Je hebt zeker geen aantekeningen in word gemaakt op een laptop die ik zou mogen gebruiken ^^?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:58 schreef N0rah het volgende:
[..]
Vooral het eerste hoorcollege was vrij pittig en de inhoud cruciaal. André noemde het dan ook het "moeilijkste gedeelte van privaatrecht".
quote:
Stuur het volgende meeltje naar je docent:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:00 schreef Speedy_T het volgende:
Fijn is dat. Het enige gegeven oefeningsmateriaal van Belastingrecht I zit vol met verouderde en dus zo goed als onbruikbare opgaven
gegarandeerd dat je sowieso wel mailtje terug krijgt.quote:Eh whatdup G,
Ik ging oefententamentje make jeweet, skere tijde man; allemaal oude shiiiit zeg!
Heb je nog recenter materiaal tot je beschikking waarmee ik wellicht beter uit de voeten kan?
Laater bro,
Speedy_T JE MAN TOG
Leuk bedacht maar ze hebben het er zelf bij gezegd dat ze oud zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Stuur het volgende meeltje naar je docent:
[..]
gegarandeerd dat je sowieso wel mailtje terug krijgt.
Jawel hoor. Maak bij ieder hoorcollege aantekeningen, mag je zeker gebruiken. DM/PM je mailadres maar, dan stuur ik 't wel naar je toe.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen aantekeningen in word gemaakt op een laptop die ik zou mogen gebruiken ^^?
Ik heb de stof al een beetje opgezocht in de boeken, hopelijk wijkt wat hij heeft verteld niet heel erg veel af inhoudelijk. Heb gelukkig ook nog wat lieve werkgroepleden die het morgen gaan proberen om het een beetje uit te leggen.
Het is de illuminatie!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:34 schreef Ties02 het volgende:
illegale aantekeningen trade en de overheid doet niks
Terechte klacht. Ook geen slides, helemaal nopquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:00 schreef Speedy_T het volgende:
Fijn is dat. Het enige gegeven oefeningsmateriaal van Belastingrecht I zit vol met verouderde en dus zo goed als onbruikbare opgaven
Docent van dat vak zou het denk ik nog waarderen ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Stuur het volgende meeltje naar je docent:
[..]
gegarandeerd dat je sowieso wel mailtje terug krijgt.
Ik betaal al genoeg belastingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:34 schreef Ties02 het volgende:
illegale aantekeningen trade en de overheid doet niks
Hoeveel dan?quote:
Dat is een vraag waar ik zelf het antwoord niet op heb.quote:
Want ik hoor vaak mensen zeggen: 'en verdulle we betalen al genoeg belasting!' *insert gebalde vuist*quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is een vraag waar ik zelf het antwoord niet op heb.
Klopt, je gaat de klappen pas krijgen wanneer je voltijd aan het werk gaat en je daarmee dus (met een goede baan) het gewicht draagt van deze welvaartsstaat. Blijft alsnog heerlijk om over belastingen te bashen natuurlijk, zeker als je zelf geen voorstander bent van de doorgeschoten welvaartsstaat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Want ik hoor vaak mensen zeggen: 'en verdulle we betalen al genoeg belasting!' *insert gebalde vuist*
En vaak zijn dat studenten die geen kut belasting betalenhaha geweldig!
Betaal nu al verdomme 44% grrrquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, je gaat de klappen pas krijgen wanneer je voltijd aan het werk gaat en je daarmee dus (met een goede baan) het gewicht draagt van deze welvaartsstaat. Blijft alsnog heerlijk om over belastingen te bashen natuurlijk, zeker als je zelf geen voorstander bent van de doorgeschoten welvaartsstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |