Geen MediaMarkt, Saturn, FreeRecordShop oid in de buurt?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:10 schreef Sabumnim het volgende:
Yo,
Rocksmith ziet er best stoer uit en wil het eigenlijk gaan kopen, maar merk de laatste tijd dat een 'offline' winkel vinden verdomd lastig begint te worden.
Iemand enig idee waar ik dit op kan halen (regio Haaglanden) dichtsbijzijnde wat ik heb gevonden is Raalte, maar om nou 5 uur te gaan reizen voor het spel vind ik wat overdreven (denk ik).
Thanks alvast.
Lol!quote:
Koop een basgitaar, veel leuker!quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:59 schreef Big_Boss het volgende:
Net even gestart met emulated bass. Even een event met twee makkelijke nummers: Where Is My Mind en All The Small Things (DLC). Meteen dubbele encore, dus een van de 6 bonusnummers vrijgespeeld! Het is toch makkelijker om zo ook wat bonusnummers vrij te spelen, ben als gitarist van level 7 niet goed genoeg om daar een dubbele encore te halen
Nope, ben nog steeds om de dag bezig. Merk nu ook echt dat het beter wordt, B.B. King kon ik vrijwel foutloos meespelenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Na al het enthousiasme is het gitaar spelen bij iedereen toch weer op een laag pitje gekomen?
Jup, maar komt ook door drukte met studie (afstuderen), tijdje geleden besloten m'n avonden anders te besteden (niet op de bank hangen en tv kijken/laptoppen/gamen) en ik ben er niet zo goed inquote:Op woensdag 12 december 2012 21:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Na al het enthousiasme is het gitaar spelen bij iedereen toch weer op een laag pitje gekomen?
Nope, nog steeds geregeld bezig. Ik heb wel bij rank 4 (en drie-kwart) het punt bereikt waar de vooruitgang trager loopt. Ik merk dat meer nummers akkoorden verwachten. Toch maar eens wat meer die minigames en challenges gaan doen.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |