Altijd lachen inderdaad, hier net voor het werk is ook zo'n rotonde waar buiten twee richtingen nog niets op is aangesloten, dus je moet altijd driekwart rond (verder geen fietsers o.i.d.). Er zitten wel eens mensen achter je te duwen (terwijl je al 80 rijdt waar je eigenlijk maar (tijdelijk) 50 mag, maar is ingericht als 80 weg), vervolgens kom je bij de rotonde en ineens zie je ze bijna niet meer in de binnenspiegel. Inderdaad: hard rechtdoor kan iedereen, maar in de bochten zie je ze dan nergens meer...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:51 schreef Fiorano het volgende:
Argh mensen die met 70 km/h op de snelweg invoegen en je vervolgens met 140 km/h voorbij komen gereden. Echt mensen hard gaan rechuit is niet moeilijk, in bochten etc. dat is pas een uitdaging.
Inderdaad ja, kom dat hier ook vaak tegen: mensen die me op het rechte stuk voorbijstuiven, maar waar ik vervolgens weer voor moet afremmen bij de rotonde,omdat ik die altijd met 50 neem, en zij er maar 20-30 durven..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:25 schreef Fiorano het volgende:
Van de week zat er nog 1 of andere blond muts in der Mini in m'n kofferbak. Het is daar een ex 80 weg maar inmiddels gedegradeerd tot 50 weg. Meestal rij ik er iets van 60 ofzo. Gelijk af geremd tot 50 en lekker rustig aan gedaan, na dat ik de rotonde was overgestoken zat er 15 meter tussen ofzo...
Een mini is doorgaans de snelste in de bochten dus ik denk niet dat die dame haar best deed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:25 schreef Fiorano het volgende:
Van de week zat er nog 1 of andere blond muts in der Mini in m'n kofferbak. Het is daar een ex 80 weg maar inmiddels gedegradeerd tot 50 weg. Meestal rij ik er iets van 60 ofzo. Gelijk af geremd tot 50 en lekker rustig aan gedaan, na dat ik de rotonde was overgestoken zat er 15 meter tussen ofzo...
Mensen die afremmen om anderen aan de snelheid te doen houden. Hypocrietjes zijn dat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:25 schreef Fiorano het volgende:
Mensen die op een bumper hangen bij iemand die op een weg al harder rijd als toegestaan vind ik gewoon irritant. Dan rem ik ook af net als Fiorano.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mensen die afremmen om anderen aan de snelheid te doen houden. Hypocrietjes zijn dat.
Afgewezen bij de politie zeker?
Als je maar weet dat je schuldig bent als die ander er op klapt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Mensen die op een bumper hangen bij iemand die op een weg al harder rijd als toegestaan vind ik gewoon irritant. Dan rem ik ook af net als Fiorano.
Weet ik. Ik rem ook nooit. Laat gewoon het gas los tot ik op de gewenste snelheid ben beland.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je maar weet dat je schuldig bent als die ander er op klapt.
Je mag in Nederland niet voor eigen rechter spelen.
no offense, maar als diegene achter je op je klapt zat hij/zij duidelijk niet op te letten op het moment dat ik afrem om netjes 80/100 te gaan rijden. (overigens, ik rem dan ook gewoon op de motor af). en ik denk dat de verzekeraar mij gelijk geeft als ik zeg gewoon rustig gas los te hebben gelaten om weer 80 te rijden en dat die ander daardoor dus in mijn kofferbak is gereden. (Serieus, als je daar niet op tijd voor kunt remmen, zat je of veel te dichtbij of totaal niet op te letten. )quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je maar weet dat je schuldig bent als die ander er op klapt.
Je mag in Nederland niet voor eigen rechter spelen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:25 schreef Fiorano het volgende:
Super irritant zulke mensen, jaloers op mensen die wel een beetje risico durven te nemen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mensen die afremmen om anderen aan de snelheid te doen houden. Hypocrietjes zijn dat.
Je snapt toch wel dat ie afremt om duidelijk te maken aan die klever achter m dat ie ff moet opzouten? Heb ik ook wel eens gedaan; heeft met snelheid niets te maken. (wel eerst ff gekeken of er niemand achter de klever zat). Of nou ja, afremmen.... laten we zeggen dat je je remlichten ook kunt laten oplichten zonder af te remmen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch hoop ik?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:37 schreef dynamiet het volgende:
[..]
[..]
Super irritant zulke mensen, jaloers op mensen die wel een beetje risico durven te nemen.
hoop het ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:39 schreef Descendent het volgende:
[..]
Je maakt een grapje toch hoop ik?
Ja want recht uit te hard rijden is echt een super cooooool risico om te nemen. Nee dan moet je gewoon volgas over een rotonde raggen als er 10 cm sneeuw ligt dat is pas cooooool risico nemen manquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:37 schreef dynamiet het volgende:
[..]
[..]
Super irritant zulke mensen, jaloers op mensen die wel een beetje risico durven te nemen.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
no offense, maar als diegene achter je op je klapt zat hij/zij duidelijk niet op te letten op het moment dat ik afrem om netjes 80/100 te gaan rijden. (overigens, ik rem dan ook gewoon op de motor af). en ik denk dat de verzekeraar mij gelijk geeft als ik zeg gewoon rustig gas los te hebben gelaten om weer 80 te rijden en dat die ander daardoor dus in mijn kofferbak is gereden. (Serieus, als je daar niet op tijd voor kunt remmen, zat je of veel te dichtbij of totaal niet op te letten. )
http://zoeken.rechtspraak(...)6&vrije_tekst=AM2526quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:38 schreef Descendent het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ie afremt om duidelijk te maken aan die klever achter m dat ie ff moet opzouten? Heb ik ook wel eens gedaan; heeft met snelheid niets te maken. (wel eerst ff gekeken of er niemand achter de klever zat). Of nou ja, afremmen.... laten we zeggen dat je je remlichten ook kunt laten oplichten zonder af te remmen.
Godzijdank niet, zal ook nooit een poging wagen overigens.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je behoort niet bumper te kleven; daardoor creeer je gevaar; meer gevaar dan door af te remmen (want het gevaar wat daardoor ontstaat wordt ook grotendeels veroorzaakt door de aap die te dicht op andermans bumper zit)quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
http://zoeken.rechtspraak(...)6&vrije_tekst=AM2526
Veel succes met remmen verder. Vooral doen. Ongeacht of het irritant is of niet, je behoort gewoon niet op de rem te gaan staan of moedwillig af te remmen.
Yup. Nog irritanter en zelfs nog strafbaarder ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:46 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Godzijdank niet, zal ook nooit een poging wagen overigens.
Geen probleem als je wat harder wil rijden, doe ik zelf ook wel (zoals ik schrijf 60/70 waar je 50 mag) Als je dan met 80 aan komt jagen en gaat kijken wat er op m'n hoedenplank ligt dan laat ik me heerlijk afzakken naar 50. Puur om te jennen en te irriteren.
Ook niet als je te hard rijd, en je netjes aan de snelheidslimiet wil houden?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
http://zoeken.rechtspraak(...)6&vrije_tekst=AM2526
Veel succes met (af-)remmen verder. Vooral doen. Ongeacht of het irritant is of niet, je behoort gewoon niet op de rem te gaan staan of moedwillig af te remmen.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:48 schreef Descendent het volgende:
[..]
Je behoort niet bumper te kleven; daardoor creeer je gevaar; meer gevaar dan door af te remmen (want het gevaar wat daardoor ontstaat wordt ook grotendeels veroorzaakt door de aap die te dicht op andermans bumper zit)
Dat staat los van het feit dat je niet voor eigen rechter mag spelen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ook niet als je te hard rijd, en je netjes aan de snelheidslimiet wil houden?
sorry, maar dan ga ik toch echt gewoon van het gas af hoor.
Wat is er strafbaar aan het los laten van mijn gaspedaal ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Nog irritanter en zelfs nog strafbaarder ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |