SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaah.. Ik snak naar zoetigheid!!!!!!!!!!!!!! Maar moet afvallen! Heb geen enkel stuk chocola of whatever in huis..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:03 schreef pureheart1 het volgende:
Ik heb trek in die smaakloze Turkse thee in combinatie met die veel te zoete baklava
Ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:04 schreef pureheart1 het volgende:
Wie kan hier dromen interpreteren? (ja ik neem het met een korreltje zout)
Smaakloze? Pardon!?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:03 schreef pureheart1 het volgende:
Ik heb trek in die smaakloze Turkse thee in combinatie met die veel te zoete baklava
Ik ook!! LOLquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Aaaah.. Ik snak naar zoetigheid!!!!!!!!!!!!!! Maar moet afvallen! Heb geen enkel stuk chocola of whatever in huis..
Komt waarschijnlijk doordat ze jou zwak inschatten, alleen kinderen krijgen smaakloze/lichte thee!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:09 schreef pureheart1 het volgende:
[..]![]()
Ja wat nou bij alle turken bij wie ik het dronk smaakte het naar niks. hihi
Ben geen vetzak, maar voel me nu niet lekker zoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:08 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ik ook!! LOL
Moet ook afvallen.Maar wat ik van jou op die foto zag (als je tenminste nog even zwaar bent als toen) was je best slank.
Ik ga straks voor het slapen een half uur springtouwen en probeer dat dan ieder avond te doen. Ik moet mijn figuur weer terugkrijgen!
-Hard...-quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk doordat ze jou zwak inschatten, alleen kinderen krijgen smaakloze/lichte thee!
Ja dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben geen vetzak, maar voel me nu niet lekker zoMoet dus wel even wat af.. Wil snel stoppen met roken en weer beginnen met die hard sporten
[..]
-Hard...-
Yeah you got mequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:11 schreef xminator het volgende:
Ik meen het ook niet slecht, maar zo is et meestal wel
Hmmm.. ook in een studentenhuis?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:15 schreef xminator het volgende:
Een meisje zit schuin iets voor mij, twijfel of het mijn huisgenoot is. Ze kijkt wel awkward steeds, heb er maar 1x gezien vandaar
Je moet je leven beteren en je verre houden van zondes, zuster.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ik droom best vaak dat ik verdrink.![]()
Wat wil dat zeggen?
En als zij dat wel is ik ben haar naam vergetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:16 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Hmmm.. ook in een studentenhuis?
T kan een verlegen meisje zijn die zich altijd verbergt voor haar huisgenoten en nu ze jou ineens ziet schrikt ze en gedraagt ze zich dus vreemd. Waarom weet ik dit toch zo goed te beschrijven?
Dat je bang bent dat Nederland overstroomt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ik droom best vaak dat ik verdrink.![]()
Wat wil dat zeggen?
Liefst wel..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook.
Wat voor sport? Hardlopen?
Dromen zeggen veel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je moet je leven beteren en je verre houden van zondes, zuster.Nee, geen idee, maar dromen moet je niet al te veel waarde aan hechten. Hoewel stress in je dagelijkse leven zich natuurlijk ook kan uiten in je dromen. Maar ik weet hier te weinig van om iets zinnigs te kunnen zeggen.
Oke.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je moet je leven beteren en je verre houden van zondes, zuster.Nee, geen idee, maar dromen moet je niet al te veel waarde aan hechten. Hoewel stress in je dagelijkse leven zich natuurlijk ook kan uiten in je dromen. Maar ik weet hier te weinig van om iets zinnigs te kunne zeggen.
Ik ben dat meisje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:18 schreef xminator het volgende:
[..]
En als zij dat wel is ik ben haar naam vergeten![]()
![]()
Eerder een studentenflat, we hebben zelfs een eigen bar/cafe
Zijn er nog mensen die kijken naar dit elftal? Ik volg ze al jaren niet meer! Allemaal individualisten tegenwoordig, terwijl ze slecht zijn. In het verleden behaalde resultaten kwamen mede dankzij teamspel en motivatie.quote:
Dat deed ik vroeger ook heel vaak.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Liefst wel..Hou niet v samensporten.
Het water waarin jij verdrinkt, is dat zeg maar schoon of troebel water?
Ach ja, wat doe je dan? Hele dag in je kamer zitten, nooit sameneten, nooit uitgaan of iets leuks doen? Als jij er blij van wordt moet je gewoon zo doorgaan.quote:
Haha, dit klinkt niet echt gezond.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:21 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Oke.![]()
Ik heb altijd standaard een veiligheidshamertje in mijn tas voor het geval ik ooit bij iemand in de auto zit en terecht kom in een meertje ofzo. Maar gisteren had ik dat ding uit mijn tas gehaald omdat ik het extra gewicht even zat was. In mijn droom kwam ik er in de auto achter dat ik em niet bij me had en raakte in paniek, kon de raam ineens met mijn blote handen open trekken (raam was half open)en zwom zo naar boven.
Toen werd ik wakker.
schoon water is goed. Ik heb een boek met Islamitische dromenuitleg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:23 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook heel vaak.
Maar nu sport ik liever thuis.
Verschillend. Meestal zeewater (vies water) maar soms ook gewoon een meer of rivier (schoon).
Het was een grapje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Ach ja, wat doe je dan? Hele dag in je kamer zitten, nooit sameneten, nooit uitgaan of iets leuks doen? Als jij er blij van wordt moet je gewoon zo doorgaan.
Je hebt gelijk. Maar ik kijk ook niet hoor. Hou alleen de score bij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die kijken naar dit elftal? Ik volg ze al jaren niet meer! Allemaal individualisten tegenwoordig, terwijl ze slecht zijn. In het verleden behaalde resultaten kwamen mede dankzij teamspel en motivatie.
Nee nee ik weet ook wel dat ik het niet letterlijk moet nemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, dit klinkt niet echt gezond.Een veiligheidshamertje in je tas? Serieus?
![]()
Ik denk dat je je dromen niet te letterlijk op moet vatten. Je bent tenslotte profeet Yusuf (a.s.) niet die in de toekomst koken kijken, bij de gratie van God. Ik denk dat je het meer symbolisch moet opvatten voor stress en zorgen die je in je dagelijkse leven hebt.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:30 schreef Ambipur het volgende:
Pureheart.. Guurrrlll, light the fuck up!!!!
Eens, ik heb niet eens een veiligheidshamertje in mn auto laat staan dat ik het meeneemquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb altijd standaard een veiligheidshamertje in mijn tas voor het geval ik ooit bij iemand in de auto zit en terecht kom in een meertje ofzo
Hier doel ik op.. Ik zou er zelf niet eens op komen![]()
Ik denk dat je iets meer contact moet zoeken met je huisgenoten.
Ja misschien wel...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb altijd standaard een veiligheidshamertje in mijn tas voor het geval ik ooit bij iemand in de auto zit en terecht kom in een meertje ofzo
Hier doel ik op.. Ik zou er zelf niet eens op komen![]()
Ik denk dat je iets meer contact moet zoeken met je huisgenoten.
Nou ja, de kans is vrij klein dat je met je auto in het water belandt. Je bent in ieder geval de eerste waarvan ik dit hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:29 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Nee nee ik weet ook wel dat ik het niet letterlijk moet nemen.
Het zal wel een combinatie zijn van mijn belevenissen de dag ervoor en de dingen waar ik me zorgen om maak.
En hoezo niet gezond? Het is altijd goed om je voor rampen te voorbereiden.
Ik ken je niet, he. Ik oordeel puur op basis op hetgeen ik lees.quote:
Nou.. ik heb het gevoel dat ik de 1ste indruk al een beetje verpest heb. Want soms als ik de keuken binnenloop en ik zie een paar aan tafel eten. We groeten elkaar. Maar tijdens het groeten kijken ze mij net ietsje te lang aan waardoor ik denk dat ze over mij hebben zitten roddelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ken je niet, he. Ik oordeel puur op basis op hetgeen ik lees.
Ga eens een x samen eten met ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |