Ja maar expert Leo zei hetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:12 schreef anoukane het volgende:
was echt geen penalty hans..
niemand zit te wachten op je mening
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:12 schreef Momo... het volgende:
waar blijft het interview met die fuhrer ?
De minister van propaganda wil eerst nog even de teksten doornemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:12 schreef Momo... het volgende:
waar blijft het interview met die fuhrer ?
Sorry Janquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu ga jij godverdomme niet over Hans zijn zus beginnen!
toch wel 40-45 meterquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:11 schreef PizzaGeit het volgende:
55 meter, kom op Hans, dat was rand strafschopgebied
Ik snap de relevantie niet? Ik had het louter over orginaliteitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Slechter dan jouw grappen kan iig niet.
een cho pinquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:16 schreef Type-R het volgende:
Wat voor pin is dat wat De Boer draagt?
Oke man stomme mongool.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik snap de relevantie niet? Ik had het louter over orginaliteit
Originele grap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ga hersencellen kweken man, misschien haal je de honderd ooit nog
Wat is een baartje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:18 schreef GGMM het volgende:
Door dat baartje zou je bijna vergeten dat dit dezelfde man is die afgelopen weekend van het veld liep "GODVERDOMME NIET TE GELOVEN MAN", omdat iemand een foutje maakte achterin, bij FC Cuijck.
JVC Cuijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:18 schreef GGMM het volgende:
Door dat baartje zou je bijna vergeten dat dit dezelfde man is die afgelopen weekend van het veld liep "GODVERDOMME NIET TE GELOVEN MAN", omdat iemand een foutje maakte achterin, bij FC Cuijck.
Welk fragment heb je een linkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:18 schreef GGMM het volgende:
niks mis meequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef GGMM het volgende:
Tja, vind je het gek als je op zo'n balkon gaat staan schreeuwen.
Dacht ik net ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef GGMM het volgende:
Tja, vind je het gek als je op zo'n balkon gaat staan schreeuwen.
Klopt, die moet voor z'n trainersdiploma gaan en een Eredivisie-club gaan trainen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef Shreyas het volgende:
Hans Kraaij jr. moet dit werk niet meer doen
Prima, zolang hij maar niet bij Ajax komt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die moet voor z'n trainersdiploma gaan en een Eredivisie-club gaan trainen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Idd, zelfs de campingzender-adepten moeten dit tenenkrommend vinden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef Shreyas het volgende:
Hans Kraaij jr. moet dit werk niet meer doen
Deal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Prima, zolang hij maar niet bij Ajax komt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:24 schreef Shreyas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:24 schreef Shreyas het volgende:
teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:25 schreef Shreyas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
graag op anoniem
Wat maakt het uit wat die oostblokkers roepenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan niet op koekel vinden wie Louis nu als eerste Hitler heeft genoemd
Gijp/Derksen. Destijds met at balkon-gebeuren. Dat is het enige wat ik me kan bedenken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Enige die recht op spreken hebben zijn de Nederlanders & Duitsers omdat die fuhrerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
jan joost zei toch dat het een krant was uit Roemenië? die dat had gezegdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gijp/Derksen. Destijds met at balkon-gebeuren. Dat is het enige wat ik me kan bedenken.
Ja, maar Louis zei toch zonet in het interview dat die journalist dat ergens had opgepikt. En toen zei hij dat Hans het moest koekelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Enige die recht op spreken hebben zijn de Nederlanders & Duitsers omdat die fuhrer
[..]
jan joost zei toch dat het een krant was uit Roemenië? die dat had gezegd
Ik had ook al het gevoel dat hij Derksen bedoelde.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gijp/Derksen. Destijds met at balkon-gebeuren. Dat is het enige wat ik me kan bedenken.
Ohja , ja je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar Louis zei toch zonet in het interview dat die journalist dat ergens had opgepikt. En toen zei hij dat Hans het moest koekelen.
Ja, maar die hadden het volgens Van Gaal, weer uit Nederland.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jan joost zei toch dat het een krant was uit Roemenië? die dat had gezegd
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:40 schreef Shreyas het volgende:
Op z'n duits héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Toen hij bij Bayern zat waren er al Duitsers die You Tube filmpjes met hem als Hitler maakten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jan Everse is er mee begonnen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Duitsers mogen dat, hetzelfde als neger onderling elkaar als nigga aanspreken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen hij bij Bayern zat waren er al Duitsers die You Tube filmpjes met hem als Hitler maakten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |