Het spel zegt bij het opstarten dat je de Real Tone kabel direct in je gitaar moet pluggen, zonder tussenkomst van andere aparatuur.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Even een vraagje, kan het verder niet echt ergens vinden. Ik heb een Line 6 GX. Is deze ook te gebruiken met dit spel?
Als het goed is, heb je een mailtje ontvangen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:51 schreef Belabor het volgende:
Leuk! Blijkbaar is Ubisoft vergeten om een registratiecode bij te voegen bij mijn game, want ik kan nergens een vinden. Hele case bekeken en ook het boekje meerdere keren gecheckt. Nu kan ik mijn game dus niet registreren en installeren.![]()
Meer mensen die daar last van hebben? Heb besteld via All4Games.
Hier kun je contact opnemen met Ubisoft: http://ubisoft-en.custhel(...)key-for-rocksmith-pc
quote:Beste Klant,
Dankzij meldingen van een aantal van u is er een probleem met Rocksmith PC ontdekt.
Bij de Nederlandse versie blijkt in 90% van de gevallen geen registratie code aanwezig te zijn.
Dit is een fout die door Ubisoft is gemaakt.
Wij hebben hier direct actie op ondernomen en er is een probleemoplossing door Ubisoft online geplaatst.
Via onderstaande link kan het probleem worden opgelost, mocht u er toch niet uitkomen neem dan even contact met mij op!
http://ubisoft-en.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/17223
Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groeten,
Ja, die Steam-prijs is echt sick voor een niet-functionerend spelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als er nou eens een crack komt.
Voor de moraalridders, ik heb de kabel gekocht in de veronderstelling dat de losse cable + key niet veel duurder zou zijn dan in 1 koop, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Gewoon 50 euro op Steam.
Kan worden omgedraaid. Ga ik waarschijnlijk ook doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Wel jammer trouwens dat de manier waarop de snaren in het spel aangegeven worden het tegenovergestelde is van hoe ik dat gewend ben bij tablatuur (ie, de lage/dikke E snaar staat in het spel bovenaan aangegeven). Ik hoop dat je dat om kan draaien.
Kut All4games. Nogsteeds geen reactie.
Heb ik steam nodig om Rocksmith te kunnen spelen? Of kan ik deze key ook gebruiken voor DVD versie? Kan het op het moment niet testen...quote:Blablabla
Hierbij de sleutel om uw spel te registreren in Steam:
XXXXXXXXXXXXXXXX
blablabla
Je hebt de afgelopen jaren onder een steen geleefd?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:45 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Godver, je hebt steam nodig om Rocksmith te kunnen spelen. Over pauperprogramma's gesproken...
Het is een hoopje stinkende DRM. Logisch dat hij dat niet op zijn PC wil hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Je hebt de afgelopen jaren onder een steen geleefd?
Steam is het beste platform voor games wat mij (en een hoop anderen) betreft.
Geen fan van. Net als dat ik Origin moet installeren voor BF3quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Je hebt de afgelopen jaren onder een steen geleefd?
Steam is het beste platform voor games wat mij (en een hoop anderen) betreft.
Blijkbaar ook de makkelijkste om de "Ok, I learned" trophy te halen,quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:41 schreef Big_Boss het volgende:
Blur - Song 2 is het makkelijkste nummer om te masteren. En voor mij tot nu toe het enige nummer overigens.
Ik had ook een mailtje gestuurd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:46 schreef Hooidraad het volgende:
Wat een blunder zeg, met die registratiecode
Hoop dat ik morgen eens een mailtje terugkrijg.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik had ook een mailtje gestuurd.
Kreeg ook een code.
Had het spel niet eens gekocht, wel de kabel apart, dus voel me niet al te schuldig.
Nice onequote:Op zondag 21 oktober 2012 18:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik had ook een mailtje gestuurd.
Kreeg ook een code.
Had het spel niet eens gekocht, wel de kabel apart, dus voel me niet al te schuldig.
Dat probleem heb ik ook, en ook andere vastlopers. Erg vervelend...quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:53 schreef Captain_Zappa het volgende:
Wat me wel op valt dat af en toe als je Play Again doet het spel vast blijft zitten in het laadscherm, iemand anders ervaring mee ?
Die moet je vrij dicht bij de brug muten, en niet te hard, dan klinkt het wel goed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:45 schreef Captain_Zappa het volgende:
Waar ik ook veel moeite mee heb is die noten met een met een X erin, waar je handpalm op moet leggen. Of ik druk te hard of druk te zacht, hoe dan ook het klinkt elke keer weer ruk
Thanks, ga het vanavond is proberen !quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die moet je vrij dicht bij de brug muten, en niet te hard, dan klinkt het wel goed.
Wordt ook vrij duidelijk getoond ingame, bij techniques, daar kan je alle technieken oefenen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:02 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Thanks, ga het vanavond is proberen !
Ja had het filmpje gezien. Denk alleen dat ik mn hand te weinig in de buurt van de brug heb gehouden en meer op de snaren waardoor je het mute drukt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wordt ook vrij duidelijk getoond ingame, bij techniques, daar kan je alle technieken oefenen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:02 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Thanks, ga het vanavond is proberen !
He top ! Dat gaat helpen , thanks!quote:
mocht je nog tips willen vraag t maar, ken t spel inmiddels wel dromen (zelfde als dr gitaarquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:54 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
He top ! Dat gaat helpen , thanks!
Ik ga denk ik ook een 2e kabel bestellen wel zo leuk om het samen te doen !
Ik gebruik de "inverted"/tablatuur instelling. Dat ben ik gewend, dus dat gaat dan toch net een beetje makkelijker. Wat ik pas echt wennen vond waren het herkennen van de kleuren van de verschillende snaren. Het heeft een aantal uur geduurd voordat ik door had welke kleur welke snaar voorstelde.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:51 schreef robdriessen het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige met pijn in z'n vingertoppen
Rocksmith PS3 + elec. gitaar van pa. (Unne echte Stingray oet Heerlen!)
Nu ben ik van huis uit een toetsenman, dus snaren is heeeeel erg wennen. Doet iedereen het hier trouwens met de standaard kleur+fretnummer manier, of zijn er ook mensen die voor de tablatuur-setup hebben gekozen?
Is er een tab setting? Geweldig... Vind die blokjes en omgedraaide snaren best wennen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ik gebruik de "inverted"/tablatuur instelling. Dat ben ik gewend, dus dat gaat dan toch net een beetje makkelijker. Wat ik pas echt wennen vond waren het herkennen van de kleuren van de verschillende snaren. Het heeft een aantal uur geduurd voordat ik door had welke kleur welke snaar voorstelde.
Noten en akkoorden aflezen vind ik nog steeds lastig trouwens. Soms zie ik een akkoord langskomen dat ik niet ken, en dan heb ik nooit genoeg tijd om mijn vingers op de juiste plaatsen te zetten. Maar ook met snel achtereenvolgende noten ben ik vaak te traag.
Meer oefenen dus!
Snaren kan je ook omdraaien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Is er een tab setting? Geweldig... Vind die blokjes en omgedraaide snaren best wennen...
De blokjes blijven, maar je kunt wel de snaren onderaan je scherm omdraaien. Dus dan heb je de lage E snaar onder en de hoge E boven, net zoals in tablatuur.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:39 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Is er een tab setting? Geweldig... Vind die blokjes en omgedraaide snaren best wennen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door ChocolateJesus. op 22-10-2012 21:01:13 ]Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
Geen probleem, als Rocksmith eenmaal aan Steam gelinkt is kun je het volgens mij op 3 (of meer? Er is wel een limiet) verschillende computers installeren zonder DRM-problemen. Ik gebruik het zelf ook op een pc en op een laptop.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Edit: Hoe zit het trouwens met Steam op 2 computers, met 1 key van Rocksmith kan ik hem op 1 Steam-account activeren, maar kan ik dan wel met die ene account op mijn vaste computer en op mijn laptop Rocksmith spelen of krijg ik dan van die DRM-shit?
Oke, mooi, was even bang dat er weer van die irritante DRM op zou zitten, Ubisoft was eerst namelijk ook degene met die altijd-online-DRM... Maar goed nieuws in ieder geval.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef Belabor het volgende:
[..]
Geen probleem, als Rocksmith eenmaal aan Steam gelinkt is kun je het volgens mij op 3 (of meer? Er is wel een limiet) verschillende computers installeren zonder DRM-problemen. Ik gebruik het zelf ook op een pc en op een laptop.
Wait er is tegenwoordig een tab-variant ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:51 schreef robdriessen het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige met pijn in z'n vingertoppen
Rocksmith PS3 + elec. gitaar van pa. (Unne echte Stingray oet Heerlen!)
Nu ben ik van huis uit een toetsenman, dus snaren is heeeeel erg wennen. Doet iedereen het hier trouwens met de standaard kleur+fretnummer manier, of zijn er ook mensen die voor de tablatuur-setup hebben gekozen?
Dat zat er echt al vanaf het begin in, in de allereerste Amerikaanse versie van vorig jaar al.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wait er is tegenwoordig een tab-variant ?tering ik heb echt al te lang niet gespeeld, hoe activeer je dit ??
Precies, ik had veel liever wat liedjes gehad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:26 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Jullie ook een Tine Saver Pack gekregen ter waarde van 3 euro ofzo? Unlocked alle minigames, beter hadden ze liedjes tegoed kunnen geven want minigames unlock je toch wel een keer.
Hier 't zelfde gevoel!quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef Hooidraad het volgende:
Net mijn eerste 100 minuten in het spel gestoken, dit was het wachten wel waard
Ik weet alleen dat de Riff Repeater nieuw is en dat je daarmee hele nummers in stukjes kunt perfectioneren. Die heb ik ook al een aantal keer geprobeerd, maar het is mij vaak wat te frustrerend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:18 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoorde dat je sinds een paar updates geleden ook de moeilijkheid van nog ongespeelde nummers omhoog kon gooien, weet iemand waar dat kan ?
hmm die was er vroeger ook al, maar mss dat je nu eindelijk de difficulty kan instellen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:37 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat de Riff Repeater nieuw is en dat je daarmee hele nummers in stukjes kunt perfectioneren. Die heb ik ook al een aantal keer geprobeerd, maar het is mij vaak wat te frustrerend.
Haha, dat had ik bij de eerste keer Ducks. Gitaar was toch echt gestemd, maar de game dacht bij de helft van mijn 'schoten' dat ik er een fret naast zat. En nee, dat was niet zoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:00 schreef Jimbo het volgende:
net even zitten spelen, weet nu weer wat me irriteerde
met de oefenmodus om snel level te gainen heb je van die rifjes, dan speel je ze en herkent ie 1-2 noten niet waardoor je weer opnieuw moet beginnen, maar hierdoor ben je wel helemaal uit de 'flow' waardoor je nog meer mist
Slecht geïntoneerde gitaar misschien? Mijn probleem is dat ik dikke snaren gebruik op mijn gitaar, waardoor sommige bends op de lagere frets niet lukken. Dat gaat gewoon een stuk zwaarder met dikke snaren, waardoor ik heel veel bends dus net mis.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Haha, dat had ik bij de eerste keer Ducks. Gitaar was toch echt gestemd, maar de game dacht bij de helft van mijn 'schoten' dat ik er een fret naast zat. En nee, dat was niet zo
En hier komt de echte gitaarnoob bovendrijven: Wat is een slecht geintoneerde gitaar en hoe verbeter ik het?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:23 schreef Belabor het volgende:
[..]
Slecht geïntoneerde gitaar misschien? Mijn probleem is dat ik dikke snaren gebruik op mijn gitaar, waardoor sommige bends op de lagere frets niet lukken. Dat gaat gewoon een stuk zwaarder met dikke snaren, waardoor ik heel veel bends dus net mis.
Bij het stemmen op de 12e fret drukken en hier moet de hoofdtoon ook uitkomen ( dus EADGBA (een aap die geen bananen eet)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En hier komt de echte gitaarnoob bovendrijven: Wat is een slecht geintoneerde gitaar en hoe verbeter ik het?
Upvote, like, +1quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:02 schreef Jimbo het volgende:
http://www.gitaarreparatie.be/intonatie-instellen.html
hier een uitleg over hoe je het kan doen.
Ik ben al blij dat ik nu eens mensen kan helpen qua gitaarquote:
Hmm, vanavond maar eens checken dan..quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:26 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Jullie ook een Tine Saver Pack gekregen ter waarde van 3 euro ofzo? Unlocked alle minigames, beter hadden ze liedjes tegoed kunnen geven want minigames unlock je toch wel een keer.
Lol.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hmm, vanavond maar eens checken dan..
Ik wil GVD die Queen tracks downloaden! Take my money Ubisoft!!!
eBay. Zavvi bleek achteraf goedkoper.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:06 schreef R4m0n_46 het volgende:
Phaelanx_NL, waar had jij je kabel gekocht?
Queen lijkt mij héél erg leuk. Alleen kost zo'n pakket waar Queennummers inzitten 25 euro ofzo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hmm, vanavond maar eens checken dan..
Ik wil GVD die Queen tracks downloaden! Take my money Ubisoft!!!
Alle songpacks kosten 9,95 geloof ik..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:26 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Queen lijkt mij héél erg leuk. Alleen kost zo'n pakket waar Queennummers inzitten 25 euro ofzo?
whuuuuuuuuut serieus???quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Alle songpacks kosten 9,95 geloof ik..
Een pack he, meerdere nummers, 4 ofzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
whuuuuuuuuut serieus???
die dingen waren 3eur op de PS3
waren die op de ps3 ook zo duur? dacht echt maar een paar euro in t begin.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Een pack he, meerdere nummers, 4 ofzo.
Packs zijn altijd een 10tje geweest dacht ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waren die op de ps3 ook zo duur? dacht echt maar een paar euro in t begin.
zijn niet goed wijsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Packs zijn altijd een 10tje geweest dacht ik.
Maar check deze:
http://rocksmith.ubi.com/rocksmith/nl-NL/downloads/index.aspx
Fucking 30 euro voor een classic rock pack.. Is echt te veel...
Ik zou er ook bijna naar neigen..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zijn niet goed wijs
Gelukkig heb ik em op de pc, grote kans dat ze binnenkort gratis zijn dus
Ik heb precies t tegenovergestelde, op de ps3 moet ik aparte speakers aansluiten op de ps zodat ik geen audio lag heb,quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou er ook bijna naar neigen..
Ik heb trouwens op m'n pc wel wat last van audio lag.. Op m'n ps3 heb ik dat helemaal niet. Maar volgens mij kan je op de pc wel met audiolag settings kutten toch?
Hehe, weird.. Ik had het juist andersom verwacht.. Heb m'n PS3 digitaal aangesloten (optisch) en meestal heeft digitaal meer last van vertraging dan analoog.. Maar m'n PC is dan weer gewoon analoog (standaard mobo soundcard) aangesloten..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb precies t tegenovergestelde, op de ps3 moet ik aparte speakers aansluiten op de ps zodat ik geen audio lag heb,
op de pc heb ik nergens last van.
Bij settings kan je hem iig wel calibreren, dat zou t kunnen oplossen
Ja same here. Ben iig wel blij dat ie goed op zowel mn pc al laptop werkt, de pc gooi ik gewoon aan de TV thuis en met mn laptop kan ik als mn vriendin tv kijkt spelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Hehe, weird.. Ik had het juist andersom verwacht.. Heb m'n PS3 digitaal aangesloten (optisch) en meestal heeft digitaal meer last van vertraging dan analoog.. Maar m'n PC is dan weer gewoon analoog (standaard mobo soundcard) aangesloten..
Weird.. Anyhow, ik sta liever voor m'n TV dan voor m'n PC.
En inderdaad, intonatie klopt niet. Op de 12de fret zijn alle tonen een tikje hoger dan verwacht. Nu dus al die zes kleine schroefjes onder het zadel zo draaien dat het zadel dichter op de body komt te liggen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:02 schreef Jimbo het volgende:
http://www.gitaarreparatie.be/intonatie-instellen.html
hier een uitleg over hoe je het kan doen.
Als ze nou ook nog een mode maken dat je ipv die lijntjes gewoon tab langs ziet vliegenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:25 schreef robdriessen het volgende:
Snarendisplay gisteren omgegooid (standje tablatuur) en zonder problemen door kunnen spelen! Al die jaren muziektheorie hebben mijn hersens blijkbaar toch zo geprogrammeerd dat lage noten/tonen onderaan horen te staan.
Zou er eerst een doen, niet allemaal tergelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En inderdaad, intonatie klopt niet. Op de 12de fret zijn alle tonen een tikje hoger dan verwacht. Nu dus al die zes kleine schroefjes onder het zadel zo draaien dat het zadel dichter op de body komt te liggen?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:30 schreef Poit het volgende:
Had zelf al jaren niets meer met tabs gedaan. Moet zeggen dat ik me niet stoor aan de manier hoe het standaard wordt weergegeven..
Blijven de kleuren wel gelijk? Rood voor de lage E en paars voor de hoge E ?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:30 schreef Poit het volgende:
Had zelf al jaren niets meer met tabs gedaan. Moet zeggen dat ik me niet stoor aan de manier hoe het standaard wordt weergegeven..
Blijven de kleuren wel gelijk? Rood voor de lage E en paars voor de hoge E ?
Jamaar, jamaar, WELKE dan? (Of ik wacht gewoon tot zaterdag als pa op bezoek komtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zou er eerst een doen, niet allemaal tergelijk
zou van zwaar (staat t meeste spanning op) naar licht werken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, WELKE dan? (Of ik wacht gewoon tot zaterdag als pa op bezoek komt)
E A D G B E dusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou van zwaar (staat t meeste spanning op) naar licht werken.
Hmm, k, thnx.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier is is in tab mode (welk linkshandig)
Sommige nummers (ik dacht o.a. Muse) hebben een lagere E nodig. Als je blijft spelen kom je deze vanzelf tegen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:40 schreef robdriessen het volgende:
Wie kan me deze achievement uitleggen: Use the Tuner to tune to Drop-D
En wie heeft het al aangedurfd om emulated bass te spelen met een naar bas gestemde gitaar?
Dan zijn de tracks wel 2 euro per stukquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Packs zijn altijd een 10tje geweest dacht ik.
Maar check deze:
http://rocksmith.ubi.com/rocksmith/nl-NL/downloads/index.aspx
Fucking 30 euro voor een classic rock pack.. Is echt te veel...
Gewoon de tuner gebruiken en alles instellen zoals de tuner aangeeft. Isniemoeilijk!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:40 schreef robdriessen het volgende:
Check!quote:En wie heeft het al aangedurfd om emulated bass te spelen met een naar bas gestemde gitaar?
Dat is waarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan zijn de tracks wel 2 euro per stuk
Oh lol, je moet wel je gitaar nog stemmen ja?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gewoon de tuner gebruiken en alles instellen zoals de tuner aangeeft. Isniemoeilijk!
[..]
Check!
Ik was eerst vergeten om em op emulated bass te zetten, de snaar viel er bijna vanaf
Maar t was best makkelijk te doen!
Ja, net een octaaf lager denk ik. Irritante is alleen dat de snaren net wat dichter op elkaar staan, dus echt goed bassen lukt niet, zéker niet als je slap-bass gaat spelen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh lol, je moet wel je gitaar nog stemmen ja?
Wel lache
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja, net een octaaf lager denk ik. Irritante is alleen dat de snaren net wat dichter op elkaar staan, dus echt goed bassen lukt niet, zéker niet als je slap-bass gaat spelen!
Als je lvl 3bent krijg je een nummer in Dtune (DADGBA) , dan krijg je hem gelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:40 schreef robdriessen het volgende:
En wie heeft het al aangedurfd om emulated bass te spelen met een naar bas gestemde gitaar?
of speel die van velvet revolver, is ook drop Dquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je lvl 3bent krijg je een nummer in Dtune (DADGBA) , dan krijg je hem gelijk
wil je dr een kopen van me ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:03 schreef Poit het volgende:
[..]Toch vet om ook een basgitaar in huis te hebben
Normaal zou ik zeggen ja, maar heb net een huis gekocht.. Dat eerst maar eens rond zien te krijgenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wil je dr een kopen van me ?ik moet dr vcan af
ding is 2x gebruikt voor 5 min binnenshuis, zit een tas bij en alles. Niet beschadigd enzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen ja, maar heb net een huis gekocht.. Dat eerst maar eens rond zien te krijgen![]()
Tenzij je er voor een spotprijs vanaf wil natuurlijk
Ik zag alleen de 3 Bundles bovenaanstaan en die kosten 30 euro per bundle. Vandaar dat ik dacht dat die packs zo duur waren. Maar ik zie inderdaad dat losse nummers 3 euro waren en soomige packs 12 ofzo. (Steam op PC).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Alle songpacks kosten 9,95 geloof ik..
Als je nog een mooi plaatje voor me hebt wil ik het wel serieus overwegenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ding is 2x gebruikt voor 5 min binnenshuis, zit een tas bij en alles. Niet beschadigd enzo.
Het is een pre-lawsuit richwood bas, dus het is gewoon een vrijwel exacte fender jazzbass kopie maar dan met een ander logotje. denk dat 100eur wel voldoet. heb dr 325 voor betaald geloof ik, maar ding staat toch al jaren stof te happen
ik zal eens kijken op mn pc als ik thuis ben, hij is iig sunburst (of darksunburst, dat weet ik niet meer)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je nog een mooi plaatje voor me hebt wil ik het wel serieus overwegen
- Van de bas dan
Ziet er nice uit!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal eens kijken op mn pc als ik thuis ben, hij is iig sunburst (of darksunburst, dat weet ik niet meer)
ohja hijs ook afgesteld en alles
edit:
[ afbeelding ]
zo een, voor eigen fotos ga ik dus even kijken
Ubisoft kennende versleutelen ze alles wat los en vast zit toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:31 schreef Jimbo het volgende:
Ik vraag me af of op de PC versie de DLC versleuteld staat... (zowel bij de cracked als originele versie)
zo niet kan je t gewoon van pc naar pc kopieren.
Sterker nog, als je die structuur weet kan je zelf je songs gaan maken en tabben (zoals in GH3 een hoop gebeurde)
Dacht altijd dat ubi zo makkelijk was.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ziet er nice uit!
[..]
Ubisoft kennende versleutelen ze alles wat los en vast zit toch?
Ubisoft heeft pas onlangs z'n always online DRM geschrapt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dacht altijd dat ubi zo makkelijk was.
Hoop gewoon dat je op een moment je eigen tab kan maken, is ook leuk om op deze manier nummers die je zelf geschreven hebt te spelen enzo.
Zal wel icm PS/Xbox-cam zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:33 schreef Jimbo het volgende:
Hoe krijgt iedereen die shots dat ze zelf in beeld staan, is er een standaard functie dat je jezelf ziet als je een eyetoy hebt oid ?
- Ja , speel al zn 4jaar ervoor maar ik oefen / oefende bijna nooit dus verder dan blink 182 en sum 41 kwam ik nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:08 schreef robdriessen het volgende:
Vraagjes aan degenen die deze game vorig jaar al hadden:
- Was je al een gitarist toen je de game kocht?
- Is je gitaarspel erdoor verbeterd?
- Kun je ondertussen sommige nummers zelf (mee)spelen zonder er de game voor nodig te hebben?
Ik begrijp dat de game geen vervanging is voor echte gitaarlessen, maar ben toch benieuwd naar de antwoorden.
Geen haastquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:50 schreef Jimbo het volgende:
Heb vandaag geen fotos kunnen maken, heb de hele avond lopen rondrijden tussen de schoonfamilie en het ziekennhuis. Zal morgen even kijken, nu eerst maar even slapen
Absoluut! Ik heb vroeger best wel wat tabjes gespeeld en dergelijke maar ik merk dat ik nu veel meer zin heb om de gitaar op te pakken.. Het lijkt alsof je veel sneller resultaat hebt. Heerlijk!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:56 schreef Godtje het volgende:
Ik ben door rocksmith weer meer normaal gaan oefenen![]()
Dus het heeft wel zin.
Waat internet zoals Marty en Justin goed helpen met chords helpt rocksmith heel erg met snelheid, sliden en andere techniekjes. En het wat meer repeteren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Absoluut! Ik heb vroeger best wel wat tabjes gespeeld en dergelijke maar ik merk dat ik nu veel meer zin heb om de gitaar op te pakken.. Het lijkt alsof je veel sneller resultaat hebt. Heerlijk!
justinquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waat internet zoals Marty en Justin goed helpen met chords helpt rocksmith heel erg met snelheid, sliden en andere techniekjes. En het wat meer repeteren.
Samen goud
Ja, echt een held! Heb zelfs een vrijwillige donatie gedaan. Misschien zelfs een keer als dank een keer een pakket kopen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
justinDoor die gast ken ik nu nogsteeds basket case!
Die hebben youtube filmpjes om akkoorden te leren? Pass the dutchie pleasequote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waat internet zoals Marty en Justin goed helpen met chords helpt rocksmith heel erg met snelheid, sliden en andere techniekjes. En het wat meer repeteren.
Samen goud
Thnx!!quote:
eensch!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:10 schreef Hooidraad het volgende:
Sinds maandag niet meer kunnen spelen, hoop dat ik er morgen eindelijk eens aan toekom.
Andersom toch? PC lag en console niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik las over de console versies verhalen over lag, althans bij de US release. Is dit verholpen, of heeft alleen de pc hier het minst last van?
Same,quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Andersom toch? PC lag en console niet?
Geen lag op PS3 in elk geval
Mijn PS3 zit alleen met HDMI in mijn tv en gaat primaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:04 schreef Jimbo het volgende:
Als je de ps3 op de tv direct doet (dus HDMI en het geluid niet splits) heb je wel degerlijk lag. Dit was met de USA versie echt een paar seconden zelfs (tering wat heb ik me doodgeergerd hier aan)
Als je de ps3 versie hebt kan je aan je ps3 de tulp kabel hangen en op die manier het geluid splitsen van het beeld. dan doe je de rode en witte plug ergens anders in gooien (een extern audio apparaat) en de lag is weg.
Op de pc heb ik nergens last van , zelf mn laptop (jaarje oud, kan net diablo 3 draaien) heeft 0.0 video of audio lag.
Mijn PS3 gaat via HDMI en optisch kabel naar m'n receiver en dan door naar de tv, ook geen last van lag..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn PS3 zit alleen met HDMI in mijn tv en gaat prima
hmm misschien dat het dan gefixt is , zou heel fijn zijn iig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn PS3 zit alleen met HDMI in mijn tv en gaat prima
Doe dan maar motley crue ipv GnRquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:17 schreef Godtje het volgende:
Ik wil the black keys! Meer meer meer!
En GnR maar die verkopen vast niet meer na de ruzie met Guitar Hero
GnRquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:17 schreef Godtje het volgende:
Ik wil the black keys! Meer meer meer!
En GnR maar die verkopen vast niet meer na de ruzie met Guitar Hero
Ja om 360 gebruikers te helpen. Die zijn wat trager van begrip.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oke, ik dacht toch echt dat je met de PC het minste lag had.
Heb zelf enkel nog een 360 en die is via HDMI aangesloten op mijn tv. Zal ik dan veel lag hebben?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja om 360 gebruikers te helpen. Die zijn wat trager van begrip.
Works as designed!
quote:
Jonguh!! Jij bent toch van de glorious pc gaming master race?!?quote:
Niet voor games als deze, die gaan gewoon in den Xbox!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh!! Jij bent toch van de glorious pc gaming master race?!?
[ afbeelding ]
Ik heb een vergelijkbaar iets, misschien nog wel 1 sterretje meerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:24 schreef robdriessen het volgende:
PS3: Gamerscore level 10, 0 platinum trophies en trots er op!
Tssssk eerst maar eens iets op platinum halen vrind!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:10 schreef robdriessen het volgende:
Jaaaaa, nu kunnen we allemaal vriendjes van elkaar worden(nohomo)
Ja GVD, kan ik weer terug aan AC2, daar zit ik op 92%quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tssssk eerst maar eens iets op platinum halen vrind!
Zo, ik heb even wat fotos gevonden trouwens :quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:49 schreef Poit het volgende:
Zojuist master mode unlocked voor Black Keys - Next girls!!
* Poit has a happy
Foto's gevonden? Gewoon op straat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zo, ik heb even wat fotos gevonden trouwens :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Damn, wat mis ik mn ouderlijk huis <3)
Ziet er sweet uit man!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zo, ik heb even wat fotos gevonden trouwens :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Damn, wat mis ik mn ouderlijk huis <3)
ik hoor t wel, heeft geen haast.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ziet er sweet uit man!
Ik moet me alleen nog even inhouden.. Heb net een huis gekocht en ben op dit moment druk bezig met regelen van hypotheek. Als dat allemaal rond is heb ik wat beter zicht op m'n cashflow.. Maar dat duurt nog tot einde van het jaar waarschijnlijk.. Als je hem dan nog hebt dan heb ik waarschijnlijk nog wel interesse
Ik heb deze maar dan in het groen:quote:
Cool! Maar mocht je ondertussen een andere koper hebben dan moet je hem gewoon verkopen hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoor t wel, heeft geen haast.
Ding hangt nog mooi aan mn kast bij mn ouders
Nicequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:51 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
en die staat ook trots in mn huis
zie hierbovenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:16 schreef Belabor het volgende:
Ik wil ook een bas gaan kopen om eerst wat mee te spelen met Rocksmith. Ik vind mezelf ook veel meer een ritmegitarist dan een lead speler. Bas spreekt me dus wel aan, en met Rocksmith heb ik eerst geen basversterker nodig.
Ik ga morgen in de lokale muziekwinkel wat goedkope bassen proberen, maar als er nog iemand is die zijn bas voor niet al te veel geld kwijt wil, dan houd ik me aanbevolen.
Ik ga morgen eerst even langs de muziekwinkel om wat modellen uit te proberen. Als ik niks kan vinden, neem ik contact met je op!quote:
Nope, heb mijn gitaar gekocht omdat ik Queen-fan ben, de rest van m'n gear kocht ik er ook maar bij..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mooie gitaren hebben de mensen hier, spelen zeker al langer?
ik hoor t welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:59 schreef R4m0n_46 het volgende:
Heb Rocksmith ook maar besteld.
Had alleen de kabel nodig, maar kon nu een deal vinden van game + kabel voor ¤44,88 (PC versie) dus dat maar gedaan
De kabel zelf kost ook al snel ¤30,-...
Edit: Heb overigens wel interesse in de bas hiero, denk er nog ff over na
oh, ik ga em even legenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
Jimbo, je inbox is vol.
Probeerde je net een dm te sturen
Bij welke liedjes ben je nu?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef NutKees het volgende:
Vanavond ga ik level 9 halen!
(hoop ik, begint verdraaid lastig te worden)
Ik hang nog op 6.. Helaas sinds vrijdag niet meer kunnen spelen.. Maar ik merk dat het wel behoorlijk moeilijk wordt ja.. House of the rising sun met al die akkoorden en zulks.. Ben echt nog te traag daarvoor..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef NutKees het volgende:
Vanavond ga ik level 9 halen!
(hoop ik, begint verdraaid lastig te worden)
Weet ik niet zeker. Ik ben gisteren na het halen van een lange setlist (6 nummers?) vrijwel direct gestopt. Sweet Home Alabama zit er in ieder geval in, met nog 2 anderen.quote:
Ik ken het eerste stuk omdat ik dat kort geleden met gitaarles nog heb moeten oefenen. Maar daarna wordt het inderdaad wel erg lastig. Momenteel ben ik nog level 5, voornamelijk ook omdat ik de laatste dagen meer met mijn nieuwe bas heb zitten spelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:04 schreef NutKees het volgende:
Daar gaat m'n level 9, Sweet Home Alabama schopt mijn kont... hard!
Ik ben er eindelijk doorheen en level 9 geworden. Wat trouwens minder was is dat ik een Mastered Encore kreeg en geen flauw idee meer had wat ik moest spelenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:44 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ik ken het eerste stuk omdat ik dat kort geleden met gitaarles nog heb moeten oefenen. Maar daarna wordt het inderdaad wel erg lastig. Momenteel ben ik nog level 5, voornamelijk ook omdat ik de laatste dagen meer met mijn nieuwe bas heb zitten spelen.
Jaquote:
Die solo daarin is vet, kon hem ooit, eens kijken of ik hem binnenkort (als ik de kabel heb) weer snel op pakquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die DLC is wel vet, Queen Bohemian Rhapsody zit er ook bij.
Hmm, dan moet ik die vanavond maar eens aan gaan schaffen!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die DLC is wel vet, Queen Bohemian Rhapsody zit er ook bij.
*kuch Piratequote:Op donderdag 1 november 2012 15:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik die vanavond maar eens aan gaan schaffen!
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:39 schreef Godtje het volgende:
Vandaag voor het eerst weer eens tijd om te spelen denk ik! Veel te weinig tijd
Op de PS3 ervaar ik geen lag, op de PC wel maar daar heb je volgens mij de optie om het een en ander aan te passen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:38 schreef maniack28 het volgende:
Even een dingetje he.. het lijkt me wel grappig, maar ga je niet wennen aan die inputlag/soundlag? Ik weet niet hoeveel ms het is, maar op mijn guitarport pc opnamestuff heb ik slechts 6 ms lag.
Klopt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Op de PS3 ervaar ik geen lag, op de PC wel maar daar heb je volgens mij de optie om het een en ander aan te passen.
Goedkoop? Nee. Of je moet op een tweedehandsje wachten. Die Real Tone Cable is exclusief en niet te vergelijken met iets wat je in een gitaarwinkel kan halen. Of je moet met een soldeerbout aan de slag willen... Ik vrees dus dat je toch moet kijken naar iets als dit: http://www.amazon.co.uk/U(...)id=1351856750&sr=8-1quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop een losse kabel kan kopen?
Op de PS3 is t ook aan te passenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Op de PS3 ervaar ik geen lag, op de PC wel maar daar heb je volgens mij de optie om het een en ander aan te passen.
Alleen videolag toch? Geen audiolag?quote:
Volgens mij alleen audiolagquote:
Use the in-game Display Lag Correction to help your note highway come down faster or slower. The default is set to 50ms is most cases!quote:
Voor mij is het ook alweer een week geleden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:39 schreef Godtje het volgende:
Vandaag voor het eerst weer eens tijd om te spelen denk ik! Veel te weinig tijd
Okquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Use the in-game Display Lag Correction to help your note highway come down faster or slower. The default is set to 50ms is most cases!
Ik ervaar helemaal niet zoveel problemen met de PS3 versie.quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef NutKees het volgende:
Iemand anders ook zoveel problemen met de PS3 versie? Het is eigenlijk om te huilen:
-veel vastlopers (echt heel veel, nog meer dan Fallout New Vegas. Kan je nagaan,,,)
-lange laadtijden (40% spelen, 60% laden en menu's, gok ik)
-Interne store zo goed als leeg (staan maar een paar nummers in)
-Ps3 store verschikkelijk onoverzichtelijk (Classic Pack met veel moeite te vinden)
-Nauwelijks reacties en/of support op Ubisoft forum
-Edit: Serieuze framerate problemen tijdens 'optreden'
Fuk dit, ik ga de PC versie + DLC binnen halen via de achterdeur.
Hmmm... snap ik niet. Europese versie? Ik ga eens alle data (niet save data) wissen en eens kijken wat er gebeurt. Maar de PC versie gaat in ieder geval als een tierelier. Kwa laden echt een HEEEEEL erg groot verschil.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ervaar helemaal niet zoveel problemen met de PS3 versie.
- Vastlopers heb ik enkel sporadisch wanneer ik een nummer opnieuw wil doen. (dit heb ik op de PC ook al een keer meegemaakt, op xbox schijnt het ook te gebeuren)
- Laadtijden zijn aardig lang, maar dat zijn ze op m'n pc ook. Het is niet gemaakt om even snel een nummertje te doen.
- Store is inderdaad leeg maar ik had ergens gelezen dat dit deze maand bijgevuld moet worden.
- Heb niet in PS3 store gekeken maar volgens mij kon je de classic pack gewoon via de game downloaden.
- Ik heb echt nog geen enkele framedrop gehad in de game. En heb er best wat uurtjes in zitten al..
Ik blijf het, ondanks dat hij soms blijft hangen, een hele toffe game vinden.
Weet niet wat het maximum is maar in master mode kun je over de 200.000 punten halen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef Kptelmo het volgende:
Gisteren eindelijk mijn codes voor Rocksmith en de timesaver DLC gekregen, nadat ik tweemaal gemeld had dat ik de code voor het spel al gekregen had van Wehkamp...heerlijk als support-medewerkers niet lezen. Nu heb ik de game twee keer.
Wat is eigenlijk de maximale score voor een nummer? Ik heb In Bloom van Nirvana met 71000 punten gehaald, maar het klonk nou niet echt denderend. (Ben trouwens totale noob met de gitaar en trots op mijn rank 2)
pc versie is koning. helemaal met alle dlc en nu het codeproject waar "we" inmiddels erin geslaagd zijn custom tabs / songs / dlc toe te voegenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef NutKees het volgende:
[..]
Hmmm... snap ik niet. Europese versie? Ik ga eens alle data (niet save data) wissen en eens kijken wat er gebeurt. Maar de PC versie gaat in ieder geval als een tierelier. Kwa laden echt een HEEEEEL erg groot verschil.
Serieus? Dan moet ik straks maar eens even gaan googlen. Maar voorlopig ben ik nog wel even zoet met Hangar 18quote:Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pc versie is koning. helemaal met alle dlc en nu het codeproject waar "we" inmiddels erin geslaagd zijn custom tabs / songs / dlc toe te voegen
Binnenkort een .gp5 naar rocksmith tab proggie en je hebt 10000000en nummers + kloppende tab.
Het moeilijkste word dan nog eventueel de texten / moeilijkheidsgraden erin te stoppen/
Noobie-Rank-2-fistbump. *bump*quote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef Kptelmo het volgende:
Gisteren eindelijk mijn codes voor Rocksmith en de timesaver DLC gekregen, nadat ik tweemaal gemeld had dat ik de code voor het spel al gekregen had van Wehkamp...heerlijk als support-medewerkers niet lezen. Nu heb ik de game twee keer.
Wat is eigenlijk de maximale score voor een nummer? Ik heb In Bloom van Nirvana met 71000 punten gehaald, maar het klonk nou niet echt denderend. (Ben trouwens totale noob met de gitaar en trots op mijn rank 2)
jup, t vorderd ook echt hard.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:00 schreef NutKees het volgende:
[..]
Serieus? Dan moet ik straks maar eens even gaan googlen. Maar voorlopig ben ik nog wel even zoet met Hangar 18
Ik heb EU versie inderdaad. Zou toch geen verschil uit mogen maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef NutKees het volgende:
[..]
Hmmm... snap ik niet. Europese versie? Ik ga eens alle data (niet save data) wissen en eens kijken wat er gebeurt. Maar de PC versie gaat in ieder geval als een tierelier. Kwa laden echt een HEEEEEL erg groot verschil.
*bump*quote:Op donderdag 8 november 2012 09:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Noobie-Rank-2-fistbump. *bump*
Als ik jou was zou ik gewoon de dichtstbijzijnde muziekwinkel in lopen en wat gitaren proberen. Dan kun je zelf beslissen wat je tof vind en hoeveel je uit wilt geven.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:23 schreef Darkzell het volgende:
Ben een totale beginner op gitaar gebied, maar zie in rocksmith wel de ideale manier om het eens te leren. Is het nou echt te leren via dit spel? En nog tips voor een evt goedkope gitaar voor beginners
Ideaal om te SOGgen dusquote:Op donderdag 8 november 2012 22:09 schreef R4m0n_46 het volgende:
Vandaag min of meer begonnen met Rocksmith, niveau 4 nu
Aardig verslavend moet ik wel zeggen (en dat in m'n tentamenweek)
Ik doe gewoon het standaard missie gedeelte, maar kies er af en toe voor om nummers vaker te oefenen voordat ik een event speel. Daarnaast soms een los nummer spelen of wat spelletjes. Af en toe speel ik samen met een vriend en dan kiezen we gewoon losse nummers.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:44 schreef VTB het volgende:
.........
Gezien ik beginnend gitaarspeler ben. Is het de bedoeling om eerst de hele tour af te lopen en dan los nummers te oefenen. Of is het beter los nummers (wellicht in volgorde van de tour) te oefenen. Dat wordt nergens aangegeven?
Ik zie nu niet het nut van de tour als je de nummers alleen in amateur niveau mee kunt tokkelen.
Dit ja, als je een nummer niet genoeg onder de knie hebt haal je de event score niet. Dan moet je wel. En omdat je skill level toch omhoog gaat zal je merken dat er bij een tweede playthrough soms meerdere noten bijkomen.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:59 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Ik doe gewoon het standaard missie gedeelte, maar kies er af en toe voor om nummers vaker te oefenen voordat ik een event speel. Daarnaast soms een los nummer spelen of wat spelletjes. Af en toe speel ik samen met een vriend en dan kiezen we gewoon losse nummers.
Ik kies er wel bewust voor om de qualify-score niet te verlagen als ik een nummer nog niet goed genoeg speel. Dat lijkt me namelijk niet wenselijk.
Ben rank 2, absolute noob op de gitaar (voor de beeldvorming).
Ow, werkt het zo. Ik heb alleen de eerste 2 events gedaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Dit ja, als je een nummer niet genoeg onder de knie hebt haal je de event score niet. Dan moet je wel. En omdat je skill level toch omhoog gaat zal je merken dat er bij een tweede playthrough soms meerdere noten bijkomen.
Echt oefenen zorgt natuurlijk voor de beste progressie maar het blijft wel een game natuurlijk. Als je een nummer 100 keer moet spelen voordat je verder kan is de lol er snel van af. En je merkt al snel genoeg dat er genoeg vooruitgang is. Sommige nummers kom je vaker tegen en juist dan merk je een flink verschil.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:50 schreef VTB het volgende:
[..]
Ow, werkt het zo. Ik heb alleen de eerste 2 events gedaan.
Omdat het dus de eerste keer is haal je deze events ondanks dat je amper iets aan slaat.
Ik zag daarom niet echt het nut van de hele tour.
Met los het eerste nummer (rolling stones) te oefenen kreeg ik meer voldoening en had ik het idee dat ik ook aan het oefenen was.
Vooral als je eindelijk een stuk onder de knie hebt en dan je gitaar op de versterker aan sluit om het nogmaals na te spelen
Ja, er kunnen custom songs gemaakt worden nu. Je kan zelfs zonder de Rocksmith cable spelen, in plaats daarvan gebruik je gewoon een jack cable.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hier al iemand die van zijn 360-versie al wil toevallig? Vandaag voor het eerst gespeeld: deze moet ik hebben!
Is er trouwens al progressie in die PC-hack?
Geen MediaMarkt, Saturn, FreeRecordShop oid in de buurt?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:10 schreef Sabumnim het volgende:
Yo,
Rocksmith ziet er best stoer uit en wil het eigenlijk gaan kopen, maar merk de laatste tijd dat een 'offline' winkel vinden verdomd lastig begint te worden.
Iemand enig idee waar ik dit op kan halen (regio Haaglanden) dichtsbijzijnde wat ik heb gevonden is Raalte, maar om nou 5 uur te gaan reizen voor het spel vind ik wat overdreven (denk ik).
Thanks alvast.
Lol!quote:
Koop een basgitaar, veel leuker!quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:59 schreef Big_Boss het volgende:
Net even gestart met emulated bass. Even een event met twee makkelijke nummers: Where Is My Mind en All The Small Things (DLC). Meteen dubbele encore, dus een van de 6 bonusnummers vrijgespeeld! Het is toch makkelijker om zo ook wat bonusnummers vrij te spelen, ben als gitarist van level 7 niet goed genoeg om daar een dubbele encore te halen
Nope, ben nog steeds om de dag bezig. Merk nu ook echt dat het beter wordt, B.B. King kon ik vrijwel foutloos meespelenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Na al het enthousiasme is het gitaar spelen bij iedereen toch weer op een laag pitje gekomen?
Jup, maar komt ook door drukte met studie (afstuderen), tijdje geleden besloten m'n avonden anders te besteden (niet op de bank hangen en tv kijken/laptoppen/gamen) en ik ben er niet zo goed inquote:Op woensdag 12 december 2012 21:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Na al het enthousiasme is het gitaar spelen bij iedereen toch weer op een laag pitje gekomen?
Nope, nog steeds geregeld bezig. Ik heb wel bij rank 4 (en drie-kwart) het punt bereikt waar de vooruitgang trager loopt. Ik merk dat meer nummers akkoorden verwachten. Toch maar eens wat meer die minigames en challenges gaan doen.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |