quote:
Nou zijn die hooligans heel sociaal bezig: Ze vallen niemand lastig, ze verpesten het voetbal niet, vernielen niks. En toch worden ze gepakt.quote:Voetbalsupporters van PSV en Roda JC hebben voor een afgesproken gevecht op zaterdagavond 14 april in Roermond heel precieze afspraken gemaakt. Supporters van PSV kwamen in zwart gekleed, supporters van Roda JC in wit en beide partijen bestonden uit maximaal 25 personen. Wapens werden niet gebruikt en individuen werden niet met meer personen belaagd. De locatie moest een plek zijn waar niemand last heeft van het georganiseerde gevecht en beide partijen filmden de vechtpartij.
Niemand die het merktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:32 schreef kawa4 het volgende:
Ergens zeg ik laat doen, laat doen.
Maar het is en blijft openlijk geweld.
Wijsneusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel anders was het nu geen nieuws.
Dus zijn ze nog te dom om te poepen....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wijsneus
Als dit niet via internet was gegaan,
Eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus zijn ze nog te dom om te poepen....
Bier zuipen, dope gebruiken en wijven neuken.quote:
quote:VVV - Helmond Sport
In de avond voorafgaand aan de wedstrijd heeft een confrontatie plaatsgevonden in Blerick tussen circa twintig VVV-supporters en circa twintig Helmond Sport-supporters. Deze confrontatie is van te voren afgesproken. Men spreekt af om met gelijke aantallen te vechten, geen wapens mee te nemen en van mensen af te blijven als ze op de grond komen te liggen. Toen de politie ter plaatse kwam, waren er geen supporters meer te zien. Er hingen ook geen camera’s in de buurt voor eventuele beelden. Na de vechtpartij zijn beide supportersgroepen met elkaar een biertje gaan drinken in een kroeg, zo is later vernomen.
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef YazooW het volgende:
Misschien wat voor SBS6, "Hooligans slaan elkaars hoofd in op vrijdagavond!" Het programma waar heel Nederland het over heeft!!!111!!!11!11!
Ach, alsof het daarom gaat. Het grote punt is dat de gemeente waar het plaats vindt gemiste inkomsten heeft voor het niet verstrekken van een vergunning voor een "vechtsportgala".quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:32 schreef kawa4 het volgende:
Geef nou maar toe dat je te pussy bent om zelf mee te doen knaapjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:24 schreef HardMetal het volgende:
De zorgtoeslag is al hoog genoeg zonder idioten die zich vrijwillig het ziekenhuis laten slaan.
Volgende keer moeten ze dus gewoon bij één van die idioten in de achtertuin afspreken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:32 schreef kawa4 het volgende:
True, een kussengevecht lijkt mij dan ook meer dan afdoende.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:24 schreef HardMetal het volgende:
De zorgtoeslag is al hoog genoeg zonder idioten die zich vrijwillig het ziekenhuis laten slaan.
Alsof dit is hoe het in het oostblok standaard werkt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:39 schreef Buitendam het volgende:
Wordt tijd dat de manier van confrontatie uit het Oostblok (geen wapens, gelijke aantallen, ambulance aan de zijlijn) wordt overgenomen in Nederland. Wordt de eigen binnenstad niet meer gesloopt.
Kom, kom Re. Alsof je enig idee hebt over wie je praatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:20 schreef Re het volgende:
paupers zoeken paupers... mja... zolang ze niet gebruik maken van het zorgsysteem moeten ze elkaar maar lekker kapotrammen, echt IQ verhogend zal het ook niet werken
ja randdebielen die hun testosteronlevels omgekeerd evenredig proberen te toetsen aan hun IQ, denk ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:24 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Kom, kom Re. Alsof je enig idee hebt over wie je praat
Oh die zitten er ook tussen inderdaad. Uiteraard. Maar dombo's heb je overal hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:30 schreef Re het volgende:
[..]
ja randdebielen die hun testosteronlevels omgekeerd evenredig proberen te toetsen aan hun IQ, denk ik
Niet hetzelfde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:37 schreef Re het volgende:
ga lekker naar een sportschool dan of zo...
Daarom moet je ze ook voordat ze gaan vechten slag en steekwapens geven in overvloed. En waarom stoppen als ze op de grond liggen, juist dan kun je elkaar toch veel makkelijker op het hoofd raken? Groot hek eromheen en gaan met die banaan. Degene die als laatste overblijft geven we een miljoen, wat motivatie. ik wil wel alvast de tv rechten opeisen voor dit idee. Want hoewel iedereen er schande van zal spreken, is het een gegarandeerd kijkcijferkanon. Noemen we het last man standing.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:20 schreef Re het volgende:
paupers zoeken paupers... mja... zolang ze niet gebruik maken van het zorgsysteem moeten ze elkaar maar lekker kapotrammen, echt IQ verhogend zal het ook niet werken
ik vind dat er ook niets mis is met mensen minderwaardig vinden, of althans niet eens de mens zelf maar zijn acties... gradaties heb je overal, gelukkigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:40 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Niet hetzelfde.
Neurodiversiteit Re. Lees er eens wat over. En bedenk je eens dat jouw leven net zo nutteloos is als dat van hen, of dat van mij of dat van Danny of dat van Yvonne.
Probeer het allemaal eens echt van een afstandje te bekijken. Niet alleen vanuit je eigen keurslijf.
Acties mag je veroordelen. En dat je niet kunt toestaan dat de openbare ruimte wordt aangewend voor stammen-oorlogen lijkt me weinig meer dan begrijpelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:50 schreef Re het volgende:
[..]
ik vind dat er ook niets mis is met mensen minderwaardig vinden, of althans niet eens de mens zelf maar zijn acties... gradaties heb je overal, gelukkig
mensen die hun status willen toetsen aan hoe goed ze kunnen vechten omdat ze niet dezelfde voetbalploeg supporteren vind ik idd weinig bijzonder en ik heb ook niet het gevoel dat ik geen flauw benul zou moeten hebben over wie of wat... ik zie een bepaalde actie die ik zelf als IQ-loos bestempel... hoe tof die persoon dan ook kan zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:52 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Acties mag je veroordelen. En dat je niet kunt toestaan dat de openbare ruimte wordt aangewend voor stammen-oorlogen lijkt me weinig meer dan begrijpelijk.
Wat mij alleen steekt is de arrogante toon die wordt aangeslagen door mensen die zelf doorgaans ook niet bijzonder zijn, maar denken aan hun braafheid een halve heldenstatus te kunnen ontlenen die hen toestaat anderen verbaal af te branden. Ook al hebben ze feitelijk nog niet het flauwste benul over wie of wat ze spreken. Daar heb ik moeite mee.
Er zijn natuurlijk wel verschillen tussen mensen in hun kickdrempel en angstdrempel. Waar menig fokker het hart al in de keel heeft zitten als hij op straat een paar pubers moet passeren, zijn er ook mensen die zich pas in hun element voelen als ze zich in een levens- of gezondheidsbedreigende situatie bevinden. Het verschil met basejumpers of de makers van Jackass lijkt me maar heel marginaal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:13 schreef Re het volgende:
[..]
mensen die hun status willen toetsen aan hoe goed ze kunnen vechten omdat ze niet dezelfde voetbalploeg supporteren vind ik idd weinig bijzonder en ik heb ook niet het gevoel dat ik geen flauw benul zou moeten hebben over wie of wat... ik zie een bepaalde actie die ik zelf als IQ-loos bestempel... hoe tof die persoon dan ook kan zijn
Halve heldenstatus? Ik maak het andere mensen in de maatschappij niet moeilijker qua kosten en veiligheid en dat maakt mij inderdaad een fijner persoon binnen onze huidige maatschappij. Dat klinkt al anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:52 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Acties mag je veroordelen. En dat je niet kunt toestaan dat de openbare ruimte wordt aangewend voor stammen-oorlogen lijkt me weinig meer dan begrijpelijk.
Wat mij alleen steekt is de arrogante toon die wordt aangeslagen door mensen die zelf doorgaans ook niet bijzonder zijn, maar denken aan hun braafheid een halve heldenstatus te kunnen ontlenen die hen toestaat anderen verbaal af te branden. Ook al hebben ze feitelijk nog niet het flauwste benul over wie of wat ze spreken. Daar heb ik moeite mee.
Precies. Ik zie persoonlijk het probleem niet. Omdat ze het daar doen, is het daarna tot de volgende afspraak stil. In Oost-Europa is dit heel normaal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:07 schreef Hathor het volgende:
Is dit nieuws? Dit gebeurt in Rusland, Polen, en Oekraine aan de lopende band, en het bewijs daarvan is op Youtube terug te vinden, in tegenstelling tot die Eindhovense en Limburgse pussies. Alleen maar geblaat maar geen actie, kom eerst maar eens met bloederig bewijs.
Nou, hier heb je een medaillequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Halve heldenstatus? Ik maak het andere mensen in de maatschappij niet moeilijker qua kosten en veiligheid en dat maakt mij inderdaad een fijner persoon binnen onze huidige maatschappij. Dat klinkt al anders.
Natuurlijk moet je wel benul hebben over wie of wat je praat voor je een serieus te nemen uitspraak kan doen. Nu ontstijg je het niveau van Inkrit niet echt. Hoe begrijpelijk je sentiment ook is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:13 schreef Re het volgende:
[..]
mensen die hun status willen toetsen aan hoe goed ze kunnen vechten omdat ze niet dezelfde voetbalploeg supporteren vind ik idd weinig bijzonder en ik heb ook niet het gevoel dat ik geen flauw benul zou moeten hebben over wie of wat... ik zie een bepaalde actie die ik zelf als IQ-loos bestempel... hoe tof die persoon dan ook kan zijn
Mijn god, je denkt toch niet echt dat de gemiddelde mens voor de lol een vechtpartij gaat houden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:29 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je te pussy bent om zelf mee te doen knaapjeSiert je meer dan je beroepen op je zogenaamde intellugenzie.
Harde kern van Rodaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:10 schreef Metalfreak het volgende:
Ow god, volgens mij heb ik een keer met een aantal van hen tegelijk in de trein gezeten, zij beweerden ook van de harde kern van Roda te zijn en waren sterke verhalen aan het vertellen over vechtafspraken dagen voor voetbalwedstrijden en dat ze allemaal al een keer hadden vastgezeten. Kansloze types die er echt uitzien alsof ze nog te dom zijn om te poepen...
Ik heb tijdens die treinreis geen één zinnig woord uit ook maar één van die horen komen. Als ze een IQ hebben van 60 houdt het al gauw op denk ik.
Voor iemand die claimt enorm intelligent te zijn is het nogal tragisch dat je niet weet wat intelligentie feitelijk inhoudtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:47 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Mijn god, je denkt toch niet echt dat de gemiddelde mens voor de lol een vechtpartij gaat houden?
Als je 1 stap verder denken al intelligent vindt, dan weet ik echt niet hoe ik mijn intellegentie aan jou zou moeten uitleggen als ik daar al zin in zou hebben.
Sorry, ik claim nergens dat ik erg intelligent ben, alleen dat ik het verband tussen een vechtpartij en de ziektekosten vrij simpel vind om te leggen. Als jij mij dan afschildert alsof ik mijn intelligentie hier kom tentoonstellen, dan lijkt mij dat zoiets meer over jouw intelligentie zegt dan over mijn intelligentie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:49 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Voor iemand die claimt enorm intelligent te zijn is het nogal tragisch dat je niet weet wat intelligentie feitelijk inhoudt
Je hoeft niet per se iets te doen om iets goeds voor elkaar te krijgen waar de maatschappij wat mee opschiet, maar bepaalde dingen juist niet doen kan een groot verschil maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:19 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Nou, hier heb je een medailleMet halve heldenstatus bedoel ik dat veel mensen die zo laatdunkend spreken over bepaalde anderen (niet per se de lui uit de OP), zelf ook nooit ene vinger hebben uitgestoken voor een betere wereld. Dan moet je ook gewoon je plek weten en niet vooraan staan om over anderen te te beginnen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Sorry, ik claim nergens dat ik erg intelligent ben, alleen dat ik het verband tussen een vechtpartij en de ziektekosten vrij simpel vind om te leggen. Als jij mij dan afschildert alsof ik mijn intelligentie hier kom tentoonstellen, dan lijkt mij dat zoiets meer over jouw intelligentie zegt dan over mijn intelligentie.
Sure?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:47 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Mijn god, je denkt toch niet echt dat de gemiddelde mens voor de lol een vechtpartij gaat houden?
Als je 1 stap verder denken al intelligent vindt, dan weet ik echt niet hoe ik mijn intellegentie aan jou zou moeten uitleggen als ik daar al zin in zou hebben.
Geef je deels gelijk, deels niet. Maar begrijpen doe ik je wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se iets te doen om iets goeds voor elkaar te krijgen waar de maatschappij wat mee opschiet, maar bepaalde dingen juist niet doen kan een groot verschil maken.
Door er zelf niet aan mee te doen kan ik oordelend spreken over mensen die hun gewelddadige gevoelens niet kunnen beheersen. Of dat nu een hooligan of een verkrachter is. Beide verwerpelijke mensen waar ik me mezelf boven plaats.
Ben ik benieuwd welk gedeelte je me geen gelijk geeft?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:04 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Geef je deels gelijk, deels niet. Maar begrijpen doe ik je wel.
Nou ja, wat je zegt met betrekking tot het iets juist wel of niet doen. Je hebt gelijk dat er uiteindelijk sprake is van maatschappelijk ongewenst gedrag en in sommige gevallen serieus schadelijk gedrag. En ik kan moeilijk zeggen dat daar niets van gezegd mag worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd welk gedeelte je me geen gelijk geeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |