Hoe ga jij een huis kopen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:43 schreef sinepedraap het volgende:
Geld lenen is voor paupers en untermenschen
Niet met je creditcard?quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb ook weleens geleend op http://betaaldag.nl Ging altijd erg simpel, alleen sindskort zijn er wat dingen veranderd en is het erg kut.
http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BW7949quote:2.3. Betaaldag.nl heeft vervolgens bij akte aangegeven dat de Wck niet van toepassing is en dat zij van [gedaagde partij] een deel van zijn toekomstig inkomen heeft gekocht tegen een bepaald bedrag. Het verschil tussen de aan- en verkoopprijs is geen rente en is daarmee ook niet vergelijkbaar.
Dat is toch wel heel anders dan een luizige 150 euro lenen voor een luxe product dat volgend jaar geen reet meer waard is.quote:
Er zijn sowieso al minder mensen die tv's kopen dan een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:04 schreef SpecialK het volgende:
Mensen die anno 2012 nog geld lenen voor een tv. Daar is echt iets mis mee.
Dit heb je zeker in de winkel / zaak zelf geregeld toch?quote:Op maandag 5 november 2012 05:50 schreef raptorix het volgende:
Ik heb wel eens een wasmachine droger gekocht die je renteloos jaar later mocht afbetalen, ik had op dat moment wat minder geld, maar heb het gewoon op tijd betaald.
Ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:26 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Dit heb je zeker in de winkel / zaak zelf geregeld toch?
Ik heb een auto gekocht met geleend geld, rentevrij. Ruimschoots eruit gehaald. Tijdens de looptijd heb ik m'n studieschuld afbetaaldquote:Op maandag 5 november 2012 05:50 schreef raptorix het volgende:
Ik heb wel eens een wasmachine droger gekocht die je renteloos jaar later mocht afbetalen, ik had op dat moment wat minder geld, maar heb het gewoon op tijd betaald.
Ja, wel eens 450 euro geleend.quote:Op maandag 17 december 2012 21:00 schreef Martin1234 het volgende:
Iemand ervaring met deze lening website voorschotje.nl
Dat kan alleen niet de eerste geloof ik toch?quote:Op maandag 17 december 2012 21:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja, wel eens 450 euro geleend.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja, wel eens 450 euro geleend.
Over Cashbob ben ik niet zo tevreden.quote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef Martin1234 het volgende:
Welke lening aanbieder vinden jullie dan de duidelijkste of makkelijkste om bij te lenen?
-weg-
Waren jullie na afloop er tevreden over?
Ja en ze zijn schijnbaar nog steeds gewoon on-line.quote:Op maandag 17 december 2012 22:01 schreef GekkePoes het volgende:
http://nos.nl/artikel/344(...)otjenl-illegaal.html
je schijnt wel je geld te krijgen. maar dat als je het geld meteen wilt hebben het 25 extra kost, mag niet.quote:Op maandag 17 december 2012 22:18 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Ja en ze zijn schijnbaar nog steeds gewoon on-line.
Ik neem aan dat je ook nog gebruik kunt maken van hun diensten.
Oke er zit dus 25 euro achter.quote:Op maandag 17 december 2012 22:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
je schijnt wel je geld te krijgen. maar dat als je het geld meteen wilt hebben het 25 extra kost, mag niet.
Nee. alleen als je het geld binnen 24 uur wilt hebben. elk ander geval krijg je 150 en geeft je een machtiging dat ze het zelfde bedrag je bank af mogen halen na de periodequote:Op maandag 17 december 2012 22:37 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Oke er zit dus 25 euro achter.
Administratiekosten of zo? Toch wel rente?
Maar het is verders best wel betrouwbaar?quote:Op maandag 17 december 2012 22:39 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Nee. alleen als je het geld binnen 24 uur wilt hebben. elk ander geval krijg je 150 en geeft je een machtiging dat ze het zelfde bedrag je bank af mogen halen na de periode
Ik durf daar niets op te zeggen. Als je volgens de voorwaarden die 150 krijgt en na een paar dagen weer terugstort, zou er geen extra kosten aan zitten. Maar waarschijnlijk verdienen ze door de spoedstortingen, en de betaalde helpdesk lijn.quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Maar het is verders best wel betrouwbaar?
Oke bedankt voor je informatie.quote:Op maandag 17 december 2012 23:18 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik durf daar niets op te zeggen. Als je volgens de voorwaarden die 150 krijgt en na een paar dagen weer terugstort, zou er geen extra kosten aan zitten. Maar waarschijnlijk verdienen ze door de spoedstortingen, en de betaalde helpdesk lijn.
Wat is je criterium van betrouwbaar?quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Maar het is verders best wel betrouwbaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |