid Scandinaviër hierquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:38 schreef MaLo het volgende:
Ik voel me ver, ver weg van iedereen hier, als Tukker zijnde
maar niet uit of je wat te melden hebt. Maar nu nog op de fietsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Spannend Skoap, ik ben benieuwd!
[..]
Die was er vanmorgen heel even en is toen naar de stad gefietst(ik heb echt geen zak te melden
![]()
)
Ah leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ah leuk.
Scheelt niet veel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Almelo hier!!
waar jij woont woonde mijn leukste juf ooit
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
Die zitten juist allemaal in Den Haag en omstrekenquote:
Ben nu wel aan een dutje toequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
maar niet uit of je wat te melden hebt. Maar nu nog op de fiets
Op tv slaapt iedereen altijd heel mooi. Ik word altijd wakker met platte haren, opgezwollen ogen en makeupresten onder die opgezwollen ogenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ben nu wel aan een dutje toeAlleen dan zul je zien dat de postbode net weer voor de deur staat, doe ik weer woest charmant de deur open
Idd niet ver wegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:43 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Scheelt niet veel!!
Almelo hier!!
waar jij woont woonde mijn leukste juf ooit
Daarom draag ik momenteel overdag thuis geen make-up, vind een dutje interessanter ...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Op tv slaapt iedereen altijd heel mooi. Ik word altijd wakker met platte haren, opgezwollen ogen en makeupresten onder die opgezwollen ogen. Daarom hou ik ook niet van slapen overdag, als ik nog volk verwacht
Nou inderdaad zeg! Ik las laatst meer dan de helft van de inwoners van dh is van niet-nederlandse origine...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die zitten juist allemaal in Den Haag en omstreken
En je kan er leuk winkelen!!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
Idd niet ver weg. En hier wonen nou eenmaal zúlke leuke mensen, hahaha
Groot gelijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daarom draag ik momenteel overdag thuis geen make-up, vind een dutje interessanter ...
Rijswijk is gewoon een verlengde van Laak geworden... Had er nog gekeken toen we uit den haag wilden verhuizen maar het leek me veel teveel op den haag...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja das.echt heel erg idd. De wijk waar ik ben opgegroeid was toen normaal, maar tegenwoordigbizar hoe snel t verloederd...
Helpt.ook niet mee dat de bejaarden die er in mijn jeugd woonden allemaal verhuisd zijn en wat ervoor terugkomt is niet veel soeps
Op het schoolplein van Jen zijn de enige blanken de poolse immigranten...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:04 schreef MaLo het volgende:
Wij wonen in een heel blanke wijk. De getinte kinderen op F's school (plm 350 leerlingen) zijn op twee handen te tellen. En dan is het merendeel daarvan ook nog geadopteerd.
Een zak van Sinterklaas als bescherming, een vuilniszak van binnen, handdoeken bij de hand en zaklopend die auto inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:06 schreef Omentielvo het volgende:
Fijn die verhalen over vruchtwater. Mjn vader rijdt mij naar het ziekenhuis. Zal hem binnenkort wel vertellen dat ie de auto bevallingsproof moet maken n.a.v. deze mooie verhalen.
Nee dat nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:02 schreef ohnee het volgende:
[..]
Edit: Is skoap aan het bevallen?? spannend!!succes!!!
en dan niet vergeten foto's te maken!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een zak van Sinterklaas als bescherming, een vuilniszak van binnen, handdoeken bij de hand en zaklopend die auto in
Oeh, spannend!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:08 schreef Skoap het volgende:
[..]
Nee dat nietIk hoor zo wanneer ze beginnen met inleiden.
Spannend Skoap, enig idee?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:08 schreef Skoap het volgende:
[..]
Haha preciesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:02 schreef ohnee het volgende:
[..]
Rijswijk is gewoon een verlengde van Laak geworden... Had er nog gekeken toen we uit den haag wilden verhuizen maar het leek me veel teveel op den haag...Wel veel mesnen van in en rond Den Haag inderdaad. Ik woon er niet meer trouwens. En mis DH helemaaaal niet. ^^
Edit: Is skoap aan het bevallen?? spannend!!succes!!!
Ik schrok me de pleuris die ene dag .quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op het schoolplein van Jen zijn de enige blanken de poolse immigranten...
Vorige week vroeg een nieuwe leidster op het kdv of er ook buitenlandse kindjes op het kdv zitten. Kon de vaste leidster alleen Seb bedenken die een 'kleurtje' heeft. En die is een kwart Indo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op het schoolplein van Jen zijn de enige blanken de poolse immigranten...
mwoah, probeer het maar gewoon over me heen te laten komen en er verder niet te veel over na te de denken. Het is zoals het is... Wel even omschakelen dat je bevalling nu opeens op medische indicatie is. Maar ik was sowieso al naar het ziekenhuis gegaan om te bevallen. Wilde geen thuisbevalling.quote:
bummer...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:36 schreef Skoap het volgende:
Nou ik zit al weer in de wachtruimte. Dus het zal wel morgen / vrijdag worden!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:40 schreef klumsy het volgende:
Vrijdag kan ik wel mee komen puffenkan A lekker gaan werken
Balen. Is toch waardeloos, dat ze je nog langer door laten lopen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:36 schreef Skoap het volgende:
Nou ik zit al weer in de wachtruimte. Dus het zal wel morgen / vrijdag worden!
Dat vind ik ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:11 schreef Ticootje het volgende:
Spannend Skoap... het is wel tijd voor een verse baby hier!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ah leuk.
*zwaait* Hier ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag niet voorkruipen .. netjes op mijn beurt wachten.quote:
Oh, inleiden, dan duurt het sowieso niet lang meer!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:08 schreef Skoap het volgende:
[..]
Alphen ad Rijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Haha precies
Toen wij een huis gingen kopen nog.gekeken in Rijswijk, maar de prijzen...en t huis dat je dan krijgt![]()
Hier is dat wel iets beter![]()
Waar woon jij nu dan?
Net als Soggen (studie-ontwijkend-gedragquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:00 schreef Fieder het volgende:
Goedgekeurd bij de vkwel +8 kilo
![]()
Hoggendie kende ik nog niet. Story of my life
Jeah, goed nieuws! Nu al bijna 5 pondquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:29 schreef freecell het volgende:
Even eenpost!
Baby zat op p12 ongeveer, net mooi in de curve, bijna 5 pond al![]()
Minder voelen was ok, hij had ook echt minder ruimte en was flink aan het indalen.
Bloeddruk weer wat gedaald (was me al opgevallen,ik ben weer wat waziger en duizeliger)
Dus zij: gaat best goed
Ik: jup!
Zij: zo heel klein is hij niet meer he?
Ik: nee
Zij: beetje formaatje van die andere 2 van je zo te zien!
Ik: ja, en die deden het prima! Kan ik niet terug naar de verloskundige? (adem in)
Zij: Mwah... over 10 dagen nog een echo, als die boven de p10 is, zie ik niet in waarom nietDan is het geen verhoogd risico meer. En ik denk dat die wel boven de p10 gaat zijn
WOEHOEOEOE
Kanttekening: hij moet tot volgende week vrijdag blijven zittenDat was nog wel ff de vraag.
Dat was een helse nacht voor jou dan ofniet? Nouja jou dorp is iig wel op de kaart gezet zeg. wij hadden het ridderhof drama om de hoek.. En vriendlief had er een half uur ervoor nog boodschappen gedaan...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:15 schreef pessie het volgende:
Ook een P.roject.X om de hoek ohnee? H.aren dus![]()
Skoap, wat jammer van je bloeddrukhoe voel je je verder nu?
Rebel, jammer dat je test niet zo goed was
Jupsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:46 schreef ohnee het volgende:
Aha, das wel een kleintje dan. (Maar niet extreem lijkt mij?) Dus dat zou mijn kleine P50 zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |