abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118074664
Moslimextremist eist huwelijk in cel

Fouad Belkacem, oud-woordvoerder van Sharia4Belgium
AFP

Toegevoegd: dinsdag 16 okt 2012, 20:25
Update: dinsdag 16 okt 2012, 20:25

Fouad Belkacem, de woordvoerder van de opgeheven extremistische moslimorganisatie Sharia4Belgium, heeft een kort geding aangespannen tegen een ambtenaar van de burgerlijke stand. Die weigert naar de Belgische gevangenis te komen om zijn huwelijk te voltrekken. Dat melden Belgische media.

Belkacem zit sinds juni in voorarrest op verdenking van het aanzetten tot haat en geweld en discriminatie van niet-moslims. Hij wilde oorspronkelijk op 17 augustus in het huwelijksbootje stappen met zijn zwangere verloofde, maar omdat hij vastzat moest dat in de gevangenis gebeuren. De ambtenaar van de burgerlijke stand kwam echter niet opdagen.

Huwelijk
De oud-woordvoerder van Sharia4Belgium wil met een kort geding afdwingen dat de ambtenaar voor 20 november naar de gevangenis komt om hem en zijn verloofde in de echt te verbinden. Rond die datum moet Belkacems verloofde bevallen.

De advocaat van de ambtenaar zegt dat het kort geding niets zal opleveren. Volgens haar is een kort geding alleen bedoeld voor voorlopige maatregelen. "En een huwelijk lijkt mij toch eerder definitief. Er is ook helemaal geen urgentie: het koppel heeft al een kind zonder getrouwd te zijn."

Op 29 oktober doet de rechter uitspraak.

bron
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_118074761
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_118074794
Niet gezien, ik zal een slotje vragen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')