quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel. Maar die 3e speeddate persoon is feitelijk dan net zo 'goed' als die 2 ervoor. Je ergert je dan toch ook gewoon wat omdat je het tevaak doet een beetje.. Maar goed jij kan het naar mijn idee best wel goed sturen. Wil alleen maar zeggen dat ook al is het soms wat saai het komt ook wel wat doordat er geen gebrek aan aanbod is
Omdat die leuk kunnen doen en dan weer snel naar moeder de vrouw. The girl that could've been. Of zoietsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:42 schreef Sekhmet het volgende:
Van al die duizenden single mannen...waarom heb ik steeds alleen maar een goede/leuke 'klik' met degene die niet single zijn
Blijft flauw...en frustrerendquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Omdat die leuk kunnen doen en dan weer snel naar moeder de vrouw. The girl that could've been. Of zoiets![]()
Ik ben leuk, en ik kan ook best klikken en ben vrijgezelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:42 schreef Sekhmet het volgende:
Van al die duizenden single mannen...waarom heb ik steeds alleen maar een goede/leuke 'klik' met degene die niet single zijn
FOK!er...dat is eigenlijk nog mijn enige datingsite op het moment, maar daar ben je er dus niet verzekerd van dat ze single zijn...alhoewel dat voor mij op de datingsites ook vaak gebeurde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mopperkont..![]()
Iemand via datingsite was dat?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben leuk, en ik kan ook best klikken en ben vrijgezel
En ja hoor... match made in heaven!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
FOK!er...dat is eigenlijk nog mijn enige datingsite op het moment, maar daar ben je er dus niet verzekerd van dat ze single zijn...alhoewel dat voor mij op de datingsites ook vaak gebeurde.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben leuk, en ik kan ook best klikken en ben vrijgezel
namen moeten we hebbenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
FOK!er...dat is eigenlijk nog mijn enige datingsite op het moment, maar daar ben je er dus niet verzekerd van dat ze single zijn...alhoewel dat voor mij op de datingsites ook vaak gebeurde.
Wat zoek je nog meer?quote:
Iemand van een beetje dezelfde leeftijd. En dan alle standaard dingen: ik moet hem aantrekkelijk, leuk, slim, humoristisch etc etc vinden...en hoop dat hij dat ook van mij vindt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En welke leeftijd is dat dan?Ik ben 32...dus laten we zeggen boven de 27 en onder de 41. Gaat er voornamelijk om dat je een beetje op dezelfde lijn zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou maar vast gaan sparen voor een kat.... of tien.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Iemand van een beetje dezelfde leeftijd. En dan alle standaard dingen: ik moet hem aantrekkelijk, leuk, slim, humoristisch etc etc vinden...en hoop dat hij dat ook van mij vindt.
En tuurlijk zit er iets van het romantische beeld wat vrouwen kunnen hebben...iemand met wie je (bijna) alles kan delen, die toch zelfstandig en zijn eigen persoon is. Iemand die vraagt hoe je dag geweest is, die een arm om je heen slaat als het wat minder met je gaat. Die je hand vastpakt als je ergens op straat loopt, die je weet te verrassen. Je weet wel...het complete plaatje![]()
Dat dacht ik nou ook. Maar dan dus liever ook iemand ie geen vriendin heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke ja nou ja moeten genoeg te vinden zijn lijkt me.
Doen vrouwen dat ook? Op datingsites gaan zitten terwijl ze al iemand hebben?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:13 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook. Maar dan dus liever ook iemand ie geen vriendin heeft.
Denk dat je vooral pech hebt gehad. Bedoel als ze geen liegen erover enzo.. dat is niet de meerderheid die gaat liegen over het hebben of niet van een vriendin. Niet moet opgeven, gewoon doordaten en dan vanzelf jackpotquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:13 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook. Maar dan dus liever ook iemand ie geen vriendin heeft.
Nee vrouwen doen nooit dingen die niet horen te kunnenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doen vrouwen dat ook? Op datingsites gaan zitten terwijl ze al iemand hebben?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou maar vast gaan sparen voor een kat.... of tien.
Ze liegen er ook niet over, dat is het probleem niet. Althans, de meeste liegen er niet over...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Denk dat je vooral pech hebt gehad. Bedoel als ze geen liegen erover enzo.. dat is niet de meerderheid die gaat liegen over het hebben of niet van een vriendin. Niet moet opgeven, gewoon doordaten en dan vanzelf jackpot
Oke nou ja ik weet niet echt hoe ik mijn pep-talk nog kan verbeterenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ze liegen er ook niet over, dat is het probleem niet. Althans, de meeste liegen er niet over...
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke nou ja ik weet niet echt hoe ik mijn pep-talk nog kan verbeteren
Naja, ik denk niet dat, gezien mijn (toekomstig) profiel, zulke vrouwen op me zitten te wachten dus die filteren zichzelf er wel uitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee vrouwen doen nooit dingen die niet horen te kunnen
Op een gegeven moment leek ik op Paiq alleen nog maar vrouwen te treffen die al lang een relatie hadden, dus...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doen vrouwen dat ook? Op datingsites gaan zitten terwijl ze al iemand hebben?
Het zijn er genoeg. Mensen die naast hun relatie wat spanning zoeken...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op een gegeven moment leek ik op Paiq alleen nog maar vrouwen te treffen die al lang een relatie hadden, dus...
Maar hoe kwam je daar achter dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op een gegeven moment leek ik op Paiq alleen nog maar vrouwen te treffen die al lang een relatie hadden, dus...
Dat stond er dus niet...pas na enige tijd kwam er dan uit dat ze al lang bezet waren: "Tja, dat had ik misschien eerder moeten melden"quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar hoe kwam je daar achter dan?
Als het gewoon in hun profiel staat dat ze al bezet zijn, dan matcht het toch gewoon al helemaal niet?
Gvd wat een triestheid weerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat stond er dus niet...pas na enige tijd kwam er dan uit dat ze al lang bezet waren: "Tja, dat had ik misschien eerder moeten melden"
Ok, m'n kin valt dus op de grond nu. Wat een achterlijkheid -_-quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:29 schreef Sekhmet het volgende:
Ik heb weleens op het punt gestaan iemand te daten toen hij zich versprak. Zo kwam ik erachter dat hij een relatie had. Waarop hij eerlijk antwoordde dat hij dat uit ging maken als hij iemand leukers tegen zou komen
Die date is er nooit van gekomen natuurlijk.
dit vind ik eigenlijk allemaal vrij normaal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Iemand van een beetje dezelfde leeftijd. En dan alle standaard dingen: ik moet hem aantrekkelijk, leuk, slim, humoristisch etc etc vinden...en hoop dat hij dat ook van mij vindt.
En tuurlijk zit er iets van het romantische beeld wat vrouwen kunnen hebben...iemand met wie je (bijna) alles kan delen, die toch zelfstandig en zijn eigen persoon is. Iemand die vraagt hoe je dag geweest is, die een arm om je heen slaat als het wat minder met je gaat. Die je hand vastpakt als je ergens op straat loopt, die je weet te verrassen. Je weet wel...het complete plaatje![]()
Mensen kopen vaak eerst nieuwe schoenen voor ze de oude wegdoen. Angst om alleen te zijn denk ik. Maar dat vind ik sowieso een afknapper. Is veel aantrekkelijker als iemand zichzelf goed kan vermaken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, m'n kin valt dus op de grond nu. Wat een achterlijkheid -_-
gelukkig ben ik niet zo "leuk" dus ik verwacht dit soort gevalletjes er meteen uit te kunnen filteren.
Dat dacht is nou ook, lijkt mij iets wat in de meeste relaties toch wel aan de orde is. Maar goed, wie ben ik om dat te weten...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
dit vind ik eigenlijk allemaal vrij normaal.
Valt tegen hoor...*spreekt uit ervaring*quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:32 schreef Fascination het volgende:
Mij lijkt het eigenlijk wel wat om met een bezette man te daten. Dat je de vaginale sappen van zijn vriendin proeft als je hem oraal bevredigt.
Hehe.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Valt tegen hoor...*spreekt uit ervaring*
En toch blijft het fijn om dingen duidelijk te krijgen...maar heb dat inmiddels ook wel afgeleerdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:35 schreef eefje801 het volgende:
Ik bega vaak de fout om teveel door te vragen. Weet je allemaal van die zaken vóór de eerste date en dat is niet bepaald handig. Bedoel ik geen partner mee maar andere "obstakels".
Andere obstakels? Zoals wat?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:35 schreef eefje801 het volgende:
Ik bega vaak de fout om teveel door te vragen. Weet je allemaal van die zaken vóór de eerste date en dat is niet bepaald handig. Bedoel ik geen partner mee maar andere "obstakels".
Autisme, uitkering, micro-penis etc.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Andere obstakels? Zoals wat?
depressie, pleinvrees, slechte jeugdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Autisme, uitkering, micro-penis etc.
Maar dat zijn toch zaken die je vrij snel te weet kunt komen? (Ok, behalve dat micro-penis gedoe dan).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fetishes, een poephoofd, PTSS, etc. Yep.. Skeletten in de kast mogen van mij de eerste paar dates wel binnen blijven. Dan zie ik dan wel wat ik daarvan vind.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
dat denk ik ook altijd maar als je ooit hoort/leest over relaties..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat dacht is nou ook, lijkt mij iets wat in de meeste relaties toch wel aan de orde is. Maar goed, wie ben ik om dat te weten...
ja doe esquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:37 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Moet ik je die werkelijk gaan uitleggen?
Maar loopt dit dan niet snel uit op een hele hoop teleurstellingen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Fetishes, een poephoofd, PTSS, etc. Yep.. Skeletten in de kast mogen van mij de eerste paar dates wel binnen blijven. Dan zie ik dan wel wat ik daarvan vind.
Juist die micro penis is iets wat je vrij snel te weten kan komenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch zaken die je vrij snel te weet kunt komen? (Ok, behalve dat micro-penis gedoe dan).
Ik ga gewoon vermelden dat ik in de wajong zit in m'n profiel, dan is dat meteen uit de weg.
Iets met al een relatie hebben en toch eventueel met anderen willen afspreken (lees neuken). Snappie?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag je naar de penisgrootte als je met iemand gaat daten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Juist die micro penis is iets wat je vrij snel te weten kan komen
Het zijn juist vaak andere dingen die pas later uit de kast komen, is niet altijd erg. Ik vertel ook niet alles op een eerste date. Maar soms sta je met je oren te klapperen als je wat meer info krijgt.
Maar je hoeft toch ook niet alles te weten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Juist die micro penis is iets wat je vrij snel te weten kan komen
Het zijn juist vaak andere dingen die pas later uit de kast komen, is niet altijd erg. Ik vertel ook niet alles op een eerste date. Maar soms sta je met je oren te klapperen als je wat meer info krijgt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vraag je naar de penisgrootte als je met iemand gaat daten?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Iets met al een relatie hebben en toch eventueel met anderen willen afspreken (lees neuken). Snappie?!auw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijpelijk. Zou ik ook doen.quote:
Sommige dingen vind ik wel belangrijk hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch ook niet alles te weten?
Ik heb echt geen behoefde om tegen een date in geuren en kleuren te gaan vertellen hoe m'n leven precies gegaan is, dat vind ik helemaal niet zo belangrijk
Daarom. Dus ik weet het liever niet en dat ik dan alsnog die keuze kan maken. Als ik het wel weet is het juist moeilijker om af te kappen, al is het alleen vriendschappelijk. Maar misschien is dat voor anderen wel anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar loopt dit dan niet snel uit op een hele hoop teleurstellingen?
Zoals wat dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:45 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Sommige dingen vind ik wel belangrijk hoor.
Somige dingen kunnen jaren later nog van hele grote invloed zijn.
Klopt, maar toch zitten daar veel dingen tussen waarop mensen kunnen afknappen. Die diiscussie over iemand zijn/haar bagage is al eens geweest. Maar ook dingen als dat hij een mama's kindje blijkt te zijn. Er vreemde hobby's op na houdt of zich heel anders kan gedragen in anders situaties etc etc.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch ook niet alles te weten?
Ik heb echt geen behoefde om tegen een date in geuren en kleuren te gaan vertellen hoe m'n leven precies gegaan is, dat vind ik helemaal niet zo belangrijk
Ik ben blij dat mijn date van onlangs me vertelde dat ze net van de medicatie af was na een zware depressie en dat ze onlangs gediagnostiseerd was met borderlinequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Fetishes, een poephoofd, PTSS, etc. Yep.. Skeletten in de kast mogen van mij de eerste paar dates wel binnen blijven. Dan zie ik dan wel wat ik daarvan vind.
Maar da's wel iets waar je vaak pas achterkomt bij schoonmoeders op de bankquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:47 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klopt, maar toch zitten daar veel dingen tussen waarop mensen kunnen afknappen. Die diiscussie over iemand zijn/haar bagage is al eens geweest. Maar ook dingen als dat hij een mama's kindje blijkt te zijn. Er vreemde hobby's op na houdt of zich heel anders kan gedragen in anders situaties etc etc.
Die discussie heb ik dan gemist, ik kom nog niet zo lang in dit topic.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:47 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klopt, maar toch zitten daar veel dingen tussen waarop mensen kunnen afknappen. Die diiscussie over iemand zijn/haar bagage is al eens geweest. Maar ook dingen als dat hij een mama's kindje blijkt te zijn. Er vreemde hobby's op na houdt of zich heel anders kan gedragen in anders situaties etc etc.
Helemaal mee eens. Maar sommige dingen vind ik wel fijn om te weten (niet eens op de eerste date, maar op een gegeven moment wel iig). Niet dat het gelijk een afknapper hoeft te zijn, hoe eerlijker je bent hoe fijner ik het vind. Maar je kan een persoon vaak wel wat beter peilen als je wat weet over zijn/haar achtergrond.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar da's wel iets waar je vaak pas achterkomt bij schoonmoeders op de bankDat kun je niet allemaal afdichten (gelukkig) want anders vind je denk ik nooit iemand leuk. Iederee heeft wel wat. Bagage vind ik alleen belangrijk als iemand er zelf niet mee kan dealen. Ik vind het alleen maar een pluspunt als iemand ondanks bagage wat van zijn/haar leven maakt.
Dat lijken mij zaken om zo snel mogelijk achter te komen. Daarom wil ik ook meteen eerlijk zijn zodat daar geen mogelijke bezwaren gaan komen als het proces al wat verder gevorderd is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
kinderen, ziekte, lastige ex? ik noem maar wat.
Volgens mij was jij juist de aanleiding van die discussie. Over het wel of niet vermelden dat je een Wajong uitkering had...maar hij is wel vaker voorbij gekomen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die discussie heb ik dan gemist, ik kom nog niet zo lang in dit topic.
Lijkt me wel dat sommige dingen afknappers zijn. Gelukkig voor mij valt er niet zo heel veel af te knappen op mij (ja, of je moet echt een zeiktante zijn).
Afgezien van mijn gebruikelijke problemen ben ik verder vrij normaal en de dingen die anders zijn, vind ik geen afknappers.
Ik denk dat het op een bepaalde leeftijd wel een illusie is om te denken dat iemand nul bagage heeft. Maar klopt wel dat het fijn is om te weten waar je aan toe bentquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat lijken mij zaken om zo snel mogelijk achter te komen. Daarom wil ik ook meteen eerlijk zijn zodat daar geen mogelijke bezwaren gaan komen als het proces al wat verder gevorderd is.
En aan de andere kant gaat het natuurlijk om hoe de persoon nu is en wat hij/zij met die bagage doet of heeft gedaan. En sommige dingen vertel je pas als het echt wat intiemer aan het worden is denk ik. Iemand moet wel op je kunnen vallen op wie je bent en niet gelijk afknappen op wie je misschien in het verleden was.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk dat het op een bepaalde leeftijd wel een illusie is om te denken dat iemand nul bagage heeft. Maar klopt wel dat het fijn is om te weten waar je aan toe bent
Ow -die- discussie!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:52 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Volgens mij was jij juist de aanleiding van die discussie. Over het wel of niet vermelden dat je een Wajong uitkering had...maar hij is wel vaker voorbij gekomen.
Mee eensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En aan de andere kant gaat het natuurlijk om hoe de persoon nu is en wat hij/zij met die bagage doet of heeft gedaan. En sommige dingen vertel je pas als het echt wat intiemer aan het worden is denk ik. Iemand moet wel op je kunnen vallen op wie je bent en niet gelijk afknappen op wie je misschien in het verleden was.
Klopt, het gaat er uiteindelijk om hoe je met tegenslagen omgaat. Niet in hoeverre je ze hebt (gehad) want iedereen krijgt er vroeger of later wel mee te maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En aan de andere kant gaat het natuurlijk om hoe de persoon nu is en wat hij/zij met die bagage doet of heeft gedaan. En sommige dingen vertel je pas als het echt wat intiemer aan het worden is denk ik. Iemand moet wel op je kunnen vallen op wie je bent en niet gelijk afknappen op wie je misschien in het verleden was.
ik zou zoiets niet op een publiek forum hoeven te zien als het om mij zou gaan. is mi niet iets waar je trots op kunt zijn etc.quote:
Dit is ook precies de reden dat ik het liever persoonlijk van iemand hoor dan via internet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:57 schreef dawg het volgende:
ligt er natuurlijk ook aan hoe iemand over zijn/haar bagage vertelt. houding, stem, kijkt iemand je aan, en hoe gaat iemand ermee om.
Ah joh, BoL heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij een 'foute man' is...maakt hem ook wel weer aantrekkelijk ergensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou zoiets niet op een publiek forum hoeven te zien als het om mij zou gaan. is mi niet iets waar je trots op kunt zijn etc.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ah joh, BoL heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij een 'foute man' is...maakt hem ook wel weer aantrekkelijk ergens![]()
En volgens mij kan hij het best hebben
ik kan geen respect voor dergelijke figuren opbrengen. ik ben niet van het bewust kwetsen en egoïstisch gedrag.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ah joh, BoL heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij een 'foute man' is...maakt hem ook wel weer aantrekkelijk ergens![]()
En volgens mij kan hij het best hebben
Ah, is dat het...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:02 schreef Fascination het volgende:
[..]. Foute mannen zijn alleen aantrekkelijk voor vrouwen met geestelijke problemen.
Ik ben er wel eens op gevallen en of het weinig zelfrespect was weet ik niet maar ik weet wel dat ik op dat moment echt weinig respect voor zo'n man zélf had. Was geen bezette trouwens maar ik had hem al lang afgeserveerd als relatiemateriaal. Maar de seks was prima en het contact gezellig, dus why not. Eigenlijk doe je dan beide hetzelfde en dat moet ook kunnen. Maar dat het iets is dat bevredigend is op de lange termijn, nou nee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan geen respect voor dergelijke figuren opbrengen. ik ben niet van het bewust kwetsen en egoïstisch gedrag.
begrijp ook niet wat er zo aantrekkelijk aan is (onbetrouwbaarheid en egoïsme) en volgens mij hebben vrouwen die op dergelijke mannen vallen weinig zelfrespect. maar dat ben ik.
Je hebt mij niks horen zeggen over onbetrouwbaar en egoïsme. Je moet wel het hele verhaal kennen wil je er een mening over hebben. En dat is in dit geval iets tussen BoL en mij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ik kan geen respect voor dergelijke figuren opbrengen. ik ben niet van het bewust kwetsen en egoïstisch gedrag.
begrijp ook niet wat er zo aantrekkelijk aan is (onbetrouwbaarheid en egoïsme) en volgens mij hebben vrouwen die op dergelijke mannen vallen weinig zelfrespect. maar dat ben ik.
ik heb het niet over jullie specifiek. wel over "de foute man/vrouw".quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je hebt mij niks horen zeggen over onbetrouwbaar en egoïsme. Je moet wel het hele verhaal kennen wil je er een mening over hebben. En dat is in dit geval iets tussen BoL en mij.
En het gaat over gesprekken over een onderwerp, niet over acties.
Klopt. Zijn vaak veel zelfverzekerder en de gesprekken lopen vaak wat makkelijker. Dat zijn de mannen die niet de standaard vragen stellen maar die je nog wat kunnen prikkelen. En ik heb 'foute mannen' ook om die reden tussen haakjes gezet. Een echte foute man wil je niet tegen komen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
'foute' mannen zijn toch wat sterk, durven wat te zeggen en zijn mannelijk meestal. Te fout is niet goed. Maar een beetje foute man is vergelijkbaar met een ondeugende meid denk ik. Maar ja zitten gewoon grenzen aan wat nog acceptabel is, aantrekkelijk is e.d.
als je niet weet waar je over praat, praat er dan niet over. Mijn partner weet exact wat ik doe. En ben in dit geval richting sekhmet ook gewoon eerlijk geweest.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Het punt is dat vrouwen altijd onbewust denken dat zo'n "foute" man in hun handen wel een zacht eitje wordt. En dat is meestal niet zo. En wat is fout? Ik hoef bijvoorbeeld geen kroegtijger maar ook niet iemand die nooit de deur uitkomt. Die extremen zijn dus "fout", maar alleen in mijn boekje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
'foute' mannen zijn toch wat sterk, durven wat te zeggen en zijn mannelijk meestal. Te fout is niet goed. Maar een beetje foute man is vergelijkbaar met een ondeugende meid denk ik. Maar ja zitten gewoon grenzen aan wat nog acceptabel is, aantrekkelijk is e.d.
True.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als je niet weet waar je over praat, praat er dan niet over. Mijn partner weet exact wat ik doe. En ben in dit geval richting sekhmet ook gewoon eerlijk geweest.
Een 'kroegtijger' is fout? Nooit geweten dat ik een foute man ben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het punt is dat vrouwen altijd onbewust denken dat zo'n "foute" man in hun handen wel een zacht eitje wordt. En dat is meestal niet zo. En wat is fout? Ik hoef bijvoorbeeld geen kroegtijger maar ook niet iemand die nooit de deur uitkomt. Die extremen zijn dus "fout", maar alleen in mijn boekje.
Alleen in mijn boekjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:12 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Een 'kroegtijger' is fout? Nooit geweten dat ik een foute man ben.
als je het zo stelt ben ik ook een foute man, ik zie mezelf absoluut niet zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klopt. Zijn vaak veel zelfverzekerder en de gesprekken lopen vaak wat makkelijker. Dat zijn de mannen die niet de standaard vragen stellen maar die je nog wat kunnen prikkelen. En ik heb 'foute mannen' ook om die reden tussen haakjes gezet. Een echte foute man wil je niet tegen komen.
Ik denk dat ze om die reden ook bijna nooit een relatie aangaan. Want daarvoor moet je toch wat van die eigenschappen laten varen. Geldt uiteraard ook voor foute vrouwen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:13 schreef dawg het volgende:
[..]
als je het zo stelt ben ik ook een foute man, ik zie mezelf ansoluut niet zo.
een fout iemand doet wat ie zelf wil, slaat geen acht op de gevoelens en meningen van anderen en is bij tijd wijle agressief. en voor dergelijke figuren heb ik geen respect.
Dat lijkt me helemaal niet waar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:02 schreef Fascination het volgende:
[..]. Foute mannen zijn alleen aantrekkelijk voor vrouwen met geestelijke problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |