abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118080310
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:19 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Nou, hier heb je een medaille :D Met halve heldenstatus bedoel ik dat veel mensen die zo laatdunkend spreken over bepaalde anderen (niet per se de lui uit de OP), zelf ook nooit ene vinger hebben uitgestoken voor een betere wereld. Dan moet je ook gewoon je plek weten en niet vooraan staan om over anderen te te beginnen.
Je hoeft niet per se iets te doen om iets goeds voor elkaar te krijgen waar de maatschappij wat mee opschiet, maar bepaalde dingen juist niet doen kan een groot verschil maken.

Door er zelf niet aan mee te doen kan ik oordelend spreken over mensen die hun gewelddadige gevoelens niet kunnen beheersen. Of dat nu een hooligan of een verkrachter is. Beide verwerpelijke mensen waar ik me mezelf boven plaats.
Dit, dus.
pi_118080526
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Sorry, ik claim nergens dat ik erg intelligent ben, alleen dat ik het verband tussen een vechtpartij en de ziektekosten vrij simpel vind om te leggen. Als jij mij dan afschildert alsof ik mijn intelligentie hier kom tentoonstellen, dan lijkt mij dat zoiets meer over jouw intelligentie zegt dan over mijn intelligentie.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:47 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Mijn god, je denkt toch niet echt dat de gemiddelde mens voor de lol een vechtpartij gaat houden?

Als je 1 stap verder denken al intelligent vindt, dan weet ik echt niet hoe ik mijn intellegentie aan jou zou moeten uitleggen als ik daar al zin in zou hebben.
Sure?

quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je hoeft niet per se iets te doen om iets goeds voor elkaar te krijgen waar de maatschappij wat mee opschiet, maar bepaalde dingen juist niet doen kan een groot verschil maken.

Door er zelf niet aan mee te doen kan ik oordelend spreken over mensen die hun gewelddadige gevoelens niet kunnen beheersen. Of dat nu een hooligan of een verkrachter is. Beide verwerpelijke mensen waar ik me mezelf boven plaats.
Geef je deels gelijk, deels niet. Maar begrijpen doe ik je wel.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_118080734
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:04 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Geef je deels gelijk, deels niet. Maar begrijpen doe ik je wel.
Ben ik benieuwd welk gedeelte je me geen gelijk geeft?
Dit, dus.
pi_118081546
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:09 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ben ik benieuwd welk gedeelte je me geen gelijk geeft?
Nou ja, wat je zegt met betrekking tot het iets juist wel of niet doen. Je hebt gelijk dat er uiteindelijk sprake is van maatschappelijk ongewenst gedrag en in sommige gevallen serieus schadelijk gedrag. En ik kan moeilijk zeggen dat daar niets van gezegd mag worden.

Anderzijds vind ik dat je schikken naar de maatschappelijke norm niet inherent goed is, en je daarmee dus ook niet inherent boven die lui staat.

Maar vanuit de gangbare optiek is het geen buitengewone mening. En dat zal het ook nooit zijn.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')