abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118055093

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118055125
Zg zie mijn laatste post en al sana :6
pi_118055200
Ik heb trek in die smaakloze Turkse thee in combinatie met die veel te zoete baklava
pi_118055263
Wie kan hier dromen interpreteren? (ja ik neem het met een korreltje zout)
pi_118055327
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:03 schreef pureheart1 het volgende:
Ik heb trek in die smaakloze Turkse thee in combinatie met die veel te zoete baklava
Aaaah.. Ik snak naar zoetigheid!!!!!!!!!!!!!! Maar moet afvallen! Heb geen enkel stuk chocola of whatever in huis..
pi_118055339
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:04 schreef pureheart1 het volgende:
Wie kan hier dromen interpreteren? (ja ik neem het met een korreltje zout)
Ik
pi_118055361
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:03 schreef pureheart1 het volgende:
Smaakloze? Pardon!?
pi_118055389
Barst maar los. We kijken wel wat we er van kunnen maken.
pi_118055501
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:05 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Aaaah.. Ik snak naar zoetigheid!!!!!!!!!!!!!! Maar moet afvallen! Heb geen enkel stuk chocola of whatever in huis..
Ik ook!! LOL
Moet ook afvallen. ;( Maar wat ik van jou op die foto zag (als je tenminste nog even zwaar bent als toen) was je best slank.

Ik ga straks voor het slapen een half uur springtouwen en probeer dat dan ieder avond te doen. Ik moet mijn figuur weer terugkrijgen!
pi_118055552
quote:
8s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:05 schreef xminator het volgende:

[..]

Smaakloze? Pardon!?
_O-

Ja wat nou bij alle turken bij wie ik het dronk smaakte het naar niks. hihi
pi_118055604
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:09 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

_O-

Ja wat nou bij alle turken bij wie ik het dronk smaakte het naar niks. hihi
Komt waarschijnlijk doordat ze jou zwak inschatten, alleen kinderen krijgen smaakloze/lichte thee! :{w
pi_118055628
Vorige reactie was gewoon provoceren. Ik meen het natuurlijk niet. :* Het is wel stukken minder zoet dan Marokkaanse thee bv.
pi_118055708
Ik meen het ook niet slecht, maar zo is et meestal wel :@
pi_118055762
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:08 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Ik ook!! LOL
Moet ook afvallen. ;( Maar wat ik van jou op die foto zag (als je tenminste nog even zwaar bent als toen) was je best slank.

Ik ga straks voor het slapen een half uur springtouwen en probeer dat dan ieder avond te doen. Ik moet mijn figuur weer terugkrijgen!
Ben geen vetzak, maar voel me nu niet lekker zo :) Moet dus wel even wat af.. Wil snel stoppen met roken en weer beginnen met die hard sporten :)

quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:10 schreef xminator het volgende:

[..]

Komt waarschijnlijk doordat ze jou zwak inschatten, alleen kinderen krijgen smaakloze/lichte thee! :{w
-Hard...- :')
pi_118055776
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik
Ik droom best vaak dat ik verdrink. :')

Wat wil dat zeggen?
pi_118055840
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ben geen vetzak, maar voel me nu niet lekker zo :) Moet dus wel even wat af.. Wil snel stoppen met roken en weer beginnen met die hard sporten :)

[..]

-Hard...- :')
Ja dat heb ik dus ook.

Wat voor sport? Hardlopen?
pi_118055877
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:11 schreef xminator het volgende:
Ik meen het ook niet slecht, maar zo is et meestal wel :@
Yeah you got me }:|
pi_118055883
Een meisje zit schuin iets voor mij, twijfel of het mijn huisgenoot is :'). Ze kijkt wel awkward steeds, heb er maar 1x gezien vandaar _O-
pi_118055941
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:15 schreef xminator het volgende:
Een meisje zit schuin iets voor mij, twijfel of het mijn huisgenoot is :'). Ze kijkt wel awkward steeds, heb er maar 1x gezien vandaar _O-
Hmmm.. ook in een studentenhuis?

T kan een verlegen meisje zijn die zich altijd verbergt voor haar huisgenoten en nu ze jou ineens ziet schrikt ze en gedraagt ze zich dus vreemd. Waarom weet ik dit toch zo goed te beschrijven? :')
pi_118055961
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Wat wil dat zeggen?
Je moet je leven beteren en je verre houden van zondes, zuster. :P Nee, geen idee, maar dromen moet je niet al te veel waarde aan hechten. Hoewel stress in je dagelijkse leven zich natuurlijk ook kan uiten in je dromen. Maar ik weet hier te weinig van om iets zinnigs te kunnen zeggen.
pi_118056010
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:16 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Hmmm.. ook in een studentenhuis?

T kan een verlegen meisje zijn die zich altijd verbergt voor haar huisgenoten en nu ze jou ineens ziet schrikt ze en gedraagt ze zich dus vreemd. Waarom weet ik dit toch zo goed te beschrijven? :')
En als zij dat wel is ik ben haar naam vergeten :@ _O-

Eerder een studentenflat, we hebben zelfs een eigen bar/cafe :D
pi_118056028
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Wat wil dat zeggen?
Dat je bang bent dat Nederland overstroomt.
pi_118056054
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik dus ook.

Wat voor sport? Hardlopen?
Liefst wel.. :) Hou niet v samensporten.

Het water waarin jij verdrinkt, is dat zeg maar schoon of troebel water?
pi_118056066
1 - 1
pi_118056096
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je moet je leven beteren en je verre houden van zondes, zuster. :P Nee, geen idee, maar dromen moet je niet al te veel waarde aan hechten. Hoewel stress in je dagelijkse leven zich natuurlijk ook kan uiten in je dromen. Maar ik weet hier te weinig van om iets zinnigs te kunnen zeggen.
Dromen zeggen veel. :*
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_118056151
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je moet je leven beteren en je verre houden van zondes, zuster. :P Nee, geen idee, maar dromen moet je niet al te veel waarde aan hechten. Hoewel stress in je dagelijkse leven zich natuurlijk ook kan uiten in je dromen. Maar ik weet hier te weinig van om iets zinnigs te kunne zeggen.
Oke. :')

Ik heb altijd standaard een veiligheidshamertje in mijn tas voor het geval ik ooit bij iemand in de auto zit en terecht kom in een meertje ofzo. Maar gisteren had ik dat ding uit mijn tas gehaald omdat ik het extra gewicht even zat was. In mijn droom kwam ik er in de auto achter dat ik em niet bij me had en raakte in paniek, kon de raam ineens met mijn blote handen open trekken (raam was half open) :') en zwom zo naar boven. :D Toen werd ik wakker.
pi_118056188
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:18 schreef xminator het volgende:

[..]

En als zij dat wel is ik ben haar naam vergeten :@ _O-

Eerder een studentenflat, we hebben zelfs een eigen bar/cafe :D
Ik ben dat meisje. :)
pi_118056209
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
1 - 1
Zijn er nog mensen die kijken naar dit elftal? Ik volg ze al jaren niet meer! Allemaal individualisten tegenwoordig, terwijl ze slecht zijn. In het verleden behaalde resultaten kwamen mede dankzij teamspel en motivatie.
pi_118056257
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Liefst wel.. :) Hou niet v samensporten.

Het water waarin jij verdrinkt, is dat zeg maar schoon of troebel water?
Dat deed ik vroeger ook heel vaak.

Maar nu sport ik liever thuis.

Verschillend. Meestal zeewater (vies water) maar soms ook gewoon een meer of rivier (schoon).
pi_118056289
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:21 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Ik ben dat meisje. :)
Ach ja, wat doe je dan? Hele dag in je kamer zitten, nooit sameneten, nooit uitgaan of iets leuks doen? Als jij er blij van wordt moet je gewoon zo doorgaan.
pi_118056495
quote:

[..]

Oke. :')

Ik heb altijd standaard een veiligheidshamertje in mijn tas voor het geval ik ooit bij iemand in de auto zit en terecht kom in een meertje ofzo. Maar gisteren had ik dat ding uit mijn tas gehaald omdat ik het extra gewicht even zat was. In mijn droom kwam ik er in de auto achter dat ik em niet bij me had en raakte in paniek, kon de raam ineens met mijn blote handen open trekken (raam was half open) :') en zwom zo naar boven. :D Toen werd ik wakker.
Haha, dit klinkt niet echt gezond. :D Een veiligheidshamertje in je tas? Serieus? :{

Ik denk dat je je dromen niet te letterlijk op moet vatten. Je bent tenslotte profeet Yusuf (a.s.) niet die in de toekomst koken kijken, bij de gratie van God. Ik denk dat je het meer symbolisch moet opvatten voor stress en zorgen die je in je dagelijkse leven hebt.
pi_118056512
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:23 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Dat deed ik vroeger ook heel vaak.

Maar nu sport ik liever thuis.

Verschillend. Meestal zeewater (vies water) maar soms ook gewoon een meer of rivier (schoon).
schoon water is goed. Ik heb een boek met Islamitische dromenuitleg.
pi_118056527
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:23 schreef xminator het volgende:

[..]

Ach ja, wat doe je dan? Hele dag in je kamer zitten, nooit sameneten, nooit uitgaan of iets leuks doen? Als jij er blij van wordt moet je gewoon zo doorgaan.
Het was een grapje.

Nee ja half. Ik heb weinig contact met mijn huisgenoten omdat ik niks met ze gemeen heb en ik vind ze ook gewoon saai. Maar leuke dingen doen.. ja dat doe ik meestal gewoon op mn kamer. Ik ben best wel een einzelganger zeg maar. Vind het over het algemeen niet erg.
pi_118056551
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:22 schreef xminator het volgende:

[..]

Zijn er nog mensen die kijken naar dit elftal? Ik volg ze al jaren niet meer! Allemaal individualisten tegenwoordig, terwijl ze slecht zijn. In het verleden behaalde resultaten kwamen mede dankzij teamspel en motivatie.
Je hebt gelijk. Maar ik kijk ook niet hoor. Hou alleen de score bij.
pi_118056590
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Haha, dit klinkt niet echt gezond. :D Een veiligheidshamertje in je tas? Serieus? :{

Ik denk dat je je dromen niet te letterlijk op moet vatten. Je bent tenslotte profeet Yusuf (a.s.) niet die in de toekomst koken kijken, bij de gratie van God. Ik denk dat je het meer symbolisch moet opvatten voor stress en zorgen die je in je dagelijkse leven hebt.
Nee nee ik weet ook wel dat ik het niet letterlijk moet nemen.
Het zal wel een combinatie zijn van mijn belevenissen de dag ervoor en de dingen waar ik me zorgen om maak.

En hoezo niet gezond? Het is altijd goed om je voor rampen te voorbereiden.
pi_118056594
Hoeveel staat het?
pi_118056615
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
1 - 1
pi_118056629
Pureheart.. Guurrrlll, light the fuck up!!!!
pi_118056640
Tering. En hoe lang nog?
pi_118056677
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:30 schreef Ambipur het volgende:
Pureheart.. Guurrrlll, light the fuck up!!!!
Waar heb je het over? :9
pi_118056730

_O_
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_118056779
Ik heb altijd standaard een veiligheidshamertje in mijn tas voor het geval ik ooit bij iemand in de auto zit en terecht kom in een meertje ofzo

Hier doel ik op.. Ik zou er zelf niet eens op komen :)
Ik denk dat je iets meer contact moet zoeken met je huisgenoten.
pi_118056900
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb altijd standaard een veiligheidshamertje in mijn tas voor het geval ik ooit bij iemand in de auto zit en terecht kom in een meertje ofzo

Eens, ik heb niet eens een veiligheidshamertje in mn auto laat staan dat ik het meeneem _O-
pi_118056944
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:33 schreef Ambipur het volgende:

Ja misschien wel...
pi_118057035
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:29 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Nee nee ik weet ook wel dat ik het niet letterlijk moet nemen.
Het zal wel een combinatie zijn van mijn belevenissen de dag ervoor en de dingen waar ik me zorgen om maak.

En hoezo niet gezond? Het is altijd goed om je voor rampen te voorbereiden.
Nou ja, de kans is vrij klein dat je met je auto in het water belandt. Je bent in ieder geval de eerste waarvan ik dit hoor.
pi_118057094
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:36 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Ja misschien wel...
Ik ken je niet, he. Ik oordeel puur op basis op hetgeen ik lees.
Ga eens een x samen eten met ze :)
pi_118057492

_O_

Waar woon je dan ph1?
pi_118057494
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik ken je niet, he. Ik oordeel puur op basis op hetgeen ik lees.
Ga eens een x samen eten met ze :)
Nou.. ik heb het gevoel dat ik de 1ste indruk al een beetje verpest heb. Want soms als ik de keuken binnenloop en ik zie een paar aan tafel eten. We groeten elkaar. Maar tijdens het groeten kijken ze mij net ietsje te lang aan waardoor ik denk dat ze over mij hebben zitten roddelen. :')
Zo'n blik alsof ze samen iets over mij verzwijgen.

Ik heb wel een meisje leren kennen die ik op school altijd spreek. Ik kan het goed met haar vinden. Misschien ga ik haar binnenkort een keer vragen om samen iets leuks te doen.
pi_118057546
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
_O_

Waar woon je dan ph1?
België
pi_118057589
2-1 _O_
pi_118057620
Gewoon erbij zitten en kletsen, anders fuck hun :D. Mijn verdieping is echt rustig, wel handig maar ook minder leuk.
pi_118057664
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Eagle_99 het volgende:
2-1 _O_
Toen ik de stand zag wilde ik vloeken.

Godverdomme zeg.
pi_118057674
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
_O_

Moet dit?.....

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Nou.. ik heb het gevoel dat ik de 1ste indruk al een beetje verpest heb. Want soms als ik de keuken binnenloop en ik zie een paar aan tafel eten. We groeten elkaar. Maar tijdens het groeten kijken ze mij net ietsje te lang aan waardoor ik denk dat ze over mij hebben zitten roddelen. :')
Zo'n blik alsof ze samen iets over mij verzwijgen.

Ik heb wel een meisje leren kennen die ik op school altijd spreek. Ik kan het goed met haar vinden. Misschien ga ik haar binnenkort een keer vragen om samen iets leuks te doen.
Eh.. sorry.. Maar als ik met mensen in 1 huis woon en de ene persoon die komt niet eens gezamenlijk eten, zou ik ook raar kijken en denken wtf is haar probleem. Het kan dus ook aan jouw manier van overkomen liggen.
Eerste indrukken haal je weg met de volgende indrukken :)
pi_118057733
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef xminator het volgende:
Gewoon erbij zitten en kletsen, anders fuck hun :D. Mijn verdieping is echt rustig, wel handig maar ook minder leuk.
Bij ons is het ook wel redelijk rustig.

Zomaar bij mensen zitten kan ik niet. Ik ben vroeger als kind vaak buitengesloten door anderen. :'(
pi_118057752
quote:

[..]

Ik heb altijd standaard een veiligheidshamertje in mijn tas
Wait, what?!
pi_118057803
Penalty. :').
pi_118057837
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Toen ik de stand zag wilde ik vloeken.

Godverdomme zeg.
degmez :)
Ze mogen de pot op van mij, misschien een kans om alles om te draaien, (penalty trouwens) die flikkers krijgen duizenden euro's premie per wedstrijd :') Als de KNVB zoiets zou flikken zou Nederland in rep en roer zijn.

3-1 _O_
pi_118057840
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Zomaar bij mensen zitten kan ik niet. Ik ben vroeger als kind vaak buitengesloten door anderen. :'(
Ah wat zielig, maar goed je woont in belgie dan begrijp ik het wel. Belgie :r.

Ben zelf ook niet de drukste met allemaal rare verhalen enzo, maar meng mezelf er wel tussen.
pi_118057847
quote:

[..]

Dat was vroeger.. je moet jezelf uit je schulp trekken.
pi_118057848
3-1.

Bunlardan bir bok olmaz.
pi_118057898
Hmm, ik geef Abdullah Avci niet lang meer.
pi_118057931
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Moet dit?.....

[..]

Eh.. sorry.. Maar als ik met mensen in 1 huis woon en de ene persoon die komt niet eens gezamenlijk eten, zou ik ook raar kijken en denken wtf is haar probleem. Het kan dus ook aan jouw manier van overkomen liggen.
Eerste indrukken haal je weg met de volgende indrukken :)
In ieder verdieping wonen er 12 mensen.
Er zijn er wel een paar die goed met elkaar kunnen opschieten. Maar het is ook weer niet zo dat ze met zn 11en aan tafel zitten. Tot nu toe heb ik bv. 3 jongens gezien en die zie ik ook nooit met anderen eten, chillen etc. Dus zo raar ben ik toch niet?
pi_118057971
quote:

[..]

Heb je altijd al in België gewoond of ben je daarheen gegaan om te studeren?
pi_118057992
quote:
15s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wait, what?!
Jij geen in je auto? :{
pi_118058020
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Jij geen in je auto? :{
Ik heb stalen knokkels.
pi_118058058
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef xminator het volgende:

[..]

Ah wat zielig, maar goed je woont in belgie dan begrijp ik het wel. Belgie :r.

Ben zelf ook niet de drukste met allemaal rare verhalen enzo, maar meng mezelf er wel tussen.
Ik woon er ook niet zolang hoor. Ben gewoon in Nederland geboren.
pi_118058063
Ph.. Ik ben van mening dat je jezelf in een slachtofferrol hebt gezet.
pi_118058075
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

In ieder verdieping wonen er 12 mensen.
Er zijn er wel een paar die goed met elkaar kunnen opschieten. Maar het is ook weer niet zo dat ze met zn 11en aan tafel zitten. Tot nu toe heb ik bv. 3 jongens gezien en die zie ik ook nooit met anderen eten, chillen etc. Dus zo raar ben ik toch niet?
Nee joh, wij wonen met zn 24 ongeveer. 12 daarvan, waaronder ik, zijn gezellig bezig enzo. Die andere 12 kennen wij niet eens _O- , bij hun is het meer hallo hallo thats it.

Wij vinden ze aso's omdat ze nooit praten of iets doen. Misschien vinden ze dat van jou ook? Gewoon wat meer praten enzo?
pi_118058143
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dat was vroeger.. je moet jezelf uit je schulp trekken.
True. True.
Ik kom er wel inshaAllah.
pi_118058169
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Heb je altijd al in België gewoond of ben je daarheen gegaan om te studeren?
Ja voor studie.
pi_118058228
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef Ambipur het volgende:
Ph.. Ik ben van mening dat je jezelf in een slachtofferrol hebt gezet.
Dat kan best hoor.

Maar ik heb ook heel veel klote dingen meegemaakt in het verleden dus het is niet zo dat ik ervan hou om zielig te zijn.
pi_118058376
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef xminator het volgende:

[..]

Nee joh, wij wonen met zn 24 ongeveer. 12 daarvan, waaronder ik, zijn gezellig bezig enzo. Die andere 12 kennen wij niet eens _O- , bij hun is het meer hallo hallo thats it.

Wij vinden ze aso's omdat ze nooit praten of iets doen. Misschien vinden ze dat van jou ook? Gewoon wat meer praten enzo?
Uit ervaring heb ik gemerkt dat mensen die socialer zijn ook bot uit de hoek kunnen komen en dat schrikt mensen met bv een sociale fobie af. Hiermee praat ik het niet goed wat ik en andere teruggetrokken personen doen. Maar geef gewoon een verklaring wat een obstakel kan vormen..
pi_118058396
Arcadia, een praktiserende jongen die hier voor de vakantie nog actief meepostte, is dit jaar ook in België gaan studeren. Ik weet niet waar precies.
pi_118058441
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, een praktiserende jongen die hier voor de vakantie nog actief meepostte, is dit jaar ook in België gaan studeren.
Ah ok. Nice!

Veel Nederlandse studenten zijn naar België getrokken i.v.m. goedkoper kunnen studeren.
pi_118058466
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:59 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Uit ervaring heb ik gemerkt dat mensen die socialer zijn ook bot uit de hoek kunnen komen en dat schrikt mensen met bv een sociale fobie af. Hiermee praat ik het niet goed wat ik en andere teruggetrokken personen doen. Maar geef gewoon een verklaring wat een obstakel kan vormen..
Hangt meer vanaf hoe ze zijn als persoon, ik ben ook heel direct. Als ik iets slecht vind dan zeg ik dat ook zonder eromheen te draaien. Volgens mij moet jij gewoon iets sterker in je vel gaan zitten, meer hier hangen en incasseren. Dan komt het vanzelf wel goed.
pi_118058494
Ambipur, maar ik kan me wel voorstellen dat je het zo ziet. Onze karakters zijn ook heel verschillend van wat ik tot nu toe van jou gelezen heb.
pi_118058560
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Dat kan best hoor.

Maar ik heb ook heel veel klote dingen meegemaakt in het verleden dus het is niet zo dat ik ervan hou om zielig te zijn.
En wat denk jij dat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt? Heb ook laag gezeten hoor. Fuck that, dan ga ik juist iets van mijn leven maken.
Fuck that..
pi_118058566
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:01 schreef xminator het volgende:

[..]

Hangt meer vanaf hoe ze zijn als persoon, ik ben ook heel direct. Als ik iets slecht vind dan zeg ik dat ook zonder eromheen te draaien. Volgens mij moet jij gewoon iets sterker in je vel gaan zitten, meer hier hangen en incasseren. Dan komt het vanzelf wel goed.
Ja dat zou inderdaad goed zijn.
pi_118058634
quote:
pi_118058679
Weet wel waar Arcadis zit maar weet niet of hij het op prijs zou stellen als het hier geplaatst wordt.
pi_118058747
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Ja dat zou inderdaad goed zijn.
En ook niet waanideeën gaan produceren, zoals ''O, zij keek met een schuin oog naar mij, dus ze zal me wel een freak vinden'' ofzo.
pi_118058777
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef xminator het volgende:

[..]

Lijkt mij vermoeiend, behalve school, werk en je eigen sociale leven ook nog gezellig doen/omgaan met je huisgenoten. :') Ik denk dat ik ook bij de 'hoi hallo' groep zou horen.
pi_118058788
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef Ambipur het volgende:

[..]

En wat denk jij dat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt? Heb ook laag gezeten hoor. Fuck that, dan ga ik juist iets van mijn leven maken.
Fuck that..
Ja we hebben allemaal ons verleden. Maar iedereen gaat daar ander mee om. Je zei laatst iets over mij wat echt klopt; dat ik opmerkingen snel op mezelf als persoon betrek. Dat doe jij dan waarschijnlijk niet.
pi_118058817
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

En ook niet waanideeën gaan produceren, zoals ''O, zij keek met een schuin oog naar mij, dus ze zal me wel een freak vinden'' ofzo.
Hahaha _O-
pi_118058865
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:07 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Lijkt mij vermoeiend, behalve school, werk en je eigen sociale leven ook nog gezellig doen/omgaan met je huisgenoten. :') Ik denk dat ik ook bij de 'hoi hallo' groep zou horen.
Zo extreem is het ook weer niet hoor :'), alleen maar 1x per week sameneten en soms als je zin hebt gewoon in de gemeenschappelijke 'woon'kamer tv kijken ofzo. Voor de rest is het ook Hoi alles goed en dan niets.
pi_118059126
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef xminator het volgende:

[..]

Zo extreem is het ook weer niet hoor :'), alleen maar 1x per week sameneten en soms als je zin hebt gewoon in de gemeenschappelijke 'woon'kamer tv kijken ofzo. Voor de rest is het ook Hoi alles goed en dan niets.
Oh, maar dan. Eten enzo is anders, ik bedoel, dat moet je sowieso. Kun je net zo goed samen doen. Ik dacht echt dat je bedoelde dat je minstens een of twee dagen in de week samen uitging of in jullie bar ging hangen ofzo. :')
pi_118059285
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:14 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh, maar dan. Eten enzo is anders, ik bedoel, dat moet je sowieso. Kun je net zo goed samen doen. Ik dacht echt dat je bedoelde dat je minstens een of twee dagen in de week samen uitging of in jullie bar ging hangen ofzo. :')
Nee joh :'), je kan wel zeggen wie wil er uitgaan vanavond oid. Maar niets is verplicht en zoiets hebben wij vooralsnog niet gedaan.

Zelf hang ik wel vaak bij de bar, is wel leuk en een beetje mengen tussen de rest.
pi_118059330
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:07 schreef pureheart1 het volgende:

[..]

Ja we hebben allemaal ons verleden. Maar iedereen gaat daar ander mee om. Je zei laatst iets over mij wat echt klopt; dat ik opmerkingen snel op mezelf als persoon betrek. Dat doe jij dan waarschijnlijk niet.
Ik ben harder geworden en kan dingen nu scheiden. Iemand die mij vertelt dat ik verkeerd doe, zal ik niet haten.
Is zonde man. Je verneukt je hele studententijd zo :D
pi_118059350
Okee, anlamisko.
pi_118059430
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:17 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik ben harder geworden en kan dingen nu scheiden. Iemand die mij vertelt dat ik verkeerd doe, zal ik niet haten.
Is zonde man. Je verneukt je hele studententijd zo :D
Ja idd. Ach ja
pi_118059516
Ut kom allemaôl wel goe.
pi_118059520
Ik ben de laatste paar jaar juist veel softer geworden. Ik moet weer harder worden. Iemand tips?
pi_118059631
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben de laatste paar jaar juist veel softer geworden. Ik moet weer harder worden. Iemand tips?
Jammer dat Che hier niet meer actief is. Of AryaMehr. Die konden jou wel goed opfokken.
pi_118059682
quote:
Egoist worden. Zoals ik. Fuck the rest, my myself and I. Jewait.
pi_118059688
quote:
Plat op je bek gaan helpt wel.
pi_118059731
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:23 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Plat op je bek gaan helpt wel.
Dat doe je ook niet vrijwillig, lijkt mij zo.
pi_118059876
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Egoist worden. Zoals ik. Fuck the rest, my myself and I. Jewait.
Grappig, dat is precies hoe ik ben geworden. Door mijn fuck the rest, me and myself attitude word ik zelden zo kwaad en agressief als dat ik vroeger werd. Nu heb ik bij veel dingen 'meh, kafami bozmaya degmez'.

Oh wacht. Dat is juist positief. Ik ben niet soft geworden, maar laks - waardoor mensen denken dat ik soft ben geworden. Ah well, fuck them.
pi_118059889
3-1 verloren. :'). Ook niets in 2014.

Sukkels. :r.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')