abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118055093

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118055125
Zg zie mijn laatste post en al sana :6
pi_118055200
Ik heb trek in die smaakloze Turkse thee in combinatie met die veel te zoete baklava
pi_118055263
Wie kan hier dromen interpreteren? (ja ik neem het met een korreltje zout)
pi_118055327
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:03 schreef pureheart1 het volgende:
Ik heb trek in die smaakloze Turkse thee in combinatie met die veel te zoete baklava
Aaaah.. Ik snak naar zoetigheid!!!!!!!!!!!!!! Maar moet afvallen! Heb geen enkel stuk chocola of whatever in huis..
pi_118055339
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:04 schreef pureheart1 het volgende:
Wie kan hier dromen interpreteren? (ja ik neem het met een korreltje zout)
Ik
pi_118055361
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:03 schreef pureheart1 het volgende:
Smaakloze? Pardon!?
pi_118055389
Barst maar los. We kijken wel wat we er van kunnen maken.
pi_118055501
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:05 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Aaaah.. Ik snak naar zoetigheid!!!!!!!!!!!!!! Maar moet afvallen! Heb geen enkel stuk chocola of whatever in huis..
Ik ook!! LOL
Moet ook afvallen. ;( Maar wat ik van jou op die foto zag (als je tenminste nog even zwaar bent als toen) was je best slank.

Ik ga straks voor het slapen een half uur springtouwen en probeer dat dan ieder avond te doen. Ik moet mijn figuur weer terugkrijgen!
pi_118055552
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:05 schreef xminator het volgende:

[..]

Smaakloze? Pardon!?
_O-

Ja wat nou bij alle turken bij wie ik het dronk smaakte het naar niks. hihi
pi_118055604
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:09 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

_O-

Ja wat nou bij alle turken bij wie ik het dronk smaakte het naar niks. hihi
Komt waarschijnlijk doordat ze jou zwak inschatten, alleen kinderen krijgen smaakloze/lichte thee! :{w
pi_118055628
Vorige reactie was gewoon provoceren. Ik meen het natuurlijk niet. :* Het is wel stukken minder zoet dan Marokkaanse thee bv.
pi_118055708
Ik meen het ook niet slecht, maar zo is et meestal wel :@
pi_118055762
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:08 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Ik ook!! LOL
Moet ook afvallen. ;( Maar wat ik van jou op die foto zag (als je tenminste nog even zwaar bent als toen) was je best slank.

Ik ga straks voor het slapen een half uur springtouwen en probeer dat dan ieder avond te doen. Ik moet mijn figuur weer terugkrijgen!
Ben geen vetzak, maar voel me nu niet lekker zo :) Moet dus wel even wat af.. Wil snel stoppen met roken en weer beginnen met die hard sporten :)

quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:10 schreef xminator het volgende:

[..]

Komt waarschijnlijk doordat ze jou zwak inschatten, alleen kinderen krijgen smaakloze/lichte thee! :{w
-Hard...- :')
pi_118055776
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik
Ik droom best vaak dat ik verdrink. :')

Wat wil dat zeggen?
pi_118055840
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ben geen vetzak, maar voel me nu niet lekker zo :) Moet dus wel even wat af.. Wil snel stoppen met roken en weer beginnen met die hard sporten :)

[..]

-Hard...- :')
Ja dat heb ik dus ook.

Wat voor sport? Hardlopen?
pi_118055877
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:11 schreef xminator het volgende:
Ik meen het ook niet slecht, maar zo is et meestal wel :@
Yeah you got me }:|
pi_118055883
Een meisje zit schuin iets voor mij, twijfel of het mijn huisgenoot is :'). Ze kijkt wel awkward steeds, heb er maar 1x gezien vandaar _O-
pi_118055941
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:15 schreef xminator het volgende:
Een meisje zit schuin iets voor mij, twijfel of het mijn huisgenoot is :'). Ze kijkt wel awkward steeds, heb er maar 1x gezien vandaar _O-
Hmmm.. ook in een studentenhuis?

T kan een verlegen meisje zijn die zich altijd verbergt voor haar huisgenoten en nu ze jou ineens ziet schrikt ze en gedraagt ze zich dus vreemd. Waarom weet ik dit toch zo goed te beschrijven? :')
pi_118055961
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Wat wil dat zeggen?
Je moet je leven beteren en je verre houden van zondes, zuster. :P Nee, geen idee, maar dromen moet je niet al te veel waarde aan hechten. Hoewel stress in je dagelijkse leven zich natuurlijk ook kan uiten in je dromen. Maar ik weet hier te weinig van om iets zinnigs te kunnen zeggen.
pi_118056010
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:16 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Hmmm.. ook in een studentenhuis?

T kan een verlegen meisje zijn die zich altijd verbergt voor haar huisgenoten en nu ze jou ineens ziet schrikt ze en gedraagt ze zich dus vreemd. Waarom weet ik dit toch zo goed te beschrijven? :')
En als zij dat wel is ik ben haar naam vergeten :@ _O-

Eerder een studentenflat, we hebben zelfs een eigen bar/cafe :D
pi_118056028
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Wat wil dat zeggen?
Dat je bang bent dat Nederland overstroomt.
pi_118056054
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook.

Wat voor sport? Hardlopen?
Liefst wel.. :) Hou niet v samensporten.

Het water waarin jij verdrinkt, is dat zeg maar schoon of troebel water?
pi_118056066
1 - 1
pi_118056096
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je moet je leven beteren en je verre houden van zondes, zuster. :P Nee, geen idee, maar dromen moet je niet al te veel waarde aan hechten. Hoewel stress in je dagelijkse leven zich natuurlijk ook kan uiten in je dromen. Maar ik weet hier te weinig van om iets zinnigs te kunnen zeggen.
Dromen zeggen veel. :*
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_118056151
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je moet je leven beteren en je verre houden van zondes, zuster. :P Nee, geen idee, maar dromen moet je niet al te veel waarde aan hechten. Hoewel stress in je dagelijkse leven zich natuurlijk ook kan uiten in je dromen. Maar ik weet hier te weinig van om iets zinnigs te kunne zeggen.
Oke. :')

Ik heb altijd standaard een veiligheidshamertje in mijn tas voor het geval ik ooit bij iemand in de auto zit en terecht kom in een meertje ofzo. Maar gisteren had ik dat ding uit mijn tas gehaald omdat ik het extra gewicht even zat was. In mijn droom kwam ik er in de auto achter dat ik em niet bij me had en raakte in paniek, kon de raam ineens met mijn blote handen open trekken (raam was half open) :') en zwom zo naar boven. :D Toen werd ik wakker.
pi_118056188
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:18 schreef xminator het volgende:

[..]

En als zij dat wel is ik ben haar naam vergeten :@ _O-

Eerder een studentenflat, we hebben zelfs een eigen bar/cafe :D
Ik ben dat meisje. :)
pi_118056209
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
1 - 1
Zijn er nog mensen die kijken naar dit elftal? Ik volg ze al jaren niet meer! Allemaal individualisten tegenwoordig, terwijl ze slecht zijn. In het verleden behaalde resultaten kwamen mede dankzij teamspel en motivatie.
pi_118056257
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Liefst wel.. :) Hou niet v samensporten.

Het water waarin jij verdrinkt, is dat zeg maar schoon of troebel water?
Dat deed ik vroeger ook heel vaak.

Maar nu sport ik liever thuis.

Verschillend. Meestal zeewater (vies water) maar soms ook gewoon een meer of rivier (schoon).
pi_118056289
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:21 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Ik ben dat meisje. :)
Ach ja, wat doe je dan? Hele dag in je kamer zitten, nooit sameneten, nooit uitgaan of iets leuks doen? Als jij er blij van wordt moet je gewoon zo doorgaan.
pi_118056495
quote:

[..]

Oke. :')

Ik heb altijd standaard een veiligheidshamertje in mijn tas voor het geval ik ooit bij iemand in de auto zit en terecht kom in een meertje ofzo. Maar gisteren had ik dat ding uit mijn tas gehaald omdat ik het extra gewicht even zat was. In mijn droom kwam ik er in de auto achter dat ik em niet bij me had en raakte in paniek, kon de raam ineens met mijn blote handen open trekken (raam was half open) :') en zwom zo naar boven. :D Toen werd ik wakker.
Haha, dit klinkt niet echt gezond. :D Een veiligheidshamertje in je tas? Serieus? :{

Ik denk dat je je dromen niet te letterlijk op moet vatten. Je bent tenslotte profeet Yusuf (a.s.) niet die in de toekomst koken kijken, bij de gratie van God. Ik denk dat je het meer symbolisch moet opvatten voor stress en zorgen die je in je dagelijkse leven hebt.
pi_118056512
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:23 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Dat deed ik vroeger ook heel vaak.

Maar nu sport ik liever thuis.

Verschillend. Meestal zeewater (vies water) maar soms ook gewoon een meer of rivier (schoon).
schoon water is goed. Ik heb een boek met Islamitische dromenuitleg.
pi_118056527
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:23 schreef xminator het volgende:

[..]

Ach ja, wat doe je dan? Hele dag in je kamer zitten, nooit sameneten, nooit uitgaan of iets leuks doen? Als jij er blij van wordt moet je gewoon zo doorgaan.
Het was een grapje.

Nee ja half. Ik heb weinig contact met mijn huisgenoten omdat ik niks met ze gemeen heb en ik vind ze ook gewoon saai. Maar leuke dingen doen.. ja dat doe ik meestal gewoon op mn kamer. Ik ben best wel een einzelganger zeg maar. Vind het over het algemeen niet erg.
pi_118056551
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:22 schreef xminator het volgende:

[..]

Zijn er nog mensen die kijken naar dit elftal? Ik volg ze al jaren niet meer! Allemaal individualisten tegenwoordig, terwijl ze slecht zijn. In het verleden behaalde resultaten kwamen mede dankzij teamspel en motivatie.
Je hebt gelijk. Maar ik kijk ook niet hoor. Hou alleen de score bij.
pi_118056590
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Haha, dit klinkt niet echt gezond. :D Een veiligheidshamertje in je tas? Serieus? :{

Ik denk dat je je dromen niet te letterlijk op moet vatten. Je bent tenslotte profeet Yusuf (a.s.) niet die in de toekomst koken kijken, bij de gratie van God. Ik denk dat je het meer symbolisch moet opvatten voor stress en zorgen die je in je dagelijkse leven hebt.
Nee nee ik weet ook wel dat ik het niet letterlijk moet nemen.
Het zal wel een combinatie zijn van mijn belevenissen de dag ervoor en de dingen waar ik me zorgen om maak.

En hoezo niet gezond? Het is altijd goed om je voor rampen te voorbereiden.
pi_118056594
Hoeveel staat het?
pi_118056615
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
1 - 1
pi_118056629
Pureheart.. Guurrrlll, light the fuck up!!!!
pi_118056640
Tering. En hoe lang nog?
pi_118056677
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:30 schreef Ambipur het volgende:
Pureheart.. Guurrrlll, light the fuck up!!!!
Waar heb je het over? :9
pi_118056730

_O_
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_118056779
Ik heb altijd standaard een veiligheidshamertje in mijn tas voor het geval ik ooit bij iemand in de auto zit en terecht kom in een meertje ofzo

Hier doel ik op.. Ik zou er zelf niet eens op komen :)
Ik denk dat je iets meer contact moet zoeken met je huisgenoten.
pi_118056900
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb altijd standaard een veiligheidshamertje in mijn tas voor het geval ik ooit bij iemand in de auto zit en terecht kom in een meertje ofzo

Eens, ik heb niet eens een veiligheidshamertje in mn auto laat staan dat ik het meeneem _O-
pi_118056944
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef Ambipur het volgende:

Ja misschien wel...
pi_118057035
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:29 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Nee nee ik weet ook wel dat ik het niet letterlijk moet nemen.
Het zal wel een combinatie zijn van mijn belevenissen de dag ervoor en de dingen waar ik me zorgen om maak.

En hoezo niet gezond? Het is altijd goed om je voor rampen te voorbereiden.
Nou ja, de kans is vrij klein dat je met je auto in het water belandt. Je bent in ieder geval de eerste waarvan ik dit hoor.
pi_118057094
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:36 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Ja misschien wel...
Ik ken je niet, he. Ik oordeel puur op basis op hetgeen ik lees.
Ga eens een x samen eten met ze :)
pi_118057492

_O_

Waar woon je dan ph1?
pi_118057494
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik ken je niet, he. Ik oordeel puur op basis op hetgeen ik lees.
Ga eens een x samen eten met ze :)
Nou.. ik heb het gevoel dat ik de 1ste indruk al een beetje verpest heb. Want soms als ik de keuken binnenloop en ik zie een paar aan tafel eten. We groeten elkaar. Maar tijdens het groeten kijken ze mij net ietsje te lang aan waardoor ik denk dat ze over mij hebben zitten roddelen. :')
Zo'n blik alsof ze samen iets over mij verzwijgen.

Ik heb wel een meisje leren kennen die ik op school altijd spreek. Ik kan het goed met haar vinden. Misschien ga ik haar binnenkort een keer vragen om samen iets leuks te doen.
pi_118057546
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
_O_

Waar woon je dan ph1?
België
pi_118057589
2-1 _O_
pi_118057620
Gewoon erbij zitten en kletsen, anders fuck hun :D. Mijn verdieping is echt rustig, wel handig maar ook minder leuk.
pi_118057664
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Eagle_99 het volgende:
2-1 _O_
Toen ik de stand zag wilde ik vloeken.

Godverdomme zeg.
pi_118057674
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
_O_

Moet dit?.....

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Nou.. ik heb het gevoel dat ik de 1ste indruk al een beetje verpest heb. Want soms als ik de keuken binnenloop en ik zie een paar aan tafel eten. We groeten elkaar. Maar tijdens het groeten kijken ze mij net ietsje te lang aan waardoor ik denk dat ze over mij hebben zitten roddelen. :')
Zo'n blik alsof ze samen iets over mij verzwijgen.

Ik heb wel een meisje leren kennen die ik op school altijd spreek. Ik kan het goed met haar vinden. Misschien ga ik haar binnenkort een keer vragen om samen iets leuks te doen.
Eh.. sorry.. Maar als ik met mensen in 1 huis woon en de ene persoon die komt niet eens gezamenlijk eten, zou ik ook raar kijken en denken wtf is haar probleem. Het kan dus ook aan jouw manier van overkomen liggen.
Eerste indrukken haal je weg met de volgende indrukken :)
pi_118057733
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef xminator het volgende:
Gewoon erbij zitten en kletsen, anders fuck hun :D. Mijn verdieping is echt rustig, wel handig maar ook minder leuk.
Bij ons is het ook wel redelijk rustig.

Zomaar bij mensen zitten kan ik niet. Ik ben vroeger als kind vaak buitengesloten door anderen. :'(
pi_118057752
quote:

[..]

Ik heb altijd standaard een veiligheidshamertje in mijn tas
Wait, what?!
pi_118057803
Penalty. :').
pi_118057837
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Toen ik de stand zag wilde ik vloeken.

Godverdomme zeg.
degmez :)
Ze mogen de pot op van mij, misschien een kans om alles om te draaien, (penalty trouwens) die flikkers krijgen duizenden euro's premie per wedstrijd :') Als de KNVB zoiets zou flikken zou Nederland in rep en roer zijn.

3-1 _O_
pi_118057840
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Zomaar bij mensen zitten kan ik niet. Ik ben vroeger als kind vaak buitengesloten door anderen. :'(
Ah wat zielig, maar goed je woont in belgie dan begrijp ik het wel. Belgie :r.

Ben zelf ook niet de drukste met allemaal rare verhalen enzo, maar meng mezelf er wel tussen.
pi_118057847
quote:

[..]

Dat was vroeger.. je moet jezelf uit je schulp trekken.
pi_118057848
3-1.

Bunlardan bir bok olmaz.
pi_118057898
Hmm, ik geef Abdullah Avci niet lang meer.
pi_118057931
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Moet dit?.....

[..]

Eh.. sorry.. Maar als ik met mensen in 1 huis woon en de ene persoon die komt niet eens gezamenlijk eten, zou ik ook raar kijken en denken wtf is haar probleem. Het kan dus ook aan jouw manier van overkomen liggen.
Eerste indrukken haal je weg met de volgende indrukken :)
In ieder verdieping wonen er 12 mensen.
Er zijn er wel een paar die goed met elkaar kunnen opschieten. Maar het is ook weer niet zo dat ze met zn 11en aan tafel zitten. Tot nu toe heb ik bv. 3 jongens gezien en die zie ik ook nooit met anderen eten, chillen etc. Dus zo raar ben ik toch niet?
pi_118057971
quote:

[..]

Heb je altijd al in België gewoond of ben je daarheen gegaan om te studeren?
pi_118057992
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wait, what?!
Jij geen in je auto? :{
pi_118058020
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Jij geen in je auto? :{
Ik heb stalen knokkels.
pi_118058058
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef xminator het volgende:

[..]

Ah wat zielig, maar goed je woont in belgie dan begrijp ik het wel. Belgie :r.

Ben zelf ook niet de drukste met allemaal rare verhalen enzo, maar meng mezelf er wel tussen.
Ik woon er ook niet zolang hoor. Ben gewoon in Nederland geboren.
pi_118058063
Ph.. Ik ben van mening dat je jezelf in een slachtofferrol hebt gezet.
pi_118058075
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

In ieder verdieping wonen er 12 mensen.
Er zijn er wel een paar die goed met elkaar kunnen opschieten. Maar het is ook weer niet zo dat ze met zn 11en aan tafel zitten. Tot nu toe heb ik bv. 3 jongens gezien en die zie ik ook nooit met anderen eten, chillen etc. Dus zo raar ben ik toch niet?
Nee joh, wij wonen met zn 24 ongeveer. 12 daarvan, waaronder ik, zijn gezellig bezig enzo. Die andere 12 kennen wij niet eens _O- , bij hun is het meer hallo hallo thats it.

Wij vinden ze aso's omdat ze nooit praten of iets doen. Misschien vinden ze dat van jou ook? Gewoon wat meer praten enzo?
pi_118058143
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dat was vroeger.. je moet jezelf uit je schulp trekken.
True. True.
Ik kom er wel inshaAllah.
pi_118058169
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Heb je altijd al in België gewoond of ben je daarheen gegaan om te studeren?
Ja voor studie.
pi_118058228
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef Ambipur het volgende:
Ph.. Ik ben van mening dat je jezelf in een slachtofferrol hebt gezet.
Dat kan best hoor.

Maar ik heb ook heel veel klote dingen meegemaakt in het verleden dus het is niet zo dat ik ervan hou om zielig te zijn.
pi_118058376
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef xminator het volgende:

[..]

Nee joh, wij wonen met zn 24 ongeveer. 12 daarvan, waaronder ik, zijn gezellig bezig enzo. Die andere 12 kennen wij niet eens _O- , bij hun is het meer hallo hallo thats it.

Wij vinden ze aso's omdat ze nooit praten of iets doen. Misschien vinden ze dat van jou ook? Gewoon wat meer praten enzo?
Uit ervaring heb ik gemerkt dat mensen die socialer zijn ook bot uit de hoek kunnen komen en dat schrikt mensen met bv een sociale fobie af. Hiermee praat ik het niet goed wat ik en andere teruggetrokken personen doen. Maar geef gewoon een verklaring wat een obstakel kan vormen..
pi_118058396
Arcadia, een praktiserende jongen die hier voor de vakantie nog actief meepostte, is dit jaar ook in België gaan studeren. Ik weet niet waar precies.
pi_118058441
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, een praktiserende jongen die hier voor de vakantie nog actief meepostte, is dit jaar ook in België gaan studeren.
Ah ok. Nice!

Veel Nederlandse studenten zijn naar België getrokken i.v.m. goedkoper kunnen studeren.
pi_118058466
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:59 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Uit ervaring heb ik gemerkt dat mensen die socialer zijn ook bot uit de hoek kunnen komen en dat schrikt mensen met bv een sociale fobie af. Hiermee praat ik het niet goed wat ik en andere teruggetrokken personen doen. Maar geef gewoon een verklaring wat een obstakel kan vormen..
Hangt meer vanaf hoe ze zijn als persoon, ik ben ook heel direct. Als ik iets slecht vind dan zeg ik dat ook zonder eromheen te draaien. Volgens mij moet jij gewoon iets sterker in je vel gaan zitten, meer hier hangen en incasseren. Dan komt het vanzelf wel goed.
pi_118058494
Ambipur, maar ik kan me wel voorstellen dat je het zo ziet. Onze karakters zijn ook heel verschillend van wat ik tot nu toe van jou gelezen heb.
pi_118058560
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Dat kan best hoor.

Maar ik heb ook heel veel klote dingen meegemaakt in het verleden dus het is niet zo dat ik ervan hou om zielig te zijn.
En wat denk jij dat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt? Heb ook laag gezeten hoor. Fuck that, dan ga ik juist iets van mijn leven maken.
Fuck that..
pi_118058566
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:01 schreef xminator het volgende:

[..]

Hangt meer vanaf hoe ze zijn als persoon, ik ben ook heel direct. Als ik iets slecht vind dan zeg ik dat ook zonder eromheen te draaien. Volgens mij moet jij gewoon iets sterker in je vel gaan zitten, meer hier hangen en incasseren. Dan komt het vanzelf wel goed.
Ja dat zou inderdaad goed zijn.
pi_118058634
quote:
pi_118058679
Weet wel waar Arcadis zit maar weet niet of hij het op prijs zou stellen als het hier geplaatst wordt.
pi_118058747
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Ja dat zou inderdaad goed zijn.
En ook niet waanideeën gaan produceren, zoals ''O, zij keek met een schuin oog naar mij, dus ze zal me wel een freak vinden'' ofzo.
pi_118058777
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef xminator het volgende:

[..]

Lijkt mij vermoeiend, behalve school, werk en je eigen sociale leven ook nog gezellig doen/omgaan met je huisgenoten. :') Ik denk dat ik ook bij de 'hoi hallo' groep zou horen.
pi_118058788
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef Ambipur het volgende:

[..]

En wat denk jij dat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt? Heb ook laag gezeten hoor. Fuck that, dan ga ik juist iets van mijn leven maken.
Fuck that..
Ja we hebben allemaal ons verleden. Maar iedereen gaat daar ander mee om. Je zei laatst iets over mij wat echt klopt; dat ik opmerkingen snel op mezelf als persoon betrek. Dat doe jij dan waarschijnlijk niet.
pi_118058817
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

En ook niet waanideeën gaan produceren, zoals ''O, zij keek met een schuin oog naar mij, dus ze zal me wel een freak vinden'' ofzo.
Hahaha _O-
pi_118058865
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:07 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Lijkt mij vermoeiend, behalve school, werk en je eigen sociale leven ook nog gezellig doen/omgaan met je huisgenoten. :') Ik denk dat ik ook bij de 'hoi hallo' groep zou horen.
Zo extreem is het ook weer niet hoor :'), alleen maar 1x per week sameneten en soms als je zin hebt gewoon in de gemeenschappelijke 'woon'kamer tv kijken ofzo. Voor de rest is het ook Hoi alles goed en dan niets.
pi_118059126
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef xminator het volgende:

[..]

Zo extreem is het ook weer niet hoor :'), alleen maar 1x per week sameneten en soms als je zin hebt gewoon in de gemeenschappelijke 'woon'kamer tv kijken ofzo. Voor de rest is het ook Hoi alles goed en dan niets.
Oh, maar dan. Eten enzo is anders, ik bedoel, dat moet je sowieso. Kun je net zo goed samen doen. Ik dacht echt dat je bedoelde dat je minstens een of twee dagen in de week samen uitging of in jullie bar ging hangen ofzo. :')
pi_118059285
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:14 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh, maar dan. Eten enzo is anders, ik bedoel, dat moet je sowieso. Kun je net zo goed samen doen. Ik dacht echt dat je bedoelde dat je minstens een of twee dagen in de week samen uitging of in jullie bar ging hangen ofzo. :')
Nee joh :'), je kan wel zeggen wie wil er uitgaan vanavond oid. Maar niets is verplicht en zoiets hebben wij vooralsnog niet gedaan.

Zelf hang ik wel vaak bij de bar, is wel leuk en een beetje mengen tussen de rest.
pi_118059330
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:07 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Ja we hebben allemaal ons verleden. Maar iedereen gaat daar ander mee om. Je zei laatst iets over mij wat echt klopt; dat ik opmerkingen snel op mezelf als persoon betrek. Dat doe jij dan waarschijnlijk niet.
Ik ben harder geworden en kan dingen nu scheiden. Iemand die mij vertelt dat ik verkeerd doe, zal ik niet haten.
Is zonde man. Je verneukt je hele studententijd zo :D
pi_118059350
Okee, anlamisko.
pi_118059430
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:17 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik ben harder geworden en kan dingen nu scheiden. Iemand die mij vertelt dat ik verkeerd doe, zal ik niet haten.
Is zonde man. Je verneukt je hele studententijd zo :D
Ja idd. Ach ja
pi_118059516
Ut kom allemaôl wel goe.
pi_118059520
Ik ben de laatste paar jaar juist veel softer geworden. Ik moet weer harder worden. Iemand tips?
pi_118059631
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben de laatste paar jaar juist veel softer geworden. Ik moet weer harder worden. Iemand tips?
Jammer dat Che hier niet meer actief is. Of AryaMehr. Die konden jou wel goed opfokken.
pi_118059682
quote:
Egoist worden. Zoals ik. Fuck the rest, my myself and I. Jewait.
pi_118059688
quote:
Plat op je bek gaan helpt wel.
pi_118059731
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:23 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Plat op je bek gaan helpt wel.
Dat doe je ook niet vrijwillig, lijkt mij zo.
pi_118059876
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Egoist worden. Zoals ik. Fuck the rest, my myself and I. Jewait.
Grappig, dat is precies hoe ik ben geworden. Door mijn fuck the rest, me and myself attitude word ik zelden zo kwaad en agressief als dat ik vroeger werd. Nu heb ik bij veel dingen 'meh, kafami bozmaya degmez'.

Oh wacht. Dat is juist positief. Ik ben niet soft geworden, maar laks - waardoor mensen denken dat ik soft ben geworden. Ah well, fuck them.
pi_118059889
3-1 verloren. :'). Ook niets in 2014.

Sukkels. :r.
pi_118059897
Kut. Oeps. :')
pi_118059946
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:24 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dat doe je ook niet vrijwillig, lijkt mij zo.
:9 True!
pi_118059974
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Jammer dat Che hier niet meer actief is. Of AryaMehr. Die konden jou wel goed opfokken.
AryaMehr niet meer, jammer genoeg. Zelfs toen hij nog actief was niet meer. Che ook niet echt. Zelfs Weissman niet. ;(
pi_118059985
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:27 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Grappig, dat is precies hoe ik ben geworden. Door mijn fuck the rest, me and myself attitude word ik zelden zo kwaad en agressief als dat ik vroeger werd. Nu heb ik bij veel dingen 'meh, kafami bozmaya degmez'.

Oh wacht. Dat is juist positief. Ik ben niet soft geworden, maar laks - waardoor mensen denken dat ik soft ben geworden. Ah well, fuck them.
wat zei je daar in Turks? :{w

maar dan ben je toch niet soft maar meer "whatever" ?
pi_118060049
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ze bedoeld denk ik eerder dat haar laksheid bij anderen als soft kan overkomen
pi_118060097
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Sorry, was even vergeten dat je geen Turk was. Probeerde mijn post later te editten maar toen quotte ik mezelf. :') Kafami bozmaya degmez = het heeft geen zin om mezelf kwaad te maken om niks.

Ja klopt, maar ook wel soft ergens, toch wel.
pi_118060119
Ooooh heerljk.. De rijdende rechter is op TV.. Lachen om Zeik Hollanders.
pi_118060325
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:30 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Sorry, was even vergeten dat je geen Turk was. Probeerde mijn post later te editten maar toen quotte ik mezelf. :') Kafami bozmaya degmez = het heeft geen zin om mezelf kwaad te maken om niks.

Ja klopt, maar ook wel soft ergens, toch wel.
[insert stukje leven van JFM]
Vroeger was ik heel soft. Alles was goed en mocht,"laat maar gaan". Laatste jaren heb ik meer van, fuck it, geen aanpassingen meer. Doe wat jij wil, zeg wat je wil en vooral nooit ervoor zorgen dat mensen je kunnen kwetsen. Kan alleen jij weetje. Ben ik nu dramatisch ? :')
pi_118060505
Najah zorgen dat mensen je nooit kunnen kwetsen is een muur bouwen om jezelf, dat kan nooit goed zijn. Je moet een balans vinden denk ik. Maar als jij je hier goed bij voelt, dan moet je er vooral mee doorgaan.
pi_118060525
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:28 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

AryaMehr niet meer, jammer genoeg. Zelfs toen hij nog actief was niet meer. Che ook niet echt. Zelfs Weissman niet. ;(
Je bent oud aan het worden.
pi_118060529
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

[insert stukje leven van JFM]
Vroeger was ik heel soft. Alles was goed en mocht,"laat maar gaan". Laatste jaren heb ik meer van, fuck it, geen aanpassingen meer. Doe wat jij wil, zeg wat je wil en vooral nooit ervoor zorgen dat mensen je kunnen kwetsen. Kan alleen jij weetje. Ben ik nu dramatisch ? :')
Gekwetst worden laat je juist voelen, dat je leeft. Je harder opstellen is goed, maar je hart sluiten om geen pijn te voelen kan niet.
pi_118060547
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je bent oud aan het worden.
Weet ik.
pi_118060733
Trouwens, big girls, over dikker worden gesproken (even pagina 1 gelezen), hebben jullie ook dat jullie eetlust toeneemt in de winter?

Ik snap dat nooit. In de winter ben je minder actief, maar je eetlust neemt toe. :')
pi_118060980
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, big girls, over dikker worden gesproken (even pagina 1 gelezen), hebben jullie ook dat jullie eetlust toeneemt in de winter?

Ik snap dat nooit. In de winter ben je minder actief, maar je eetlust neemt toe. :')
Misschien heeft dat wel een evolutionaire verklaring? Want tijdens de winter kun je minder voedsel vinden. Althans, dat was vroeger waarschijnlijk zo. Daarom moet je genoeg eten om de winter te kunnen doorstaan. Denk ik.
pi_118061016
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef Bortecinem het volgende:

Ik krijg meer trek in koolhydraten... Dus meer zin in brood en rijst. En chocola. Ik snak naar chocola in de wintermaanden.
pi_118061254
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:36 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Gekwetst worden laat je juist voelen, dat je leeft. Je harder opstellen is goed, maar je hart sluiten om geen pijn te voelen kan niet.
Neejoh is ook weer niet zo overdreven.
pi_118061296
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:42 schreef Julis het volgende:

[..]

Misschien heeft dat wel een evolutionaire verklaring? Want tijdens de winter kun je minder voedsel vinden. Althans, dat was vroeger waarschijnlijk zo. Daarom moet je genoeg eten om de winter te kunnen doorstaan. Denk ik.
Nou mijn buik heeft genoeg voorraad opgeslagen voor de komende tien jaar. Daha ne oluyorsa.
pi_118061352
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:42 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik krijg meer trek in koolhydraten... Dus meer zin in brood en rijst. En chocola. Ik snak naar chocola in de wintermaanden.
Ik heb sowieso altijd trek in koolhydraten. :P
pi_118061361
Julis de expert. :9
pi_118061422
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:47 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik heb sowieso altijd trek in koolhydraten. :P
Ik ook..... WTF moet je eten als je geen pasta, rijst en brood mag eten?
pi_118061465
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Volkoren is toch goed?
pi_118061519
quote:

[..]

Een andere verklaring is verveling: "Als we nergens echt naartoe moeten, dan blijven we liever thuis. En dat betekent meestal dat we activiteiten doen die we associëren met eten, zoals televisie kijken in de zetel", zegt professor Jackson.

Maar jouw verklaring wordt ook genoemd: "Bij onze voorvaderen werden de wintermaanden geassocieerd met honger. Eén theorie stelt dan ook dat we genetisch geprogrammeerd zijn om in de herfst meer vetten op te slaan, zodat we kunnen overleven. Maar aangezien de honger nooit komt, moeten we nooit gebruik maken van die vetten en verdikken we", aldus dr. Ahmed.

http://www.goedgevoel.be/(...)-eet-je-minder.dhtml
pi_118061603
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dit!

Ik heb ooit zo'n koolhydraten vrij dieet geprobeerd maar volgens mij ben ik er een kilo door aangekomen. Ik hield het niet vol en ging alles met terugwerkende kracht (en meer) inhalen. _O-

Nee, ik en koolhydraten zjin one big love. Rijst en aardappelen. _O_
pi_118061651
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Julis de expert. :9
Het was maar een vermoeden.
pi_118061680
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:49 schreef Bilge het volgende:

[..]

Een andere verklaring is verveling: "Als we nergens echt naartoe moeten, dan blijven we liever thuis. En dat betekent meestal dat we activiteiten doen die we associëren met eten, zoals televisie kijken in de zetel", zegt professor Jackson.

Maar jouw verklaring wordt ook genoemd: "Bij onze voorvaderen werden de wintermaanden geassocieerd met honger. Eén theorie stelt dan ook dat we genetisch geprogrammeerd zijn om in de herfst meer vetten op te slaan, zodat we kunnen overleven. Maar aangezien de honger nooit komt, moeten we nooit gebruik maken van die vetten en verdikken we", aldus dr. Ahmed.

Dus eigenlijk moet ik gewoon extra sporten in de winter?
pi_118061698
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:51 schreef Julis het volgende:

[..]

Het was maar een vermoeden.
was ook geen haat.
pi_118061735
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:49 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ah, ja! Dat kan ook nog inderdaad. In de winter verveel je je inderdaad ook sneller (de hele tijd binnen zitten).
pi_118061844
quote:

[..]

Of dit.
pi_118061932
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Of dit.
Oh dit is ook weer zoiets. Ik ben de laatste paar jaar meer down in de winter, terwijl de winter vroeger een van mijn lievelings seizoenen was. Maar nu lijkt het wel, hoe donkerder, hoe soberder.
pi_118061940
Wel een vraag voor Quest.
pi_118062001
De OP van Hoe zou jij ermee omgaan?
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:41 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Ik heb net "je zal het maar zijn" gekeken, daarin was het meisje lotte. Lotte heeft een aantal jaren geleden een auto ongeluk gehad met haar toenmalige vriend. Die vriend is er zonder kleerscheuren vanaf gekomen, terwijl lotte zwaar gehandicapt is geworden, niet meer kan praten en een tijd in coma heeft gelegen. Lotte's vriend heeft haar een aantal dagen na het ongeluk verlaten.
Stel je voor dat dit jou overkomt, alleen ben jij degene die er zonder letsel vanaf komt, en je vriend/vriendin is eraan toe zoals Lotte. Wat zou jij doen?

Aflevering in kwestie:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1297008
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
Ik open de link en het begint al meteen met een verhaal over een feeder.

The fuck. :').
Even kijken wat de feeder te zeggen heeft, naast het verhaal van Lotte.

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2012 22:56:09 ]
pi_118062005
Quest.
pi_118062025
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Of dit.
Heeft indirect ook te maken met verveling (wat Bilge dus zei) denk ik.
pi_118062033
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:54 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh dit is ook weer zoiets. Ik ben de laatste paar jaar meer down in de winter, terwijl de winter vroeger een van mijn lievelings seizoenen was. Maar nu lijkt het wel, hoe donkerder, hoe soberder.
Vroeger was alles gewoon zoveel leuker, Sinterklaas, Kerst, Ramazan die er samen bij viel. Nu is het gewoon allemaal, eeuh, oke.
pi_118062059
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
Quest.
want?
pi_118062062
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:56 schreef Julis het volgende:

[..]

Heeft indirect ook te maken met verveling (wat Bilge dus zei) denk ik.
Jij bent depri bij verveling?
pi_118062197
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:51 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dus eigenlijk moet ik gewoon extra sporten in de winter?
En meer vitamine D innemen. (Hoewel ik daar geen wonderen van zou verwachten...)
"Je lichaam heeft zonlicht nodig om vitamine D op te nemen, maar in de winter is er minder licht, de mensen gaan minder buiten, of ze dragen veel kleren", zegt dr. Stephanie Dillon.

En studies tonen aan dat mensen met minder vitamine D meer vet opslaan. "Een gebrek aan de vitamine zorgt ervoor dat vetten minder goed afgebroken, maar beter opgeslagen worden. Dus de calorieën die je opneemt worden veeleer bewaard in plaats van gebruikt voor energie", aldus dr. Dillon.

Het is dus een goed idee om zoveel mogelijk vitamine D op te nemen in de donkere maanden. Dat kan je doen door elke dag zo'n 20 minuten (liefst met blote armen) in het zonlicht door te brengen, maar ook door bijvoorbeeld vette vis te eten.
pi_118062234
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, niet per se. Maar ik denk dat het wel een beetje samenhangt, depressie en verveling. Geen idee of dat ook waar is :@. Moet ik even zoeken.
pi_118062289
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:59 schreef Julis het volgende:

[..]

Nee, niet per se. Maar ik denk dat het wel een beetje samenhangt, depressie en verveling. Geen idee of dat ook waar is :@. Moet ik even zoeken.
Lijkt me sowieso wel idd, al dan wel bij langdurige verveling wellicht :P
pi_118062310
Zoals gisteren al besproken, dat ik waarschijnlijk een vitamine D te kort heb is zeker. Ik ben een Adanali esmer met een moeder die lijdt aan een vitamine D-te kort.

Maar ik haat dokters. Dus pech gehad.
pi_118062343
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:54 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Heb ik ook.. Ik haat de winter, sluit me thuis op dan. Ergens in maart ontwaak ik dan om tot oktober niet meer thuis te zijn. En vanaf oktober tot maart zit ik weer binnen.
pi_118062382
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:55 schreef zarGon het volgende:
De OP van Hoe zou jij ermee omgaan?

[..]

[..]

Even kijken wat de feeder te zeggen heeft, naast het verhaal van Lotte.
Ik zou mijn vriend(in) het niet kwalijk nemen als hij/zij dan weggaat.
pi_118062439
Ik heb een adoratie topic.. Fck yea!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_118062444
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De soberheid in de winter heeft bij mij iig niks met verveling te maken.
pi_118062481
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:01 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ik zou mijn vriend(in) het niet kwalijk nemen als hij/zij dan weggaat.
Ik ook niet. De mensheid daarentegen wel.
pi_118062503
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jij = cash?
pi_118062530
Ik word nu depressief door dit onderwerp :')
pi_118062538
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:02 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

De soberheid in de winter heeft bij mij iig niks met verveling te maken.
Agreed, maar sluit niets uit, meerdere wegen kunnen naar hetzelfde leiden.
pi_118062556
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Lijkt me sowieso wel idd, al dan wel bij langdurige verveling wellicht :P
Ja, waarschijnlijk :9.

quote:
Boredom and boredom proneness are both theoretically and empirically linked to depression and depressive symptoms. [9][10][11] Nonetheless, boredom proneness has been found to be as strongly correlated with attentional lapses as with depression. [9] Although boredom is often viewed as a trivial and mild irritant, proneness to boredom has been linked to a very diverse range of possible psychological, physical, educational, and social problems.

http://en.wikipedia.org/wiki/Boredom
pi_118062559
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Heb ik ook.. Ik haat de winter, sluit me thuis op dan. Ergens in maart ontwaak ik dan om tot oktober niet meer thuis te zijn. En vanaf oktober tot maart zit ik weer binnen.
Oh najah, zo erg is het ook weer niet. Maar ik voel me wel een stuk minder dan in de zomer, dat wel. Maar het zou mij niks verbazen als ik over een paar jaar ook zo ben. Zoals ik het al zei, een paar jaar terug behoorde de winter nog tot een van mijn lievelings seizoenen. Ik leefde op in de winter.
pi_118062598
Ik vind het in de winter altijd wel lekker wanneer je natgeregend of ondergesneeuwd thuiskomt in een huis waar de verwarming lekker aanstaat. Even een warme douche nemen om op temperatuur te komen en daarna met een warme mok thee, soep of chocolademelk bij de verwarming voor het raam gaan zitten terwijl je ziet hoe de regen tegen het raam aankletst.
pi_118062615
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:03 schreef Bilge het volgende:

[..]

Jij = cash?
Huh wat?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_118062652
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vind het in de winter altijd wel lekker wanneer je natgeregend of ondergesneeuwd thuiskomt in een huis waar de verwarming lekker aanstaat. Even een warme douche nemen om op temperatuur te komen en daarna met een warme mok thee, soep of chocolademelk bij de verwarming voor het raam gaan zitten terwijl je ziet hoe de regen tegen het raam aankletst.
pi_118062673
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
:').
pi_118062705
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:03 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik ook niet. De mensheid daarentegen wel.
In het Nederlands klinkt dat minder logisch dan in het Turks.

Zou je zelf weggaan?
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:05 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Huh wat?
Ik dacht dat je op dit topic doelde. Linkje naar jouw adoratietopic?
pi_118062732
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

:').
Ze haten me :@
pi_118062759
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:06 schreef Bilge het volgende:

[..]

Zou je zelf weggaan?

[..]

Ik dacht dat je op dit topic doelde. Linkje naar jouw adoratietopic?
In KLB
pi_118062770
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:04 schreef Julis het volgende:

[..]

[..]

Het lijkt mij sterk dat verveling de oorzaak is voor veel mensen die lijden aan een winterdepressie/dip - ik weet niet of zeg niet dat jij dat beweerd, hoor, maar toch. Ik verveel mij niet in de winter en weet genoeg dingen om mij te vermaken. Maar toch heb ik last van een soberheid.

Ik heb ook gelezen dat een lichttherapie werkt bij mensen met een winterdip. Dus er zit er wel meer achter dan alleen verveling.
pi_118062790
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:07 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ze haten me :@
Ik zeg niets.
pi_118062898
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik zeg niets.
Hallo,

alles goed?
pi_118062912
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:07 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het lijkt mij sterk dat verveling de oorzaak is voor veel mensen die lijden aan een winterdepressie/dip - ik weet niet of beweer niet dat jij dat beweerde, hoor, maar toch. Ik verveel mij niet in de winter en weet genoeg dingen om mij te vermaken. Maar toch heb ik last van een soberheid.

Ik heb ook gelezen dat een lichttherapie werkt bij mensen met een winterdip. Dus er zit er wel meer achter dan alleen verveling.
Nee, maar dat verschilt natuurlijk per persoon. En je hoeft je niet per se te vervelen om depressief te worden. Dat beweer ik niet :P.

Lichttherapie heeft dan weer te maken met vitamine D, toch? Je kunt trouwens ook wel vitamine D-tabletjes halen bij de Kruidvat als je niet naar de dokter wil. Proberen kan geen kwaad :P. Misschien helpt het wel.
pi_118062989
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:06 schreef Bilge het volgende:

[..]

Zou je zelf weggaan?
Ik weet het echt niet.
pi_118063001
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:04 schreef Julis het volgende:

[..]

[..]

Merci O+
pi_118063017
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
pi_118063072
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:10 schreef Julis het volgende:

[..]

Nee, maar dat verschilt natuurlijk per persoon. En je hoeft je niet per se te vervelen om depressief te worden. Dat beweer ik niet :P.

Lichttherapie heeft dan weer te maken met vitamine D, toch? Je kunt trouwens ook wel vitamine D-tabletjes halen bij de Kruidvat als je niet naar de dokter wil. Proberen kan geen kwaad :P. Misschien helpt het wel.
Bij de Etos hebben ze dit weekend een 1+1 gratis aanbieding op alle vitaminepillen, ik dacht er al over om een voorraad in te slaan. :D
pi_118063117
Ik word nu al depressief als ik dat lees, grauwe weer en dan regendruppels :r.
Misschien als er een open haard bij komt kijken dat het dan verschilt..
pi_118063126
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:13 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Bij de Etos hebben ze dit weekend een 1+1 gratis aanbieding op alle vitaminepillen, ik dacht er al over om een voorraad in te slaan. :D
:+ Misschien geeft het zelfs wel een placebo-effect. Haha, maar goed :9. Je dacht er dus al aan.
pi_118063205
Bij mij hebben de vitaminepillen wel geholpen, voel en ben energieker!
Maar sporten doet het ook goed.
pi_118063243
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:15 schreef xminator het volgende:
Was het echt fantastisch?
pi_118063246
Ik geloof er niet in

Je kunt gewoon fruit en groente gaan eten, zitten genoeg vitamines in
Zonder die chemische troep erbij
pi_118063267
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:14 schreef Julis het volgende:

[..]

:+ Misschien geeft het zelfs wel een placebo-effect. Haha, maar goed :9. Je dacht er dus al aan.
Jij bent al druk bezig met je studie te uiten :9
pi_118063297
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:16 schreef pureheart1 het volgende:
Ik geloof er niet in

Daar zit geen vitamine D in.
pi_118063298
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:16 schreef Julis het volgende:

[..]

Was het echt fantastisch?
Pas vanaf de 450 pilletjes begon het, echt fantastisch!
pi_118063304
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:16 schreef pureheart1 het volgende:
Ik geloof er niet in

Ziektes behandelen met chemisch 'troep' is een islamitisch uitvinding. :')
pi_118063311
Bilge O+
pi_118063315
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:14 schreef xminator het volgende:
Ik word nu al depressief als ik dat lees, grauwe weer en dan regendruppels :r.
Misschien als er een open haard bij komt kijken dat het dan verschilt..
Ik houd ervan. Grauwe weer, regendruppels, thuiszitten. Precies zoals TM het beschreef, maar zelfs zonder open haard maakt het donkere weer mij gelukkig. En dat gevoel heb ik nog steeds, maar dan met een soberheid. Heel vaag. Het is nu bitterzoet zeg maar. :') Ik word ook sneller moe. Als ik van werk kom enzo ga ik toch wel even liggen of slapen. Terwijl ik het noraal gesproken haat om overdag - voor 11 uur - te slapen.
pi_118063334
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Daar zit geen vitamine D in.
Wel in vis
Misschien had ik dat erbij moeten noemen
pi_118063391
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:17 schreef xminator het volgende:

[..]

Pas vanaf de 450 pilletjes begon het, echt fantastisch!
_O- :').

quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij bent al druk bezig met je studie te uiten :9
Neeh. Het gaat toevallig hierover.
pi_118063397
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ziektes behandelen met chemisch 'troep' is een islamitisch uitvinding. :')
Voor iets dat je gewoon net zo goed van de natuur zelf kan krijgen vind ik het onzin om het te vervangen met medicijnen
pi_118063424
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:19 schreef Julis het volgende:

[..]

_O- :').

[..]

Neeh. Het gaat toevallig hierover.
Afknapper.
pi_118063457
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:19 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Voor iets dat je gewoon net zo goed van de natuur zelf kan krijgen vind ik het onzin om het te vervangen met medicijnen
Hoezo, jij kookt toch ook je eten om het te verfijnen en naar wens te eten?
Medicijnen worden gemaakt uit natuurlijke elementen.
pi_118063495
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:19 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Inderdaad.

Dus jongens, de volgende keer dat jullie op vakantie gaan, genoeg zonlicht opslaan in jampotjes!
pi_118063512
De Marokkaanse gemeenschap in Nederland heeft geklaagd
dat er te weinig Marokkanen op TV te zien zijn! Maar daar heeft de AVRO een oplossing voor bedacht, Vanaf volgende week wordt "opsporing verzocht" 2x per week uitgezonden.

_O-
pi_118063569
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:21 schreef xminator het volgende:
De Marokkaanse gemeenschap in Nederland heeft geklaagd
dat er te weinig Marokkanen op TV te zien zijn! Maar daar heeft de AVRO een oplossing voor bedacht, Vanaf volgende week wordt "opsporing verzocht" 2x per week uitgezonden.

_O-
Op de helft zag ik de 'grap' al aankomen.
pi_118063582
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoezo, jij kookt toch ook je eten om het te verfijnen en naar wens te eten?
Medicijnen worden gemaakt uit natuurlijke elementen.
Ik probeer bewerkt voedsel te zoveel mogelijk te voorkomen
Heb je trouwens gezien hoeveel kankerverwekkende stoffen er in medicijnen en voedsel zitten

Maar als jij die pillen wil slikken, ga je gang hoor
pi_118063584
Te oud.
pi_118063594
PH, ben jij wel eens echt depressief geweest? Ik vind het een belediging dat je spreekt over placebo effect.
pi_118063609
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:21 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Inderdaad.

Dus jongens, de volgende keer dat jullie op vakantie gaan, genoeg zonlicht opslaan in jampotjes!
Alsof de zon verdwijnt in de winter :')
pi_118063627
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Heb je trouwens gezien hoeveel kankerverwekkende stoffen er in medicijnen en voedsel zitten

Ja, van vitaminepillen krijg je kanker, ja. Heb ik ook gehoord.
pi_118063667
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:15 schreef xminator het volgende:
Maar sporten doet het ook goed.
Nu eet ik zo goed als nooit vis en neem dus van die visoliepillen met omega-3 en voel mij zoveel beter, ook geen ontstoken tandvlees etc meer! :)
pi_118063676
In Turkije krijg je zelfs van water kanker, als we de media moeten geloven.
pi_118063678
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Je gaat dan ook niet even voor je lolletje pillen slikken natuurlijk he, er zijn bijvoorbeeld medicijnen die een dagelijks noodzaak zijn.
pi_118063702
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef Ambipur het volgende:
PH, ben jij wel eens echt depressief geweest? Ik vind het een belediging dat je spreekt over placebo effect.
Yep
pi_118063730
Eten jullie geen vis? Ik houd van vis. Maar de bereiding ervan is zo'n gedoe en je huis stinkt er na een week nog naar.
pi_118063764
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:24 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nu eet ik zo goed als nooit vis en neem dus van die visoliepillen met omega-3 en voel mij zoveel beter, ook geen ontstoken tandvlees etc meer! :)
Heb hier een nieuw pakje met omega 3 pilletjes. Helpt dat echt zo goed?
pi_118063791
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
Eten jullie geen vis? Ik houd van vis. Maar de bereiding ervan is zo'n gedoe en je huis stinkt er na een week nog naar.
Doe eens af en toe een raampje open.
pi_118063831
quote:
Vis :r
pi_118063842
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je gaat dan ook niet even voor je lolletje pillen slikken natuurlijk he, er zijn bijvoorbeeld medicijnen die een dagelijks noodzaak zijn.
Daar had ik het ook niet over

Eerder over dit soort kleine dingen (in mijn ogen) als een vitamine D tekort, terwijl je gewoon op de balkon, tuin met een half ontbloot lichaam kan liggen
pi_118063868
quote:
Hoe kleiner de vis, hoe harder het gaat meuren, is mijn ervaring. Als je niet tegen de stank kunt, moet je dus geen hamsi gaan maken. Of buiten, in de schuur bereiden, zoals sommige Turken doen.

Ik hou meer van goudbrasem, zalm en kibbeling. :9
pi_118063885
quote:
Ik ben gek op vis
pi_118063897
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:27 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Eerder over dit soort kleine dingen (in mijn ogen) als een vitamine D tekort, terwijl je gewoon op de balkon, tuin met een half ontbloot lichaam kan liggen
Zonnestralen.. kankerverwekkend...
pi_118063923
quote:

[..]

In mijn tuin ik halfnaakt liggen wat ik wil.. Er is geen zon hoor hier!
pi_118063946
quote:

[..]

Ontbloot lichaam... Daar begint 't mee.
pi_118063951
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zonnestralen.. kankerverwekkend...
Als je uren gaat zonnen ja

Ik heb gewoon meer vertrouwen in de natuur
pi_118063969
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:29 schreef Ambipur het volgende:

[..]

In mijn tuin ik halfnaakt liggen wat ik wil.. Er is geen zon hoor hier!
Hoe deden onze voorouders het dan? Toen waren er geen vitaminepillen :')
pi_118063985
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:29 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Als je uren gaat zonnen ja

Ik heb gewoon meer vertrouwen in de natuur
Als de natuur haar werk deed kwam jij geen vitaminen tekort.
pi_118063991
quote:

[..]

Daar gaat het juist om; in de winter doe je dat niet even met een temperatuur van -10 graden of terwijl het aan het regenen is.
pi_118064012
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als de natuur haar werk deed kwam jij geen vitaminen tekort.
Shutt up }:|
pi_118064052
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:30 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Toen had je een Elixer.
pi_118064065
Ja maar onze voorouders leefden in het midden-oosten, daar was het iets zonniger. Ook de reden van onze kleurtje en de reden waardoor wij minder vitamine d innemen.
pi_118064093
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:30 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Daar gaat het juist om; in de winter doe je dat niet even met een temperatuur van -10 graden of terwijl het aan het regenen is.
Ik ken niemand die overleden is aan een vitamine D tekort
Maar als ik van de reacties hier moet afgaan moet ik ze zo snel mogelijk aanschaffen
pi_118064103
quote:

[..]

Shutt up }:|
Goeie.
pi_118064106
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:25 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Heb hier een nieuw pakje met omega 3 pilletjes. Helpt dat echt zo goed?
Bij mij wel :Y
Heel goed zelfs.
pi_118064122
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:33 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Bij mij wel :Y
Heel goed zelfs.
Dan begin ik morgen met het slikken van die dingen :) Smaakt het een beetje of?
pi_118064133
Dit doet me een beetje denken aan Tom Cruise btw :')

dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:33:51 #216
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118064139
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:32 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Maar als ik van de reacties hier moet afgaan moet ik ze zo snel mogelijk aanschaffen
Vitamine D-tekort -> osteoporose -> heupfractuur -> dood
This isn't even my final form.
pi_118064142
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Toen had je een Elixer.
quote:
Vaak was een elixer een mengsel van een aftreksel van kruiden of andere planten met bijvoorbeeld water, menselijke of dierlijke lichaamssappen (zoals bloed, urine, speeksel) of alcohol.
:r
pi_118064148
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Hoe kleiner de vis, hoe harder het gaat meuren, is mijn ervaring. Als je niet tegen de stank kunt, moet je dus geen hamsi gaan maken. Of buiten, in de schuur bereiden, zoals sommige Turken doen.

Ik hou meer van goudbrasem, zalm en kibbeling. :9
Wij bakken het sowieso buiten in de garage, maar eten doe je binnen en dan stinkt je huis alsnog. In de zomer is het geen probleem omdat je dan gewoon in de tuin kan eten of alle ramen en deuren kunt openzetten. Maar in de winter gaat dat niet zo makkelijk. :P
pi_118064149
quote:

[..]

De hele dag op het land werken in een zonnig land? :P
pi_118064162
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:31 schreef xminator het volgende:
Ja maar onze voorouders leefden in het midden-oosten, daar was het iets zonniger. Ook de reden van onze kleurtje en de reden waardoor wij minder vitamine d innemen.
Mensen gingen vroeger niet verhuizen? Dat concept bestond toen niet nee.
pi_118064186
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:33 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

[..]

:r
Kameel-urine als medicijn is gewoon soennah hoor :)
pi_118064214
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:33 schreef Triggershot het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan Tom Cruise btw :')

Zo voelde ik me daarnet ook wel _O-

Maar hij heeft wel gelijk
pi_118064221
quote:

[..]

Die werkten als coban/boer in in een regio waar altijd de zon schijnt en warm is. :')
pi_118064252
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:35 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Zo voelde ik me daarnet ook wel _O-

Maar hij heeft wel gelijk
Wie gelijk, Tom? :')
pi_118064279
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:33 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik heb er nog nooit eentje genomen en ik weet wel zeker dat ik vitamine D tekort kom (altijd thuis, afkomstig uit een warm zonnig land) And I'm still alive :D
pi_118064294
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:34 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De hele dag op het land werken in een zonnig land? :P
Datte dus
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:37:02 #227
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118064296
quote:
18s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:36 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Ik heb er nog nooit eentje genomen en ik weet wel zeker dat ik vitamine D tekort kom (altijd thuis, afkomstig uit een warm zonnig land) And I'm still alive :D
Je snapt dat deze redenatie belachelijk is?
pi_118064313
quote:

[..]

Hoe weet je dat precies zeker? Hoe kan je zelf die analyse stellen?
pi_118064314
Ik ga even een blikje tonijn opentrekken. Lev, zit daar ook vitamine D in? Aangezien Tonijn geen vette vis is. :P
pi_118064336
quote:

[..]

Ben jij er zo eentje die zijn kind geen medicijnen enzo geeft wanneer ze lijden aan kanker oid? Die gekkies uit de USA bijv?
pi_118064342
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:37 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga even een blikje tonijn opentrekken. Lev, zit daar ook vitamine D in? Aangezien Tonijn geen vette vis is. :P
Nope. D komt van de ZON.
pi_118064392
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kameel-urine als medicijn is gewoon soennah hoor :)
Daar heb ik weleens iets over gelezen. Maar mag ik dan niet ranzig vinden?

Weet je wat ik trouwens laatst ontdekte hijama. :')
Naar schijnt is het dus soennah en kent bij ieder moslim deze traditie. Waarom heb ik er nooit eerder van gehoord? :')
pi_118064401
quote:

[..]

En we weten allemaal natuurlijk dat deze jij beter is dan de vitamineslikkende jij.
pi_118064412
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wie gelijk, Tom? :')
Ja

Ook al brengt hij het heel grof/dwingend over
pi_118064425
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vitamine_D#Voeding
pi_118064429
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Daar heb ik weleens iets over gelezen. Maar mag ik dan niet ranzig vinden?

Weet je wat ik trouwens laatst ontdekte hijama. :')
Naar schijnt is het dus soennah en kent bij ieder moslim deze traditie. Waarom heb ik er nooit eerder van gehoord? :')
Hoe moet ik dat weten :') ?
pi_118064437
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:37 schreef Levolution het volgende:

[..]

Je snapt dat deze redenatie belachelijk is?
Je snapt dat het een reactie is op jouw belachelijke stuk?
pi_118064442
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:39 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Ja

Ook al brengt hij het heel grof/dwingend over
Tom zet zich heel erg voor schut daar.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:39:55 #239
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118064443
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:37 schreef xminator het volgende:

[..]

Nope. D komt van de ZON.
D komt ook uit vis.

quote:
Goede vraag. Als ik mijn voedselinname invoer op bepaalde sites, wordt aangegeven dat ik met een blik tonijn vitamine D binnenkrijg. Maar vitamine D is vetoplosbaar en zit dus in de vetten. Ik denk dan ook dat tonijn uit blik geen vitamine D bevat.
pi_118064458
quote:

[..]

Nope. D komt van de ZON.
Vette vissoorten zijn ook een bron van vitamine D.
pi_118064463
quote:

[..]

:D. Wat? Waarom is zijn stuk belachelijk?
pi_118064481
quote:

[..]

Nope. D komt van de ZON.
quote:
De beste bron van vitamine D zijn vette vissoorten, zoals: haring, meerval, zalm (wilde zalm 25 µg per portie, kweekzalm 10 µg per portie), makreel, sardines (15 µg per portie), tonijn, paling.
:{w
pi_118064482
Wist ik niet, jullie hebben gelijk.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:40:57 #244
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118064483
quote:

[..]

Waarom is mijn stuk belachelijk? Dat is gewoon allemaal uit studies gebleken hoor. Maar wacht, gezien je denkt dat iedereen die een vitamine D-tekort heeft al dood had moeten zijn, snap je waarschijnlijk niets van odds ratios.
pi_118064497
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:40 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

[..]

:{w
Artistlesme! Doverim.
pi_118064522
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe weet je dat precies zeker? Hoe kan je zelf die analyse stellen?
Ik weet het natuurlijk niet zeker. Maar ik heb wel sterke vermoedens omdat een vitamine D tekort vaker bij niet-westerse allochtonen (wat ik ben) voorkomt.
pi_118064534
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:39 schreef Levolution het volgende:

[..]

D komt ook uit vis.

[..]

Goede vraag. Als ik mijn voedselinname invoer op bepaalde sites, wordt aangegeven dat ik met een blik tonijn vitamine D binnenkrijg. Maar vitamine D is vetoplosbaar en zit dus in de vetten. Ik denk dan ook dat tonijn uit blik geen vitamine D bevat.
Het was ook te mooi om waar te zijn. Iets dat zo makkelijk en lekker is kan nooit zo gezond zijn.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:42:10 #248
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118064540
quote:
Ze hebben het hier over tonijn in zijn geheel, wat vette vis is, maar tonijn uit een blikje bevat nagenoeg geen vet meer. Ik weet het ook niet zeker.
pi_118064554
quote:

[..]

Ben jij er zo eentje die zijn kind geen medicijnen enzo geeft wanneer ze lijden aan kanker oid? Die gekkies uit de USA bijv?
Nee dat ook weer niet
pi_118064567
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef xminator het volgende:

[..]

Artistlesme! Doverim.
Is dat hoe je hoort te praten tegen je abla?
pi_118064576
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Ik weet het natuurlijk niet zeker. Maar ik heb wel sterke vermoedens omdat een vitamine D tekort vaker bij niet-westerse allochtonen (wat ik ben) voorkomt.
Uitgaan van wat jou eventueel mogelijk lijkt zonder enig vorm van medisch expertise? Heel slim.
pi_118064583
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

En we weten allemaal natuurlijk dat deze jij beter is dan de vitamineslikkende jij.
Ik kon zo'n reactie natuurlijk verwachten }:|
pi_118064584
Vissen op de Noordzee! _O_.

Moest er even aan denken. Is echt leuk. Lang niet gedaan.
pi_118064601
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat weten :') ?
Heb jij het weleens laten doen?
pi_118064620
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:43 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Heb jij het weleens laten doen?
Nope.
pi_118064623
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tom zet zich heel erg voor schut daar.
Jouw mening
pi_118064627
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:42 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Is dat hoe je hoort te praten tegen je abla?
Ablaligini gostert once :{w .
pi_118064641
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:43 schreef xminator het volgende:

[..]

Ablaligini gostert once :{w .
Op elimi bakem. Krijg je harclik.
pi_118064644
PH, hap eens niet.. :)
pi_118064660
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:43 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Jouw mening
Klopt.
pi_118064694
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:44 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Op elimi bakem. Krijg je harclik.
Voor minder dan 50 eypo doe ik het niet hoor :{w
pi_118064755
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:40 schreef Julis het volgende:

[..]

:D. Wat? Waarom is zijn stuk belachelijk?
Omdat hij het net zo overbrengt alsof alle mensen met een vitamine D tekort die er niets mee doen uiteindelijk aan een heup fractuur overlijden :')
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:46:57 #263
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118064774
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het was ook te mooi om waar te zijn. Iets dat zo makkelijk en lekker is kan nooit zo gezond zijn.
Teveel tonijn uit blik is sowieso niet goed vanwege te veel kwik en selenium. Het is alleen een hele goede eiwitbron. Voor andere zaken zul je je tot andere vis moeten wenden.

Ik heb het even opgezocht, tonijn uit blik bevat 0,4 microgram vitamine D per 100 gram. Aanbevolen hoeveelheid voor jouw leeftijd is 2,5 microgram. Veel meer voor oudere mensen. Met tonijn ga je het dus niet redden (of je werkt zoveel blikken weg dat je ongezond veel selenium binnenkrijgt).
pi_118064793
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Uitgaan van wat jou eventueel mogelijk lijkt zonder enig vorm van medisch expertise? Heel slim.
Ik zeg toch vermoedens. :{
pi_118064840
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:44 schreef Ambipur het volgende:
PH, hap eens niet.. :)
_O- _O-
pi_118064847
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 03:11 schreef zarGon het volgende:
En plotseling zijn we allemaal Doctor Love. :').
pi_118064856
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:46 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Omdat hij het net zo overbrengt alsof alle mensen met een vitamine D tekort die er niets mee doen uiteindelijk aan een heup fractuur overlijden :')
Ik lees dat anders.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:32 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:33 schreef Levolution het volgende:

[..]

Hij zegt niet dat iedereen door vitame D-tekort sterft, maar dat vitamine D wel voor sterfte kan zorgen.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:49:18 #268
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118064893
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik lees dat anders.

[..]

[..]

Hij zegt niet dat iedereen door vitame D-tekort sterft, maar dat vitamine D wel voor sterfte kan zorgen.
Dit.
pi_118064995
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik lees dat anders.

[..]

[..]

Kan ja
pi_118065050
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:51 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Kan ja
Dus, zijn stuk is niet belachelijk?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:53:08 #271
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118065068
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:51 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Kan ja
Lieve schat, mensen met een vitamine D-tekort zijn vaker geassocieerd met sterfte door de gevolgen van osteoporose (vitamine D is van belang voor de opname van calcium). Dat betekent dat je een grotere kans hebt om te sterven aan deze gevolgen als je vitamine D-tekort hebt. Het eerder genoemde voorbeeld is slechts het mechanisme kort toegelicht.
pi_118065078
Ze zag 50 euro staan en meteen was ze weg, biraz kayserilik var bij Borte.
pi_118065100
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dus, zijn stuk is niet belachelijk?
Ja wel

Want hij kwam ermee om te motiveren dat vitamine pillen noodzakelijk zijn
Terwijl ze goed door zonnestralen en vis opname vervangen kunnen worden
pi_118065164
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:53 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Ja wel

Ehm, nee. Hij reageerde op jou, niet op de noodzakelijkheid van vitaminepillen.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:55:13 #275
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118065174
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:53 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Ja wel

Nee, ik kwam uit het niets binnenvallen om te reageren op jouw belachelijke opmerking dat niemand kan sterven aan een vitamine D-tekort omdat jij dat nog nooit hebt gezien. Mijn mening over supplementatie heb ik hier nog niet verkondigd.

Dat zal ik nu doen: supplementatie is, mits noodzakelijk, een handige en goedkope manier om je van vitaminen te voorzien. Niet iedereen kan vette vis betalen.
pi_118065194
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:53 schreef Levolution het volgende:

[..]

Lieve schat, mensen met een vitamine D-tekort zijn vaker geassocieerd met sterfte door de gevolgen van osteoporose (vitamine D is van belang voor de opname van calcium). Dat betekent dat je een grotere kans hebt om te sterven aan deze gevolgen als je vitamine D-tekort hebt. Het eerder genoemde voorbeeld is slechts het mechanisme kort toegelicht.
En ook hier zegt hij niets over pillen, en reageert hij slechts op wat jij zei.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2012 23:55:47 ]
pi_118065196
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:46 schreef Levolution het volgende:

[..]

Teveel tonijn uit blik is sowieso niet goed vanwege te veel kwik en selenium. Het is alleen een hele goede eiwitbron. Voor andere zaken zul je je tot andere vis moeten wenden.
Ik eet het misschien twee keer per maand ofzo. Dat is niet te veel neem ik aan? :P

quote:
Ik heb het even opgezocht, tonijn uit blik bevat 0,4 microgram vitamine D per 100 gram. Aanbevolen hoeveelheid voor jouw leeftijd is 2,5 microgram. Veel meer voor oudere mensen. Met tonijn ga je het dus niet redden (of je werkt zoveel blikken weg dat je ongezond veel selenium binnenkrijgt).
Thanks voor het opzoeken. :@
pi_118065197
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ehm, nee. Hij reageerde op jou, niet op de noodzakelijkheid van vitaminepillen.
Oke.
Dan was zijn timing slecht en had ik niet goed opgelet.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:57:09 #279
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118065264
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:55 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik eet het misschien twee keer per maand ofzo. Dat is niet te veel neem ik aan? :P

[..]

Thanks voor het opzoeken. :@
Nee, met die hoeveelheden zou ik me absoluut niet zorgen maken. Zelfs elke dag een blik zorgt niet voor selenium-overdosis. Maar het is relatief veel vergeleken met andere bronnen.
pi_118065278
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:55 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Oke.
Dan was zijn timing slecht en had ik niet goed opgelet.
Zijn timing was precies goed, daar hij (kordaat) reageerde op jouw uitspraak. Slechte timing zou zijn als hij pas in een ander topic op jou zou reageren.
pi_118065291
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:53 schreef xminator het volgende:
Ze zag 50 euro staan en meteen was ze weg, biraz kayserilik var bij Borte.
Sorry men, ik kon geen goede tegenreactie verzinnen. _O-

Ik maak je kebab, kee? :D
pi_118065312
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zijn timing was precies goed, daar hij (kordaat) reageerde op jouw uitspraak. Slechte timing zou zijn als hij pas in een ander topic op jou zou reageren.
Timing was slecht omdat meerdere mensen het niet met mij eens waren om een andere reden.
pi_118065370
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:58 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Timing was slecht omdat meerdere mensen het niet met mij eens waren om een andere reden.
Het ligt dus niet aan hem dat jij hem niet kan onderscheiden van anderen, maar aan jou.
pi_118065374
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:43 schreef zarGon het volgende:
Vissen op de Noordzee! _O_.

Moest er even aan denken. Is echt leuk. Lang niet gedaan.
Gek genoeg zie ik hier nooit Turken hengelen, kijken liever TV ofzo :')
Surinamers en veel Polen vissen hier naast de autochtonen dat wel.
pi_118065392
Morgen maar weer eens vis eten dan. :9
pi_118065417
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Morgen maar weer eens vis eten dan. :9
Dorade op de BBQ. :9
  woensdag 17 oktober 2012 @ 00:01:13 #287
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118065430
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:58 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Waarom precies denk je dat de arts vitamine D-supplementen voorschrijft bij een patiënt met osteoporose en geen vette vis? Supplementatie heeft verscheidene voordelen: goedkoper, handiger (therapietrouw), dosis is te bepalen en te controleren.

Jij noemt geen enkel argument om het niet te gebruiken, behalve dat het ook uit voeding te behalen valt. Daar heb je wel gelijk in, maar dat is niet voor iedereen te praktiseren.
pi_118065437
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:00 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat is dorade? :@
pi_118065452
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het ligt dus niet aan hem dat jij hem niet kan onderscheiden van anderen, maar aan jou.
Nee, misverstand van beide kanten
pi_118065453
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:57 schreef Levolution het volgende:

[..]

Nee, met die hoeveelheden zou ik me absoluut niet zorgen maken. Zelfs elke dag een blik zorgt niet voor selenium-overdosis. Maar het is relatief veel vergeleken met andere bronnen.
Elke dag, nee, daar kom ik ecccccccht niet aan. :D

Maar thanks voor de info. Handig al die (semi-)geleerden hier. :D
pi_118065484
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat is dorade? :@
Vis die naar kip smaakt.

pi_118065485
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:01 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Nee, misverstand van beide kanten
Oh? Van welke misverstand is er dan aan de zijde van Levolution?
pi_118065498
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:57 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Sorry men, ik kon geen goede tegenreactie verzinnen. _O-

Ik maak je kebab, kee? :D
:9~

Wanneer? Volgende meet, bbq-meet? :9~
  woensdag 17 oktober 2012 @ 00:02:43 #294
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118065507
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Gek genoeg zie ik hier nooit Turken hengelen, kijken liever TV ofzo :')
Surinamers en veel Polen vissen hier naast de autochtonen dat wel.
Ik heb een aantal jaar geleden meegemaakt dat vissen opeens populair was bij jonge Turken. Gewoon pubers die met een paar vrienden gingen vissen aan een meertje. Die hype is nu voorbij denk ik.

Maar verder is het vooral iets voor Karadenizliler denk ik. :P
pi_118065510
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:01 schreef Levolution het volgende:

[..]

Waarom precies denk je dat de arts vitamine D-supplementen voorschrijft bij een patiënt met osteoporose en geen vette vis? Supplementatie heeft verscheidene voordelen: goedkoper, handiger (therapietrouw), dosis is te bepalen en te controleren.

Jij noemt geen enkel argument om het niet te gebruiken, behalve dat het ook uit voeding te behalen valt. Daar heb je wel gelijk in, maar dat is niet voor iedereen te praktiseren.
:')
pi_118065518
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:00 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dat is dus die goudbrasem waar ik het over had.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dorade

Maar inderdaad lekker, gemarineerd in olijfolie, knoflook en wat kruiden. :9
pi_118065527
quote:
17s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Vis die naar kip smaakt.

[ afbeelding ]
Thanks, ga ik binnenkort eens proberen. :9
pi_118065548
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik heb een aantal jaar geleden meegemaakt dat vissen opeens populair was bij jonge Turken. Gewoon pubers die met een paar vrienden gingen vissen aan een meertje. Die hype is nu voorbij denk ik.

Maar verder is het vooral iets voor Karadenizliler denk ik. :P
Die hype is nog steeds in en niet alleen bij karadenizliler!
pi_118065550
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef xminator het volgende:

[..]

:9~

Wanneer? Volgende meet, bbq-meet? :9~
Is goed.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 00:04:10 #300
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118065573
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

:')
Jij zegt nooit 'behalve' of 'op één na' of 'één na laatste'? Uitzonderingen weergeven middels een hyperbool is je vreemd?
pi_118065575
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:03 schreef xminator het volgende:

[..]

Die hype is nog steeds in en niet alleen bij karadenizliler!
Onze Adanali komsu vist altijd voor de hele Turkse gemeenschap hier. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')