SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Trigger is van mij, zG. blijf met zijn poten van hem afquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:26 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
trigger, wanneer kom je uit voor je homosexuele gevoelens?
ik weet dat je o.a. zargon erg leuk vindt
Tijdens mijn trio met je ouders zijn die gevoelens al tot uiting gekomen, toen ben jij ook nog eens verwekt, denk dat je mijn dochter bentquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:26 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
trigger, wanneer kom je uit voor je homosexuele gevoelens?
ik weet dat je o.a. zargon erg leuk vindt
Niet weten dat TS sletje van deze reeks is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:27 schreef leeell het volgende:
[..]
Trigger is van mij, zG. blijf met zijn poten van hem af
Zeg het zequote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:27 schreef leeell het volgende:
[..]
zeg het zequote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet weten dat TS sletje van deze reeks is.
Ik heb even de andere poten waarmee ik Triggershot helemaal kromneuk aangemaand ermee te stoppen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:27 schreef leeell het volgende:
[..]
ik doe net alsof ik dat niet gelezen heb, aangaande zulke vermeende incidenten, ben ik een "kafir"quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb even de andere poten waarmee ik Triggershot helemaal kromneuk aangemaand om ermee te stoppen.
De duivel verleidt, niet wij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:29 schreef pureheart1 het volgende:
Het is echt vreemd
Hoe jullie van een persoonlijkheid die in het dagelijkse leven nooit iemand heeft uitgescholden (buiten broertjes om he) zo'n bitch maken
I like it
sterf nu maar aan aids van je pa, tis leuk geweestquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:29 schreef pureheart1 het volgende:
Het is echt vreemd
Hoe jullie van een persoonlijkheid die in het dagelijkse leven nooit iemand heeft uitgescholden (buiten broertjes om he) zo'n bitch maken
I like it
Dit gaat ook nogal te ver, broeder. Verlaag je niet tot dat niveau.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tijdens mijn trio met je ouders zijn die gevoelens al tot uiting gekomen, toen ben jij ook nog eens verwekt, denk dat je mijn dochter bent
Hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:29 schreef leeell het volgende:
[..]
sterf nu maar aan aids van je pa, tis leuk geweest
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit gaat ook nogal te ver, broeder. Verlaag je niet tot dat niveau.
Ik ga maar eens slapen. Doei.
Dat is precies het punt, gaat absoluut niet om beledigen, schelden etc, maar om dat woorden mensen kunnen raken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
t moet je ding zijn, maar het is een fenomenale seriequote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben seizoen 1 van the Sopranos aan het downloaden, ben benieuwd mi mangs.
Als je vannacht iets voelt prikkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die wil ik ook kijken, maar eerst Tuh Wair afkijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben seizoen 1 van the Sopranos aan het downloaden, ben benieuwd mi mangs.
Ok houtskool van helquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:29 schreef leeell het volgende:
[..]
Mafia all the way in deze bitch. Gisteren en vandaag de mini-serie "Il capo dei capi" gekeken en man, wat is dat voor een bazen serie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:32 schreef leeell het volgende:
[..]
t moet je ding zijn, maar het is een fenomenale serie
Die moet ik ook nog gaan kijken. In de Breaking Bad topics waren ze er positief over.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die wil ik ook kijken, maar eerst Tuh Wair afkijken.
In heaven, all the interesting people are missing.quote:
Gedragen als een kafir vind ik nog acceptabel kritiek, iemand kafir noemen maakt jou een kafir, dearquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:36 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ja heel erg Islamitisch ja
Maar is te verwachten van iemand die zich gedraagt als een kafir
Houtskool van helquote:
blablablaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gedragen als een kafir vind ik nog acceptabel kritiek, iemand kafir noemen maakt jou een kafir, dear
Tenminste, als je gelooft wat de profeet zegt, als je dat niet gelooft, ben je alsnog een kafir
Heb t/m S3 gezien, nu al te briljant. S4 schijnt het beste te zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog gaan kijken. In de Breaking Bad topics waren ze er positief over.
Will do.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb t/m S3 gezien, nu al te briljant. S4 schijnt het beste te zijn.
Meer zeg ik niet, gewoon checken.
Je hoeft mij niet te geloven hoor, je moet de profeet geloven, het staat in Buchari en muslim, die twee hebben niks met mijn gedrag te maken, dat je overigens zegt dat er daliel voor nodig is, implicieert dat je die hadiths niet eens kent, anders vroeg je niet om dalielquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:39 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
blablabla
ik geloof je sowieso niet, je praat standaard zonder daliel
plus je gedraagt je als een homo
je flirt met iedereen (vrouw en man)
je neemt het standaard op voor de kuffar
je valt moslims aan
Ik weet genoeg
relnicht
Ik ben al uit de kast, enige momenten dat ik terug de kast in ga is omdat je vader er nog niet klaar voor is, dus doen we onze dingetje insidequote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:43 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
maar effe serieus.. kom we gewoon uit de kast
je gedraagt je al als een kafir, je mede kafirs zullen je hartelijk ontvangen (lees ontvangen)
dat zijn gewoon je fantasieeen, is te verwachten van iemand die sterke gevoelens heeft voor het mannelijk geslachtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben al uit de kast, enige momenten dat ik terug de kast in ga is omdat je vader er nog niet klaar voor is, dus doen we onze dingetje inside
Ik heb je al eerder daliel getoond over Takfir debiel, dat jij daar niet in gelooft, zegt genoeg, je volgt de profeet niet, gefeliciteerd, ontmaagd sletje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:44 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
nope, een moslim moet standaard met daliel praten
maar aangezien jij je als een homotje gedraagt weet ik genoeg
voorschut?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Pureheart, stop gewoon, stop aub. Je zet jezelf alleen maar voor schut, vooral met dat makkelijke gescheld van je. Je lijkt net een kind van 9 die zich aangevallen voelt. Woman the fuck up or get the fuck outta here. Ga lekker ergens anders de heilige spelen.
Hoe vaak wil je dat ik het accepteer en toegeeef, ik heb homoseksuele ervaringen met je vader ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:46 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
dat zijn gewoon je fantasieeen, is te verwachten van iemand die sterke gevoelens heeft voor het mannelijk geslacht
het is maar dat ik te lui ben om te gaan quoten, maar je hebt heel wat geflirt met een aantal leden en het ging steeds een stapje verder dan je bewering ''het is gewoon voor de gein omdat ze zolang ken''![]()
homo just admit it
Sad fuck.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:47 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
voorschut?
dit is maar een forum en zelfs als zou iemand zo ver gaan om mij in t dagelijkse leven te chanteren ik ken bijna niemandheb ook niemand bij wie ik me hoef te verantwoorden, behalve de Schepper
tsss je bent nu takfir aan t doen op een moslimquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb je al eerder daliel getoond over Takfir debiel, dat jij daar niet in gelooft, zegt genoeg, je volgt de profeet niet, gefeliciteerd, ontmaagd sletje.
Welke moslim? Jij volgt niet wat Mohammed zegt over Takfir, hij heeft jou daarmee Takfir gedaan, of je neemt je woorden terug en zegt dat het niet jouw pakkie an is, dan snap ik het nog wel dat je gewoon onwetend en ontmaagd was.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:48 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
tsss je bent nu takfir aan t doen op een moslim
niet dat het iets uitmaakt bij jou je bent sowieso al heel ver van t padje
in your dreams jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe vaak wil je dat ik het accepteer en toegeeef, ik heb homoseksuele ervaringen met je vader ja.
Hebben we wat gemeen, gezien jij er al een paar hebt geincasseerd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:49 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
in your dreams ja
kijk.. ik weet gewoon heel goed dat jij van l.l(en) houdt![]()
en van b.....n trouwens ook
hihi homo
weet je dat ik bijna niks van jou leesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welke moslim? Jij volgt niet wat Mohammed zegt over Takfir, hij heeft jou daarmee Takfir gedaan, of je neemt je woorden terug en zegt dat het niet jouw pakkie an is, dan snap ik het nog wel dat je gewoon onwetend en ontmaagd was.
Ik voel me gevleid dat je op mij blijft reageren, ontmaagd sletjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:50 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
weet je dat ik bijna niks van jou lees![]()
als je geluk hebt de eerste 2 woorden
nu je bek dicht faggot
Iemand van 't padje noemen terwijl jij ergens bij de maan zit, come on.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:48 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
tsss je bent nu takfir aan t doen op een moslim
niet dat het iets uitmaakt bij jou je bent sowieso al heel ver van t padje
Lol, ik weet niet eens wat de fuck het betekend. And I don't give a fuck, becausequote:
geef je het eindelijk toe homofiel?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hebben we wat gemeen, gezien jij er al een paar hebt geincasseerd.
Voel je net zo vereerd als de rest die mij quotequote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid dat je op mij blijft reageren, ontmaagd sletje
Altijd, helaas ben ik nog niet ontmaagd door een lul, zoals jij, maar wie weet, kan het nogquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:51 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
geef je het eindelijk toe homofiel?
hihi I knew it
Zelfs een beetje is genoeg, dochter van me.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:52 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Voel je net zo vereerd als de rest die mij quote
homo hihi
Met je geflirt naar het mannelijk geslacht kom je anders heel ervaren overquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Altijd, helaas ben ik nog niet ontmaagd door een lul, zoals jij, maar wie weet, kan het nog
Maar er is geen moslim in dit topic.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:53 schreef Levolution het volgende:
Ik ga pitten, niet te laat maken jongens. Je lichaam schade aandoen is haram.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar er is geen moslim in dit topic.
Dat is gewoon omdat jij al tig soa's hebt en dus een riskant geval bent.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:54 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Met je geflirt naar het mannelijk geslacht kom je anders heel ervaren over
volgens mij is er tussen jou en zargon wel meer aan de hand dat virtueel gebabbel
homofiel
naast homo heb je dus ook pedofiele neigingenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs een beetje is genoeg, dochter van me.
Alleen je ouders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:54 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
naast homo heb je dus ook pedofiele neigingen
moesten al jouw exen een rollenspel doen met jou?
pedo
zegt de kafirquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:53 schreef Levolution het volgende:
Yeah me too man. Katabool as fuck en ook nog eens een psycho in dit topic.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:53 schreef Levolution het volgende:
True.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik vind PH echt een hele goede moslim.
niet jouw shitt op mij projecterenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat jij al tig soa's hebt en dus een riskant geval bent.
Waarom doe je me zoveel verdriet? Je moet nog verantwoording afleggen aan Allah.quote:
Hihi tot ze homo zei begreep ik het verband niet maar gelukkig legde ze het zo goed uit xDquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:56 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
niet jouw shitt op mij projecteren
aids komt heel vaak voor bij homo's
homo
maar ik ben je vader dusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:56 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
niet jouw shitt op mij projecteren
aids komt heel vaak voor bij homo's
homo
en ik jou een kafir (die zijn per definitie niet goed sorryquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik vind PH echt een hele goede moslim.
jij wilt gewoon niet accepterenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:57 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
je hebt moeite om fantasie van realiteit te onderscheiden
blijf maar dromen viespeuk
homo
je bent t tochquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom doe je me zoveel verdriet? Je moet nog verantwoording afleggen aan Allah.
nope geenquote:
Nee zuster, ik hou van jequote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:05 schreef pureheart1 het volgende:
ik kijk nog steeds niet hoor
het helpt ook niet dat je het steeds herhaalt
plus ik wacht nog steeds op een ip ban
kun je een slecht woordje voor me doen
of moet ik joden gaan uitschelden eer ik hieruit geflikkerd word
yeah whateverquote:
Wallah je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:10 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
yeah whatever
ben je nu tevreden? dat ik zoveel zondes heb gemaakt in recordtempo (takfir etc.)?
oke peace : )quote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah je hebt helemaal gelijk
Ik ook.
een broederlijk - figuurlijk - kusjequote:
oke : )quote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
een broederlijk - figuurlijk - kusje
we hebben al genoeg idioten waar we samen last van hebben, geen reden om tegen elkaar te keren toch.
Oke.. ga ik effe doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
en nu gewoon deze mooie recitatie luisteren, meer dan een recitatie is het niet![]()
Mooi...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
en nu gewoon deze mooie recitatie luisteren, meer dan een recitatie is het niet![]()
Khalas, laten we gewoon niet herhalen, onnodig elkaar aan te vallen om onze fouten, wie heeft ze niet toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:51 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
ja het spijt me ook
maar goed, hoe vaak heb ik hier sorry gezegd
idd : )quote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Khalas, laten we gewoon niet herhalen, onnodig elkaar aan te vallen om onze fouten, wie heeft ze niet toch?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:31 schreef La_Vita het volgende:
Ik weet niet in hoeverre dit genant was, maar het was wel akward. Ik zat gister op een stalen bankje op het station te wachten op m'n trein. Na 10 minuten een beetje rondkijken viel m'n oog ineens op de plek naast mij op het bankje. Daar lag/bungelde dus een dood jong vogeltje, half opengereten met vlees en bloed enzo. Dus ik zit nog een beetje verbaasd wtfbbq naar dat beest te kijken, komt een een gozer aanlopen die blijkbaar heel vastbesloten naast mij wilde gaan zitten. Ik verwachtte dat niet, want alle bankjes waren leeg en meestal neem je dan nog een plekje aan de zijkant, niet pal naast iemand.
Nagoed, het was al gebeurd voordat ik het doorhad: hij ging bovenop dat vogeltje zitten.
Ik had echt een moment van:![]()
![]()
![]()
![]()
. Toen vroeg hij of ik hier uit de buurt kwam, en dat moest hij wel 3 keer herhalen want ik was nog steeds een beetje in shock. Toen ging hij nog even een paar keer goed verzitten en toen durfde ik niets meer te zeggen
En toen ben ik snel m'n trein ingestapt
. En nu ben ik de enige die weet waarom hij zo'n vieze vlek in z'n broek had
![]()
En het was nog een knappe vent ook ahah
heb t gevoel dat t niet lang gaat durenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 05:25 schreef zarGon het volgende:
Vay bea...
Mooi dat het bijgelegd is dan maar.
das gewoon foks a zemmelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 06:07 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wanneer leren Turken nou eens spellen?
ff serieus waarom post je nog als je zo graag weg wilquote:Op woensdag 17 oktober 2012 06:09 schreef pureheart1 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-gelakte-nagels.html
Heb je niets beters te doen? Heb je nou de hele nacht door lopen posten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 06:09 schreef pureheart1 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)-gelakte-nagels.html
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tijdens mijn trio met je ouders zijn die gevoelens al tot uiting gekomen, toen ben jij ook nog eens verwekt, denk dat je mijn dochter bent
En jullie twee ook normaal doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:29 schreef leeell het volgende:
[..]
Kijk hem eens effe stoer komen doen omdat ie mod isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 06:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
En jullie twee ook normaal doen.
Nee, jij snapt hetquote:Op woensdag 17 oktober 2012 06:44 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Kijk hem eens effe stoer komen doen omdat ie mod is
Wie ben jij?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 06:44 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Kijk hem eens effe stoer komen doen omdat ie mod is
Wel up2date zijn he.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 06:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
En jullie twee ook normaal doen.
Wat bedoel je daar mee?quote:
Dus omdat je daar weer kusjekroel doet kunnen alle opmerkingen het gedrag van gisteravond/nacht opeens door de beugel?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turken op FOK! #830 Pureheart1 is psycho mallemoer alles
Oh, als je wilt / gaat noteren, verwijderen, wijzigen, waarschuwen en of ban aanvragen hou ik je niet tegen, jij wijst mij op iets, ik wijs jou op iets als gevolg daarvan, als dat niet voldoet, doe dat je moet doen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus omdat je daar weer kusjekroel doet kunnen alle opmerkingen het gedrag van gisteravond/nacht opeens door de beugel?
Ga teruglezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:58 schreef xminator het volgende:
Esselamu Aleykum Ve Rahmetullahi Ve Berekatuhu Ve Magfiratuhu Ebeden Ve Daimen.
Broeders en zusters, heb ik nog iets gemist?
Sta op dan, luilak.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:25 schreef xminator het volgende:
Ik lig ook nog in bed hoor! Moet nog mn baard trimmen, douchen en stofzuigen..
Ik heb geen idee, ik kom daar nooit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:40 schreef xminator het volgende:
Levo waar kun je het beste zitten achter een computer @ ub?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:48 schreef yvonne het volgende:
Mustafa Kemal Atatürk
Misschien ook voor jullie interessant.
Leesquote:
Dan zal ik mijzelf daar tussen moeten wringen en hun tonen wie nou echt de baas is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kom daar nooit.
Vroeger ging ik er wel eens heen en zaten we volgens mij op de 4e verdieping. Maar daar zaten allemaal popi Turken die je het liefst zou willen slaan.
Ik heb nooit enig bewijs gezien, gelezen dat hij vrijmetselaar was.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Toen 't over satanisten en vrijmetselaars ging ben ik afgekapt.. Iets te nuchter denk ik
Ohja, mee eens. Ik werk ook liever op een groter ding.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan zal ik mijzelf daar tussen moeten wringen en hun tonen wie nou echt de baas is..
Kom er liever zelf ook niet, maar ben bezig met een groot verslag en dan is het werken via een netbook irritant.
Dit dus. Al was hij homo/atheïst/alcoholist/Lady Gaga-fan. Big deal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:14 schreef Ambipur het volgende:
Hey.. TR is er niet slechter op gewordenAl was het zo.
Heb je mijn PM gezien/gelezen?quote:
Misschien doet ze haar hoofddoek verplicht op..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:28 schreef xminator het volgende:
Niks eigenlijk.
Merkte net zo een dame op met hoofddoek die in een meisjesflat verblijft, maar dan wel jongens in haar kamer verwelkomt en snachts met jongens op straat bezig is..
Ja maar ze zit op kamers.. Wie kan het je dan verplichten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Misschien doet ze haar hoofddoek verplicht op..
Waarom verbaasd? Mijn vroegere vriendinnen konden dat ook goed.
Hmm, good point..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar ze zit op kamers.. Wie kan het je dan verplichten?
Mwah. Misschien lopen er veel mensen rond in dezelfde stad die haar ouders kennen? Als ze haar op straat zouden zien zonder hoofddoek, zou er misschien dedikodu ontstaan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar ze zit op kamers.. Wie kan het je dan verplichten?
Ach ja, er kunnen meerdere dingen achter zitten. Mag zij zelf weten..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mwah. Misschien lopen er veel mensen rond in dezelfde stad die haar ouders kennen? Als ze haar op straat zouden zien zonder hoofddoek, zou er misschien dedikodu ontstaan?
Weenie, kan van alles achter zitten. Anders vind ik hoofddoek + jongens ook een rare combinatie inderdaad.
Geel of roze. Beide geven je erg veel macht zonder dat de rest dat hoeft te weten.quote:
Damn niggaquote:
Dat is waar. En misschien is het gewoon een act en geilen jongens daarop. Dat ze een pakketje mogen unwrappen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:57 schreef Ambipur het volgende:
Vind het zelf geen rare combi, hoor![]()
Als jij misschien door je ouders strak bent gehouden en nu vrijheid proeft, kun je even los gaan. Zie dat bij veel meisjes.
Iedereen zijn ding.
thnx, die had ik al gezien ja.. maar ik heb die allemaal alquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk eens hier:
Aangeboden dierenplaatjes van de AH
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is waar. En misschien is het gewoon een act en geilen jongens daarop. Dat ze een pakketje mogen unwrappen.
http://www.zazzle.nl/uyghur+kledingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:11 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
Waar koop je zulke Uyghur-kleren?
gelukkig niet..quote:
lief van je, maar ik word af en toe gek van die spaaracties joh.. ook die clubknallers.. ik geloof dat we 20 meter aan baan hebbenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jammer, dan had ik hem/haar echt blij kunnen maken!
Nee, toaal niet. Ik zoek traditionele kleren die toch iets hips hebben. Misschien kunnen de handigere vrouwen uit mijn familie wat breien als ik ze de foto toon. Die muts vind ik echt cool.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
http://www.zazzle.nl/uyghur+kleding
Zoiets?
Wat een hipster. Schoudertas, muts alles.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:11 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
Waar koop je zulke Uyghur-kleren?
Ongewassen studentes met beginnend onderkinnetje en schorre stem.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:19 schreef xminator het volgende:
Pfff, ub helemaal vol . Staat er eindelijk een meisje op, ga ik daar zitten en dan ruikt het toch ineens naar een vieze vislucht
Hoe weet jij dat ze er zo uit ziet? Bespied je mij somsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ongewassen studentes met beginnend onderkinnetje en schorre stem.
Ik geloof je.. Heb een paar nichtjes die ook van die spaarders zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
lief van je, maar ik word af en toe gek van die spaaracties joh.. ook die clubknallers.. ik geloof dat we 20 meter aan baan hebben
Denk niet dat dit te breien is hoor, als ik zo naar die patronen kijk.. Denk dat je misschien eens wat verder moet kijken in de alto winkeltjes? Of bijv wereld winkel?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:21 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nee, toaal niet. Ik zoek traditionele kleren die toch iets hips hebben. Misschien kunnen de handigere vrouwen uit mijn familie wat breien als ik ze de foto toon. Die muts vind ik echt cool.
Ja. Ik wrijf nu over mijn tepel terwijl ik toekijk hoe je rugspieren, als kolkende golven in een oceaan, woest doch sierlijk bewegen omdat je aan het typen bent.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze er zo uit ziet? Bespied je mij soms
Levo tochquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja. Ik wrijf nu over mijn tepel terwijl ik toekijk hoe je rugspieren, als kolkende golven in een oceaan, woest doch sierlijk bewegen omdat je aan het typen bent.
Wat weet jij nou van breien af. Alsof je ooit een naald heb aangeraakt. Ga lekker bumperkleven in je Golf GTI.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk niet dat dit te breien is hoor, als ik zo naar die patronen kijk..
Hmm, ff kijken.quote:Denk dat je misschien eens wat verder moet kijken in de alto winkeltjes? Of bijv wereld winkel?
Je laat me blozenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja. Ik wrijf nu over mijn tepel terwijl ik toekijk hoe je rugspieren, als kolkende golven in een oceaan, woest doch sierlijk bewegen omdat je aan het typen bent.
Ga heen muts! Ik kan breien......quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:34 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van breien af. Alsof je ooit een naald heb aangeraakt. Ga lekker bumperkleven in je Golf GTI.
[..]
Hmm, ff kijken.
Bewijs het maar door die muts voor mij te breien.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga heen muts! Ik kan breien......
Oeh. Ik heb voor het laatst 10 jaar geleden gebreid.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
Bewijs het maar door die muts voor mij te breien.
Met wat ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar even serieus, ben je al begonnen?
One way to find out... Meet!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:37 schreef Levolution het volgende:
Ik vraag me af of een meet erg awkward zou worden na al deze homo-erotische opmerkingen naar elkaar toe, of of het uitdraait op één grote orgie.
BBQ is nog een stap te ver, laten we beginnen met een drankje; maar als er serieus animo is wil ik de organisatie wel op me nemen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij bent de partyplanner voor de Turken op FOK! BBQ-meet.
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
BBQ is nog een stap te ver, laten we beginnen met een drankje; maar als er serieus animo is wil ik de organisatie wel op me nemen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:05 schreef xminator het volgende:
Van betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Weissman als partyplanner zal fungeren.
Ik reken er eerlijk gezegd niet op, maar als je dat mutsje toch maakt he.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oeh. Ik heb voor het laatst 10 jaar geleden gebreid.Geef me even tijd, wilde het eigenlijk weer oppakken!
Ik quote em even, want dit ga je natuurlijk een x terug krijgenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:43 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik reken er eerlijk gezegd niet op, maar als je dat mutsje toch maakt he.Dile benden ne dilersen.
Prima.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik quote em even, want dit ga je natuurlijk een x terug krijgen
Hahahaha wat errruggggg leuk!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:57 schreef zarGon het volgende:
Kwam dit (oude) topic tegen vandaag: [BOYSBOYS] De Fancy voor echte JONGENS.
Zo voorspelbaar inderdaad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:44 schreef Bilge het volgende:
Hoge functie bij Shell voor Nebahat Albayrak
http://www.nu.nl/economie(...)ebahat-albayrak.html
Mooi voor Albayrak, maar een klassiek voorbeeld van de politieke macht van grote ondernemingen.
Hahaha, ren nu je nog kan! Straks kun je er alleen nog maar rollen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hahahaha wat errruggggg leuk!
Ik ren nu naar de supermarkt, nog steeds enorme zin in chocola
Door "but using your power publically causes alot of hassle to your daily life" zeker?quote:
Ik had je toch gezegd.. Wat was de reden? Kop op er zijn nog genoeg dames.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Hmm, wordt uiteindelijk toch niets met dat meisje. Jammer, ama nasip degilmis.
Blijkt toch een vriend te hebben. Een Nederlandse.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik had je toch gezegd.. Wat was de reden? Kop op er zijn nog genoeg dames.
En na drie maanden kom je hier achter? Het is een Nederlandse, je kan haar vast wel afpakken van hemquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Blijkt toch een vriend te hebben. Een Nederlandse.
Maar goed, ik ga niet huilend in foetushouding in een hoekje kruipen ofzo. Zit er niet zo erg mee.
Zoals ik eerder al zei, we praten niet al 3 maanden, maar pas sinds eind vorige maand of begin deze maand. Ik heb haar begin van dit collegejaar gezien, ja, maar ik heb haar niet meteen aangesproken ofzo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:50 schreef xminator het volgende:
[..]
En na drie maanden kom je hier achter? Het is een Nederlandse, je kan haar vast wel afpakken van hem.
Plus niet liegen, je zit er vast wel mee maar dat hoort erbij het is niet erg.
Rollen... Ik ben etlibutlu niet zo:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahaha, ren nu je nog kan! Straks kun je er alleen nog maar rollen!
Eet smakelijk! Wel vertellen wat je hebt gekocht eh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vanavond eet ik gegrilde kip, met gegrilde courgetten en paprika. Met daarnaast spinazie en cacik. Dus 't mag best zo'n praline chocolade mousse...
Kadin milletine boyle konusma, sensitive shit je weetZat vrijgezellie chickies.. Next de git.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga niet huilend in foetushouding in een hoekje kruipen ofzo. Zit er niet zo erg mee.
Oeh, klinkt wel lekker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En vanavond eet ik gegrilde kip, met gegrilde courgetten en paprika. Met daarnaast spinazie en cacik. Dus 't mag best zo'n praline chocolade mousse...
Kiz mi yok sana be! Je moet je potentie ontplooienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei, we praten niet al 3 maanden, maar pas sinds eind vorige maand of begin deze maand. Ik heb haar begin van dit collegejaar gezien, ja, maar ik heb haar niet meteen aangesproken ofzo.
En nee, ik gaan geen vriendinnetjes afpakken.
Done..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:55 schreef zarGon het volgende:
Zet dat plaatje even in een spoiler.. Kan er tegen hoor, maar zie het gewoon liever niet.
[spoiler] JE TEKST. [/spoiler]
Waarom nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:54 schreef TheMagnificent het volgende:
En nee, ik ga geen vriendinnetjes afpakken.
Öyle.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zat vrijgezellie chickies.. Next de git.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
AryaMehr niet meer, jammer genoeg. Zelfs toen hij nog actief was niet meer. Che ook niet echt. Zelfs Weissman niet.
Red haar eer, pak haar af!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:52 schreef zarGon het volgende:
Hallo dames, ik kom jullie eer redden.
Chicks van de IDF by the wayquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijn namus eerder toe aan dezen:
[ afbeelding ]
Propaganda!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijn namus eerder toe aan dezen:
[ afbeelding ]
Super land, combinatie van Oost en West.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:39 schreef Ambipur het volgende:
Wil graag eens naar Israel. Familielid is er heen geweest en vond het een aanrader.
Familielid had er alleen moeite mee, dat hij overal werd gecontroleerd. Zijn vrouw trouwens ook,hoor. Die is Joods, maar had ook last van de tig controles.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Super land, combinatie van Oost en West.
Moet ik ff doorsparen, nog even geduld, svp!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:10 schreef Ayca het volgende:
Ik wil best mee. als je m'n ticket betaalt![]()
Aboutaleb. Wat doet ie daar?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef WammesWaggel het volgende:
De burgermeesters van Damsco en Roffa (die Mocro) zijn nu in Toerkai
Culturele banden vieren en proberen zakelijke contacten voor de steden te versterken/behouden.quote:
Wat ik dacht jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef xminator het volgende:
Oftewel gewoon vakantie aan het vieren.
Oke!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moet ik ff doorsparen, nog even geduld, svp!
Zou ik ook doen, beetje bir doen met goed voer en lokale deernes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:16 schreef xminator het volgende:
Oftewel gewoon vakantie aan het vieren.
Nu pas? Daar werk ik naartoequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:21 schreef Ambipur het volgende:
Heb besloten maar een carriere bij de overheid te ambieren. Alles wordt voor je betaald, best chill.
Ik weet nog steeds niet, wat ik later wil worden.. Het is toch wat!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Nu pas? Daar werk ik naartoe. Of het bedrijfsleven.
Je bent al bijna met pensioen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet, wat ik later wil worden.. Het is toch wat!
Oh hell no, dat je dit zegt......quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Je bent al bijna met pensioen...
Een Griekse hulpboot vol linkse hippies is toevallig zojuist vertrokken naar de Gaza-strook:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou best willen met jullie, maar dan niet per Turks schip vol fundamentelisten
Eet een stuk chocolade, misschien voel je je dan beterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh hell no, dat je dit zegt......
29 is nog steeds jongquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Je bent al bijna met pensioen...
Nee, ik doe niet aan troostvoedsel. Dat is de reden dat mensen zo enorm dik worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Eet een stuk chocolade, misschien voel je je dan beter.
Indeed!quote:
You're gonna die in 7 days!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:53 schreef Ayca het volgende:
Gerookte zalmsowieso bijna alles wat gerookt is.. bleh
Gewoon zalm daarentegenvandaag nog gegeten
Ehm.. broer, pa, neef, opa... zou je onze relatie wel zo op het internet zetten? Mensen gaan nu raar over ons denkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
You're gonna die in 7 days!
R.I.P. Ayça, geliefde zuster, dochter, nicht, kleinkind.
Wat moeten de grizzlyberen eten danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:58 schreef Ambipur het volgende:
Zalm..![]()
Yemeyin! Het is een bedreigd vissoort. Nog even en er is geen zalm meer.
Dan stappen ze maar over op kabeljauw ofzo. Die klootzakken houden totaal geen rekening met overbevissing.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat moeten de grizzlyberen eten danKapsalon ofzo?
Ja of muizen en ezels, ook vervelende beesten zijn dat! Laat die beren ook maar eens globaliseren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan stappen ze maar over op kabeljauw ofzo. Die klootzakken houden totaal geen rekening met overbevissing.
Kapsalon? Dat je dat al als voedsel ziet...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat moeten de grizzlyberen eten danKapsalon ofzo?
Tegenwoordig heb je zoiets als tandpasta.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef Bilge het volgende:
Van kapsalon ga je de volgende dag stinken.
Amateur! Je moet peterselie eten! Wat ben je voor een Turk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je zoiets als tandpasta.
Gerookte zalm wikkel je even snel in een durum met wat groente, olijven en eventueel smeerkaas. Normale zalm moet je eerst opwarmen, niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:53 schreef Ayca het volgende:
Gerookte zalmsowieso bijna alles wat gerookt is.. bleh
Gewoon zalm daarentegenvandaag nog gegeten
Smeer jij tandpasta op je zweetporiën?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij echt Turks voedsel krijg je dat er altijd bij incombinatie met een hele uiquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Amateur! Je moet peterselie eten! Wat ben je voor een Turk.
Als ik geen tijd heb maak ik natuurlijk niet klaar. Dan neem ik wel tonijn oid.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Gerookte zalm wikkel je even snel in een durum met wat groente, olijven en eventueel smeerkaas. Normale zalm moet je eerst opwarmen, niet?
[..]
Smeer jij tandpasta op je zweetporiën?
Een paar maanden terug rook ik na een zware nachtdienst een vreemde geur en keek om me heen van wie dat afkwam, maar ik was de enige. Ik herkende mijn eigen geur niet meer. Dat komt door het overmatige gebruik van knoflook en uitjes, wat je lichaam via het zweetkanaal uitscheidt. Tevens ga je harder zweten van sambal, omdat je lichaam denkt dat het buiten superwarm is en zwetend wil afkoelen. Dat is een natuurlijk proces.
Eckte Turken reinigen hun tanden met een stoker en ontsmetten met raki, niks geen zionistische tandpastafabrikanten spekkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Echte Turken die wassen zich niet......................quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eckte Turken reinigen hun tanden met een stoker en ontsmetten met raki, niks geen zionistische tandpastafabrikanten spekken
Eckte Turken hebben een zelfreinigende huid dus wassen zich constant onbewust.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Echte Turken die wassen zich niet......................
Whuuuuttttttttttttttttttttttttttttttt..........quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eckte Turken hebben een zelfreinigende huid dus wassen zich constant onbewust.
Alleen knippen ze die voorhuid weg, dus dan weet je wel waar het minder frisjes is
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eckte Turken hebben een zelfreinigende huid dus wassen zich constant onbewust.
Alleen knippen ze die voorhuid weg, dus dan weet je wel waar het minder frisjes is
Die láten zich wassen, in de hamam.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Echte Turken die wassen zich niet......................
Hmmmm... Hamam is heerlijk!!!!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die láten zich wassen, in de hamam.![]()
Onzin.. Mijn mama ruikt hemels.. Ik ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:39 schreef Bilge het volgende:
(...)
Meest stinkende voeding
Geuren zijn gebaseerd op de chemische aard van de moleculen die je ruikt. De meest bekende stinkkampioen is knoflook. En ook eetbare familieleden van knoflook kunnen voor een penetrante zweetlucht zorgen, inclusief de ui. Dit zal je niet verbazen als je weet wat voor chemisch bestanddeel knoflook bevat. De geur afkomstig van je huid en adem is zwavel. Zwavellucht geeft die uitgesproken geur van rotte eieren. Zwavelverbindingen produceren toevallig veel geur en kunnen we al vanaf zeer lage drempels waarnemen.
(...)
Zelfs als voeding geen uitgesproken geur heeft, kan het je lichaamsgeur veranderen. Met name als je er veel van eet. In een studie werden twee groepen vergeleken door een vrouwelijk ruikpanel. De ene groep had twee weken lang voornamelijk vlees gegeten, de andere groep at geen vlees De conclusie van het panel: de vleeseters hadden een penetrante en minder aantrekkelijke lichaamsgeur dan de vleesonthouders.
(...)
http://www.dokterdokter.n(...)at-zweten-of-stinken
Daarom heb je dus zoveel stinkturken.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoi drie mooie beter opgeleide jonge Turkse dames die stage lopen op een zeker kantoor in Zuid-Oost!
Ja jullie zijn alledrie mooi en ik zie jullie graag lopen, vooral B met haar puike bips.
Maar zo extreem veel parfum en make-up is echt niet nodig, wij ruiken jullie van zeker 6 meter afstand.
Liefs
W. Waggel
#knoflookverbergen?
Ui, knoflook en curry merk je meteen de volgende dag al, maar vlees pas als je het non-stop weken achter elkaar eet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmmm... Hamam is heerlijk!!!!
[..]
Onzin.. Mijn mama ruikt hemels.. Ik ook.
Denk dat knoflook + uien de boosdoeners zijn.
Nee.. Ik heb t vaak met Nederlanders... En Indiers, die doen me kotsen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ui, knoflook en curry merk je meteen de volgende dag al, maar vlees pas als je het non-stop weken achter elkaar eet.
Het heeft ook een beetje met eetculturen en gewenning te maken. Afrikanen en Aziaten eten minder melkproducten en vinden ons zuur ruiken. Ik kan de geur niet beschrijven, maar ik vind negers en Aziaten soms ook vreemd ruiken.
We zouden niet kunnen leven in India denk ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ui, knoflook en curry merk je meteen de volgende dag al, maar vlees pas als je het non-stop weken achter elkaar eet.
Het heeft ook een beetje met eetculturen en gewenning te maken. Afrikanen en Aziaten eten minder melkproducten en vinden ons zuur ruiken. Ik kan de geur niet beschrijven, maar ik vind negers en Aziaten soms ook vreemd ruiken.
Ze dumpen hun doden gewoon in de Ganges (waarin ze zich ook wassen), waarna deze aanspoelen en hondenvoer worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef Ambipur het volgende:
India is walgelijk.. Het land is vies, goor. De mensen zijn vies en goor. Respectloos tegen vrouwen.
Ze ruiken enorm, ze zijn lui etc.
Ik heb met ze te maken, ik ben zo bevooroordeeld richting hen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2012 21:59:08 ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:58 schreef Ayca het volgende:
Moest hieraan denken.Ik was popcorn aan het eten. Geen zin meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:58 schreef Ayca het volgende:
Moest hieraan denken.Puur natuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |