Als je in Amerika zegt dat je wapens wil verbieden kun je sowieso het presidentsschap wel vaarwel zeggen. Je moet toch iets.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:23 schreef MilaNL het volgende:
Beetje het CDA argument. Mensen moeten gewoon aardiger zijn, en dan kan iedereen een wapen hebben.
Hoeft ook niet, maar Romney verdedigt zich door te zeggen dat ouders hun kinderen beter moeten opvoeden etc. Heel leuk allemaal, maar dat gebeurt dus gewoon niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je in Amerika zegt dat je wapens wil verbieden kun je sowieso het presidentsschap wel vaarwel zeggen. Je moet toch iets.
Je kan het wapenbezit daarom ook nooit meer terug dringen, denk ik. Het zit zo geworteld in hun cultuur als het hebben van geen wapen hier.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je in Amerika zegt dat je wapens wil verbieden kun je sowieso het presidentsschap wel vaarwel zeggen. Je moet toch iets.
+1quote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
8 dubbelquote:
Iedereen een gratis wapen beloven!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, wereld van verschil met het vorige debat. Obama VEEL sterker en overtuigender, en Obama staat af en toe echt te hakkelen
Joe can be proud.
Ik kan je vast vertellen dat FOX News het morgen maar linkse vragen vonden met een linkse host in een linkse staat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Godver wat is het toch irritant dat die Romney telkens zit te kwijlen om die oh zo geweldige vragen. Flikker op man, je wist gister al wat ze gingen vragen.
Technologie en Wetenschap. Daarmee loopt China ver achter vergeleken met VS, Europa, Rusland en Japan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:29 schreef MPC60 het volgende:
Hij wil China aan gaan pakken? Waarmee?
Geen handel drijven als ze zich niet aan de regeltjes houdenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:29 schreef MPC60 het volgende:
Hij wil China aan gaan pakken? Waarmee?
Ja, dat sowieso. Maar het gaat me niet om de vragen, maar puur om dat slijmerige, gemaakte enthousiasme over de vragen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:29 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik kan je vast vertellen dat FOX News het morgen maar linkse vragen vonden met een linkse host in een linkse staat.
Wat dacht je van bedrijfsvoering in China dan... Kijk naar hoe ze hun business bedrijven daar....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Technologie en Wetenschap. Daarmee loopt China ver achter vergeleken met VS, Europa, Rusland en Japan.
Of juist wel, want dan komen al die bedrijven naar Azie, dus is Azie blij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:33 schreef Shreyas het volgende:
Onder Romney gaat de VS niet veel vrienden maken, ben ik bang
En met deze wijze woorden van Moby ga ik slapen. Adieu.twitter:thelittleidiot twitterde op woensdag 17-10-2012 om 03:23:53Regardless of who wins: mitt romney is an asshole. reageer retweet
Werd net inderdaad al aangehaald op Fox dat de moderator wel erg pro Obama was.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 04:40 schreef Yi-Long het volgende:
Zo, ik ben benieuwd of Fox weer gaat huilen over de moderator en over de interrupties van Obama en al die andere onzin waarmee ze uiteindelijk toch weer Mitt als winnaar kunnen aanwijzen..,..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |