quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel. Maar die 3e speeddate persoon is feitelijk dan net zo 'goed' als die 2 ervoor. Je ergert je dan toch ook gewoon wat omdat je het tevaak doet een beetje.. Maar goed jij kan het naar mijn idee best wel goed sturen. Wil alleen maar zeggen dat ook al is het soms wat saai het komt ook wel wat doordat er geen gebrek aan aanbod is
Omdat die leuk kunnen doen en dan weer snel naar moeder de vrouw. The girl that could've been. Of zoietsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:42 schreef Sekhmet het volgende:
Van al die duizenden single mannen...waarom heb ik steeds alleen maar een goede/leuke 'klik' met degene die niet single zijn
Blijft flauw...en frustrerendquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Omdat die leuk kunnen doen en dan weer snel naar moeder de vrouw. The girl that could've been. Of zoiets![]()
Ik ben leuk, en ik kan ook best klikken en ben vrijgezelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:42 schreef Sekhmet het volgende:
Van al die duizenden single mannen...waarom heb ik steeds alleen maar een goede/leuke 'klik' met degene die niet single zijn
FOK!er...dat is eigenlijk nog mijn enige datingsite op het moment, maar daar ben je er dus niet verzekerd van dat ze single zijn...alhoewel dat voor mij op de datingsites ook vaak gebeurde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mopperkont..![]()
Iemand via datingsite was dat?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben leuk, en ik kan ook best klikken en ben vrijgezel
En ja hoor... match made in heaven!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
FOK!er...dat is eigenlijk nog mijn enige datingsite op het moment, maar daar ben je er dus niet verzekerd van dat ze single zijn...alhoewel dat voor mij op de datingsites ook vaak gebeurde.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben leuk, en ik kan ook best klikken en ben vrijgezel
namen moeten we hebbenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
FOK!er...dat is eigenlijk nog mijn enige datingsite op het moment, maar daar ben je er dus niet verzekerd van dat ze single zijn...alhoewel dat voor mij op de datingsites ook vaak gebeurde.
Wat zoek je nog meer?quote:
Iemand van een beetje dezelfde leeftijd. En dan alle standaard dingen: ik moet hem aantrekkelijk, leuk, slim, humoristisch etc etc vinden...en hoop dat hij dat ook van mij vindt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En welke leeftijd is dat dan?Ik ben 32...dus laten we zeggen boven de 27 en onder de 41. Gaat er voornamelijk om dat je een beetje op dezelfde lijn zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou maar vast gaan sparen voor een kat.... of tien.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Iemand van een beetje dezelfde leeftijd. En dan alle standaard dingen: ik moet hem aantrekkelijk, leuk, slim, humoristisch etc etc vinden...en hoop dat hij dat ook van mij vindt.
En tuurlijk zit er iets van het romantische beeld wat vrouwen kunnen hebben...iemand met wie je (bijna) alles kan delen, die toch zelfstandig en zijn eigen persoon is. Iemand die vraagt hoe je dag geweest is, die een arm om je heen slaat als het wat minder met je gaat. Die je hand vastpakt als je ergens op straat loopt, die je weet te verrassen. Je weet wel...het complete plaatje![]()
Dat dacht ik nou ook. Maar dan dus liever ook iemand ie geen vriendin heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke ja nou ja moeten genoeg te vinden zijn lijkt me.
Doen vrouwen dat ook? Op datingsites gaan zitten terwijl ze al iemand hebben?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:13 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook. Maar dan dus liever ook iemand ie geen vriendin heeft.
Denk dat je vooral pech hebt gehad. Bedoel als ze geen liegen erover enzo.. dat is niet de meerderheid die gaat liegen over het hebben of niet van een vriendin. Niet moet opgeven, gewoon doordaten en dan vanzelf jackpotquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:13 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook. Maar dan dus liever ook iemand ie geen vriendin heeft.
Nee vrouwen doen nooit dingen die niet horen te kunnenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doen vrouwen dat ook? Op datingsites gaan zitten terwijl ze al iemand hebben?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou maar vast gaan sparen voor een kat.... of tien.
Ze liegen er ook niet over, dat is het probleem niet. Althans, de meeste liegen er niet over...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Denk dat je vooral pech hebt gehad. Bedoel als ze geen liegen erover enzo.. dat is niet de meerderheid die gaat liegen over het hebben of niet van een vriendin. Niet moet opgeven, gewoon doordaten en dan vanzelf jackpot
Oke nou ja ik weet niet echt hoe ik mijn pep-talk nog kan verbeterenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ze liegen er ook niet over, dat is het probleem niet. Althans, de meeste liegen er niet over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |