SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Trigger is van mij, zG. blijf met zijn poten van hem afquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:26 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
trigger, wanneer kom je uit voor je homosexuele gevoelens?
ik weet dat je o.a. zargon erg leuk vindt
Tijdens mijn trio met je ouders zijn die gevoelens al tot uiting gekomen, toen ben jij ook nog eens verwekt, denk dat je mijn dochter bentquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:26 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
trigger, wanneer kom je uit voor je homosexuele gevoelens?
ik weet dat je o.a. zargon erg leuk vindt
Niet weten dat TS sletje van deze reeks is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:27 schreef leeell het volgende:
[..]
Trigger is van mij, zG. blijf met zijn poten van hem af
Zeg het zequote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:27 schreef leeell het volgende:
[..]
zeg het zequote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet weten dat TS sletje van deze reeks is.
Ik heb even de andere poten waarmee ik Triggershot helemaal kromneuk aangemaand ermee te stoppen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:27 schreef leeell het volgende:
[..]
ik doe net alsof ik dat niet gelezen heb, aangaande zulke vermeende incidenten, ben ik een "kafir"quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb even de andere poten waarmee ik Triggershot helemaal kromneuk aangemaand om ermee te stoppen.
De duivel verleidt, niet wij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:29 schreef pureheart1 het volgende:
Het is echt vreemd
Hoe jullie van een persoonlijkheid die in het dagelijkse leven nooit iemand heeft uitgescholden (buiten broertjes om he) zo'n bitch maken
I like it
sterf nu maar aan aids van je pa, tis leuk geweestquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:29 schreef pureheart1 het volgende:
Het is echt vreemd
Hoe jullie van een persoonlijkheid die in het dagelijkse leven nooit iemand heeft uitgescholden (buiten broertjes om he) zo'n bitch maken
I like it
Dit gaat ook nogal te ver, broeder. Verlaag je niet tot dat niveau.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tijdens mijn trio met je ouders zijn die gevoelens al tot uiting gekomen, toen ben jij ook nog eens verwekt, denk dat je mijn dochter bent
Hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:29 schreef leeell het volgende:
[..]
sterf nu maar aan aids van je pa, tis leuk geweest
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit gaat ook nogal te ver, broeder. Verlaag je niet tot dat niveau.
Ik ga maar eens slapen. Doei.
Dat is precies het punt, gaat absoluut niet om beledigen, schelden etc, maar om dat woorden mensen kunnen raken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
t moet je ding zijn, maar het is een fenomenale seriequote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben seizoen 1 van the Sopranos aan het downloaden, ben benieuwd mi mangs.
Als je vannacht iets voelt prikkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die wil ik ook kijken, maar eerst Tuh Wair afkijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben seizoen 1 van the Sopranos aan het downloaden, ben benieuwd mi mangs.
Ok houtskool van helquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:29 schreef leeell het volgende:
[..]
sterf nu maar aan aids van je pa, tis leuk geweest
Mafia all the way in deze bitch. Gisteren en vandaag de mini-serie "Il capo dei capi" gekeken en man, wat is dat voor een bazen serie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:32 schreef leeell het volgende:
[..]
t moet je ding zijn, maar het is een fenomenale serie
Die moet ik ook nog gaan kijken. In de Breaking Bad topics waren ze er positief over.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die wil ik ook kijken, maar eerst Tuh Wair afkijken.
In heaven, all the interesting people are missing.quote:
Gedragen als een kafir vind ik nog acceptabel kritiek, iemand kafir noemen maakt jou een kafir, dearquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:36 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ja heel erg Islamitisch ja
Maar is te verwachten van iemand die zich gedraagt als een kafir
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |