Meneer Belkacem loopt de kans uitgeleverd aan Marocco, omdat hij daar de gevangenis in moet vanwege drugsdelicten. Een huwelijk met een Belgische redt hem hiervan.quote:Belkacem wil trouwen in cel
De woordvoerder van het inmiddels opgedoekte Sharia4Belgium eist dat hij kan trouwen in de gevangenis. Fouad Belkacem heeft daarvoor een kort geding aangespannen tegen een ambtenaar van de burgerlijke stand.
De ambtenaar vertikt het om naar de gevangenis in Antwerpen te komen om het huwelijk van de moslimactivist te voltrekken. Belkacem zit daar sinds juli in voorarrest. Zijn huwelijksplannen zijn daardoor danig in de war gestuurd. Hij wilde eigenlijk op 17 augustus in de gevangenis met zijn zwangere verloofde trouwen. De ambtenaar van de burgerlijke stand kwam toen niet opdagen.
Geen kans
De advocate van de ambtenaar is van mening dat Belkacem dat beter kan laten. "De kortgedingrechter kan zich enkel over voorlopige maatregelen uitspreken en een huwelijk lijkt mij toch eerder definitief." Ook zegt ze dat er geen sprake is van urgentie omdat het koppel al een kind heeft zonder getrouwd te zijn.
Zijn toch zogenaamd voor de islamtische wet getrouwd joh.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:45 schreef De_Guidance het volgende:
Zwangere verloofde ? Dat mag heul niet.
Vlamingen en Nederlanders zijn al bijna een volk, met een paar verschillen hier en daar. Denken bijna hetzelfde, zelfde normen en waarden en ze spreken allebei dezelfde taal. Op grote lijnen heel veel overeenkomsten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:19 schreef Jian het volgende:
En nu maar hopen dat die Belgen hem uitleveren voordat hij de kans krijgt te trouwen ..., tsja Belgen, het blijven toch een soort Nederlanders, hè
Puur leedvermaak, Zo`n varken die bijt, schijt en spuugt in de hand die hem voedt (België/westerse wereld), maar als het puntje bij paaltje komt is die westerse wetgeving toch wel fijn om je aan vast te klampen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:36 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Waarom alweer aandacht geven?
ps hebben ze maar 1 ambtenaar in België?
Dan heeft zo'n boerka toch nog nut.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:40 schreef MPC60 het volgende:
Ik wil trouwens niet weten wat voor gedrocht die vriendin is.
Dat is bij iedere religie hetzelfde: hoe extremer, hoe huichelachtiger.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:51 schreef Ludd het volgende:
Wat een hypocriet inderdaad.
Hoe zullen zijn volgelingen hier in staan?
Is ie ook nog homo?quote:
Hier hetzelfde. Dat hele sharia4blabla moet haast wel een grap zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:22 schreef Jellereppe het volgende:
Het is Marokko en het is sharia! Ze leveren hem maar uit. Ik vind die hele shariagroep maar een gekke organisatie van een paar rare figuren. Bah.
Eh nee. Dan zou hij niet nog willen trouwen hé.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Als de dame in kwestie zwanger is zijn ze al getrouwd. Zonder getrouwd te zijn met haar zal hij zijn tool niet injecteren. Vermoedelijk gaat het hier om een officieel rechtsgeldig Belgisch huwelijk.²
Je bedoelt: "zonder getrouwd te zijn zal hij haar niet hebben geneukt?", ofzo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Zonder getrouwd te zijn met haar zal hij zijn tool niet injecteren.
Ja, jij zegt het in proza. Ik ben wat directer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je bedoelt: "zonder getrouwd te zijn zal hij haar niet hebben geneukt?", ofzo?
'Haar met zijn tool injecteren' vind je directer dan gewoon 'neuken' of 'seks'?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, jij zegt het in proza. Ik ben wat directer.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |