SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Trigger is van mij, zG. blijf met zijn poten van hem afquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:26 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
trigger, wanneer kom je uit voor je homosexuele gevoelens?
ik weet dat je o.a. zargon erg leuk vindt
Tijdens mijn trio met je ouders zijn die gevoelens al tot uiting gekomen, toen ben jij ook nog eens verwekt, denk dat je mijn dochter bentquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:26 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
trigger, wanneer kom je uit voor je homosexuele gevoelens?
ik weet dat je o.a. zargon erg leuk vindt
Niet weten dat TS sletje van deze reeks is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:27 schreef leeell het volgende:
[..]
Trigger is van mij, zG. blijf met zijn poten van hem af
Zeg het zequote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:27 schreef leeell het volgende:
[..]
zeg het zequote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet weten dat TS sletje van deze reeks is.
Ik heb even de andere poten waarmee ik Triggershot helemaal kromneuk aangemaand ermee te stoppen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:27 schreef leeell het volgende:
[..]
ik doe net alsof ik dat niet gelezen heb, aangaande zulke vermeende incidenten, ben ik een "kafir"quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb even de andere poten waarmee ik Triggershot helemaal kromneuk aangemaand om ermee te stoppen.
De duivel verleidt, niet wij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:29 schreef pureheart1 het volgende:
Het is echt vreemd
Hoe jullie van een persoonlijkheid die in het dagelijkse leven nooit iemand heeft uitgescholden (buiten broertjes om he) zo'n bitch maken
I like it
sterf nu maar aan aids van je pa, tis leuk geweestquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:29 schreef pureheart1 het volgende:
Het is echt vreemd
Hoe jullie van een persoonlijkheid die in het dagelijkse leven nooit iemand heeft uitgescholden (buiten broertjes om he) zo'n bitch maken
I like it
Dit gaat ook nogal te ver, broeder. Verlaag je niet tot dat niveau.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tijdens mijn trio met je ouders zijn die gevoelens al tot uiting gekomen, toen ben jij ook nog eens verwekt, denk dat je mijn dochter bent
Hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:29 schreef leeell het volgende:
[..]
sterf nu maar aan aids van je pa, tis leuk geweest
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit gaat ook nogal te ver, broeder. Verlaag je niet tot dat niveau.
Ik ga maar eens slapen. Doei.
Dat is precies het punt, gaat absoluut niet om beledigen, schelden etc, maar om dat woorden mensen kunnen raken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
t moet je ding zijn, maar het is een fenomenale seriequote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben seizoen 1 van the Sopranos aan het downloaden, ben benieuwd mi mangs.
Als je vannacht iets voelt prikkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die wil ik ook kijken, maar eerst Tuh Wair afkijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben seizoen 1 van the Sopranos aan het downloaden, ben benieuwd mi mangs.
Ok houtskool van helquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:29 schreef leeell het volgende:
[..]
sterf nu maar aan aids van je pa, tis leuk geweest
Mafia all the way in deze bitch. Gisteren en vandaag de mini-serie "Il capo dei capi" gekeken en man, wat is dat voor een bazen serie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:32 schreef leeell het volgende:
[..]
t moet je ding zijn, maar het is een fenomenale serie
Die moet ik ook nog gaan kijken. In de Breaking Bad topics waren ze er positief over.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die wil ik ook kijken, maar eerst Tuh Wair afkijken.
In heaven, all the interesting people are missing.quote:
Gedragen als een kafir vind ik nog acceptabel kritiek, iemand kafir noemen maakt jou een kafir, dearquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:36 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ja heel erg Islamitisch ja
Maar is te verwachten van iemand die zich gedraagt als een kafir
Houtskool van helquote:
blablablaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gedragen als een kafir vind ik nog acceptabel kritiek, iemand kafir noemen maakt jou een kafir, dear
Tenminste, als je gelooft wat de profeet zegt, als je dat niet gelooft, ben je alsnog een kafir
Heb t/m S3 gezien, nu al te briljant. S4 schijnt het beste te zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog gaan kijken. In de Breaking Bad topics waren ze er positief over.
Will do.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb t/m S3 gezien, nu al te briljant. S4 schijnt het beste te zijn.
Meer zeg ik niet, gewoon checken.
Je hoeft mij niet te geloven hoor, je moet de profeet geloven, het staat in Buchari en muslim, die twee hebben niks met mijn gedrag te maken, dat je overigens zegt dat er daliel voor nodig is, implicieert dat je die hadiths niet eens kent, anders vroeg je niet om dalielquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:39 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
blablabla
ik geloof je sowieso niet, je praat standaard zonder daliel
plus je gedraagt je als een homo
je flirt met iedereen (vrouw en man)
je neemt het standaard op voor de kuffar
je valt moslims aan
Ik weet genoeg
relnicht
Ik ben al uit de kast, enige momenten dat ik terug de kast in ga is omdat je vader er nog niet klaar voor is, dus doen we onze dingetje insidequote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:43 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
maar effe serieus.. kom we gewoon uit de kast
je gedraagt je al als een kafir, je mede kafirs zullen je hartelijk ontvangen (lees ontvangen)
dat zijn gewoon je fantasieeen, is te verwachten van iemand die sterke gevoelens heeft voor het mannelijk geslachtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben al uit de kast, enige momenten dat ik terug de kast in ga is omdat je vader er nog niet klaar voor is, dus doen we onze dingetje inside
Ik heb je al eerder daliel getoond over Takfir debiel, dat jij daar niet in gelooft, zegt genoeg, je volgt de profeet niet, gefeliciteerd, ontmaagd sletje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:44 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
nope, een moslim moet standaard met daliel praten
maar aangezien jij je als een homotje gedraagt weet ik genoeg
voorschut?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Pureheart, stop gewoon, stop aub. Je zet jezelf alleen maar voor schut, vooral met dat makkelijke gescheld van je. Je lijkt net een kind van 9 die zich aangevallen voelt. Woman the fuck up or get the fuck outta here. Ga lekker ergens anders de heilige spelen.
Hoe vaak wil je dat ik het accepteer en toegeeef, ik heb homoseksuele ervaringen met je vader ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:46 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
dat zijn gewoon je fantasieeen, is te verwachten van iemand die sterke gevoelens heeft voor het mannelijk geslacht
het is maar dat ik te lui ben om te gaan quoten, maar je hebt heel wat geflirt met een aantal leden en het ging steeds een stapje verder dan je bewering ''het is gewoon voor de gein omdat ze zolang ken''![]()
homo just admit it
Sad fuck.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:47 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
voorschut?
dit is maar een forum en zelfs als zou iemand zo ver gaan om mij in t dagelijkse leven te chanteren ik ken bijna niemandheb ook niemand bij wie ik me hoef te verantwoorden, behalve de Schepper
tsss je bent nu takfir aan t doen op een moslimquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb je al eerder daliel getoond over Takfir debiel, dat jij daar niet in gelooft, zegt genoeg, je volgt de profeet niet, gefeliciteerd, ontmaagd sletje.
Welke moslim? Jij volgt niet wat Mohammed zegt over Takfir, hij heeft jou daarmee Takfir gedaan, of je neemt je woorden terug en zegt dat het niet jouw pakkie an is, dan snap ik het nog wel dat je gewoon onwetend en ontmaagd was.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:48 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
tsss je bent nu takfir aan t doen op een moslim
niet dat het iets uitmaakt bij jou je bent sowieso al heel ver van t padje
in your dreams jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe vaak wil je dat ik het accepteer en toegeeef, ik heb homoseksuele ervaringen met je vader ja.
Hebben we wat gemeen, gezien jij er al een paar hebt geincasseerd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:49 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
in your dreams ja
kijk.. ik weet gewoon heel goed dat jij van l.l(en) houdt![]()
en van b.....n trouwens ook
hihi homo
weet je dat ik bijna niks van jou leesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welke moslim? Jij volgt niet wat Mohammed zegt over Takfir, hij heeft jou daarmee Takfir gedaan, of je neemt je woorden terug en zegt dat het niet jouw pakkie an is, dan snap ik het nog wel dat je gewoon onwetend en ontmaagd was.
Ik voel me gevleid dat je op mij blijft reageren, ontmaagd sletjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:50 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
weet je dat ik bijna niks van jou lees![]()
als je geluk hebt de eerste 2 woorden
nu je bek dicht faggot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |